0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παραδόθηκε το caponord σε εξειδικευμένο κατάστημα για πλύσιμο και γυάλισμα. Πήγα μετά από 2 μέρες να το παραλάβω... Το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό, γυάλιζε σαν καινούριο. Μες στον ενθουσιασμό μου πάω να βάλω μπροστά για να φύγω και να χαρώ την καλή μέρα που είχε. Με το που ανάβει ακούγετε σαν να δουλεύει μονοκυλινα κάνει τσουφ και έσβησε. Όσες φορές και αν προσπάθησα δεν έγινε τίποτα. 1 σοφή κίνηση περνώ τηλέφωνο τον Ζήση και προσπαθούμε να βρούμε τι γίνετε αλλά τίποτα δεν βρήκαμε (πολλαπλασιαστές-φιλτρο αέρα- πιθανόν εισροή νερού στα καύσιμα κτλπ) τσεκ2η σοφή κίνηση τηλεφωνική επικοινωνία με τον γιατρό της πρωτεύουσας...Μετά από τηλεφωνική διάγνωση μας ενημέρωσε ότι έχουν βραχυκυκλώσει τα μπουζί από τα νερά. Βγάζουμε έξω τα 3 μπουζί(το τέταρτο θέλει λίγο κόπο για να βγει), καίμε την πορσελάνη με αναπτήρα, δίνουμε εντολή να γυρίσει το μετέρ με άνευ καυσίμου τοποθετούμε τα μπουζί στην θέση τους και άναψε σαν να μην συνέβη τίποτα... Έχει ξανασυμβεί κάτι ανάλογο σε εσάς?
Έχει ξανασυμβεί κάτι ανάλογο σε εσάς?
Θέλει προσοχή το capo στο νερό , σε 2-3 σημεία . στα μπουζί στους πολλαπλασιαστέςκαντράν Άμα πας σε μερακλή πλυντηριά , παίζει να τα πάρεις και τα 3 στη μασχάλη με το καντράν να τσούζει πιο πολύ από λα .
Ρε παιδιά υπάρχει μεγαλύτερη χαρά να πλένεις μόνος σου την μηχανή σου;
Δεν εγινε σημερα αλλά προχθές...Φίλτρα/λάδια/ξύδια καθαρισμός φίλτρου αέρα και λάδωμα και έλεγχος μπουζί όπου φάνηκε καθαρά οτι με τις gpr το μηχανάκι ειναι φτωχό (το ενιωθα και στο δρόμο μετά την αλλαγή) οπότε και θα αρχίσουμε εμπλουτίζοντας το μείγμα σε πρώτη φάση ενώ σε δεύτερη θα πάμε σε αλλαγή χάρτη με τον ξιφία των ιταλών...Στις gpr η διατομή των μεσαίων ειναι μεγαλύτερη από τις μαμά αλλά και από τις leovince που είχα επάνω.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι