0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μωρέ έπρεπε να μην είχαμε γράψει ποτέ όλα αυτά που έχουμε γράψει τόσα χρόνια εδώ μέσα , για να πληρώνετε μηχανικούς δεξιά και αριστερά .
Εντάξει χάλασε το ρουλεμάν μετά από 80.000 + χιλιόμετρα τι ακριβώς λέει αυτό? Ότι το μηχανάκι είναι ζημιάρικο και βγάζει βλάβες? Τα 80.000+ χιλιόμετρα δεν θεωρούνται αποδεκτός χρόνος φθοράς για ένα αναλώσιμο ρουλεμάν? Δεν έπρεπε να χαλάσει δηλαδή ποτέ? Δεν θεωρείτε αναλώσιμο που πρέπει να αλλαχτεί κάποια στιγμή? Σε όλα τα άλλα μηχανάκια το ρουλεμάν θεωρείτε αναλώσιμο, στο caponοrd πρέπει να κρατήσει για πάντα αλλιώς είναι ζημιάρικο το μηχανάκι? Στο μηχανικό πάμε όχι για να μη χαλανε τα αναλώσιμα ποτέ, άλλα για να μη χαλινέ κάθε 3.000 χιλιόμετρα και μας αφήνουν στο δρόμο. Και εγώ όταν το αναλώσιμο ρουλεμάν παρουσίασε φθορά πήγα και ολοκλήρωσα τη βόλτα μου κανονικά χωρίς φόβο δεν με άφησε στο δρόμο και όταν επέστρεψα το άλλαξα κατά τα προβλεπόμενα.
Εγώ λέω ότι τα caponord δεν είναι καθόλου αξιόπιστα... Το δικό μου γονατισε την πεντάχρονη μπαταρία που είχε χωρίς να βάλω και χέρι...
Όταν λες κανονικό κ όχι αυτοκόλλητο;Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όντως. Αλλά πολύ μανουρα. Θα δω μήπως το κάνει και αυτό ο βαφέας που κοιτάω να το πάω για να γλυτώσω την φασαρία. Πάντως σαν αποτέλεσμα είναι πανέμορφο.Στάλθηκε από το Lenovo TB3-850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι