0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καταρχήν σας ευχαριστώ όλους για την άμεση ανταπόκριση. Η γιαπωνέζα που είχα ήταν Transalp 600 από το 1998 και είχα κάνει μαζί της 185000 χλμ πραγματικά απροβλημάτιστα! Ούτε ανορθωτές ούτε σωληνάνια ούτε πολλαπλασιαστές ούτε σφιξήματα υποπλαισίου ήξερα. Εχω κάνει πολλές εκδρομές και πολλά χλμ εντός πόλης και πάντα ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος από αυτήν. Σημειωτέον την γιαπωνέζα την πούλησα 2450 ευρώ.Το Capo είναι και για μένα το καλύτερο on off της αγοράς ασυζητητή! Πάντα μου άρεσε και ονειρευόμουν την απόκτησή του που τελικά και έγινε με μόλις 36000 χλμ να έχει η μηχανή. Ήχος τέλειος, αίσθηση οδήγησης καταπληκτική, βάρος .. ποιό βάρος δεν υπάρχει, απόδοση μοτέρ δεν το συζητώ. Μέχρι στιγμής είμαι ευχαριστημένος αλλά έχω κάνει μόνο 1200 χλμ.Ο προηγούμενος κάτοχος άλλαξε και την πίσω ανάρτηση με EMC χειροποίητη κάτσε καλά σου λέω σκέτο κόσμημα. Με ενημέρωσε ο προκάτοχος ότι είχει αλλάξει ανορθωτή σωληνάκια πολλαπλασιαστές κτλ αλλά μπαίνοντας στο forum είδα κάποια θέματα και λίγο μου τάραξαν την ησυχία σχετικά με την ασφάλεια βλέπε κυρίως για βίδες υποπλαισίου διότι είναι πολύ σημαντικός στον τομέα της ασφάλειας. Σωληνάκια κτλ φτιάχνονται και σε τελική δεν σπας τα κοκκαλάκια σου από ανορθωτή. Μετά είδα και κάτι σχόλια για ατύχημα που κόπηκε το πλαίσιο στα δύο ή το βιντεάκι του φιλανδού που ταξίδευε. είναι να μην ταραχτείς? Το θετικότερο όλων είναι ότι στο forum πιστεύω ότι λέγονται όλες οι αλήθειες και αυτό μου αρκεί. Διότι πριν το αγοράσω όταν έβρισκα κάποιον στο δρόμο ή σε παρέες και ρωτούσα αν του βγάζει κάποιο πρόβλημα κανένας δεν αναφερόταν στα θέματα με τα σωληνάκια κτλ. Τέλος θα ήθελα να ρωτήσω αν αληθεύει ότι ο χιλιομετρητής στο capo δεν μπορεί να γυρίσει πίσω διότι ένας μηχανικός μου το είπε και μου φαίνεται λίγο ψέμα. Αν είναι αλήθεια τοτε το εργαλείο που αγόρασα έχει μόνο 36000χλμ. Γιατί δεν μου βγαίνει να έχει κάποιος τέτοια μηχανάρα και να κάνει μόνο 5000 χλμ το χρόνο?Τέλος πάντων φίλοι καλως σας βρήκα και σύντομα θα ανεβάσω και φωτο.
Μετά είδα και κάτι σχόλια για ατύχημα που κόπηκε το πλαίσιο στα δύο ή το βιντεάκι του φιλανδού που ταξίδευε. είναι να μην ταραχτείς?
Τέλος θα ήθελα να ρωτήσω αν αληθεύει ότι ο χιλιομετρητής στο capo δεν μπορεί να γυρίσει πίσω διότι ένας μηχανικός μου το είπε και μου φαίνεται λίγο ψέμα. Αν είναι αλήθεια τοτε το εργαλείο που αγόρασα έχει μόνο 36000χλμ. Γιατί δεν μου βγαίνει να έχει κάποιος τέτοια μηχανάρα και να κάνει μόνο 5000 χλμ το χρόνο?
Το βαρα ποτέ δεν μου άρεσε σαν σουλούπι. Διότι η αισθητική παίζει το ρόλο της σε αυτή τη ζωή. Α και το καλύτερο είναι πως τώρα με το Capo όλα μα όλα τα γκομενάκια κοιτάνε πολύ περισσότερο!!!
Παράθεση από: aprihead στις Δεκέμβριος 21, 2009, 10:01:53 μμΚαταρχήν σας ευχαριστώ όλους για την άμεση ανταπόκριση. Η γιαπωνέζα που είχα ήταν Transalp 600 από το 1998 και είχα κάνει μαζί της 185000 χλμ πραγματικά απροβλημάτιστα! Ούτε ανορθωτές ούτε σωληνάνια ούτε πολλαπλασιαστές ούτε σφιξήματα υποπλαισίου ήξερα. Εχω κάνει πολλές εκδρομές και πολλά χλμ εντός πόλης και πάντα ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος από αυτήν. Σημειωτέον την γιαπωνέζα την πούλησα 2450 ευρώ.Το Capo είναι και για μένα το καλύτερο on off της αγοράς ασυζητητή! Πάντα μου άρεσε και ονειρευόμουν την απόκτησή του που τελικά και έγινε με μόλις 36000 χλμ να έχει η μηχανή. Ήχος τέλειος, αίσθηση οδήγησης καταπληκτική, βάρος .. ποιό βάρος δεν υπάρχει, απόδοση μοτέρ δεν το συζητώ. Μέχρι στιγμής είμαι ευχαριστημένος αλλά έχω κάνει μόνο 1200 χλμ.Ο προηγούμενος κάτοχος άλλαξε και την πίσω ανάρτηση με EMC χειροποίητη κάτσε καλά σου λέω σκέτο κόσμημα. Με ενημέρωσε ο προκάτοχος ότι είχει αλλάξει ανορθωτή σωληνάκια πολλαπλασιαστές κτλ αλλά μπαίνοντας στο forum είδα κάποια θέματα και λίγο μου τάραξαν την ησυχία σχετικά με την ασφάλεια βλέπε κυρίως για βίδες υποπλαισίου διότι είναι πολύ σημαντικός στον τομέα της ασφάλειας. Σωληνάκια κτλ φτιάχνονται και σε τελική δεν σπας τα κοκκαλάκια σου από ανορθωτή. Μετά είδα και κάτι σχόλια για ατύχημα που κόπηκε το πλαίσιο στα δύο ή το βιντεάκι του φιλανδού που ταξίδευε. είναι να μην ταραχτείς? Το θετικότερο όλων είναι ότι στο forum πιστεύω ότι λέγονται όλες οι αλήθειες και αυτό μου αρκεί. Διότι πριν το αγοράσω όταν έβρισκα κάποιον στο δρόμο ή σε παρέες και ρωτούσα αν του βγάζει κάποιο πρόβλημα κανένας δεν αναφερόταν στα θέματα με τα σωληνάκια κτλ. Τέλος θα ήθελα να ρωτήσω αν αληθεύει ότι ο χιλιομετρητής στο capo δεν μπορεί να γυρίσει πίσω διότι ένας μηχανικός μου το είπε και μου φαίνεται λίγο ψέμα. Αν είναι αλήθεια τοτε το εργαλείο που αγόρασα έχει μόνο 36000χλμ. Γιατί δεν μου βγαίνει να έχει κάποιος τέτοια μηχανάρα και να κάνει μόνο 5000 χλμ το χρόνο?Τέλος πάντων φίλοι καλως σας βρήκα και σύντομα θα ανεβάσω και φωτο.ωραία... τώρα το πήρες στα πιο σοβαρά... για τα χιλιομετρα σου με το ΤΑ (παρεπιπτόντως..πιο ομορφο μακρά απο το καινουργιο )1. προφανώς ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ηξερε τι να αλλαξεικαι τι οχι οπότε αν ισχυουν αυτα που λες δε θα εχεις πρόβλημα παρα μονο λογικες φθορες...2. ο χιλιομετρητης αλλάζει αλλά πολύ δύσκολα και θελει πολύ τζιμάνι τυπο... ΑΛΛΑ μη σου φαινεται καθολου παραξενο για τα χλμ της μηχανής.. ειναι πολλοί αυτοι που τις εχουν βιτρίνα.... οπότε δεν το βρίσκω παράξενο..3. τα 2-3 ποστ που διάβασες για πλαίσιο τελικώς αποδείχθηκε πως το ενα ηταν αγορά μεταχειρώ και στουκαρισμένο και τζάμπα βγηκε βρώμα σε οοοοοοοοοοοοοολο τον κοσμο για τα aprilia + capo... (κουβέντες της παρεας και της μαλ@#$ς)και το άλλο του ξένου περιττο να πω σε τι συνθηκες το πήγαινε με τι συνιστώμενο βάρος απο την εταιρεία....με λίγα λόγια δε μου φαίνεται παραξενο για μια οποιαδηποτε μηχανή bmw/vara/ktm που ειναι φορτωμενη σαν αρκουδα ατσούμπαλα και στα λαγκάδια να σπάσει κατι.....νομίζω οτι σε κάλυψΑ..Ευχομαι άλλα 185,000 κλμ τα οποία ειλικρινά κατ` αναλογία με το ΤΑ θα σου ερθουν πολύ πιο σύντομα.... (τουλάχιστον εγω ετσι ενιωσα)
πάντως φιλαράκι εγώ δεν ένιωσα ότι μαλακιζόμουν όταν είδα ραγισμένο το πλαίσιο του ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΟΥ Capo μου αν ένιωσες εσύ κάπως έτσι ρώτα με εμένα που έδωσα 11500 ευρώπουλα το 2003 για να πάρω ένα μηχανάκι που ετοιμάζομαι να πετάξω!!Εκτός αν εσένα σου αρέσει το ότι πήρες ένα μηχανάκι που δεν το στηρίζει η ποια? η αντιπροσωπεία.χα.χα.χα.μπορεί το βαρκαδέρο να μην στρίβει να είναι ρημάδι αλλά ξέρω ανθρώπους που ξεχνάν να του αλλάξουν λάδια και δεν ξέρουν που πεφτει ό Σαρακάκης.Αυτά για να μην βαυκαλιζόμαστε.Δεν σημαίνει ότι επειδή είμαστε άρρωστοι με τα ευρωπαικά δεν ξέρουν τίποτα όλοι οι άλλοι.Καλά χριστούγεννα.
γεια σας φίλοι. εχω αγοράσει ένα capo του 2002 εδώ και ένα μήνα και είμαι αρκετά ευχαριστημένος από την μέχρι τώρα ζωή μαζί με το νέο μωρό. Όμως.... όλα αυτά που έχω διαβάσει για τα προβλήματα μικρά αλλά και μεγάλα λίγο με τρομάζουν. Βλέπε είχα γιαπωνέζα πριν.Τελικά όλα τα capo έχουν αυτά τα προβληματάκια? Εξηγήστε μου οι εμπειρότεροι διότι θα τρελαθώ και θα το δώσω για να πάρω γιαπωνέζα πάλι.Περιμένω σχόλια.
Παράθεση από: makis_caponord στις Δεκέμβριος 22, 2009, 09:01:20 μμπάντως φιλαράκι εγώ δεν ένιωσα ότι μαλακιζόμουν όταν είδα ραγισμένο το πλαίσιο του ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΟΥ Capo μου αν ένιωσες εσύ κάπως έτσι ρώτα με εμένα που έδωσα 11500 ευρώπουλα το 2003 για να πάρω ένα μηχανάκι που ετοιμάζομαι να πετάξω!!Εκτός αν εσένα σου αρέσει το ότι πήρες ένα μηχανάκι που δεν το στηρίζει η ποια? η αντιπροσωπεία.χα.χα.χα.μπορεί το βαρκαδέρο να μην στρίβει να είναι ρημάδι αλλά ξέρω ανθρώπους που ξεχνάν να του αλλάξουν λάδια και δεν ξέρουν που πεφτει ό Σαρακάκης.Αυτά για να μην βαυκαλιζόμαστε.Δεν σημαίνει ότι επειδή είμαστε άρρωστοι με τα ευρωπαικά δεν ξέρουν τίποτα όλοι οι άλλοι.Καλά χριστούγεννα.Φίλε ...καταρχην λυπαμαι για αυτα που γράφεις ...αλλα ...στο λέω στα ίσια ....μου βρωμάει οτι λες .....και βρωμάει πολυ ......11500 για να δώσεις παει να πει ..πως ηταν καινουργιο ....για να ραίσει το πλαίσιο ...κατι εγινε ....και ηταν και σοβαρό !! Θα σε παρακαλουσα πριν θαβεις ...ετσι ασύστολα ενα απο τα καλυτερα μηχανάκια που εχουν κυκλοφορήσει ποτε ....να εξηγηθείς ....τα ίδια ελεγαν και αλλοι πριν απο σένα και οπως αποδείχτηκε ...είτε τους δουλεψαν...είτε το μηχανάκι ειχε επιβιώσει απο σοβαρή ..τράκα !! Μιλάω ειλικρινά και ελπίζω χωρίς καμμιά παρεξήγηση εκ μέρους σου !!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι