APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: stako στις Μάρτιος 12, 2008, 04:01:48 μμ
-
Καλησπέρα σε όλους! :)
Πρόκειται σύντομα να αλλάξω λάστιχα στο Capo και σκεφτόμουν να του βάλω τα πιο ασφάλτινα που μπορώ να βρω... Δεν πατάω χώμα ποτέ οπότε προτιμώ να έχω έστω ένα κλικ καλύτερη πρόσφυση/συμπεριφορά κι ας χάσω πλήρως την δυνατότητα για χώμα. (πλήρως δεν θα χαθεί φαντάζομαι αλλά λέμε τώρα)
Φυσικά μιλάμε για επιλογές με τις μαμίσιες ζάντες. Δλδ όχι 17αρες μπρος-πίσω, εκεί υπάρχει πληθώρα επιλογών...
Τι προτείνετε?
(τώρα φοράει Tourance EXP αν θυμάμαι καλά)
-
Αnakee
-
http://www.conti-online.com/generator/www/de/en/continental/motorcycle/themes/motorcycletires/sport_touring/road_attack/roadattack_en.html :bye:
-
Καλησπέρα σε όλους! :)
Πρόκειται σύντομα να αλλάξω λάστιχα στο Capo και σκεφτόμουν να του βάλω τα πιο ασφάλτινα που μπορώ να βρω... Δεν πατάω χώμα ποτέ οπότε προτιμώ να έχω έστω ένα κλικ καλύτερη πρόσφυση/συμπεριφορά κι ας χάσω πλήρως την δυνατότητα για χώμα. (πλήρως δεν θα χαθεί φαντάζομαι αλλά λέμε τώρα)
Φυσικά μιλάμε για επιλογές με τις μαμίσιες ζάντες. Δλδ όχι 17αρες μπρος-πίσω, εκεί υπάρχει πληθώρα επιλογών...
Τι προτείνετε?
(τώρα φοράει Tourance EXP αν θυμάμαι καλά)
Δοκίμασε αυτά.
battlewing
Νομίζω θα σε βολέψουν.
-
Pιrelli scorpion sync πολυ καλο για ασφαλτινη χρηση
-
Ευχαριστώ όλους για τις τόσο γρήγορες απαντήσεις! :)
Πρέπει να πω ότι εντυπωσιάστηκα από τα ContiRoadAttack (http://www.conti-online.com/generator/www/de/en/continental/motorcycle/themes/motorcycletires/sport_touring/road_attack/roadattack_en.html)....!!!
Και τα Scorpion Sync (http://www.us.pirelli.com/web/catalog/moto/moto_catalogo_schedaDescription.page?categoria=/catalog/moto/street/sport_tou_radial&vehicleType=MOTO&product_id=12967&uri=/pirellityre/en_US/browser/xml/catalog/moto/MOTO_MV_SCORPIONSYNC_HYP.xml) φαίνονται καλά...
Βασικά κρίνω βλέποντας την χάραξη και το πόσο λάστιχο πατάει στον δρόμο. Βέβαια ένα ελαστικό δεν είναι μόνο αυτό αλλά πιστεύω είναι το πλέον σημαντικό χαρακτηριστικό αν θες πρόσφυση... Μετά βέβαια πρέπει και να ταιριάξει και στο μηχανάκι και να δείξει και άλλα θετικά στοιχεία...
Όποιος έχει να προτείνει κι άλλα ας το κάνει να δούμε τι άλλο παίζει...:)
-
Λογικα, οσο πιο ασφαλτινη χαραξη βλεπεις, τοσο καλυτερη συμπεριφορα εκει.
Εγω εχω τα ΒW501-2, μια χαρα για ασφαλτο, καλυτερα απο τα Tourance που φοραγα πριν (πλαγιαζεις γρηγοροτερα και πιο σιγουρα απο πριν, το ιδιο σταθερα σε υψηλες ταχυτητες, φθορα κανονικη).
Εχω ακουσει τα καλυτερα για τα Πιρελλι, αλλα επισης ακουσα οτι ειναι πολυ μαλακα = λιγοτερα χλμ.
-
ενδιαφέρον ποστ..αλλά...ώς συνηθως με τα ''λάστιχα' για να δουμε αν θα καταλήξουμε πουθενα... :P
πάντως και εγω για full ασφαλτο τα βλεπω τα επόμενα και αναρωτιέμαι.... :( :thnk: :thnk: :thnk:
άντε ίισως πολύυυυ λίγο χαλικάκι.... ή χάλια άσφαλτο, χοντρή δηλαδή.. = greek επαρχία roads.... :D
:bye: :bye: :bye:
-
[size=10ptΤέλοςEXP[/size]
-
Λογικα, οσο πιο ασφαλτινη χαραξη βλεπεις, τοσο καλυτερη συμπεριφορα εκει.
Εγω εχω τα ΒW501-2, μια χαρα για ασφαλτο, καλυτερα απο τα Tourance που φοραγα πριν (πλαγιαζεις γρηγοροτερα και πιο σιγουρα απο πριν, το ιδιο σταθερα σε υψηλες ταχυτητες, φθορα κανονικη).
Εχω ακουσει τα καλυτερα για τα Πιρελλι, αλλα επισης ακουσα οτι ειναι πολυ μαλακα = λιγοτερα χλμ.
.... +1 :bye:
-
http://www.conti-online.com/generator/www/de/en/continental/motorcycle/themes/motorcycletires/sport_touring/road_attack/roadattack_en.html :bye:
φαινονται πολυ σουπερ...
Τα φοραει κανεις?
-
Εκτός από τα προαναφερθέντα, στις διαστάσεις του Capo από καθαρά ασφάλτινα υπάρχουν:
Bridgestone BT-020
Metzeler Roadtec Z6
Michelin Pilot Road
-
φοβαμαι οτι οι παραπανω γομες, επειδη ειναι για τουριστικα μηχανακια θα ειναι λιγο σκληρες για την ελληνικη πραγματικοτητα..
καπου ειχε παρει το ματι μου ενα τετοιο σχολιο για τα 020 σε Καπο.
Γενικα, ειμαι κατα των τουρινγκ ελαστικων σε ελληνικους δρομους, ενω για εξωτερικο ειναι πολυ καλα. εκει βεβαια, και με τα λινα να μεινεις, παλι θα κραταει το λαστιχο
-
Πάντως για τα EXP έχω να πω απίστευτα τα δοκίμασα και σε δρόμο και σε πίστα.Ανοίξω 2α μέχρι 10000 στροφές καπάκι 3η και το μηχανάκι υπό κλίση και δε κουνάει δε γλιστράει τίποτα άψογο
-
Πάντως για τα EXP έχω να πω απίστευτα τα δοκίμασα και σε δρόμο και σε πίστα.Ανοίξω 2α μέχρι 10000 στροφές καπάκι 3η και το μηχανάκι υπό κλίση και δε κουνάει δε γλιστράει τίποτα άψογο
10000 στροφες........... :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
α ρε φαλκονορντ με τα γκαζια σου......
-
Από ότι φαίνεται οι επιλογές είναι πολλές! Πρέπει να βρω λίγο χρόνο να ψάξω πληροφορίες στα επίσημα κτλ site...:)
-
Εγω το ξαναλέω TOURANCE EXP με μεγάλη διαφορά ....αλλα και τα Pιrelli scorpion sync ειναι τα πιο ασφαλτερα !!!!!
-
Εγώ θα προτείνω τα Anakee με ερωτηματικό όμως στο βρεγμένο. Σε στεγνή ελληνική άσφαλτο είναι πολύ σταθερά και ζεσταίνονται γρήγορα. Οι φθορά τους είναι μάλλον φυσιολογική και σου δίνουν πολύ καλή αίσθηση στο πλάγιασμα σε τρελές γωνίες. Τα προτείνω ανεπιφύλακτα αν στόχος σου δεν είναι η πίστα.
-
Τα scorpion sync θα τα βάλω στο strada σε λίγο καιρό. Εϊναι τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης στο 950 supermoto και τα έχω δει και σε 1000άρι multistrada. Τώρα για το capo δεν έχω άποψη,απλώς θεωρώ ότι πρέπει να είναι κατάλληλο για τους Ελληνικούς δρόμους.
-
Εδώ και δύο μήνεσ φοράω τα exp και είμαι πολύ ευχαριστημένοσ από το κρατημά τους
-
Πάντως για τα EXP έχω να πω απίστευτα τα δοκίμασα και σε δρόμο και σε πίστα.Ανοίξω 2α μέχρι 10000 στροφές καπάκι 3η και το μηχανάκι υπό κλίση και δε κουνάει δε γλιστράει τίποτα άψογο
10000 στροφες........... :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
α ρε φαλκονορντ με τα γκαζια σου......
Βρε Caporaid 10800 έχω κόφτη :blus: :blus: :blus: :blus:
-
Βλέπω ότι τα scoprion εχουν την ίδια χάραξη με του πήγασου. Είναι όντως ίδια σε άλλες διαστάσεις?
Εγώ δεν θα τα προτιμουσα πάντως :bye: :bye:
-
Βλέπω ότι τα scoprion εχουν την ίδια χάραξη με του πήγασου. Είναι όντως ίδια σε άλλες διαστάσεις?
Εγώ δεν θα τα προτιμουσα πάντως :bye: :bye:
+1
-
Βλέπω ότι τα scoprion εχουν την ίδια χάραξη με του πήγασου. Είναι όντως ίδια σε άλλες διαστάσεις?
Εγώ δεν θα τα προτιμουσα πάντως :bye: :bye:
Μην μπερδεύετε τα Scorpion S/T 90 που φοράει το Pegaso Trail (και τα οποία βγαίνουν και σε διαστάσεις Capo) με τα Scorpion Sync, τα οποία είναι πολύ πιο streetαδικα και βγαίνουν μόνο σε διαστάσεις για Capo και μοτοσακά Street.
Το πέλμα των Sync όντως μοιάζει σε χάραξη με των S/T 90, αλλά σαν λάστιχο είναι διαφορετικό. Οι κριτικές που έχουν τα Scorpion Sync, κυρίως από χρήστες V-Strom, είναι γενικά πολύ καλές.
-
ρε σεις παει το capo στην ασφαλτο???? :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
:D
:bye:
-
Δεν παει μια, σερνετε.
-
είχα anakee... ο.κ. ευχαριστημένος...
μου τα πρήξαν κατι φίλοι Apriliabikers... και έβαλα τα EXP tourance....
ενα πράγμα λεω....
ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ - ΕΜΠΕΡΙΑ... ΤΕΛΟΣ.... ΒΕΝΤΟΥΖΑ !!!
-
Έχει δοκιμάσει κάποιος τα ContiRoadAttack;
Επιπλέον ξέρετε που μπορώ να τα βρω;
-
είχα anakee... ο.κ. ευχαριστημένος...
μου τα πρήξαν κατι φίλοι Apriliabikers... και έβαλα τα EXP tourance....
ενα πράγμα λεω....
ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ - ΕΜΠΕΡΙΑ... ΤΕΛΟΣ.... ΒΕΝΤΟΥΖΑ !!!
Οχι, που δεν θα σε πρήζαμε...Γαρδέλη! :tez: :tez: :tez:
-
είχα anakee... ο.κ. ευχαριστημένος...
μου τα πρήξαν κατι φίλοι Apriliabikers... και έβαλα τα EXP tourance....
ενα πράγμα λεω....
ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ - ΕΜΠΕΡΙΑ... ΤΕΛΟΣ.... ΒΕΝΤΟΥΖΑ !!!
Οχι, που δεν θα σε πρήζαμε...Γαρδέλη! :tez: :tez: :tez:
:blus: :blus: :blus: :blus: :a22 :bow: :bow: :bow: :souza: :souza: :souza:
-
Έχει δοκιμάσει κάποιος τα ContiRoadAttack;
Επιπλέον ξέρετε που μπορώ να τα βρω;
Τα παρήγγειλα και αύριο τα βάζω!!! :)
Εντυπώσεις από βδομάδα! :)
-
Έβαλα στον Περιστερά με 240€ τα καινούρια Pirelli εδώ και 600 κλμ.Καθυστέρησα λίγο να γράψω για να έχωμια πιο ολοκληρωμένη εικόνα
Κ-Α-Τ-Α-Π-Λ-Η-Κ-Τ-Ι-Κ-Α !!
Πολύ γρήγορη κορώνα, το μηχανάκι στριβει με μια κλίση του σώματος 5 μοιρών.Αν δεν τα δοκίμαζα δεν θα το πίστευα.
Σε βρεγμένο καμία εμπειρία,ζεσταίνονται όμως καλά μέσα σε 1 κλμ.
Απλά καμία σχέση με τα Ανακέ (στην άσφαλτο).Μιλάω για τρομερή αναβάθμιση και απίστευτη αίσθηση και όχι δεν είναι το καινούριο λάστιχο ,είναι το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ λάστιχο.Έχω πάθει πλάκα γιατί δεν περίμενα τέτοια διαφορά.
Από την άλλη,πάει το off γονίδιο.Το πήρα απόφαση .Μόλις τελειώσω με τις εξετάσεις μου θα πάρω ένα 2χρονάκι 'ξερό' για το χαβαλε και για να μάθω - επιτέλους - να οδηγώ μηχανή με ένα χιλιαρικάκι.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Κορυφαίο λάστιχο στο δρόμο.
Το Κάπο σαφώς και πάει σε πατημένο - και κάτι παραπάνω - χώμα.Θέλει όμως καρδιά,μπράτσα,πόδια και οφφ ελαστικά.Άσε που πρέπει μετά να πλένεις έναν έναν όλους τους πολλαπλασιαστές :ohmy: :ohmy: :ohmy:
-
Έβαλα στον Περιστερά με 240€ τα καινούρια Pirelli εδώ και 600 κλμ.Καθυστέρησα λίγο να γράψω για να έχωμια πιο ολοκληρωμένη εικόνα
Κ-Α-Τ-Α-Π-Λ-Η-Κ-Τ-Ι-Κ-Α !!
Πολύ γρήγορη κορώνα, το μηχανάκι στριβει με μια κλίση του σώματος 5 μοιρών.Αν δεν τα δοκίμαζα δεν θα το πίστευα.
Σε βρεγμένο καμία εμπειρία,ζεσταίνονται όμως καλά μέσα σε 1 κλμ.
ΠΩ ΠΩ ΠΩ ΠΩ ΠΩ, και πολύ καλή τιμή! Ήμουν εκεί προχθές και τα κοιτούσα. Μάλιστα τα έβαζε σε έναν V-strom.
Πουλάει καλά το ScorpionTrail, λένε ότι πάει να γίνει το νέο BattleWing (από πλευράς "δημοτικότητας").
Στο ζούλιγμα είναι Θεόσκληρο, αλλά αυτό δε λέει και τίποτα...
ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ να βάλω στον Πηγασάκο μου, ΖΗΛΕΥΩ!!!!
-
Tyre God ,στο φιλούσα για έκπληξη.
Βλέπω οτι τα αντανακλαστικά σου ήταν ακαριαία.
Μόλις 10 ' -με το μήνυμα...χα,χα
-
...φυλούσα....εχμ
-
Tyre God ,στο φιλούσα για έκπληξη.
Βλέπω οτι τα αντανακλαστικά σου ήταν ακαριαία.
Μόλις 10 ' -με το μήνυμα...χα,χα
Μη μασάς, η αλήθεια ειναι ότι χρησιμοποιώ ένα utility που όταν το συγκεκριμένο thread έχει νέο post μου στέλνει SMS στο κινητό! Οπότε τρέχω να συνδεθώ, έστω και από netcafe! :P :P
-
Έβαλα στον Περιστερά με 240€ τα καινούρια Pirelli εδώ και 600 κλμ.Καθυστέρησα λίγο να γράψω για να έχωμια πιο ολοκληρωμένη εικόνα
Κ-Α-Τ-Α-Π-Λ-Η-Κ-Τ-Ι-Κ-Α !!
Πολύ γρήγορη κορώνα, το μηχανάκι στριβει με μια κλίση του σώματος 5 μοιρών.Αν δεν τα δοκίμαζα δεν θα το πίστευα.
Σε βρεγμένο καμία εμπειρία,ζεσταίνονται όμως καλά μέσα σε 1 κλμ.
Απλά καμία σχέση με τα Ανακέ (στην άσφαλτο).Μιλάω για τρομερή αναβάθμιση και απίστευτη αίσθηση και όχι δεν είναι το καινούριο λάστιχο ,είναι το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ λάστιχο.Έχω πάθει πλάκα γιατί δεν περίμενα τέτοια διαφορά.
Ενδιαφέρον..... Βέβαια δεν είναι 100% ασφάλτινα αλλά πρέπει να είναι καλά...
Εδώ (http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=382054) λένε ότι πιθανότατα είναι μετεξέλιξη των Tourance EXP.
Επίσης ο τύπος αναφέρει όπως κι εσύ για βελτίωση στο turn in...;)
-
Καποια ενημερωση στο θεμα..?? Ειδικα αναμεσα σε Bridgestone vs Continental ??? :thnk: :tez:
-
Καποια ενημερωση στο θεμα..?? Ειδικα αναμεσα σε Bridgestone vs Continental ??? :thnk: :tez:
Έχεις δίκιο, δεν έγραψα το review αλλά δεν το έκανα λόγω τεμπελιάς, απλά δεν έχω καταφέρει να δω όσο θέλω τα Continental. Μια ο καιρός που είναι χάλια τα ΣΚ, μια η δουλειά δεν έκατσε καλή ευκαιρία.
Αλλά είδα λίγα πράγματα που θα τα μεταφέρω με μεγάλη επιφύλαξη καθώς δεν είμαι σίγουρος ακόμα.
Λοιπόν, τα λάστιχα είναι καλά. Τα δοκίμασα λιγάκι κοντά στην Πεντέλη. Στην Πεντέλη πάω εδώ και χρόνια με το gsxr για να στρίψω λίγο καθώς ο δρόμος είναι πολύ καλός και με καλό στροφιλίκι. Το θέμα είναι όμως ότι την μέρα που πήγα στην Πεντέλη είχε ομίχλη που δεν έβλεπες στα 5 μέτρα οπότε έκανα 5-6 πάνω κάτω την διαδρομή στον Διόνυσο. Όσοι έχετε περάσει από εκεί θα θυμάστε ίσως ότι ο δρόμος δεν είναι και στην καλύτερη κατάσταση. Πάντα απλά περνάω από εκεί για να φτάσω Πεντέλη και τπτ περισσότερο.
Αυτή τη φορά λόγω του καιρού, για να μην πάει χαμένη η βόλτα, είπα να κάνω τα πάνω κάτω εκεί. Λοιπόν, τα λαστιχάκια μου έδωσαν τέτοια ευχαρίστηση και σιγουριά που έκατσα περίπου μια ώρα! Βασικά έχει χαθεί αυτό το ασαφές των EXP και δεν φοβάσαι ότι τώρα θα γλιστρήσουν. Επίσης μένουν στην πορεία που τους δίνεις. Πάντα δίνουν εμπιστοσύνη. Όσο κι αν πίεσα (όχι όσο θα ήθελα καθώς δεν τον ξέρω καλά εκεί τον δρόμο) δεν έκαναν ούτε το παραμικρό γλίστρημα. Και μιλάμε για δρόμο πολύ μέτριο και με σχετική υγρασία εκείνη την μέρα.
Κατά τα άλλα το μηχανάκι το χρησιμοποιώ κάθε μέρα μέσα στην πόλη, όχι σε κίνηση αλλά σε ροή πάντα. Δεν είναι και τίποτα απαιτητικό για τα λάστιχα αυτή η χρήση αλλά κι εδώ κανένα παράπονο. Και σε δρόμους που με τα EXP έφευγε το πίσω με γκάζι τώρα δυσκολεύομαι να το κάνω...
ΑΛΛΑ για περισσότερες και πιο έγκυρες εντυπώσεις θα πρέπει να περιμένετε μέχρι να πετύχω καλό καιρό και απουσία υποχρεώσεων ένα ΣΚ.....!
:bye:
-
όταν κατασταλάξεις γραψε εντυπωσεις Please... :bye: :bye:
-
όταν κατασταλάξεις γραψε εντυπωσεις Please... :bye: :bye:
Θα γράψω σε νέο ξεχωριστό thread. Ελπίζω να είναι σύντομα γιατί κι εμένα με τρώει να δω πόσο αντέχουν σε πίεση και τι λένε!
Α, το μόνο σίγουρο είναι ότι φαίνονται..............κάπως πάνω στο Caponord, δεν έχουν "τακούνια" όπως τα 80-20 και φαίνονται μικρότερα. Θα έλεγα πως έχασα σε εμφάνιση αλλά αυτό είναι και υποκειμενικό.....
-
Στην Πεντέλη πάω εδώ και χρόνια με το gsxr για να στρίψω λίγο καθώς ο δρόμος είναι πολύ καλός και με καλό στροφιλίκι.
Κρύβε λόγια θα γεμίσει το βουνό με RS. :h22: :h22:
-
Για ποιά Conti μιλάμε; Τα trail ή τα road attack;
Εγώ δεν έμεινα πάντως ευχαριστημένος από τα EXP όσο και αν λέγανε τα καλύτερα λόγια.
Αργούν να ζεσταθούν μέχρι και καθόλου σε θερμοκρασίες κάτω των 10 βαθμών.
Γλυστράνε απίστευτα και μόνο σε υψηλές θερμοκρασίες άνω των 20 δείχνουν καλή συμπεριφορά.
Έχω ακούσει καλά λόγια για τα Conti όσο και για τα Pirelli.
Περιμένω να ακούσω εντυπώσεις...
-
Στην Πεντέλη πάω εδώ και χρόνια με το gsxr για να στρίψω λίγο καθώς ο δρόμος είναι πολύ καλός και με καλό στροφιλίκι.
Κρύβε λόγια θα γεμίσει το βουνό με RS. :h22: :h22:
Χεχε, μακάρι! :)
Για ποιά Conti μιλάμε; Τα trail ή τα road attack;
Εγώ δεν έμεινα πάντως ευχαριστημένος από τα EXP όσο και αν λέγανε τα καλύτερα λόγια.
Αργούν να ζεσταθούν μέχρι και καθόλου σε θερμοκρασίες κάτω των 10 βαθμών.
Γλυστράνε απίστευτα και μόνο σε υψηλές θερμοκρασίες άνω των 20 δείχνουν καλή συμπεριφορά.
Έχω ακούσει καλά λόγια για τα Conti όσο και για τα Pirelli.
Περιμένω να ακούσω εντυπώσεις...
Για τα RoadAttack λέω εγώ! 100% ελαστικό δρόμου...;)
-
Στείλε φωτό με τα RoadAttack να δούμε πως φαίνονται, γιατί ενδιαφέρεται και ένας φίλος μου να τα βάλει.
Εγώ μάλλον για τα TrailAttack πηγαίνω αφού πατάω αρκετό χώμα το καλοκαίρι.
-
Στείλε φωτό με τα RoadAttack να δούμε πως φαίνονται, γιατί ενδιαφέρεται και ένας φίλος μου να τα βάλει.
Εγώ μάλλον για τα TrailAttack πηγαίνω αφού πατάω αρκετό χώμα το καλοκαίρι.
Ok, έφτιαξα ένα νέο thread: http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=7692.msg334299#msg334299
-
Η μικρή μου εμπειρία στο θέμα. Από Metzeler Tourance (το απλό όχι το EXP) σε Pirelli Scorpion SYNC. Η μεγαλύτερη μεταμόρφωση που έχω δει σε μοτοσυκλέτα με αλλαγή ελαστικών. Τα πάντα καλύτερα (στρίψιμο, φρενάρισμα, ποιότητα κύλισης, άνεση, κατευθυντικότητα, σταθερότητα) με πολλή μεγάλη διαφορά και πολύ πιο άνετα και με πολύ μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας. Ειδικά στις στροφές ήταν αποκάλυψη! Α! και κρατάνε από το πρώτο μέτρο (πολύ εύκολο ζέσταμα). Ελαττώματα; Δύο: Μικρή διάρκεια ζωής (8 - 10.000 km max) και χώμα (όχι ότι δεν πάνε αλλά φθείρονται εύκολα και τα κοτρώνια καραδοκούν)
Γενικά δεν μου αρέσει να είμαι υπερβολικός σε αυτά που λέω - γράφω αλλά τα συγκεκριμένα ελαστικά στο CAPO ήταν αποκάλυψη.
Υ.Γ. Αν τα καινούργια Pirelli Trail διατηρούν σε μεγάλο βαθμό τα χαρακτηριστικά του SYNC με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής είναι το επόμενό μου λάστιχο.
-
Συμφω και εγω με το φιλο kpap, και τα δυο ειναι καταπληκτικα λαστιχα εγω εμεινα πολυ ευχαριστιμενοs και απο τα δυο που δοκιμασα,τα επομενα που θα βαλω θα ειναι τα Pirelli Trail.
-
Συνεχίζοντας, τελικά έβαλα τα Pirelli Scorpion Trail.
Από μερικές βόλτες, μετά το απαραίτητο στρώσιμο, σε Κακιά Σκάλα (παλιά εθνική) και Επίδαυρο οι εντυπώσεις είναι θετικότατες. Γεωμετρία πολύ γρήγορη, πολύ καλό κράτημα και σταθερότητα στη στροφή και πολύ ευέλικτο και σίγουρο σε απότομες αλλαγές κλίσεις. Σε σχέση με το Sync με το οποίο το συγκρίνω:
1. Πιο γρήγορη γεωμετρία: Μπαίνει πιό γρήγορα στη στροφή και αλλάζει κλίσεις πολύ γρήγορα και όσο θέλεις χωρίς ασάφεια. Αυτό ειδικά το χαρακτηριστικό το λάτρεψα.
2. Πιο ενισχυμένο: μεγαλύτερη σταθερότητα και ακαμψία = μεγαλύτερη εμπιστοσύνη, αλλά και λιγότερο άνετο λόγω μικρότερης ενδοτικότητας του ελαστικού (σε σαμάρια λακκούβες κλπ)
3. Κράτημα - πρόσφυση: θα έλεγα περίπου τα ίδια. Ίσως θέλει λίγο περισσότερο ζέσταμα στην αρχή αλλά μιλάμε για οριακές διαφορές
4. Το λάστιχο τελειώνει πολύ δύσκολα. Θα έλεγα ότι προς το παρόν είναι πάνω από τα δικά μου όρια σε σχέση με ότι έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα (Metzeler Tourance (το απλό όχι το EXP) και Pirelli Scorpion SYNC). Σε συνδυασμό με το 1. πολύ στρητάδικη χάραξη.
5. Σε πολύ μικρές ταχύτητες (μέχρι 10-20 km/hr) καταλαβαίνεις τα τακουνάκια. Μετά όμως αυτό εξαφανίζεται και είναι πολύ σταθερό στην ευθεία (Αττική οδός με πολύ αέρα, μπαγκαζιέρα και 180 km/hr)
Και τελειώνοντας: υποκειμενική αίσθηση ότι κάνω τα ίδια πράγματα πολύ πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας. Το λάστιχο δίνει την εντύπωση ότι όσο και να το πιέσεις δεν θα σε προδώσει. Εν κατακλείδι πιστεύω ότι ταιριάζει απόλυτα στο χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας όσον αφορά τη σχεδίαση. Για την αντοχή στο χρόνο και στη φθορά είδωμεν...
ΥΓ. Σε χώμα τα πάτησα ελάχιστα αλλά εμπνέουν εμπιστοσύνη (για το είδος του ελαστικού) και δεν φοβάσαι μην χαλάσουν (όπως με το Sync).