0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οι Ιταλοί του AOTR βασιζόμενοι στους χάρτες του catfish για capo με αισθητήρα λάμδα και χωρίς αισθητήρα λάμδα έβγαλαν 3 νέες εκδόσεις χαρτών κατά σειρά.1) JellyFish (μέδουσα): Με καθαρό προσανατολισμό την οικονομία καυσίμου αφού κάποιοι αναφέρουν στις δοκιμές 5L/100 και αισθητά πιο γραμμικό και ομαλό χαρακτήρα στα χαμηλά, χάνοντας όμως στα ψηλά όπου το μείγμα γίνεται πιο φτωχό.2) PufferFish (λαγοκέφαλος): Πρόκειται για ένα χάρτη ενδιάμεσο του original catfish και του παραπάνω χάρτη jellyfish σε επιδόσεις και οικονομία καυσίμου περίπου -10% σε σχέση με τον catfish σύμφωνα με τα λεγόμενά τους.3) SwordFish (Ξιφίας): Εμφανής προσανατολισμός στις επιδόσεις σε σχέση με τους δυο παραπάνω με κατανάλωση λίγο πάνω από catfish και λίγο κάτω από μαμά χάρτη και πολύ ικανοποιητικά αποτελέσματα κατά τα γραφόμενά τους. Στου φόρουμ κάποιοι τους έχουν δοκιμάσει και λένε καλά λόγια αλλά δεν έχουν δoκιμαστεί σε δυναμόμετρο ή ακρέες συνθήκες όπως γράφουν.Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα εξελιχθεί. Αν θα δοκίμαζα κάποιον θα ήταν ο τρίτος κατά σειρά μιας και πλέον έχω βαρεθεί να κοιτάω αν θα κάψω €1-1,5 παραπάνω ανά 100 km.Και γιατί λέω το παραπάνω?Πρόσφατα άλλαξα λάδια, μπουζί και καθάρισα φίλτρο. Τα μπουζί που έβγαλα έδειχναν αρκετά πλούσιο μείγμα με LTFT στο 3.8. Αφού καθάρισα το φίλτρο, το λάδωσα κτλ μείωσα και το LTFT στο 3.6. Μετά από βόλτα που έκανα στις εξόδους στις στροφές και σε ανηφορικά κομμάτια ένιωθα λές και το μηχανάκι δεν έχει ροπή να τραβήξει και δεν ακούει στα ανοίγματα του γκαζιού, συν αυξημένους κραδασμούς. Με συνοπτικές διαδικασίες στη στάση για καφέ κούμπωμα κινητό και LTFT στο 3.8 ξανά. Στην επιστροφή η μηχανή άλλη συμπεριφορα τελείως...Πολύ πιο άμεση απόκριση στο γκάζι και το χαμόγελο επανήλθε...Όποιος θέλει να δοκιμάσει επισυνάπτω τους χάρτεςΣυμφωνα με αυτά που γράφουν οι χάρτες που περιέχουν τον αριθμό 050429 κάνουν για capo με αισθητήρα λάμδα ενώ οι χάρτες με αριθμό 051123 για capo χωρίς λάμδα. Επίσης οι κόφτες στις 3 παραπάνω εκδόσεις χαρτών διαμορφώνονται στις 1)8800 rpm 2)8850 rpm και 3)8950 rpm αντίστοιχα.
Στο 4 το έχω...ξερω'γω φτωχό,πλούσιο; εγώ στον καυσαναλυτη το έβαλα Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αμα δεν καιει κανα 6αρι στο χαλαρο να ξερεις Η το μηχανακι εχει προβλημα Η ο αναβατης .
την αξιοπιστία της Aprilia
Παράθεση από: babis88 στις Νοέμβριος 29, 2017, 01:42:47 μμτην αξιοπιστία της ApriliaΤην ποια???? Της ποιάς??? Αχαχαχαχαχα καλό καλό!
Σβηστό το τσουλάς ρε Ξαπλώστρα? Εμένα καίει 8,19 στην πολή.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι