0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

TAKAKIA ΓΙΑ CAPONORD
« - : Οκτώβριος 03, 2006, 10:41:53 μμ »
Γεια χαρά σε όλους!

Αν και άλλαξα σήμερα τακάκια μπροστά θα ήθελα να μου πείτε ποια είναι τα καλύτερα για το Caponord. Αρχικά είχα ferodo μαλακά, μετά άλλαξα σε Brembo ημίσκληρα. Τα τελευταία είχαν μεγάλη διάρκεια ζωής -βέβαια πολύ ακριβότερα- αλλά είχαν μειονέκτημα ότι έκαναν θόρυβο και λιγότερη αίσθηση στο φρενάρισμα. Τώρα έβαλα πάλι ferodo μαλακά -μαζί με την τοποθέτηση 44 ευρώ. Επίσης μετά από μία κατάβαση από τον Βεζούβιο που βρέθηκα το καλοκαίρι, το πίσω φρένο έπαψε να είναι αποτελεσματικό και έχει πλέον μεγαλύτερη διαδρομή από παλαιότερα. Μου είπαν ότι πλέον χρειάζεται αλλαγή υγρών.
Καμία πρόταση;



*

Θοδωρής Τ.

Re: TAKAKIA ΓΙΑ CAPONORD
« Απάντηση #1 - : Οκτώβριος 04, 2006, 11:06:08 πμ »
μηπως χρειαζεται εξαερωση το πισω φρενο;

Re: TAKAKIA ΓΙΑ CAPONORD
« Απάντηση #2 - : Οκτώβριος 04, 2006, 10:23:14 μμ »
Λύνεις το πρόβλημά σου αλλάζοντας τα υγρά με προδιαγραφές DOT 5 που έχουν μεγαλύτερο σημείο βρασμού (260 με 0% υγρασία, και 180 με 3-4% υγρασία). Προσοχή όμως θέλουν ποιό συχνά άλλαγμα από τις DOT 4. Άλλη λύση είναι να αλλάξεις το σωληνάκι με άλλο υψηλής πίεσης και ποιό μακρύ, ώστε να μην ακουμπά στο ψαλίδι που είναι και από αλουμίνιο που ζεσταίνεται υπερβολικά, και μεταδίδει την θερμότητα και στο σωληνάκι των φρένων. Δοκίμασε μία από τις δύο λύσεις και θα δεις διαφορά

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Re: TAKAKIA ΓΙΑ CAPONORD
« Απάντηση #3 - : Οκτώβριος 04, 2006, 11:01:49 μμ »
Παράθεση

costas έγραψε:
Λύνεις το πρόβλημά σου αλλάζοντας τα υγρά με προδιαγραφές DOT 5 που έχουν μεγαλύτερο σημείο βρασμού (260 με 0% υγρασία, και 180 με 3-4% υγρασία). Προσοχή όμως θέλουν ποιό συχνά άλλαγμα από τις DOT 4. Άλλη λύση είναι να αλλάξεις το σωληνάκι με άλλο υψηλής πίεσης και ποιό μακρύ, ώστε να μην ακουμπά στο ψαλίδι που είναι και από αλουμίνιο που ζεσταίνεται υπερβολικά, και μεταδίδει την θερμότητα και στο σωληνάκι των φρένων. Δοκίμασε μία από τις δύο λύσεις και θα δεις διαφορά


έτσι..έτσι...όπως είχαμε ''αποφανθεί και στο φαγοπότι στο Καρπενήσι''.... :-D

*

Γιάννης

Re: TAKAKIA ΓΙΑ CAPONORD
« Απάντηση #4 - : Οκτώβριος 05, 2006, 02:05:16 πμ »
Τα DOT 5 είαι καθαρή σιλικόνη με η οποία ναι μέν πηγαίνει πολύ ποιο ψηλά σε θερμοκρασίες αλλά με έστω και1% υγρασία και αέρα απλά δεν δουλεύει.Η αντικατάσταση των dot 4 είναι τα 5,1.
Δοκιμασμένη και αποτελεσματική λύση σε μένα ήταν τα silkolene racing (Dot 4)

Re: TAKAKIA ΓΙΑ CAPONORD
« Απάντηση #5 - : Οκτώβριος 14, 2006, 10:18:53 πμ »
Ευχαριστώ πολύ για τις χρήσιμες συμβουλές. Το πήγα για service, έκαναν εξαέρωση αλλά το πρόβλημα με το πίσω φρένο παραμένει. Οπότε το πιθανότερο είναι να χρειάζεται αλλάγή υγρών και ίσως σωληνάκι υψηλής.
Thanx!

*

Σέργιος Φανίκος

Re: TAKAKIA ΓΙΑ CAPONORD
« Απάντηση #6 - : Οκτώβριος 14, 2006, 11:08:02 πμ »
Ο "γιατρός" το είδε;;;

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης