0 μέλη και 17 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5445
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4532
Απ: Τιμόνι Rally Raid.
« Απάντηση #135 - : Απρίλιος 02, 2015, 12:49:54 πμ »
Βρε μπαγκαζιέρα ειχα αλλά δε τις λείπουν τπτ λαστιχα και ειναι σταθερή στη βαση της δέν παρατηρησα να κουνάει.
Βρε λές??? :thnk: :thnk: :thnk:


Όλα να τα περιμένει κανείς.


Πάντως όπως είπα πέραν των κραδασμών πρέπει να φέ΄ρω το τιμονι λίγο ψηλότερα και λίγο πιο κοντά μου.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Τιμόνι Rally Raid.
« Απάντηση #136 - : Απρίλιος 02, 2015, 12:54:59 πμ »
 Θοδωρε  και  παλια  στο  αλλο  τιμονι  ειχα  μπαγκαζιερα  και  δεν  ειχε   μουδιασματα ,  να  πω  επισης  οτι  αυτο  το  καταλαβα  μονο 

στην  εθνικη  με  πολυ  ωρα  οδηγηση  και  σχετικα με  ψιλο  τσιτες :P



 

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1371
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +557
Απ: Τιμόνι Rally Raid.
« Απάντηση #137 - : Απρίλιος 02, 2015, 04:04:14 πμ »
Ζηση μηπως εχει φυγει κανα βαρυδακι απο την εμπρος ζαντα και χρειαζεται καμια ζυγοσταθμιση??

Μου ετυχε οταν πρωτοπηρα το Capo και μου μουδιαζαν τα χερια μετα απο πολυωρη οδηγηση. Δεν καταλαβαινα καποιο τρεμουλο(προφανως ηταν πολυ μικρο) αλλά προσεξα οτι ελειπε ενα βαρυδακι απο την ζαντα εμπρος..... την πηγα για ζυγοσταθμιση και εστρωσαν ολα!!

*

Αποσυνδεδεμένος pit_hal

  • *****
  • 228
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso Trail
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Τιμόνι Rally Raid.
« Απάντηση #138 - : Απρίλιος 02, 2015, 09:34:00 πμ »
Σόρυ που πετάγομαι αλλά ειδικά στο θέμα αναρτήσεις άν έπαιρνα μηχανή απο άλλο άτομο ΟΤΙ ρυθμίσεις και να είχε το πρώτο πράγμα που προσωπικά θα έκανα θα ήταν να τσεκάρω το SAG και ανάλογα να πράξω!
και εφόσον το μπροστά δεν είναι ρυθμιζόμενο θα κοιτουσα τι ποσοστό προφόρτησης έχει και θα έφερνα το πίσω ακριβώς στα ίδια επίπεδα με βάση τα κιλά μου ώστε τουλάχιστον να λειτουργούν αρμονικά οι 2 αναρτήσεις. και αν πλησίαζε πολύ προς το 25% θα κουτούσα να χαλαρώσω κάπως το μπροστινό και να στρώσω μετά ανάλογα το πίσω.

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Τιμόνι Rally Raid.
« Απάντηση #139 - : Απρίλιος 02, 2015, 10:23:35 πμ »
Ταπεινή γνώμη του ταπεινού πρώην ιδιοκτήτη.
Τα μπροστά ελατήρια δεν είχαν προφόρτιση (εκτός και αν έβαλες και αν το έκανες κατε με ειναι λάθος)
Εγώ τα έιχα σεττάρει για τα 100+ κιλά μου με 15αρι λάδι και έπεξα με την αναλογία λαδιου/αερα για να πετύχω το επιθυμητό αποτέλεσμα. όσον αφορα το σετταρισμα του τιμονιου θεωρώ ότι αυτό που σε ενοχλεί ειναι το sweep. Το protaper έχει μικρότερο sweep απο αυτό του μαμα raid με αποτέλεσμα να ειναι πιο ανοιχτά τα χέρια σου. Οι μικρές πλάτες λοιπόν  :P  σε συνδιασμό με αυτό σε φέρνουν με κλίση προς τα μπρός. Αυτό βέβαια για μέσα στην πόλη σε βοηθά περισσότερο γιατι έχει μεγαλύτερο μοχλό αλλά στο ταξίδι πιθανόν να σε κουράζει  γιατί δεν σου δίνει σωστή στάση. Δεν φταίνε οι αποστάτες (αν και βέβαια αν αποφασίσεις να τους πουλήσεις ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ!!  :D :D ) αλλά το ίδιο το τιμόνι. Η ψηλότερη σέλα θα σου δημιουργήσεις ΑΚΟΜΗ μεγαλύτερο πρόβλημα γιατί θα σε φέρει ακόμη πιο μπροστά και σκιφτά.

Δοκιμασε να φέρεις τους αποστάτες πιο πίσω και ακόμη καλύτερα θα ήταν να βάλεις επιπλέον αποστάτες να δώσεις και άλλο ύψος και να φέρεις το τιμόνι ακόμη πιο πίσω.
[/size]
[/size]
Επιπλέον μην προφορτίζεις τις αναρτήσεις σου τέρμα μιας και τα κιλά σου ειναι λίγα ... και ιδιαίτερα για την πίσω ανάρτηση μην ξεχνάς την βίδα του rebound.


όσον αφορά δε τους κραδασμούς να ξέρεις ότι κάποιο ρόλο παίζουν και τα κάγκελα της hepco.  :bye: :bye: [/size][size=78%] [/size][/size][size=78%] [/size]
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Τιμόνι Rally Raid.
« Απάντηση #140 - : Απρίλιος 02, 2015, 10:30:19 πμ »
 Οι κλισεις εχουν σιγουρα να κανουν με τον σωματοτυπο (κορμος, ποδια κλπ) του καθε οδηγου χωριστα, αλλα κ το στυλ οδηγησης του στις ευθειες, στροφες αλλα κ στις "αναποδιες".
Οσον αφορα τους κραδασμους, οπως σωστα ειπωθηκε, παιζουν πολλα ρολο. Ισως κ τα αντιβαρα που στο RR ειναι πιο μικρα. Σε ποιο χερι ενιωσες το μουδιασμα πρωτο?

Ps. Νομιζω εχω ενα ζευγαρι αντιβαρα απο RR. Εαν θες στα δανειζω για να δεις.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5445
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4532
Απ: Τιμόνι Rally Raid.
« Απάντηση #141 - : Απρίλιος 02, 2015, 10:45:38 πμ »
Αργύρη δεν προφόρτισα το μπροστινό, απλά είχα την εντύπωση οτι σε κάποια συζήτηση μου είχες πεί κάτι τέτοιο, οπότε άκυρο δεν έχουν προφόρτιστεί τα ελατηρια μπροστά. Σαν λειτουργία οι αναρτήσεις δεν με ενοχλούν παιδιά μια χαρά συμπεριφέρεται η μηχανή έχει την ελαστικότητα που θέλω αλλά σε ισορροπία.
Τωρα με sag κτλ δεν έχω ψαχτεί.


Αυτό που σκεφτόμουν Αργύρη είναι καβαλέτα απο raid σε συνδιασμό με τους rox για να φέρω το τιμόνι πιο κοντά μου αλλα και στο επιθυμητό ύψος. Εχεις καταλάβει ακριβώς το πρόβλημα του τιμονιού που περιγράφω.


Στο θεμα σέλα ίσως να μην το έθεσα σωστά, με κούρασε σε συνδιασμό και στα γόνατα και επίσης η πιο ψηλή σέλα ναι μεν θα με έφερνε πιο σκυφτό αλλά και πιο κοντά στο τιμόνι που σημαίνει οτι δε θα ειχα τόσο τεντωμένα χέρια κατά την οδήγηση.
δεν εχω τέρμα την προφόρτιση αλλά 4-5 κλίψκ πρίν το τέλος στην πίσω μαμά ανάρτηση αλλά δεν έχω τσεκάρει τη βίδα κάτω.


Για τα κάγκελα δεν το είχα σκεφτεί οτι μπορεί να επηρεάζουν αλλά θα κοιτάξω και αυτό που είπε ο Δημήτρης για τη ζυγοστάθμιση μπορέι να φταίει αυτό για το μούδιασμα στα χέρια, ενώ το θέμα σταση οδήγησης το διορθώνω με αποστάτες πχ.


Κοσμά έχω κι εγώ ένα σετ αντίβαρα μικρότερα, σχεδόν όμοια με του raid αλλά δε νομίζω οτι θα κάνουν καμιά διαφορά ρε φιλε.
Το μουδιασμα το ένιωσα πρώτα στο αριστερό χέρι και λόγω του συμπλέκτη.


Το κακό είναι οτι όποια αλλαγή και να κάνω πρέπει να γραψω km για να καταλάβω αν βελτιώθηκε η κατάσταση, διότι επαναλαμβάνω στην πόλη δε με ενόχλησε ποτέ.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Τιμόνι Rally Raid.
« Απάντηση #142 - : Απρίλιος 02, 2015, 11:04:32 πμ »
Γενικως να ξερεις, το φετινο οδοιπορικο δεν ειναι αυτο απο το οποιο μπορεις να εξαγεις συμπερασματα. Φυσικα δεν γνωριζω τι εμπειρια  εχεις απο βροχη, αλλα ενα σφιξιμο παραπανω ολοι το ειχαμε .
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5445
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4532
Απ: Τιμόνι Rally Raid.
« Απάντηση #143 - : Απρίλιος 02, 2015, 11:09:54 πμ »
Κοσμά έχεις δίκιο σε αυτό σε βρεγμένο τεραίν είσαι πιο σφιγμένος και κουράζεσαι-μουδιάζεις πιο γρήγορα.


Η μόνη εμπειρία σε ταξίδι με βροχή ήταν περυσι που ήρθα Πάτρα απο Ηγουμενίτσα με τον πήγασο και έριχνς καρέκλες, αλλά δε θυμάμαι να κουράστικα έτσι ή να μούδιασα. Βέβαια οδηγούσα εθνική και όχι κλειστό ορεινό αλλά και πάλι προχθές στη επιστροφή υπήρχαν στιγμές που και στην εθνική ένιωθα μουδιασμένος και χωρίς να βρέχει, τη Δευτέρα ο καιρός ήταν πολύ καλός.


Απλά θα δώ αυτό που είπε ο Δημήτρης με τη ζυγοστάθμιση καθώς έχω την εντύπωση ότι όσο ανέβαζα ταχύτητα τόσο περισσότερο συντόνιζε και μουδιαζαν τα χέρια μου... :thnk: :thnk: :thnk:
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Τιμόνι Rally Raid.
« Απάντηση #144 - : Απρίλιος 02, 2015, 11:36:57 πμ »
Κοσμά έχεις δίκιο σε αυτό σε βρεγμένο τεραίν είσαι πιο σφιγμένος και κουράζεσαι-μουδιάζεις πιο γρήγορα.


Η μόνη εμπειρία σε ταξίδι με βροχή ήταν περυσι που ήρθα Πάτρα απο Ηγουμενίτσα με τον πήγασο και έριχνς καρέκλες, αλλά δε θυμάμαι να κουράστικα έτσι ή να μούδιασα. Βέβαια οδηγούσα εθνική και όχι κλειστό ορεινό αλλά και πάλι προχθές στη επιστροφή υπήρχαν στιγμές που και στην εθνική ένιωθα μουδιασμένος και χωρίς να βρέχει, τη Δευτέρα ο καιρός ήταν πολύ καλός.


Απλά θα δώ αυτό που είπε ο Δημήτρης με τη ζυγοστάθμιση καθώς έχω την εντύπωση ότι όσο ανέβαζα ταχύτητα τόσο περισσότερο συντόνιζε και μουδιαζαν τα χέρια μου... :thnk: :thnk: :thnk:


Δοκίμασε το εξής για αρχή.
Βγάλε τα κάγκελα και κάνε κάποια χλμ σε ανοιχτό δρόμο με υψηλές ταχύτητες χωρίς τα κάγκελα. Εγώ έτυχε να το κάνω και είδα διαφορά στο κομμάτι του συντονισμού. Μην ξεχνάς ότι τα μαμα κάγκελα δεν πιάνουν και στο πλαίσιο των οργάνων όπως τα hepco.
Αν όντως δεις διαφορά τότε οι λύσεις ειναι είτε αλλαγή στα κάγκελα... είτε συνεμπλοκ ως αποστάτες.


Όσον αφορά την θέση οδήγησης νομίζω ότι θέλεις λίγο χρόνο για να βρεις την θέση σου. Επίσης στα γόνατα αυτό που θα σε βοηθήσει ειναι να φέρεις το τιμόνι πιο πίσω ώστε να κάθεσαι και όσο πιο πίσω μπορείς στην σέλα. Αν πατάς μετά και με το τακούνι τότε θα δεις πόσο πιο ξεκούστα χλμ θα κάνεις.


Για την πίσω ανάρτηση εκεί που το έχεις τώρα θες περίπου 8-9 κλικ αριστεροστροφα απο τέρμα δεξία της βίδας.
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος M-Power

  • *****
  • 214
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +12
Απ: Τιμόνι Rally Raid.
« Απάντηση #145 - : Μάρτιος 03, 2016, 03:27:54 μμ »
αγόρασα από το ebay αυτό http://www.ebay.it/itm/Traversino-Manubrio-28mm-ACCOSSATO-Cross-Enduro-Motard-STELVIO-CAPO-NORD-/400194345328?hash=item5d2d711970:g:1agAAOSwZ1lWcYXy και ήταν μόνο το μπαράκι !

έχει κανένας κάποιο Link για να αγοράσω το τιμόνι του RAID

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Τιμόνι Rally Raid.
« Απάντηση #146 - : Μάρτιος 03, 2016, 03:38:02 μμ »
Λογικό μου ακούγεται 30 ευρω για το μπαράκι. Δεν πιστεύω με 30 ευρω να ήθελες και το τιμόνι μαζί :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Τιμόνι Rally Raid.
« Απάντηση #147 - : Μάρτιος 03, 2016, 05:16:23 μμ »
Κανε dispute και ζητα το τιμονι η τα χρηματα πισω

Άκυρο , manubrio σκέτο είναι το τιμόνι
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 03, 2016, 05:26:32 μμ από faraway »

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Τιμόνι Rally Raid.
« Απάντηση #148 - : Μάρτιος 04, 2016, 10:13:08 μμ »
Λογικό μου ακούγεται 30 ευρω για το μπαράκι. Δεν πιστεύω με 30 ευρω να ήθελες και το τιμόνι μαζί :thnk:
:hammer :hysterl θα με πνίξεις ρε Θωμά..έπινα όμορφα και ωραία το μπυράκι μου και παραλλήγο να μου φύγει απο  το στομα!
Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος ksaplostra

  • *******
  • 1451
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Τιμόνι Rally Raid.
« Απάντηση #149 - : Μάρτιος 29, 2016, 03:49:44 μμ »
Παιδιά για τιμόνι αλα raid,περα απο το μαμά που κοστίζει  κάνα 300€,έχετε να προτείνετε τπτ σε ολοκληρωμένη λύση απο Ελλάδα; δλδ βγάζω παλιά,βάζω νέα και τελείωσα.

sent from my redmi note 3 pro


 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης