0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Τιμόνι Rally Raid.
« Απάντηση #120 - : Φεβρουάριος 25, 2015, 03:15:52 μμ »
Ερώτηση απορία για οποιον γνωρίζει.
Το τιμόνι του caponord 1200 πόσο συμβατο ειναι με το 1000?
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5483
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4678
Απ: Τιμόνι Rally Raid.
« Απάντηση #121 - : Απρίλιος 01, 2015, 10:57:34 μμ »
Feedback για το τιμόνι και τη μετατροπή μετα απο τα km του οδοιπορικού.
Είμαι αρκετά προβληματισμένος και δεν είμαι σίγουρος τι φταίει. :thnk: :thnk: :thnk:


Σε αρκετά σημεία της διαδρομής τα χέρια μου μούδιαζαν και ένιωθα την πλάτη μου να πονάει σαν να έχω λάθος σταση οδήγησης. :srry:


Οχι μόνο στο οδοιπορικό αλλά και στην εθνική πήγαινε-έλα Ηγουμενίτσα.
Στο οδοιπορικό ίσως να ήμουν και πιο σφιγμένος πάνω στη μηχανή λόγω των συνθηκών αλλα μου έδινε την εντύπωση οτι το σώμα μου θα είχε καλυτερη στάση με πιο ψηλή σέλα, ίσως αυτή του raid ή γέμισμα στη δική μου, και το τιμόνι λίγο πιο ψηλά και πιο πίσω.


Δε σας κρύβω οτι σκέφτομαι τα καβαλετα του raid ή αν βρώ σετάκι raid και να δώσω το τιμόνι με του αποστατες της rox.
Στο raid του Γιώργου παρατηρούσα σε όλη τη διαδρομή η στάση του σώματος ήταν πολύ διαφορετική & πιο όρθια και τα χέρια είχαν άλλη γωνία χωρίς να είναι τεντωμένα πολύ όσο τα δικά μου.
Μέσα στην πόλη με έχει βολέψει πάρα πολύ όπως είναι τώρα αλλά στο πολύωρο ταξίδι μούδιαζα γρήγορα... :thnk: :thnk: :thnk:

Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Τιμόνι Rally Raid.
« Απάντηση #122 - : Απρίλιος 01, 2015, 11:03:27 μμ »
Ζήση πάντως ισχύει ότι η θέση που έχεις στο capo σε φέρνει πολύ σκυφτό πάνω του από ότι παρατήρησα και εγώ (επιθετικό).
Μήπως να παίξεις λίγο με τις ρυθμίσεις στους αποστάτες και στο τιμόνι πριν προχωρήσεις σε κάτι τέτοιο?


Πάντως σαν εμφάνιση φαίνεται πολύ ωραίο...ωστόσο πιστέυω ότι η θέση του με τους αποστάτες rox είναι πιο χαμηλή σε σχέση με τα καβαλέτα του raid..
Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5483
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4678
Απ: Τιμόνι Rally Raid.
« Απάντηση #123 - : Απρίλιος 01, 2015, 11:21:58 μμ »
Η θέση όντως είναι πιο επιθετική και επίσης όντως είναι πιο χαμηλά οι αποστάτες με μαμά καβαλέτα απ'οτι τα καβαλέτα του raid.
Όμως παρατήρησα και κάτι αλλο, το τιμόνι του raid έχει μεγαλύτερη κλίση και σε ύψος αλλά και προς τα πίσω, κάνει μεγαλύτερες καμπύλες σε σχέση με το δικό μου τιμόνι!
Σε εμφάνιση μια χαρά ειναι ΑΡΗ (μιας που μπήκε και ο Νωντας  :P) αλλά αυτό που με ενδιαφέρει είναι και η λειτουργικότητά του συνάμα. Με το μαμά τιμόνι και τους αποστάτες ήμουν σαν να οδηγώ τσοπεριά τώρα οδηγώ street style.

Πραγματικά ώρες ώρες σε συνδιασμό με ανεβοκατεβάσματα συνεχή (συμπλέκτης) και φρένα δεν ένιωθα τα χέρια μου, βέβαια δε γκρίνιαξα στιγμή αλλά με ζόρισε. :srry:
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Τιμόνι Rally Raid.
« Απάντηση #124 - : Απρίλιος 01, 2015, 11:43:00 μμ »
Ζηση  εχεις  δικιο  για  το  μουδιασμα , το  παρατηρησα  και  εγω  οταν  το  εβαλα  και  το  δοκιμασα  πρωτη  φορα  στο  Πηλιο

  το  ειχα  αναφερει  και  σε  μια  κουβεντα  που  ειχαμε  με  τον  Αρη ,  το  μαμα  τιμονι  ηταν  πιο  ξεκουραστο :ohyes:

επισης σκεφτομαι  καποια   στιγμη  να  βαλω  να  δω  την  μαμα  ψηλη  σελα, γιατι  τωρα  εχω  την  χαμηλη  και  στο  ταξιδι  ειναι  πιο

  κουραστικη,   να  την  δω  σε  συνδυασμο με  το  τιμονι  του  raid

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5483
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4678
Απ: Τιμόνι Rally Raid.
« Απάντηση #125 - : Απρίλιος 01, 2015, 11:50:10 μμ »
Ανέστη εσύ ποιό έχεις βάλει το protaper που έβαλα κι εγώ με αποστάτες ή το μαμα raid με τα καβαλέτα του?
Γιατί απο οτι είδα λίγο που φαίνεται στη φωτογραφία που ανέβασες στο άλλο θέμα μάλλον τα ίδια έχουμε.
Εγώ έχω την ψηλή σέλα υποτίθεται αλλά και πάλι χαμηλή μου φαίνεται, του raid ειναι ιδανικη πιστεύω.
Βέβαια παίζει ρόλο και το ύψος του αναβάτη στο να φτάνει σωστά να πατήσει για τη σέλα του raid.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Τιμόνι Rally Raid.
« Απάντηση #126 - : Απρίλιος 01, 2015, 11:57:56 μμ »
το  μαμα  raid  εχω  με  τα  καβαλετα  του,  το   protaper  τι  ειναι ???

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Τιμόνι Rally Raid.
« Απάντηση #127 - : Απρίλιος 02, 2015, 12:03:22 πμ »
Ανέστη εσύ ποιό έχεις βάλει το protaper που έβαλα κι εγώ με αποστάτες ή το μαμα raid με τα καβαλέτα του?
Γιατί απο οτι είδα λίγο που φαίνεται στη φωτογραφία που ανέβασες στο άλλο θέμα μάλλον τα ίδια έχουμε.
Εγώ έχω την ψηλή σέλα υποτίθεται αλλά και πάλι χαμηλή μου φαίνεται, του raid ειναι ιδανικη πιστεύω.
Βέβαια παίζει ρόλο και το ύψος του αναβάτη στο να φτάνει σωστά να πατήσει για τη σέλα του raid.
Μην ξεχνάς Ζήση οτι είναι ποιο  επιθετική στάση αλλά εχεις καλύτερη κάλυψη απο τον αέρα λογο οτι οδηγείς ποιο σκυφτός. Αν θες την άποψη μου που στο δικο μου είναι ακόμα ποιο επιθετικό το προτιμώ ειδικα σε ταξίδια. Τώρα για το μούδιασμα άλλαξε αντιβαρα και ρυθμισε αναρτησεις

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Τιμόνι Rally Raid.
« Απάντηση #128 - : Απρίλιος 02, 2015, 12:06:50 πμ »
Νικο  εχω  βαλει  τα   αντιβαρα  του  μαμα  τιμονιου  οχι  του  raid  δεν  ξερω  αν  παιζει  ρολο  αυτο ???  !!! :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Τιμόνι Rally Raid.
« Απάντηση #129 - : Απρίλιος 02, 2015, 12:11:26 πμ »
Δεν ξέρω την διάφορα των δυο αλλά τα αντίβαρα σίγουρα παιζουν ρόλο στο μούδιασμα ΑΑκόμα και το υλικό των γκριπ θα έλεγα :)
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 02, 2015, 12:18:15 πμ από pegasakos »

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Τιμόνι Rally Raid.
« Απάντηση #130 - : Απρίλιος 02, 2015, 12:16:33 πμ »
εχω  την  εντυπωση  πως  τα  αντιβαρα  του  μαμα  τιμονιου  ειναι  πιο  βαρια  απο  του  raid   οποτε  τα  πιο  βαρια  πρεπει  να  δινουν 

λιγοτερους  κραδασμους  στα  χερια  η  εχω  λαθος ??? :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5483
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4678
Απ: Τιμόνι Rally Raid.
« Απάντηση #131 - : Απρίλιος 02, 2015, 12:21:05 πμ »
Ανέστη αν γυρίσεις μερικές σελιδες πίσω θα δείς τι είναι το protaper (δεν έχει φαγητό… :P :P :P ) Είναι aftemarket fatbar
Νίκο δε διαφωνώ ρε φίλε σίγουρα έχει καλύτερη κάλυψη αλλά με κουράζει και κάτι πρέπει να κάνω.

Τα αντίβαρα που έχω είναι τα μαμά του capo λές να προκαλούν ταλαντώσεις ή κάτι τέτοιο πχ και να μεταφέρουν κραδασμούς στά χέρια???


Σχετικά με τις αναρτήσεις τι να ρυθμίσω??? Αφού ξέρεις πως είναι οι μαμά, βέβαια έχω αλλαγμένα ελατήρια μπροστά wilbers προοδευτικά αλλά δε θυμάμαι τι λαδακί έχει βάλει ο Αργύρης μου διαφέυγει αυτή τη στιγμή. Επισης έχουν μια ελαφρά προφόρτιση με δαχτυλίδια που έχουν τοποθετηθεί εσωτερικά.

Για τα κιλά μου δεν έχω παράπονο μια χαρά συμπεριφέρεται το μηχανάκι (ετσι νομίζω τουλάχιστον).
Δεν το θέλω πολύ σφιχτό όπως είχε γίνει ο πήγασος γιατί κουράζει γρήγορα αφού οι αποσβέσεις είναι μικροτέρες και το σώμα καταπονείται περισσότερο.

EDIT: Τα αντίβαρα του μαμά είναι όντως πιο βαριά Ανέστη
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Τιμόνι Rally Raid.
« Απάντηση #132 - : Απρίλιος 02, 2015, 12:26:24 πμ »
εχω  την  εντυπωση  πως  τα  αντιβαρα  του  μαμα  τιμονιου  ειναι  πιο  βαρια  απο  του  raid   οποτε  τα  πιο  βαρια  πρεπει  να  δινουν 

λιγοτερους  κραδασμους  στα  χερια  η  εχω  λαθος ??? :thnk:
Νομιζω οτι δεν είναι τόσο απλό το θέμα. Θέλει δοκιμές για να δεις ποιο σε βολευει. Το raid έχει αλλά αντίβαρα γιατί έχει άλλο τιμόνι και αλλες αναρτήσεις. Εγώ ακόμα και χωρίς αντίβαρα δεν αισθάνθηκα ποτε μούδιασμα σε βαθμο να είναι ενοχλητικό. Το δικο μου όμως έχει αλλες αναρτήσεις και αλλά ζαντολαστιχα. Οι προδιαγραφές του είναι στριτ ποιο σκληρό αλλά χωρίς να αφήνει να περνάνε όλα στο τιμόνι. Εσείς έχετε ακόμα και απο τα λάστιχα πολλούς κραδασμούς που κανουν το πρόβλημα πιο έντονο.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Τιμόνι Rally Raid.
« Απάντηση #133 - : Απρίλιος 02, 2015, 12:35:13 πμ »
εχω  την  εντυπωση  πως  τα  αντιβαρα  του  μαμα  τιμονιου  ειναι  πιο  βαρια  απο  του  raid   οποτε  τα  πιο  βαρια  πρεπει  να  δινουν 

λιγοτερους  κραδασμους  στα  χερια  η  εχω  λαθος ??? :thnk:
Νομιζω οτι δεν είναι τόσο απλό το θέμα. Θέλει δοκιμές για να δεις ποιο σε βολευει. Το raid έχει αλλά αντίβαρα γιατί έχει άλλο τιμόνι και αλλες αναρτήσεις. Εγώ ακόμα και χωρίς αντίβαρα δεν αισθάνθηκα ποτε μούδιασμα σε βαθμο να είναι ενοχλητικό. Το δικο μου όμως έχει αλλες αναρτήσεις και αλλά ζαντολαστιχα. Οι προδιαγραφές του είναι στριτ ποιο σκληρό αλλά χωρίς να αφήνει να περνάνε όλα στο τιμόνι. Εσείς έχετε ακόμα και απο τα λάστιχα πολλούς κραδασμούς που κανουν το πρόβλημα πιο έντονο.

γιατι  ρε  Νικο  και  το  δικο  σου  CAPONORD   δεν  ειναι  ????  !!!!! :a22 :sml1 :P


ασε  μας  τωρα  και  μας  ανοιξε  την  ορεξη  ο  Ζησης  με  τα  ταπερακια  του  :P :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Τιμόνι Rally Raid.
« Απάντηση #134 - : Απρίλιος 02, 2015, 12:38:57 πμ »
Δεν πιστεύω να είχες καμμία μπαγκαζιέρα στο ταξίδι έ? Στο λέω γιατί στο δικό μου είχα παρατηρήσει σε κάποια φάση μούδιασμα όταν έβαζα την μπαγκαζιέρα(τις σιχαίνομαι σφόδρα αλλά είναι βολικές οι άτιμες) γιατί έιχαν φύγει 2 λαστιχάκια της βάσης και έκανε συντονισμό και έτσι είχα μούδιασμα. Τελικά έχασα και τα άλλα 2 και τώρα έφυγε χεχε. Κάποια στιγμή θα πάρω άλλη μπαγκαζιέρα και τα λαστιχάκια μαζί αλλά πότε θα έρθει αυτή η αποφράδα μέρα εν κατέω.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης