APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: tserts στις Νοέμβριος 17, 2009, 12:26:10 πμ
-
Μετά από τις παροτρύνσεις του Σωτήρη (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?action=profile;u=753) :bye: από την Πάτρα σε ένα άλλο μαγαζάκι τον Αύγουστο (advrider), είχα βάλει στο στόχαστρο αυτό (http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItemVersion&item=180426296027&view=all&tid=0).
Είναι η τρόμπα συμπλέκτη, η οποία, σύμφωνα με τις εντυπώσεις βελτίωνε κατά πολύ τον βαρύ συμπλέκτη.
Την αγόρασα (και μάλιστα 2 κομμάτια και για Giovanni) με 85 ευρώ το τεμάχιο με τα μεταφορικά, και την Κυριακή την πέρασα στο Κάπο.
Έχω τρομερή διαφορά στην αντίσταση αλλά, παρά την επίμονη εξαέρωση, μάλλον έχει μείνει κάπου αέρας γιατί όταν είμαι στο διπλό και βάλω ταχύτητα, ακόμα και με τέρμα συμπλέκτη η πίσω ρόδα γυρνάει (όχι πολύ και σταματάει με το χέρι άμα την πιάσω). Επίσης το καταλαβαίνω και στις αλλαγές που μερικές φορές είναι λίγο "ξερές", καθώς και η πρώτη που ξεκουμπώνει δύσκολα σε μερικά σταματήματα και το ίδιο ένιωθα όταν είχα χαμηλή στάθμη πριν μερικούς μήνες.
Λέτε να είναι φυσιολογικό ή όντως είναι η εξαέρωση; Αν είναι το δεύτερο, έχετε κάποια συμβουλή για πιο αποτελεσματική αφαίρεση του αέρα;
Έχω κάνει και αλλαγή στα υγρά και εξαέρωση στο παρελθόν και δεν είχα πρόβλημα αλλά μήπως με την αφαίρεση της τρόμπας έχει μείνει αέρας κάπου πιό χαμηλά/μέσα;
Τα φώτα σας... :cry:
-
εχω την εντυπωση πως δεν σου κανει κατι παραλογο . αν καταλαβα καλα στο διπλο σταντ κουμπωνεις ταχυτητα ,συμπλεκταρεις..και ο τροχος γυριζει .... σταματα μονο αν το σταματησεις εσυ..., σωστα καταλαβα???
αν εχει ετσι η κατασταση η κινηση αυτη ειναι κινηση λιπανσης! δηλαδη κινηση μεταδιδομενη στις δυο πλευρες του δισκου μεσω του λαδιου και μεχρις ενα σημειο ειναι φυσιολογικη.
αν ο τροχος δεν σταματαγε η οταν τον σταματαγες με φρενο εσβηνες ή επεφταν δραματικα οι στροφες τοτε ειναι αλλο θεμα...
αυτη την εντυπωση εχω , τωρα για το ξεκουμπωμα της 1ης .... μπορει λιγο να φταινε τα λαδια σου λιγο το γραναζι σου αλλα δε νομιζω η τρομπα
περιμενε βεβαια να σου απαντησουν και οι πιο παλιοι ή εστω καποιος που να εχει περασει τα ιδια με εσενα
γιατι η αποψη μου στο θεμα βασιζεται μονο στη θεωρια :D
-
Αυτό που παρατηρείς με την κίνηση του τροχού, είναι φυσιολογικό :bye:
-
Με την προηγούμενη τρόμπα το έκανε πάλι, αλλά η ρόδα πήγαινε πολύ αργά και είναι λογικό αφού είναι η μεταφορά ορμής μέσω των υγρών στο κάρτερ. Αυτή η διαφορά είναι που με προβληματίζει, είναι σαν να μένουν πιο κοντά οι δίσκοι (χωρίς επαφή βέβαια) και μεταδίδεται περισσότερη ορμή..
Και ο συμπλέκτης είναι πάρα πολύ μαλακός, το ξέρω ότι αυτό ήθελα, αλλά μήπως κάτι δεν έχει γίνει σωστά;
Για πες ρε Σωτήρη εσύ που την έχεις καιρό... :thnk:
-
Αυτο που σου εκανε στο σταντ, ειναι φυσιολογικο.................ΑΛΛΑ
να ξερεις πως μεγαλωνοντας την διαμετρο του κατω εμβολου (αυτου δηλαδη που αλλαξες), μικραινεις την διαδρομη του.......δηλαδη η καμπανα δεν αποσυμπλεκει τα ιδια χιλιοστα....γιαυτο και το παραπανω γυρισμα της ροδας
-
Συμφωνώ κι εγώ με όλους τους από πάνω. :D
Την είχα κι εγώ αυτή την απορία κι ο bill μου την έλυσε εξηγώντας μου τα ίδια περίπου με αυτά που γράφετε. :bye:
-
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=8333.msg350202#msg350202
:D :D :D :D :D :D
-
Hello tserts .....
Αυτό που παρατηρείς με την κίνηση του τροχού, είναι φυσιολογικό ........ good explanation Kosma (Bros400pgm)
Soto
(http://i41.photobucket.com/albums/e261/quicktoys2/quicktoys2/DSC00049.jpg)
-
Σας ευχαριστώ όλους, Κοσμά πολύ σωστή η ανάλυση, και ταιριάζουν πλέον όλα τα συμπτώματα... :kalo:
Έχουμε λοιπόν ελαφρύτερο συμπλέκτη αλλά πιέζω το έμβολο μικρότερη απόσταση.
Θεωρώ ότι έχει γίνει σωστή εξαέρωση αλλά θα το τσεκάρω ξανά το ΣΚ.
Η πρώτη που κολλάει λίγο στο ξεκούμπωμα και αυτό για τον ίδιο λόγο δεν γίνεται;
-
Αυτο που σου εκανε στο σταντ, ειναι φυσιολογικο.................ΑΛΛΑ
να ξερεις πως μεγαλωνοντας την διαμετρο του κατω εμβολου (αυτου δηλαδη που αλλαξες), μικραινεις την διαδρομη του.......δηλαδη η καμπανα δεν αποσυμπλεκει τα ιδια χιλιοστα....γιαυτο και το παραπανω γυρισμα της ροδας
:kalo: :kalo: :kalo: Σούπερ ενδιαφέρον θέμα. Μπράβο παιδιά.. Να ρωτήσω και εγώ κάτι (βασικά τον Κοσμά που το ανέφερε) αυτό σημαίνει μεγαλύτερη και γρηγορότερη φθορά στην καμπάνα??? :thnk: Αν είναι έτσι δεν το κάνω .. Αν όμως πέφτω έξω θα το βάλω πάραυτα γιατί το καημένο το Capo μου κάνει το 90% διαδρομές στην μποτιλιαρισμένη Αθήνα :psdof: και είναι αλήθεια ότι ο συμπλέκτης του ακόμα με πεθαίνει ... Και λέω ακόμα γιατί στις αρχές κόντευα να κουλαθώ ...!!! :P
:bye: :bye: :bye:
-
:kalo: :kalo: :kalo: Σούπερ ενδιαφέρον θέμα. Μπράβο παιδιά.. Να ρωτήσω και εγώ κάτι (βασικά τον Κοσμά που το ανέφερε) αυτό σημαίνει μεγαλύτερη και γρηγορότερη φθορά στην καμπάνα??? :thnk: Αν είναι έτσι δεν το κάνω .. Αν όμως πέφτω έξω θα το βάλω πάραυτα γιατί το καημένο το Capo μου κάνει το 90% διαδρομές στην μποτιλιαρισμένη Αθήνα :psdof: και είναι αλήθεια ότι ο συμπλέκτης του ακόμα με πεθαίνει ... Και λέω ακόμα γιατί στις αρχές κόντευα να κουλαθώ ...!!! :P
:bye: :bye: :bye:
Να σου πω την αληθεια, θεωρω αμηλητεο το επιπλεον τριψιμο που θα υπαρχει στην αποσυμπλεξη, σε σχεση με το τριψιμο των δισκων κατα την συμπλεξη :D :D :D :D :D
Δεν ξερω ομως εαν παρουσιαζει κανα επιπλεον προβλημα, στους μηχανισμους αλλαγης ταχυτητων (πραγματικα δεν ξερω ομως-φανταζομαι πως οχι) λογω μεγαλυτερης δυναμης στον λεβιε των ταχυτητων :thnk: :thnk:
Η πρώτη που κολλάει λίγο στο ξεκούμπωμα και αυτό για τον ίδιο λόγο δεν γίνεται;
Ναι εκει εντοπιζεται το προβλημα...........Βεβαιωσου ομως οτι εχεις κανει σωστη εξαερωση (δεν ειναι τιποτα τραγικο, αλλα λεμε)
-
:a016 Κοσμά. Δίκιο έχεις βασικά.. Πόσο να την επηρεάσει??? Οπότε μάλλον το βάζω και αυτό και λύνονται όλα ποια :D
:bye: :bye: :bye:
-
Φίλε tserts ίσως βοηθούσε να ρύθμιζες τη μανέτα στη θέση 1 (αν δεν το έχεις κάνει ήδη) ώστε με τη μεγαλύτερη διαδρομή στη μανέτα να έχεις μεγαλύτερη διαδρομή και στο κάτω εμβολάκι. :bye:
-
περίμενα και γω το σερβισάκι για να βάλω τη τρόμπα στο Ρομποτή. Καμία σχέση οι αλλαγές με πριν, απολαυστικό σε γρήγορες αλλαγές και κυνηγητό, σε προδιαθέτει. Λόγω της θέσης 1 που έχω τη μανέτα συμπλέκει ψηλά, δεν είναι τόσο δραματική η διαφορά αίσθησης με πρωτη ανάμεσα από αυτοκίνητα αλλά δε παθαίνεις τενοντίτιδα πλέον, οπότε εξαλείφεται το μεγαλύτερο μειονέκτημα που είχε η μηχανή με το συμπλέκτη στη κίνηση της Αθήνας. Στη θέση 2 ή 3, δε θυμάμαι που την έχει ο Τσέρτσης, οδήγησα το δικό του και ο συμπλέκτης είναι σα να μην υπάρχει! βούτυρο!
Σταματημένος ξεκουμπώνει δυσκολότερα σε νεκρά (ακόμα και με ελαφρύ μαρσάρισμα), δε ξέρω που οφείλεται αυτό αλλά δεν απασχολεί και τόσο.
Overall συστήνω ανεπιφύλακτα την αλλαγή σε όλους τους capo owners, θα χαρίσει χαμόγελα. :kalo:
-
Τακάκια λάδια και την τρόμπα μετά τις γιορτές ... Κλείδωσε, τέλος Θα την βάλω την τρομπίτσα 1000% :kalo:
:bye: :bye: :bye:
-
Είχαμε ούτως ή άλλως διαφορά και τις μαμά τρόμπες Γιάννη (ήταν πιο βαρύ το δικό σου αμπραγιάζ), και αυτή η διαφορά μεταφέρθηκε στα νέα δεδομένα.
Όντως για τα λεφτά που κοστίζει και για τα οφέλη που προσφέρει, είναι μια πολύ καλή μετατροπή.
-
Συνεχιζοντας το θεμα μιας και ο πυρετος δεν με αφηνει να κανω τιποτα τις 2 τελευταιες μερες :psdof: :psdof: :psdof:
Οι δισκο/ καμπανα στους κινητηρες ROTAX λιπαινετε απο μια διοδιο, στην οποια βιδωνει ενα ζιγκλερακι-σαν κι αυτο στην πρωτη φωτο.
Στους παλιους κινητηρες της ROTAX, το ζιγκελακι αυτο ειχε μεγεθος #75-80 (δεν θυμαμαι καλα), ενω στα πρωτα καινουρια μοτερ (rsv 04-05) το αλλαξαν, και το μικρυναν στο #60. Στα 06 και μετα μοτερ, το μικρυναν ακομα περισσοτερο, και το εφτασαν στο #40.
Αυτο το ζιγκλερακι ουσιαστικα ψεκαζει λαδι πανω στους δισκους. Οσο πιο πολυ το λαδι πανω τους, τοσο πιο δυσκολο ειναι να τους χωρισεις-και ουσιαστικα να βρεις και νεκρα ;)
Αρα, βαζοντας μικροτερο ζιγκλερ, βρισκεις πιο ευκολα νεκρα.
Προσωπικα, το βρηκα καλο στο δικο μου μοτερ, αλλα η διαφορα ηταν μικρη (αισθητη ομως). Ο λογος ηταν οτι εχω αλλη τρομπα συμπλεκτη, η οποια σπρωχνει πλεον την καμπανα μακρυτερα-παροτι εχω και δευτερευον εμβολακι MPL.
Φανταζομαι οτι σε καποιο στοκ μηχανακι, θα υπαρχει μεγαλυτερη διαφορα στην ευρεση νεκρας.
Προσωπικη μου γνωμη παντα (και επειδη ο χειμωνας ειναι καιρος για "δουλεια"), θα σας ελεγα να το δοκιμασετε. Αλλωστε δεν ειναι δυσκολη διαδικασια (αν και απαιτει λιγο δεξιοτεχνια)
Το ζιγκλερ το βρισκεται ξεβιδωνοντας την βιδα της παρακατω φωτο (νο2):
-
Λογικα, λιγο λαδι θα χυθει, γιαυτο καλο ειναι να εχετε καποιον να κραταει το μηχανακι, γερνωντας το απο την δεξια μερια.
Ετσι, θα βλεπετε και καλυτερα το ζιγκλερ-εχετε και μια λαμπα να βλεπετε καλα ;).
Με ενα ισο κατσαβιδι το ξεβιδωνετε και το αντικαταστιτε με το καινουριο #40.
Ξανα βιδωνετε την αλενοβιδα και παπαλα. :D :D :D
Περισσοτερα ΕΔΩ (http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=132309&highlight=clutch+slave+seal)
[το συνημμένο έχει διαγραφεί από τον Διαχειριστή]
-
Ετοιμοι για ''Ομαδικη'' ζiγκλερακια???? :D :D :D :D :D :D
-
καλα εχετε ξεφυγει εσεις
το εχετε αναγει σε επιστημη το θεμα
:prm
-
Any aprilia dealer can get it for you. Part no. for the #40 jet is 0268751.
Ισχύει αυτό; Είναι πολύ καλό για να μην το δοκιμάσω αυτό.. :kalo:
-
the #40 jet (that you just installed) has a larger hole than the #60 that the engine came with. Since more oil is being allowed onto the clutch pack it will lubricate the plates more and erase some little problems (like not being able to find neutral and having the bike creep forward while in gear with the clutch in).
Αυτος λεει το αντιθετο.
Tον μα@@κα.Αντιθετα τα εγραψε.
-
Εκατσα και διαβασα ολη τη συζητηση και μαλιστα ενας ο οποιος ειχε φαλκο και ζιγκλερι με νουμερο 0,75,βαζοντας το 0,40 πενεψε παρα πολυ την αλλαγη.
Οποτε καποια στιγμη τωρα που δεν κυκλοφορει και πολυ το μηχανακι ειναι καλη ευκαιρια για την αλλαγη.
-
the #40 jet (that you just installed) has a larger hole than the #60 that the engine came with. Since more oil is being allowed onto the clutch pack it will lubricate the plates more and erase some little problems (like not being able to find neutral and having the bike creep forward while in gear with the clutch in).
Αυτος λεει το αντιθετο.
Tον μα@@κα.Αντιθετα τα εγραψε.
Οντως καπου εχει μπερδευτει............Τα μετρησα και εγω και το 40αρι ειναι μικροτερο. Απλα αυτο που καταλαβα εγω ειναι οτι δεν ειναι ιδιο με 40αρι ζιγκλερ βενζινης ;)
-
:fc21:
ρε πάρτε ενα Χόνδα που δε χαλάει...αυτα τα ''ιταλικά'' όλο τετοια ειναι.... :dry: :dry:
-
καλά εγω έβγαλα κύστη στον καρπό και μέχρι να το πουλήσω σκέφτηκα, λέτε να κάνει δουλεία και στο mille μου;;;;;;αν ειναι ειμαι μεσα για ομαδική αγορά και παμε στον bill μετα.....