Βλέπω τώρα τελευταία κάποια capo αλλά και κάποια άλλα μηχανάκια της εταιρείας που μετά από τόσα χρόνια δεν έχουν αλλάξει τους πλαστικούς ταχυσυνδέσμους είτε και τους δύο είτε μονο της επιστροφής καυσίμου.
Πρίν από λίγες μέρες μάλιστα εν μέσω καραντίνας σε μηχανάκι φίλου που πήγε να βγάλει το ντεπόζιτο για καθαρισμό της μηχανής, του έμεινε ο επιστροφής καυσίμου που δεν ήταν αλλαγμένος στο χέρι!
Δεν έγινα κακός για να του πώ στα έλεγα εγώ κτλ γιατί πρόσφατα όντως του το είχα πεί όταν ειδα οτι δεν τον είχε αλλάξει.
Σίγουρα ο επιστροφής καυσίμου δεν έχει τις ίδιες πιέσεις με αυτόν που φεύγει από την τρόμπα προς τα μπέκ αλλά αρκεί για να γίνει φλαμπέ το μηχανάκι.
Και μιας και πέτυχα μια αγγελία στο εξωτερικό είπα να κάνω μια μικρή υπενθύμιση σε όλους σχετικά με τη σημασία της μικρής αυτής αλλαγής.
Χρόνια είχα να δώ καμμένο capo μιας και οι περισσότεροι αλλάξαμε ταχυσυνδέσμους.
Για δείτε λοιπόν τί μπορεί να συμβεί αν το αμελήσουμε το θέμα...