0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τώρα για το θέμα των φρένων, έχω να πω ότι στην αρχή ήταν υποδειγματικά. Τώρα η απόδοσή τους έχει πέσει, και πρόκειται να βάλω σύντομα σωληνάκια υψηλής, καθώς -όπως με ενημέρωσε και ο Βαρβαρήγος (Βreak Shop), τα μαμίσια τα έχω από την αγορά της μηχανής (2002) και χρήζουν αλλαγής. Πάντως η αλήθεια είναι ότι δεν αντέχουν σε σκληρή χρήση καθώς με την θέρμανσή τους μειώνεται αισθητά η απόδοσή τους, όχι όμως σε επικίνδυνο σημείο. Σε κάποια αλλαγή τακακίων, δοκίμασα να βάλω σκληρότερα από τα ferodo που βάζω συνήθως (brembo) και η απόδοσή τους βελτιώθηκε αισθητά μόνο που είχα ένα ενοχλητικό τρίξιμο σε κάθε φρενάρισμα και σίγουρα μεγαλύτερη τριβή στους δίσκους.
Τείνω να συμφωνήσω σχεδόν με όλες τις απόψεις που γράφτηκαν σε αυτό το pοst, αν και φαίνεται εκ πρώτης όψης αντιφατικό.Όλες οι απόψεις έχουν μεγάλο μέρος αλήθειας.Συμβαίνει, όταν έχουμε κάνει μία επιλογή -που μας κόστισε ακριβά- να θέλουμε να τη δικαιώσουμε έστω και αν ενδόμυχα πιστεύουμε το αντίθετο. Δεν θες βρε αδερφέ, να φανείς κώτσος. Από την άλλη όμως η δική μου εμπειρία, και όχι μόνο, έχει δείξει ότι δεν υπάρχουν απροβλημάτιστες μηχανές. Όταν ακούω τα κόστη σέρβις ή ανταλλακτικών των αυτοκινήτων, βάζω τα γέλια (ή τα κλάματα αν θέλετε). Μου φαίνονται πολύ χαμηλά. Πρέπει να το πάρουμε απόφαση ότι η μηχανή είναι μία πολυέξοδη επιλογή που μόνο από ανθρώπους που την αγαπάνε, δικαιολογείται. Όποιος επιθυμεί την άνεσή του και την οικονομία ας δούνε την επιλογή ενός αυτοκινήτου ή ενός παπιού. Τελεία και παύλα.Τώρα για το θέμα των φρένων, έχω να πω ότι στην αρχή ήταν υποδειγματικά. Τώρα η απόδοσή τους έχει πέσει, και πρόκειται να βάλω σύντομα σωληνάκια υψηλής, καθώς -όπως με ενημέρωσε και ο Βαρβαρήγος (Βreak Shop), τα μαμίσια τα έχω από την αγορά της μηχανής (2002) και χρήζουν αλλαγής. Πάντως η αλήθεια είναι ότι δεν αντέχουν σε σκληρή χρήση καθώς με την θέρμανσή τους μειώνεται αισθητά η απόδοσή τους, όχι όμως σε επικίνδυνο σημείο. Σε κάποια αλλαγή τακακίων, δοκίμασα να βάλω σκληρότερα από τα ferodo που βάζω συνήθως (brembo) και η απόδοσή τους βελτιώθηκε αισθητά μόνο που είχα ένα ενοχλητικό τρίξιμο σε κάθε φρενάρισμα και σίγουρα μεγαλύτερη τριβή στους δίσκους.
Επίσης θεωρώ λογικό να χρειάζονται αλλαγή τα σωληνάκια μετά από τόσα χρόνια. Σίγουρα η αλλαγή υλικού σε τακάκια (σκληρότερα) οφελεί, αλλά πέρα από τον ενοχλητικό θόρυβο υπάρχει και επιπλέον φθορά του δίσκου.
Λογικο μπορει να σου φαινεται να αλλαξεις μετα απο τοσα χρονια τα σωληνακια αλλα θα γινει κατι?????Το παν ειναι να κανεις κατι για να βελτιωσεις και σημαντικοτερο να ξερεις γιατι το κανεις.. να μου πεις οτι θα βαλεις υψηλης πισω γιατι με το μαμα βραζουν τα υγρα και μενεις απο φρενα να το καταλαβω αλλα να αλλαξεις τα σωληνακια γιατι περασαν 4χρονια....Το ιδιο μηχανακι εχουμε....
Η Καλή (γυριστρούλα) μου Capo 2003 από 2ο χέρι, τιμή αγοράς 7600 ευρά 30 Αύγουστου 2005 . Σύνολο χλμ 63000 και κάτι ψιλά. Στα χέρια μου τα 35000.Έχω αλλάξει τα εξής :ανορθωτηςμπαταρίαρελέ μιζαςαλλαγή αναρτήσεων hyperpro μπροστά Technoflex πίσω (τά'παιξε η πίσω, το γνωστό πρόβλημα με την προφόρτιση, εκ των υστέρων έμαθα ότι επισκευάζεται)αφού κάηκε ο καφέ κονέκτορας παρέκαμψα, και συνέδεσα απ' ευθείας τα 3 καλώδια με τον ανορθωτήΔίσκοι μπροστά Braking (αφού στράβωσα τον δεξί με κλειδαριά δισκόφρενου)Μεταλλικά σωληνάκια φρένων μπρος πίσωΛάστιχα Brigestone BW501-BW502Αλυσιδογράναζα 2 φορές.(τα τελευταία AFAM είναι μια χαρά)προβληματικό στροφόμετρο (δείχνει ότι θέλει όποτε θέλει)Tune boy
Σε αρκετα owners manual αναφερεται οτι τα σωληνακια φρενων απο καουτσουκ χρειαζονται προληπτικη αλλαγη καθε 5 χρονια. Σωστα λοιπον ο φιλος σκεφτεται την αλλαγη τους αφου τα χρησιμοποιει επι 4 ετιας, δηλ κοντα στο συνιστωμενο οριο αλλαγης τους.Σιγουρα θα αντιληφθει διαφορα με τα μεταλλικα σωληνακια. Η αξια τους δεν ειναι μονο σε παρατεταμενα φρεναρισματα, αλλα και σε οποιοδηποτε δυνατο φρεναρισμα, καθως τα μαμισια εχουν τη ταση να "λαστιχαρουν" και να φουσκωνουν κατω απο τη πιεση των υγρων του κυκλωματοςΕπισης τα περισσοτερα μεταλλικα σωληνακια εχουν μικροτερη εσωτερικη διαμετρο απο τα εργοστασιακα οποτε παλι επιτυγχανεται μια αυξηση της πιεσης του υγρου που μεταφερεται στις δαγκανες, δηλ αυξηση της δυναμης πεδησεως τελικαΕιναι νομιζω μια μετατροπη σχετικα φτηνη που αξιζει καθε ευρω. Τα τοποθετεις μια φορα και ησυχαζεις. Ιδιαιτερα σε μοτο που πανε και εκτος δρομου ειναι μια προσθετη ασφαλεια, καθως ειναι σχεδον αδυνατο να κοπουν απο κλαδια, πετρες κλπ, κιτι που μπορει να συμβει στα συμβατικα σωληνακια. Recommended 100%
Έχω ακούσει όμως ότι χάνεις σε αίσθηση. Ισχύει κάτι τέτοιο; Στο χώμα δεν είναι μειονέκτημα αυτό; Ή μήπως οι διαφορές στην αίσθηση της μανέτας δεν είναι τόσο μεγάλες. Γιατί αν είναι θέμα συνήθειας και μόνο, πιστεύω ότι αξίζει.
Η αισθηση με τα μεταλλικα σωληνακια ειναι καλυτερη απο οτι με τα λαστιχενια, και ειναι και λογικο. Τουλαχιστον σε οσες μηχανες ειχα μεχρι τωρα (και ειχα βαλει μεταλλικα σωληνακια σε ολες οσες δεν ειχαν απο το εργοστασιο), αυτο παρατηρησα
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι