APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: Juve750 στις Μάιος 21, 2020, 05:37:20 μμ
-
Την τελευταία εβδομάδα παρατηρώ ότι το βολτομέτρο που έχω στην μηχανή κάποιες στιγμές ξαφνικά μου κόβει 1 βολτ τάση! Χωρίς να πατάω φρένο, να έχει ανάψει Βεντυλατερ,
Σήμερα μέτρησα την τάση στην μπαταρία να δω αν είναι το όργανο που φταίει και μόλις έκοψε και το όργανακι έκοψε το ίδιο και στην μέτρηση στην μπαταρία!
Έχω την εντύπωση ότι ο ανόρθωτης μας χαιρετάει και μας το λέει σιγά σιγά!!
1. Έχει κανένας αντιμετωπίσει παρ όμοια κατάσταση ;
2. Αν υποθέσουμε ότι είναι ανόρθωτης τι προτάσεις υπάρχουν στην αγορά ;
-
Την τελευταία εβδομάδα παρατηρώ ότι το βολτομέτρο που έχω στην μηχανή κάποιες στιγμές ξαφνικά μου κόβει 1 βολτ τάση! Χωρίς να πατάω φρένο, να έχει ανάψει Βεντυλατερ,
Σήμερα μέτρησα την τάση στην μπαταρία να δω αν είναι το όργανο που φταίει και μόλις έκοψε και το όργανακι έκοψε το ίδιο και στην μέτρηση στην μπαταρία!
Έχω την εντύπωση ότι ο ανόρθωτης μας χαιρετάει και μας το λέει σιγά σιγά!!
1. Έχει κανένας αντιμετωπίσει παρ όμοια κατάσταση ;
2. Αν υποθέσουμε ότι είναι ανόρθωτης τι προτάσεις υπάρχουν στην αγορά ;
120ε +,μεταφορικα απο νακο..κορινθο,εχω βαλει εγω.τα στελνει με πορτα πορτα...
-
Την τελευταία εβδομάδα παρατηρώ ότι το βολτομέτρο που έχω στην μηχανή κάποιες στιγμές ξαφνικά μου κόβει 1 βολτ τάση! Χωρίς να πατάω φρένο, να έχει ανάψει Βεντυλατερ,
Σήμερα μέτρησα την τάση στην μπαταρία να δω αν είναι το όργανο που φταίει και μόλις έκοψε και το όργανακι έκοψε το ίδιο και στην μέτρηση στην μπαταρία!
Έχω την εντύπωση ότι ο ανόρθωτης μας χαιρετάει και μας το λέει σιγά σιγά!!
1. Έχει κανένας αντιμετωπίσει παρ όμοια κατάσταση ;
2. Αν υποθέσουμε ότι είναι ανόρθωτης τι προτάσεις υπάρχουν στην αγορά ;
120ε +,μεταφορικα απο νακο..κορινθο,εχω βαλει εγω.τα στελνει με πορτα πορτα...
Αυτός τι είναι Μανώλη!??
-
Την τελευταία εβδομάδα παρατηρώ ότι το βολτομέτρο που έχω στην μηχανή κάποιες στιγμές ξαφνικά μου κόβει 1 βολτ τάση! Χωρίς να πατάω φρένο, να έχει ανάψει Βεντυλατερ,
Σήμερα μέτρησα την τάση στην μπαταρία να δω αν είναι το όργανο που φταίει και μόλις έκοψε και το όργανακι έκοψε το ίδιο και στην μέτρηση στην μπαταρία!
Έχω την εντύπωση ότι ο ανόρθωτης μας χαιρετάει και μας το λέει σιγά σιγά!!
1. Έχει κανένας αντιμετωπίσει παρ όμοια κατάσταση ;
2. Αν υποθέσουμε ότι είναι ανόρθωτης τι προτάσεις υπάρχουν στην αγορά ;
120ε +,μεταφορικα απο νακο..κορινθο,εχω βαλει εγω.τα στελνει με πορτα πορτα...
Αυτός τι είναι Μανώλη!??
mosfet
-
Space ακουγεται...
-
Νέα δεδομένα που ίσως ρίχνουν φως στην όλη υπόθεση!
Το πρωί χρειάστηκα να κάνω κάτι δουλειές οπότε είπα να πάω με την μηχανή, πήρε μπρος κανονικά και το βολτομέτρο έκανε τα δικά του σχεδόν απ την αρχή!
Χρειάστηκε να την την βάλω μπροστά αρκετες φορές οπότε πάτησα μίζα 5-6 φορές όχι σερί αλλά σε κοντινά διαστήματα! Όλα ΟΚ!!! Το όργανο όμως ''έκοβε'' τάση από την αρχή σχεδόν ενώ πριν έπαιρνε λίγο χρόνο...
Λόγω δουλειάς έπρεπε να πάω στην δίπλα πόλη και γύρισα σπίτι να πάρω εξοπλισμό, βάζω εμπρός όλα καλά!
Λέω βενζίνη να βάλω σε ένα βενζινάδικο εκτός πόλης να κερδίσω χρόνο... Πάλι καλά!!! Με με που κλειδώνω τάπα και πατάω μίζα.... Τίποτα! Λες και η μπαταρία είναι νεκρή (χτες μετρημένη στα 12.8) λέω δε μπορεί δεν είναι μπαταρία σίγουρα!
Ευτυχώς που το βενζινάδικο έχει μια τεράστια κατηφόρα,οπότε 5η στο κιβώτιο ανοιχτός διακόπτης και το χέρι στη μίζα (να βοηθήσει). Αφήνω συμπλέκτη πήρε! Πάω λέω στη δουλειά μου και δε σβήνω το μηχανάκι να είμαι καλυμμένος να γυρίσω.... Αμ δε... Στο δρόμο με έτρωγε... Αναπτύσσω λίγη ταχύτητα να έχω φορά και σβήνω, ανοίγω διακόπτη κάνει τσεκ και πατάω μίζα.... Και η Ιταλίδα πήρε με μισή μίζια....
Δοκιμάζω πάλι μετά λίγη απόσταση, πάλι πήρε.....
Στο γυρισμό πιάνω μια μεγάλη κατηφόρα και σταματάω εντελώς... Μίζα..... Πήρε αέρας....
Έρχομαι σπίτι το στήνω στο διπλό και δοκίμασα 3 φορές.... Έτσι δεν έπαιρνε ούτε με καινούρια μπαταρία!!!
Και σκέφτομαι τώρα!
1.Η συνηθισμένη βλάβη με το solenoid της μίζας με χτύπησε κι εμένα και έμεινε κολλημένο και τώρα με το ''ζόρι'' στην κατηφόρα ξεκόλλησε (μέχρι να τα παίξει) ??
2. Μήπως η μίζα έχει θέμα (δεν έχω βρει και πολλά θέματα στην μίζα καθεαυτου)
3.Μήπως @@@@@ται η Ιταλία με τα ηλεκτρικά της?? (όχι αυτό όχι είναι σίγουρο) 😂😂😂😂
-
ΝΑΚΟΣ. μονο. εγω εβαλα του τελευταιου τυπου mosfet... . εδωσε μάλιστα οδηγίες ,τοποθετισης και κοψε ραψε , στον μηχανικο μου! και εχω 14,8 v σταθερα . και με ολα τα φωτα αναμενα (με προβολακια ομηχλης ) εχω 14,2 v σταθερα!
-
ΝΑΚΟΣ. μονο. εγω εβαλα του τελευταιου τυπου mosfet... . εδωσε μάλιστα οδηγίες ,τοποθετισης και κοψε ραψε , στον μηχανικο μου! και εχω 14,8 v σταθερα . και με ολα τα φωτα αναμενα (με προβολακια ομηχλης ) εχω 14,2 v σταθερα!
Ρε συ μην είσαι απόλυτος... Από τον συγκεκριμένο μάστορα αν κάνεις ένα ψάξιμο υπάρχουν αναφορές υπέρτάσης με ''βαριά'' αποτελέσματα!!
-
ΝΑΚΟΣ. μονο. εγω εβαλα του τελευταιου τυπου mosfet... . εδωσε μάλιστα οδηγίες ,τοποθετισης και κοψε ραψε , στον μηχανικο μου! και εχω 14,8 v σταθερα . και με ολα τα φωτα αναμενα (με προβολακια ομηχλης ) εχω 14,2 v σταθερα!
Ρε συ μην είσαι απόλυτος... Από τον συγκεκριμένο μάστορα αν κάνεις ένα ψάξιμο υπάρχουν αναφορές υπέρτάσης με ''βαριά'' αποτελέσματα!!
το δουλευω 6 μηνες τωρα. και 2-3 φορες τον μήνα εκανα αθηνα καλαματα,και επιστροφη. χωρίς πρόβλημα.. ε τι αλλο να ζητησω..
-
ΝΑΚΟΣ. μονο. εγω εβαλα του τελευταιου τυπου mosfet... . εδωσε μάλιστα οδηγίες ,τοποθετισης και κοψε ραψε , στον μηχανικο μου! και εχω 14,8 v σταθερα . και με ολα τα φωτα αναμενα (με προβολακια ομηχλης ) εχω 14,2 v σταθερα!
Ρε συ μην είσαι απόλυτος... Από τον συγκεκριμένο μάστορα αν κάνεις ένα ψάξιμο υπάρχουν αναφορές υπέρτάσης με ''βαριά'' αποτελέσματα!!
και εγω αυτον εχω γιωργη...
και για τον sx εχουν γραψει προβληματα,για του νακου που?δεν εχω διαβασει κατι..
και στο multi1000 που τον φοραει ενας φιλος,ολα κομπλε...
αλλωστε ξερεις την αποψη μου,οταν βρισκουμε κατι ελλαδα,προτιμωτερο τα λεφτα να μενουν εδω
-
Σαν τους shindengen κανένας...
-
ΝΑΚΟΣ. μονο. εγω εβαλα του τελευταιου τυπου mosfet... . εδωσε μάλιστα οδηγίες ,τοποθετισης και κοψε ραψε , στον μηχανικο μου! και εχω 14,8 v σταθερα . και με ολα τα φωτα αναμενα (με προβολακια ομηχλης ) εχω 14,2 v σταθερα!
Ρε συ μην είσαι απόλυτος... Από τον συγκεκριμένο μάστορα αν κάνεις ένα ψάξιμο υπάρχουν αναφορές υπέρτάσης με ''βαριά'' αποτελέσματα!!
και εγω αυτον εχω γιωργη...
και για τον sx εχουν γραψει προβληματα,για του νακου που?δεν εχω διαβασει κατι..
και στο multi1000 που τον φοραει ενας φιλος,ολα κομπλε...
αλλωστε ξερεις την αποψη μου,οταν βρισκουμε κατι ελλαδα,προτιμωτερο τα λεφτα να μενουν εδω
Για τον SX έχουν ακουστεί τα πολλά έχεις δίκιο!
Εγώ θα αλλάξω σήμερα ρελε μίζας, θα ακολουθήσω ένα ποστ από το αμερικανικό φόρουμ και βλέπουμε!
Η πτώση τάσης προέρχεται από ρελε συνήθως και διαβάζοντας τον moto abruzzo αναφέρει ότι φθείρει τον ανόρθωτη η κακή λειτουργία του ρελε....
Θα έχω απαντήσεις το μεσημέρι!
-
ΝΑΚΟΣ. μονο. εγω εβαλα του τελευταιου τυπου mosfet... . εδωσε μάλιστα οδηγίες ,τοποθετισης και κοψε ραψε , στον μηχανικο μου! και εχω 14,8 v σταθερα . και με ολα τα φωτα αναμενα (με προβολακια ομηχλης ) εχω 14,2 v σταθερα!
Ρε συ μην είσαι απόλυτος... Από τον συγκεκριμένο μάστορα αν κάνεις ένα ψάξιμο υπάρχουν αναφορές υπέρτάσης με ''βαριά'' αποτελέσματα!!
και εγω αυτον εχω γιωργη...
και για τον sx εχουν γραψει προβληματα,για του νακου που?δεν εχω διαβασει κατι..
και στο multi1000 που τον φοραει ενας φιλος,ολα κομπλε...
αλλωστε ξερεις την αποψη μου,οταν βρισκουμε κατι ελλαδα,προτιμωτερο τα λεφτα να μενουν εδω
Για τον SX έχουν ακουστεί τα πολλά έχεις δίκιο!
Εγώ θα αλλάξω σήμερα ρελε μίζας, θα ακολουθήσω ένα ποστ από το αμερικανικό φόρουμ και βλέπουμε!
Η πτώση τάσης προέρχεται από ρελε συνήθως και διαβάζοντας τον moto abruzzo αναφέρει ότι φθείρει τον ανόρθωτη η κακή λειτουργία του ρελε....
Θα έχω απαντήσεις το μεσημέρι!
μαμα ρελε?
-
Πάντος με τον sx που φορούσε και το δικό μου παρατήρησα ότι όταν ήταν κρύος δούλευε μια χαρά.Οταν ζεσταινονταν έβγαζε 18.5 volt.Τον άλλαξα με mosfet μεταχειρο από tdm 900 και από τότε δουλεύει άψογα.Κοστος 60 ευρώ και κάτι κλιπς και θερμοσυστελομενα.
-
Λοιπόν ρελε έφυγε το προβληματικό μαμά.... Μπήκε άλλο από BMW 800 στα 260 Amp όριο,το βελτιωμένο μαμά καθώς κι ο κωδικός από τα Yamaha που έχουν μπει κατά καιρούς έχουν όριο 150,
Το μηχανάκι παίρνει πραγματικά με μισή μίζια.... Ούτε με καινούρια μπαταρία τόσο ζωηρό...
Το θέμα είναι ότι η πτώση τάσης εμφανίζεται πάλι μετά από λίγα λεπτά λειτουργίας της μηχανής!
Επόμενος στόχος ανόρθωτης!
Διάβαζα στον moto abruzzo ότι με το μαμά ρελε και τα κολλήματα του την ακούει ο ανόρθωτης με το καιρό.... Μάλλον είναι η ώρα και του δικού μου!!!
Το μέγιστο που μετράω πάνω στην μπαταρία είναι οριακά 13.9-14.0 βολτ στο ρελαντί!
Στις 4.000 έχει 13.2-13.3 ....
Εξαιρετικό ιταλικό ταμπεραμέντο!!!! :D :D :D
-
Λοιπόν ρελε έφυγε το προβληματικό μαμά.... Μπήκε άλλο από BMW 800 στα 260 Amp όριο,το βελτιωμένο μαμά καθώς κι ο κωδικός από τα Yamaha που έχουν μπει κατά καιρούς έχουν όριο 150,
Το μηχανάκι παίρνει πραγματικά με μισή μίζια.... Ούτε με καινούρια μπαταρία τόσο ζωηρό...
Το θέμα είναι ότι η πτώση τάσης εμφανίζεται πάλι μετά από λίγα λεπτά λειτουργίας της μηχανής!
Επόμενος στόχος ανόρθωτης!
Διάβαζα στον moto abruzzo ότι με το μαμά ρελε και τα κολλήματα του την ακούει ο ανόρθωτης με το καιρό.... Μάλλον είναι η ώρα και του δικού μου!!!
Το μέγιστο που μετράω πάνω στην μπαταρία είναι οριακά 13.9-14.0 βολτ στο ρελαντί!
Στις 4.000 έχει 13.2-13.3 ....
Εξαιρετικό ιταλικό ταμπεραμέντο!!!! :D :D :D
Πετάξουν μέχρι Καλαμάτα και στο Τεό να τον τραμπαρετε και να δεις επιτόπου
-
Λοιπόν ρελε έφυγε το προβληματικό μαμά.... Μπήκε άλλο από BMW 800 στα 260 Amp όριο,το βελτιωμένο μαμά καθώς κι ο κωδικός από τα Yamaha που έχουν μπει κατά καιρούς έχουν όριο 150,
Το μηχανάκι παίρνει πραγματικά με μισή μίζια.... Ούτε με καινούρια μπαταρία τόσο ζωηρό...
Το θέμα είναι ότι η πτώση τάσης εμφανίζεται πάλι μετά από λίγα λεπτά λειτουργίας της μηχανής!
Επόμενος στόχος ανόρθωτης!
Διάβαζα στον moto abruzzo ότι με το μαμά ρελε και τα κολλήματα του την ακούει ο ανόρθωτης με το καιρό.... Μάλλον είναι η ώρα και του δικού μου!!!
Το μέγιστο που μετράω πάνω στην μπαταρία είναι οριακά 13.9-14.0 βολτ στο ρελαντί!
Στις 4.000 έχει 13.2-13.3 ....
Εξαιρετικό ιταλικό ταμπεραμέντο!!!! :D :D :D
Πετάξουν μέχρι Καλαμάτα και στο Τεό να τον τραμπαρετε και να δεις επιτόπου
Είναι κολλημένος χωρίς φύσα.... Δεν το λες και εύκολη λύση!!!
-
Λοιπόν ρελε έφυγε το προβληματικό μαμά.... Μπήκε άλλο από BMW 800 στα 260 Amp όριο,το βελτιωμένο μαμά καθώς κι ο κωδικός από τα Yamaha που έχουν μπει κατά καιρούς έχουν όριο 150,
Το μηχανάκι παίρνει πραγματικά με μισή μίζια.... Ούτε με καινούρια μπαταρία τόσο ζωηρό...
Το θέμα είναι ότι η πτώση τάσης εμφανίζεται πάλι μετά από λίγα λεπτά λειτουργίας της μηχανής!
Επόμενος στόχος ανόρθωτης!
Διάβαζα στον moto abruzzo ότι με το μαμά ρελε και τα κολλήματα του την ακούει ο ανόρθωτης με το καιρό.... Μάλλον είναι η ώρα και του δικού μου!!!
Το μέγιστο που μετράω πάνω στην μπαταρία είναι οριακά 13.9-14.0 βολτ στο ρελαντί!
Στις 4.000 έχει 13.2-13.3 ....
Εξαιρετικό ιταλικό ταμπεραμέντο!!!! :D :D :D
Πετάξουν μέχρι Καλαμάτα και στο Τεό να τον τραμπαρετε και να δεις επιτόπου
Είναι κολλημένος χωρίς φύσα.... Δεν το λες και εύκολη λύση!!!
Τι να σε κάνω..ή στον τζοτζο Τρίπολη μπορούσες
-
Ρε συ Μανόλη με τις βενζίνες και τα διόδια αγοράζω τον μισό....
Άσε που δεν είναι plug n play κατάσταση να πεις θα δοκιμάσεις...
Θέλει κόψε ράψε κόλλησε....
Θα πάρω FH008 που έχω βρει!!!
-
Ο ανόρθωτης είναι ήδη στο δρόμο για την Νότιοδυτική Μεσσηνία....
Λογικά αύριο θα τον έχω στα χέρια μου!
Αν μεθαύριο έχω τον χρόνο θα πέσει πάνω...
-
Ένας βγαίνει ένας μπαίνει....
Από Ευρώπη περάσαμε στην Ιαπωνία.....
FH008ED....
-
Μεγειές! Για μέτρα ρε συ Γιώργο και τί ρεύματα έχεις να δούμε τη διαφορά...
-
Ρελαντί στη μπαταρία.....
Με τον μαμά δεν είχα δει πάνω από 13.8 ποτέ!!!
-
Μια χαρά είσαι! :kalo:
Άντε μόνο βενζίνες από εδώ και πέρα φίλε!!!
-
Μια χαρά είσαι! :kalo:
Άντε μόνο βενζίνες από εδώ και πέρα φίλε!!!
Τώρα θέλει έναν έλεγχο το χειμώνα
Βαλβίδες, εισαγωγές, μπεκ και λοιπά!!!
Πάντως θα μπορούσαν να έχουν φτιάξει ένα αλεξίσφαιρο μηχανάκι με ελάχιστη προσοχή!!!
Πραγματικά είναι δυναμικό σύνολο για 14 χρονών μηχανή!!!
Αν την Κυριακή μας κάνουν τη χάρη εξωγενείς παράγοντες θα το βολτάρω.....
-
Πάντως θα μπορούσαν να έχουν φτιάξει ένα αλεξίσφαιρο μηχανάκι με ελάχιστη προσοχή!!!
Πραγματικά είναι δυναμικό σύνολο για 14 χρονών μηχανή!!!
Aprilia φίλε !! welcome to the family
20 χρόνια αποτυχίες και συνεχίζουμε ...
-
Πάντως θα μπορούσαν να έχουν φτιάξει ένα αλεξίσφαιρο μηχανάκι με ελάχιστη προσοχή!!!
Πραγματικά είναι δυναμικό σύνολο για 14 χρονών μηχανή!!!
Aprilia φίλε !! welcome to the family
20 χρόνια αποτυχίες και συνεχίζουμε ...
περιμένω πως και πως την χώματινη ''αποκάλυψη'' του 660....
-
Η μέτρηση είναι με την σύνδεση στην πλεξούδα; Εγώ διαφορά είχα δει μόνο όταν συνδεσα και απευθείας στην μπαταρία ;)
-
Η μέτρηση είναι με την σύνδεση στην πλεξούδα; Εγώ διαφορά είχα δει μόνο όταν συνδεσα και απευθείας στην μπαταρία ;)
Ποια πλεξούδα.... :bye: :bye: :bye:
-
Ποια πλεξούδα.... :bye: :bye: :bye:
Αυτή :P :P :P :P :P
(https://www.beautetinkyriaki.gr/wp-content/uploads/2018/02/ollandiki-pleksouda-00.jpg)
O Κοσμάς λεει από την έξοδο του ανορθωτή να τραβήξεις 2 καλώδια ένα + και ένα - προς τους αντίστοιχους πόλους της μπαταρίας απευθείας και να μην το συνδέσεις στη φίσα της πλεξούδας. Κερδίζεις volt που πηγαίνουν απευθείας στη μπαταρία. Μην ξεχάσεις στο θετικό πόλο από τον ανορθωτή στη μπαταρια να παρεμβάλεις ασφαλειοθήκη με 40Α ασφάλεια... ;)
-
Η μέτρηση είναι με την σύνδεση στην πλεξούδα; Εγώ διαφορά είχα δει μόνο όταν συνδεσα και απευθείας στην μπαταρία ;)
Ποια πλεξούδα.... :bye: :bye: :bye:
Η σύγκριση του ενός ανορθωτή με του άλλου πρέπει να γίνει υπό ίδιες συνθήκες ;)
-
Ποια πλεξούδα.... :bye: :bye: :bye:
Αυτή :P :P :P :P :P
(https://www.beautetinkyriaki.gr/wp-content/uploads/2018/02/ollandiki-pleksouda-00.jpg)
O Κοσμάς λεει από την έξοδο του ανορθωτή να τραβήξεις 2 καλώδια ένα + και ένα - προς τους αντίστοιχους πόλους της μπαταρίας απευθείας και να μην το συνδέσεις στη φίσα της πλεξούδας. Κερδίζεις volt που πηγαίνουν απευθείας στη μπαταρία. Μην ξεχάσεις στο θετικό πόλο από τον ανορθωτή στη μπαταρια να παρεμβάλεις ασφαλειοθήκη με 40Α ασφάλεια... ;)
30 έχει μαμά, 30 έβαλα..... Και ένα καλώδιο ΝΑ με το συμπάθιο......
-
Είναι συνδεδεμένος απευθείας πάνω στη μπαταρία? :kalo:
-
Η μέτρηση είναι με την σύνδεση στην πλεξούδα; Εγώ διαφορά είχα δει μόνο όταν συνδεσα και απευθείας στην μπαταρία ;)
Ποια πλεξούδα.... :bye: :bye: :bye:
Η σύγκριση του ενός ανορθωτή με του άλλου πρέπει να γίνει υπό ίδιες συνθήκες ;)
Είχα κάνει το power mode με την έξτρα καλώδιωση!
Οπότε συνολικά μιλάμε σχεδόν για τις ίδιες διατομες!
-
Είναι συνδεδεμένος απευθείας πάνω στη μπαταρία? :kalo:
Ω ναι!!!
-
Ρελέ μίζας που έγραψες οτι άλλαξες Γιώργο ποιό έβαλες? Εχεις κανενα λινκ ή φωτό?
-
Ρελέ μίζας που έγραψες οτι άλλαξες Γιώργο ποιό έβαλες? Εχεις κανενα λινκ ή φωτό?
F800GS
-
Ρελέ μίζας που έγραψες οτι άλλαξες Γιώργο ποιό έβαλες? Εχεις κανενα λινκ ή φωτό?
F800GS
χαρμουντανα το εκανες...στο τελος μονο απριλια το ντεποζιτο θα γραφει :D :D :D :D :D :D :D
-
Να το ξεθαψω και να κάνω μια χαζή ερώτηση....το μηχανάκι είχα να το δουλέψω αρκετό καιρό και 2 φορές που είπα να το βάλω εμπρός το έδωσα ρεύμα από το αμάξι...οκ..πήρε...μια κοντινή βόλτα και μέχρι εκεί..φόρτιζε δε φόρτιζε σωστά η μπαταρία...οκ..εχθές έκανα μια καλή βόλτα καμία 40αρια χιλιόμετρα και όλα καλά..στο θέμα μας...μέτρια την μπαταρία ενώ δούλευε η μηχανή και μου έβγαλε 14.4-14.5...με λίγο γκάζι 3-4000 στροφές πάει στα 13,9...δουλεύει σωστά ;;
-
Να το ξεθαψω και να κάνω μια χαζή ερώτηση....το μηχανάκι είχα να το δουλέψω αρκετό καιρό και 2 φορές που είπα να το βάλω εμπρός το έδωσα ρεύμα από το αμάξι...οκ..πήρε...μια κοντινή βόλτα και μέχρι εκεί..φόρτιζε δε φόρτιζε σωστά η μπαταρία...οκ..εχθές έκανα μια καλή βόλτα καμία 40αρια χιλιόμετρα και όλα καλά..στο θέμα μας...μέτρια την μπαταρία ενώ δούλευε η μηχανή και μου έβγαλε 14.4-14.5...με λίγο γκάζι 3-4000 στροφές πάει στα 13,9...δουλεύει σωστά ;;
απο που παιρνεις?απευθειας απο μπαταρια?παντως 13.9 για καπο ειναι κομπλε..
-
Να το ξεθαψω και να κάνω μια χαζή ερώτηση....το μηχανάκι είχα να το δουλέψω αρκετό καιρό και 2 φορές που είπα να το βάλω εμπρός το έδωσα ρεύμα από το αμάξι...οκ..πήρε...μια κοντινή βόλτα και μέχρι εκεί..φόρτιζε δε φόρτιζε σωστά η μπαταρία...οκ..εχθές έκανα μια καλή βόλτα καμία 40αρια χιλιόμετρα και όλα καλά..στο θέμα μας...μέτρια την μπαταρία ενώ δούλευε η μηχανή και μου έβγαλε 14.4-14.5...με λίγο γκάζι 3-4000 στροφές πάει στα 13,9...δουλεύει σωστά ;;
απο που παιρνεις?απευθειας απο μπαταρια?παντως 13.9 για καπο ειναι κομπλε..
Ναι με πολύμετρο στην μπαταρία...