0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

teneres

φρένα capo !!
« - : Απρίλιος 21, 2010, 05:20:56 μμ »
guys  :blus:

μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τη λειτουργία των ρυθμίσεων που είναι πάνω στις μανέτες του capo με διαβαθμίσεις απο 1 εως 4.

Η αλήθεια είναι πως δεν είχα ποτέ ξανά τέτοιες μανέτες σε moto και δεν έχω καταλάβει ακόμα με βεβαιότητα τη ακριβώς ρυθμίζουν.

Το μόνο που κατάλαβα είναι πως αλλάζει τη σκληρότητα της μανέτας !! Αυτό κάνουν ?? :thnk: :thnk:

και αν ναι που συνιστάται να είναι ή είναι θέμα οδηγού ?? :thnk:

γιατί όπου και να τις έχω βάλει μέχρι στιγμής δεν με προβλημάτισαν στην οδήγηση!!! :tez:



*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: φρένα capo !!
« Απάντηση #1 - : Απρίλιος 21, 2010, 06:04:21 μμ »
για να τις αλλάξεις ρυθμίσεις σπρωχνεις ελαφρά προς τα ''πίσω''... δηλαδή αντιθετα απο εκει που φρενάρεις.. και κραωντας το εκει βαζεις νο 1 -2- 3 κτλ..

ειναι απλά η αίσθηση στηνπίεση της μανέτας δε σημαίνει οτι φρενάρει πιο πολύ ή οχι..
1.. Πολύ μαλακή... (σα σκισμενο βρακι..)
2...πιο μετρια.. (σα σα βρακι που απλωσε απο το πλύσιμο)
3. νορμάλ θέση... (καινουργιο βρακι απ`του παζάααρ...)
4. ''σκληρή'' θεση.. πατάς λίγο και τσιμπαει το φρενο.. (ε..σχεση με τα φρενα του tuono... πάλι..βρακι ειναι...χαχα  :a22 :a22)


να κοιτάξεις ποια θεση σε βολευει και οταν πειραματιζεσαι ΜΗΝ το κανεις απο φανάρι σε φανάρι μες στην πόλη και αγκαλιαστείς με κανέναν.. επίσης στο Νο4 ειναι πιο απότομο...
ειναι καθαρά θεμα γουστου...  :bye:

*

teneres

Απ: φρένα capo !!
« Απάντηση #2 - : Απρίλιος 21, 2010, 08:13:22 μμ »
οκ !!! thank you !!! :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: φρένα capo !!
« Απάντηση #3 - : Απρίλιος 21, 2010, 08:18:19 μμ »
για να τις αλλάξεις ρυθμίσεις σπρωχνεις ελαφρά προς τα ''πίσω''... δηλαδή αντιθετα απο εκει που φρενάρεις.. και κραωντας το εκει βαζεις νο 1 -2- 3 κτλ..

ειναι απλά η αίσθηση στηνπίεση της μανέτας δε σημαίνει οτι φρενάρει πιο πολύ ή οχι..
1.. Πολύ μαλακή... (σα σκισμενο βρακι..)
2...πιο μετρια.. (σα σα βρακι που απλωσε απο το πλύσιμο)
3. νορμάλ θέση... (καινουργιο βρακι απ`του παζάααρ...)
4. ''σκληρή'' θεση.. πατάς λίγο και τσιμπαει το φρενο.. (ε..σχεση με τα φρενα του tuono... πάλι..βρακι ειναι...χαχα  :a22 :a22)


να κοιτάξεις ποια θεση σε βολευει και οταν πειραματιζεσαι ΜΗΝ το κανεις απο φανάρι σε φανάρι μες στην πόλη και αγκαλιαστείς με κανέναν.. επίσης στο Νο4 ειναι πιο απότομο...
ειναι καθαρά θεμα γουστου...  :bye:
Themι μηπως χρειαζεται να κανεις και καμμια εξαερωση  :h22: :h22:για να μην εχεις αυτην την αισθηση βρακιου που λες?

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: φρένα capo !!
« Απάντηση #4 - : Απρίλιος 21, 2010, 08:33:05 μμ »
για να τις αλλάξεις ρυθμίσεις σπρωχνεις ελαφρά προς τα ''πίσω''... δηλαδή αντιθετα απο εκει που φρενάρεις.. και κραωντας το εκει βαζεις νο 1 -2- 3 κτλ..

ειναι απλά η αίσθηση στηνπίεση της μανέτας δε σημαίνει οτι φρενάρει πιο πολύ ή οχι..
1.. Πολύ μαλακή... (σα σκισμενο βρακι..)
2...πιο μετρια.. (σα σα βρακι που απλωσε απο το πλύσιμο)
3. νορμάλ θέση... (καινουργιο βρακι απ`του παζάααρ...)
4. ''σκληρή'' θεση.. πατάς λίγο και τσιμπαει το φρενο.. (ε..σχεση με τα φρενα του tuono... πάλι..βρακι ειναι...χαχα  :a22 :a22)


να κοιτάξεις ποια θεση σε βολευει και οταν πειραματιζεσαι ΜΗΝ το κανεις απο φανάρι σε φανάρι μες στην πόλη και αγκαλιαστείς με κανέναν.. επίσης στο Νο4 ειναι πιο απότομο...
ειναι καθαρά θεμα γουστου...  :bye:
Themι μηπως χρειαζεται να κανεις και καμμια εξαερωση  :h22: :h22:για να μην εχεις αυτην την αισθηση βρακιου που λες?

έχουσιν γνώσιν οι φύλακες... ;) μην ανησυχεις μικρέ τουονάκια...το capo στα κατάλληλα χέρια ειναι ο,τι πρέπει... :P

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: φρένα capo !!
« Απάντηση #5 - : Απρίλιος 21, 2010, 10:05:29 μμ »
Οι διαβαθμισεις εχουν να κανουν με την σωστη αποσταση της μανετας απο τα grip. Κοινως, ειναι ρυθμιζομενες για να ταιριαζουν στα δαχτυλα του εκαστοτε οδηγου.
Σκατα σκληροτητα αλλαζουν. :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:

Moνο για τον συμπλεκτη, ισχυει, οτι οσο πιο μακρυα βρισκεται η μανετα απο το grip, τοσο περισσοτερο ανοιγει η καμπανα και αποσυμπλεκουν οι δισκοι. ΑΛΛΑ θεωρητικα, και στην κατωτερη σκαλα, ο συμπλεκτης πρεπει να ειναι σχεδιασμενος να αποσυμπλεκει ολοσωστα :bye:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης