0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν εχουν τα καλωδια την τροφοδοσια, αλλα η συσκευηΕνα τετοιο πηραhttp://www.e-shop.gr/startech-micro-usb-to-usb-otg-host-adapter-m-f-p-PER.813418Αυτο που λες εσυ ειναι οτι περναει ρευμα, απο την φισα του capo, μεσα απο το καλωδιο obd και φτανει στο κινητο?
Ωραια. Αρα χωρις κατι τετοιο, το κινητο δεν παιρνει ρευμα να φορτισει. Αγορασθει
To δικο μου obd αναβει λαμπακι οταν ειναι συνδεδεμενο στην μηχανη Ειναι αναλογα τον κατασκευαστη.
Αμα δεις που εχω μπροστα μου 2 οθονες, μια μιλαω με faraway και βλεπω το forum και στην αλλη βλεπω κατι σχεδια σε CAD. Νομιζω παει πολυ να βγω και εξω να μετραω !!!!!!!!!!!!!!Θα το δω οταν θα ερθει η ωρα και θα ενημερωσω φιλε
Δεν νομιζω οτι ειναι τοσο ευκολο να αλλαξεις την χαρτογραφηση του εγκεφαλου με κινητο στην πραξη.
Θελω να κανω καποιες ερωτησεις στην περιπτωση του προγραμματισμου με λαπ τοπ.1)Με το προγραμμα tune ecu βλεπεις real time την πρωπορια αναφλεξης (αβανς) και τον λογο AFR?
2)Εχει την δυνατοτητα το προγραμμα να κανει καταγραφη log in των χαρτων AFR και πρωπορειας αναφλεξης για την μελετη τους εκ των υστερων μετα απο καποια διαδρομη? (λογικα με το λαπ τοπ πανω στη μηχανη εν κινηση)?
3)Το προγραμμα εχει την δυνατοτητα εκτος απο τον λογο AFR να αλλαξει και την πρωπορεια της αναφλεξης? (αβανς)
4)Πως γινεται στις περιπτωσεις των μοντελων χωρις αισθητηρα Λ το προγραμμα να διαβαζει λογο Λ? Και δεν μιλαμε για την προσσεγγιση που κανει ο εγκεφαλος με τα δεδομενα που λαμβανει απο τους λοιπους αισθητηρες αλλα για τον ακριβη λογο Λ που μονο οσα μοντελα ειναι εφοδιασμενα με αισθητηρα Λ μπορουν να κανουν με ακριβεια.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι