APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: archontis στις Ιούνιος 14, 2009, 11:46:30 πμ
-
Κύριοι, με τιμή σας παρουσιάζω τη μηχανή μου:
-
Κύριοι, με τιμή σας παρουσιάζω τη μηχανή μου:
Ωπ!
Για πες για πες? :D
-
Ωπ!
Για πες για πες? :D
:thnk: :thnk: :thnk: Falconord :thnk: :thnk: :thnk:
για πες......................
By the way, η τρομπα του συμπλεκτη πρεπει να ειναι πιο ακριβη απο το capo :h22::h22::h22::h22:
-
Αν και οι εικόνες μιλούν απο μόνες τους, ορισμένες διευκρινίσεις κρίνονται απαραίτητες:
Μοτέρ απο Falco.
Σώματα 51 mm
Πρωτεύουσα ακτινική τρόμπα συμπλέκτη brembo, δευτερεύουσα evolution
Καινούριοι δίσκοι συμπλέκτη με το update της Aprilia και τις νέες ροδέλες
τιμόνι raid
Eξατμίσεις leovinci
Στρίβει με: Eλατήρια hyperpro
Σταματάει με:Tετραπίστονες δαγκάνες απο mille και Nissin ακτινική τρόμπα φρένου
Εντυπώσεις οδήγησης:
Με 4η 200+ (δεν το έχω τελικιάσει ακόμα)
Εξαιρετική ροπή απο χαμηλά, πλούσιες μεσαίες, μετά τις 7000rpm τρελλαίνεται
Φρένα απίστευτα
Συμπλέκτης: θαρρείς οτι ειναι honda
Προσεχώς: powercommander και δυναμομέτρηση.
Θα σας κρατώ ενήμερους για τις εξελίξεις
Ναι, είναι το falconord του Αντρέα-tuonoman που εξελίχθηκε και ολοκληρώθηκε στα χέρια μου.
-
Αν και οι εικόνες μιλούν απο μόνες τους, ορισμένες διευκρινίσεις κρίνονται απαραίτητες:
Μια σύνθετη ερωτησούλα:
Θέμα κατανάλωση (αν έχεις μετρήσει) που το κατάτασεις?
Στο Falco?
Στο Caponord?
Κάπου ενδιάμεσα?
Η παραπάνω κατανάλωση κι απ' τα δύο, μια και έχει και περισσότερο βάρος απ' ότι θα ήταν falco?
-
κατανάλωση δεν έχω μετρήσει ακόμα.
Το προηγούμενο setup(μοτέρ falco-σώματα capo) μου έδινε κατανάλωση capo.
Φαντάζομαι οτι η κατανάλωση τώρα θα είναι falco+.
-
:bye: :bye: γραψε εντυπωσεις και μετα... :ohyes: :ohyes:
:brv: :brv: :brv:
-
κατανάλωση δεν έχω μετρήσει ακόμα.
Το προηγούμενο setup(μοτέρ falco-σώματα capo) μου έδινε κατανάλωση capo.
Φαντάζομαι οτι η κατανάλωση τώρα θα είναι falco+.
οταν ειχα φαλκο αναβε το λαμπακι στα 210-215 χλμ,μεχρι και 230 χλμ.με γεματο ρεζερβουαρ 18 λιτρα.τωρα το δικο σου δεν ξερω ποσο παιρνει αλλα οταν το μετρισεις ..ποσταρε.παντως δεν εχει τρελλες καταναλωσεις το φαλκο γι αυτο που δινει,σαν δυναμη. :kalo:
-
Το ABS εξακολουθεί να δουλεύει κανονικά μετά τις μετατροπές στα φρένα;
-
Αν μπορείς δώσε μας και έναν μπουσουλα για το πόσο στοιχησαν τα καλούδια που έβαλες.
-
Nαι, το ABS λειτουργεί κανονικότατα.
Ενδεικτικές τιμές:
Τρόμπα συμπλέκτη:350€
Δαγκάνες απο ebay: 300€, βάσεις στον τόρνο 100€
-
:kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
πολυ καλο!!!
-
Πολύ όμορφο(λευκό γαρ... :D) και ιδιαίτερο το "capo" σου.... :ohmy: :ohmy: :kalo: :kalo:
Περιμένουμε δυναμομέτρηση.... :bye: :bye:
-
πολυ τουμπανο λεμε !!!!!!!!!!!!! :kalo: :kalo: :kalo:
τις χουφτες και τις βασεις που βιδωνουν οι καθρεπτες πως τις ταιριαξες;
το σκεφτομουν και γω καποια στιγμη γιαυτο ρωταω. :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
με την αλλαγη της τρομπας συμπλετη (την επανω εννοω) ειδες μεγαλη διαφορα; εχω αλλαξει το κατω slave cylinder με αυτο της mpl και η διαφορα ειναι εντυπωσιακη. τι παραπανω μπορει να δωσει και η αλλαγη της πανω; :thnk: :thnk: :thnk:
οσο για την επεμβαση στα φρενα μου εβαλες ασχημες ιδεες...... :ohyes: :ohyes:
να το χαιρεσε ειναι τουμπανο !!!!!!!! :ohyes: :ohyes:
:bye: :bye:
-
Το μοτέρ το "πέρασες" εσύ ή ο προηγούμενος κάτοχος; Δεν το σκέφτομαι ακόμα αλλά έχω βρει μοτέρ από tuono με 500 (!) χιλιόμετρα και το έχω βάλει στο μάτι όταν θα αρχίσει να γερνάει το υπάρχον..
Τις βάσεις για τις δαγκάνες ποιός στις έφτιαξε (με 100 ευρώ);
Τι γρανάζια έχεις πάνω;
Πόσα χιλιόμετρα έχει το μοτέρ;
Πάρα πολύ όμορφο και πλούσιο, να το χαίρεσαι και καλές βόλτες!! :kalo:
-
Λοιπόν, απαντήσεις:
τις χουφτες και τις βασεις που βιδωνουν οι καθρεπτες πως τις ταιριαξες;
Με λαμάκι
με την αλλαγη της τρομπας συμπλετη (την επανω εννοω) ειδες μεγαλη διαφορα; εχω αλλαξει το κατω slave cylinder με αυτο της mpl και η διαφορα ειναι εντυπωσιακη. τι παραπανω μπορει να δωσει και η αλλαγη της πανω;
Το μοτέρ του falco έχει πολύ ισχυρότερη καμπάνα με πολύ σκληρότερα ελατήρια απο οτι αυτη του capo για να διαχειριστεί την παραπάνω δύναμη. Οπότε είχε νόημα.
-
Μπραβο ρε μαν,εχεις κανει και γ@μω τις δουλειες!
Ερωτηση και απο μενα...
Το μοτερ ποσο κοστισε -αν το αγορασες και δεν ηταν ηδη πανω-,και ποσο κοστισε η τοποθετηση του?
Τα φρενα αλλαχθηκαν ευκολα η με πατεντες?
Επισης θελω να μας πεις και για το γραναζωμα που εχεις πανω.
Και παλι ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!!!!!!!!
-
To μοτέρ ήταν ήδη πάνω στη μηχανή οπότε δεν ξέρω κόστος αγοράς και τοποθέτησης.
Η μετατροπή στα φρένα ήταν απλή υπόθεση. Βάσεις αλουμινένιες στον τόρνο.
Το γρανάζωμα είναι το μαμά.
Περιμένω απο αμερική (AF1) το powercommander για το capo.
Απο βδομάδα, ρύθμιση και δυναμομέτρηση.
-
Εντυπωσιακό Capo!! :kalo: :kalo:
-
:kalo:
-
λοιπον παιδια...το μοτορι το συναντησα στα φαναρια τις λιμνης βουλιαγμενης.μιλησα με το παλικαρι! φιλε!χαρηκα που τα ειπαμε,και μπορω να πω οτι οι φωτο το αδικουνε......ειναι πολυ ποιο ομορφο!!!και το ασπρο χρωμα ειναι απλα... :kalo: :kalo: :ohyes:αξιζε ο κοπος και τα χρηματα.μπραβο
-
Φίλε pano, χάρηκα πολύ για τη γνωριμία και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Η μηχανή ήταν και άπλυτη......
-
Μετά απο πολύ κόπο ιδού η δυναμομέτρηση απούντος του power commander διότι η συνήπαρξη tuneboy και power commander δεν είναι δυνατή.
Το αποτέλεσμα με τα 103,9 άλογα στον τροχό είναι εντυπωσιακό. Η λειτουργία δε βελούδινη και η οικονομία στα πλαίσια του normal. Βγάζει 240χλμ με βαρύ χέρι και μετά ανάβει το λαμπάκι της ρεζέρβας. Με οικονομική οδήγηση 270. Η τελική στα 250, εύκολα.
Αυτά για τώρα.
Καλές διακοπές!!
-
:ohmy: :ohmy: :ohmy:
super caponord!!! σφεντονα το εργαλειο λεμε!! να το χαιρεσαι και καλα χιλιομετρα! :D
-
χαιρομαι που αυτο που ειχες στο μυαλο σου εγινε πραγματικοτητα και με τοση επιτυχια.καλες βολτες :bye:
-
Φοβερη μοντα η ολη δουλεια
εμενα ενα με προβληματιζει και ηθελα να σε ρωτησω αν το εχεις υπολογισει
ο σκελετος του καπο αντεχει αυτην την ιπποδυναμη και τα παραπανω χλμ που βγαζει η εχεις κανει καποιες ενισχυσεις ?
-
Θεωρώ πως ο σκελετός αντέχει παραπάνω ιπποδύναμη απο αυτή που έχει τώρα το συγκεκριμένο capo.
Δεν κουνάει-δεν ζορίζεται και λειτουργεί άψογα με αυτό το σετάρισμα των αναρτήσεων για άσφαλτο.
Ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια.
Για να καταλάβει κανείς για τι πράγμα μιλάμε, θα πρέπει να την οδηγήσει.
Τα λόγια είναι περιττά!!
-
Δεω θελω να γινω γραφικος,αλλα δυστυχως ειναι αναποφευκτο...
ΤΑ ΣΠΑΕΙ ΤΟ ΜΟΤΟΡΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
-
Για να καταλάβει κανείς για τι πράγμα μιλάμε, θα πρέπει να την οδηγήσει.
Τα λόγια είναι περιττά!!
Να κλείσουμε ένα ραντεβού, να μου το δώσεις για καμιά βδομαδούλα...
Όχι τίποτε άλλο...ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑ ΜΙΛΑΜΕ!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D
-
ayto to capo prepei na to odigiso oposdipote :thnk: :thnk: :thnk:
na to xairese kai kala gazia !!!!!!!!!
elpizo se kapoia sinantisi na to doyme kai apo konta !!!!
:kalo: :kalo:
-
Χαίρομαι που τελοιοποίησες το πρώην μοτόρι μου ελπίζω να το έχεις ακόμα....
έχει μοιράσει και κάτι πίκρες στα μέγαρα :kalo:
-
Το πρωην μοτορι σου βολταρει στην Ξανθη,οπου εγιναν και οι τελευταιες επεμβασεις στο PCIII με αποτελεσμα να σηκωνετε για πλακα και να πηγαινει ανετα πανω απο 230.
-
Το πρωην μοτορι σου βολταρει στην Ξανθη,οπου εγιναν και οι τελευταιες επεμβασεις στο PCIII με αποτελεσμα να σηκωνετε για πλακα και να πηγαινει ανετα πανω απο 230.
Και σε ανώτερα :ohyes:αν κοιτάξεις το θέμα ένα κάπο στη πίστα θα το δεις στην αρχική του φάση :blus:
Α ρε Ξάνθη εκεί πέρασα ΛΥΒ :kalo: το 93