APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: zisakos_1986 στις Μάιος 13, 2020, 09:31:32 μμ

Τίτλος: Τι γίνεται αν δεν αλλάξω ταχυσυνδέσμους???
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Μάιος 13, 2020, 09:31:32 μμ
Βλέπω τώρα τελευταία κάποια capo αλλά και κάποια άλλα μηχανάκια της εταιρείας που μετά από τόσα χρόνια δεν έχουν αλλάξει τους πλαστικούς ταχυσυνδέσμους είτε και τους δύο είτε μονο της επιστροφής καυσίμου.

Πρίν από λίγες μέρες μάλιστα εν μέσω καραντίνας σε μηχανάκι φίλου που πήγε να βγάλει το ντεπόζιτο για καθαρισμό της μηχανής, του έμεινε ο επιστροφής καυσίμου που δεν ήταν αλλαγμένος στο χέρι!
Δεν έγινα κακός για να του πώ στα έλεγα εγώ κτλ γιατί πρόσφατα όντως του το είχα πεί όταν ειδα οτι δεν τον είχε αλλάξει.
Σίγουρα ο επιστροφής καυσίμου δεν έχει τις ίδιες πιέσεις με αυτόν που φεύγει από την τρόμπα προς τα μπέκ αλλά αρκεί για να γίνει φλαμπέ το μηχανάκι.

Και μιας και πέτυχα μια αγγελία στο εξωτερικό είπα να κάνω μια μικρή υπενθύμιση σε όλους σχετικά με τη σημασία της μικρής αυτής αλλαγής.

Χρόνια είχα να δώ καμμένο capo μιας και οι περισσότεροι αλλάξαμε ταχυσυνδέσμους.

Για δείτε λοιπόν τί μπορεί να συμβεί αν το αμελήσουμε το θέμα... ;)
Τίτλος: Απ: Τι γίνεται αν δεν αλλάξω ταχυσυνδέσμους???
Αποστολή από: Πυξιδας στις Μάιος 13, 2020, 09:59:43 μμ
Πολλές εταιρίες βάζουν ακόμα πλαστικό...απορώ..
Πάντως δεν εννοείται καπο χωρίς μεταλλικό
Τίτλος: Απ: Τι γίνεται αν δεν αλλάξω ταχυσυνδέσμους???
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Μάιος 13, 2020, 10:04:38 μμ
Μανώλη αν προσέξεις στο συγκεκριμένο capo ο επιστροφής την έκανε τη ζημιά 99%.
Ο υψηλής ειναι αλλαγμένος κανονικά με μεταλλικό.
Τίτλος: Απ: Τι γίνεται αν δεν αλλάξω ταχυσυνδέσμους???
Αποστολή από: Πυξιδας στις Μάιος 13, 2020, 10:49:03 μμ
Μανώλη αν προσέξεις στο συγκεκριμένο capo ο επιστροφής την έκανε τη ζημιά 99%.
Ο υψηλής ειναι αλλαγμένος κανονικά με μεταλλικό.
Εγώ τον(επιστροφής) άλλαξα αμέσως...αλλά δεν μπορώ να μην απορώ με πολλές εταιρείες που βάζουν ακόμα πλαστικούς
Τίτλος: Απ: Τι γίνεται αν δεν αλλάξω ταχυσυνδέσμους???
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Μάιος 13, 2020, 11:04:05 μμ
Και βέβαια είναι απορίας άξιο! Δεν μπορώ να φανταστώ αν η διαφορά στα κόστη παραγωγής είναι τόσο μεγάλη που να δικαιολογεί ένα τέτοιο ρίσκο...
Τίτλος: Απ: Τι γίνεται αν δεν αλλάξω ταχυσυνδέσμους???
Αποστολή από: Πυξιδας στις Μάιος 13, 2020, 11:40:47 μμ
Και βέβαια είναι απορίας άξιο! Δεν μπορώ να φανταστώ αν η διαφορά στα κόστη παραγωγής είναι τόσο μεγάλη που να δικαιολογεί ένα τέτοιο ρίσκο...
Πρόσφατα είδα του 1290..τον άλλαξαν και κει παιδιά από ομάδα του fb..ψιλοιδιος με του καπό με διαφορά ότι και οι 2 μεριές έχουν ίδιο πάχος στα σωληνάκια...
Το τουονο άραγε τι παίζει και αν έχει  πλαστικούς από τι βάζουν; :thnk: :thnk:
Τίτλος: Απ: Τι γίνεται αν δεν αλλάξω ταχυσυνδέσμους???
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Μάιος 14, 2020, 12:59:35 πμ
Παρόμοια λύση θα παίζει και για τα tuono ρε συ...

Να συμπληρώσω και κάτι ακόμα που έχει ξαναγραφτεί αρκετές φορές αλλά "επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως". Οι πλαστικοί ταχυσύνδεσμοι πολυμερίζονται με το πέρασμα του χρόνου και ξεραίνονται οπότε και σπάνε. Οι μεταλλικοί προσφέρουν σιγουριά και ασφάλεια. Και στις δυο περιπτώσεις όμως υπάρχουν o-ring τα οποία κανονικά πρέπει να αλλάζονται συχνά γιατί διαφορετικά από τα βάλε βγάλε φθείρονται και πάλι μπορεί να προκληθεί διαρροή καυσίμου και πιθανή ανάφλεξη.

Αν δεν κάνω λάθος κανονικά θέλουν κάθε φορά αλλαγή αλλά ίσως είναι και λίγο υπερβολή...
Τίτλος: Απ: Τι γίνεται αν δεν αλλάξω ταχυσυνδέσμους???
Αποστολή από: Πυξιδας στις Μάιος 14, 2020, 10:20:29 πμ
Παρόμοια λύση θα παίζει και για τα tuono ρε συ...

Να συμπληρώσω και κάτι ακόμα που έχει ξαναγραφτεί αρκετές φορές αλλά "επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως". Οι πλαστικοί ταχυσύνδεσμοι πολυμερίζονται με το πέρασμα του χρόνου και ξεραίνονται οπότε και σπάνε. Οι μεταλλικοί προσφέρουν σιγουριά και ασφάλεια. Και στις δυο περιπτώσεις όμως υπάρχουν o-ring τα οποία κανονικά πρέπει να αλλάζονται συχνά γιατί διαφορετικά από τα βάλε βγάλε φθείρονται και πάλι μπορεί να προκληθεί διαρροή καυσίμου και πιθανή ανάφλεξη.

Αν δεν κάνω λάθος κανονικά θέλουν κάθε φορά αλλαγή αλλά ίσως είναι και λίγο υπερβολή...
ο γερμανος που μου εστειλε εμενα,ειχε μεσα ανταλακτικα oring
Τίτλος: Απ: Τι γίνεται αν δεν αλλάξω ταχυσυνδέσμους???
Αποστολή από: bip-bip manos στις Μάιος 14, 2020, 02:56:53 μμ
Και βέβαια είναι απορίας άξιο! Δεν μπορώ να φανταστώ αν η διαφορά στα κόστη παραγωγής είναι τόσο μεγάλη που να δικαιολογεί ένα τέτοιο ρίσκο...
Πρόσφατα είδα του 1290..τον άλλαξαν και κει παιδιά από ομάδα του fb..ψιλοιδιος με του καπό με διαφορά ότι και οι 2 μεριές έχουν ίδιο πάχος στα σωληνάκια...
Το τουονο άραγε τι παίζει και αν έχει  πλαστικούς από τι βάζουν; :thnk: :thnk:
Στα tuono gen2 δεν υπάρχουν ταχυσύνδεσμοι ένα σωληνάκι υψηλής με ρακόρ που βιδώνει στο ντεπόζιτο και στα σώματα ψεκασμού ντεπόζιτο σηκώνεται με μεντεσέ ώστε να κάνεις όποιες εργασίες θα ήθελες φιλτροκούτι κτλ....
Τίτλος: Απ: Τι γίνεται αν δεν αλλάξω ταχυσυνδέσμους???
Αποστολή από: Πυξιδας στις Μάιος 14, 2020, 03:05:35 μμ
Και βέβαια είναι απορίας άξιο! Δεν μπορώ να φανταστώ αν η διαφορά στα κόστη παραγωγής είναι τόσο μεγάλη που να δικαιολογεί ένα τέτοιο ρίσκο...
Πρόσφατα είδα του 1290..τον άλλαξαν και κει παιδιά από ομάδα του fb..ψιλοιδιος με του καπό με διαφορά ότι και οι 2 μεριές έχουν ίδιο πάχος στα σωληνάκια...
Το τουονο άραγε τι παίζει και αν έχει  πλαστικούς από τι βάζουν; :thnk: :thnk:
Στα tuono gen2 δεν υπάρχουν ταχυσύνδεσμοι ένα σωληνάκι υψηλής με ρακόρ που βιδώνει στο ντεπόζιτο και στα σώματα ψεκασμού ντεπόζιτο σηκώνεται με μεντεσέ ώστε να κάνεις όποιες εργασίες θα ήθελες φιλτροκούτι κτλ....
Άψογα :ohyes: