0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ρε παιδιά,η ασφάλεια η περίεργη πως πιάνει στο καλώδιο του πόλου;
Ακομη, Εχει 2 καλωδια (θετικο αρνητικο) τα οποια τα ενωνουμε σε καποιο καλωδιο που εχει ρευμα οταν ανοιγουμε τον διακοπτη.Τελος, εαν θελουμε να εχουμε διακοπτη για την απενεργοποιηση του, παιρνουμε τα 2 αντιστοιχα καλωδια απο την φισα του και τα οδηγουμε στον διακοπτη, ο οποιος ειναι momentarily push type, δηλαδη εαν τον αφησουμε ερχεται στην αρχικη του θεση. Εαν προμηθευτουμε αυτον της aprilia, εχει και αλλες 2 θεσεις καλωδιων για τον φωτισμο του. Πρατουμε αναλογως, αλλα εχουμε στο μυαλο μας οτι δεν εχουμε την φισα του.Ακομη, πρεπει να συνδεσουμε το λαμπακι απο την φισα του κοντερ, το καλωδιο που ειναι γειωμενο για το λαμπακι του ABS με το καλωδιο απο την φισα της μοναδας, ωστε να αναβει η διαγνωση.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι