0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
« Απάντηση #15 - : Σεπτέμβριος 14, 2014, 12:12:16 μμ »
 το  CAPO  εχει  98  αλογα και  90  τροχο  αν  πηγαινει  καπως   ετσι  τα  118 μηχανη  αντε  να  ειναι  110  ροδα  μια  χαρα μου  φαινονται  :kalo: :kalo: :kalo:   τρελλλα  :tez: :tez: :tez: θα  σκοτωνει  το  εργαλειο  :a20 :a20 :a20

*

Αποσυνδεδεμένος dim cap

  • *****
  • 218
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: caponord etv 1000
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
« Απάντηση #16 - : Σεπτέμβριος 14, 2014, 12:22:17 μμ »
Μπορεί να ρωτάω μλκια αλλά στα ρεύματα δεν πειράζεισ κάτι??

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4679
Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
« Απάντηση #17 - : Σεπτέμβριος 14, 2014, 03:33:24 μμ »
θα χρειαστεις με την σειρα....


http://www.ebay.com/itm/01-02-03-Aprilia-RST-1000-FUTURA-Fuel-Injectors-Throttle-Bodies-BODY-CARBS-AIR-B-/181474615732?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2a40bae1b4&vxp=mtr


κατοπιν....


http://www.ebay.com/itm/Aprilia-RSV-Mille-RSV1000-1000-Front-Cams-In-Ex-/160490101627?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item255df49b7b&vxp=mtr


και αν θες να κατεβασεις και μοτερ για να αλλαξεις πιστονια θα χρειαστεις αυτα...


http://www.ebay.co.uk/itm/50127-Aprilia-RSV1000-Mille-2000-Pistons-/281365583881?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item4182b21809
Βασιλη θελει και εγκεφαλο η ο ιδιος απο το capo?? Αν ειναι ο ιδιος θελει αλλη χαρτογραφηση? Μετα απο καταναλωση μετα τι θα λεει? Ρωταω γιατι τα εχω ολα αυτα και δεν ξερω αν αξιζει τον κοπο για 20 αλογα παραπανω. :thnk:
Θεωρητικά απο τα λεγόμενα του bill θές και τον αντίστοιχο χάρτη του futura! Ο catfish είναι συνδιασμός χάρτη απο futura και capo με custom δουλειά σε δυναμόμετρο απ'οτι έχω διαβάσει άρα αλλαζοντας τα του κινητήρα θές και τον αντίστοιχο χάρτη για να αποδώσουν τα προσδοκώμενα.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
« Απάντηση #18 - : Σεπτέμβριος 14, 2014, 03:36:59 μμ »
Μη μου πεις ότι άρχισες να ψήνεσαι απο τώρα ακόμα δεν το πήρες :ohmy: :ohmy: :ohmy:

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4679
Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
« Απάντηση #19 - : Σεπτέμβριος 14, 2014, 03:50:36 μμ »
Τι ακομα δεν το πήρε? Τόσο καιρό το έχει! :tez:
 Έχει αλλάξει ψαλίδι, πηρούνια, ζάντες, φρένα, βάψιμο κτλ…. Στο μοτέρ θα κολλήσει! Ούτως η άλλως έχει ολόκληρό μοτέρ tuono που περιμένει!




















Υ.Γ Θείο εσύ πας να ψαρέψεις με πετονιά εγώ κάνω χρόνια ψαροντούφεκο…. ;) ;) ;)
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
« Απάντηση #20 - : Σεπτέμβριος 14, 2014, 06:34:59 μμ »
στα ρευματα δεν αλλαζεις κατι, μιας και το futura εχει ακριβως τα ιδια ηλεκτρικα. βαζεις το προγραμμα του futura και λειτουργει μια χαρα αλλα και του catfish μπορεις να αφησεις και απλα να το κανεις λιγο πιο πλουσιο. ο χαρτης του futura δεν θα δουλεψει ιδανικα λογω οτι το futura εχει ram air οποτε στα ψηλα θα ειναι λιγο πλουσιο.
η καταναλωση δεν θα εχει διαφορα στην καθημερινη φυσιολογικη χρηση αλλα ενδεχεται να ειναι κ χαμηλοτερη. αν του ζητας δυναμη τοτε σιγουρα η καταναλωση θα ναι κατι παραπανω απο ενος μαμα caponord. στο δικο μου ας πουμε, με μαμα εγκαφαλο, μαμα εξατμισεις αλλα με πιστονια ,κεφαλες κ εκκεντροφορους, με μαμα σωματα μιας και πρωτα εφτιαξα το μοτερ κ μετα τα ηλεκτρικα εβγαζα αυτονομια πανω απο 420km με ενα τεποζιτο με ταχυτητες 130-150km/h


90hp στον τροχο για ενα νορμαλ capo. τα 105 με αυτα που προανεφερα ειναι εφικτο νουμερο. τα +5 ακομα βγαινουν απο χρονισμα 106-109 και απο την αλλαγη στις μοιρες του αβανς στον εγκεφαλο.


βεβαια υπαρχει κ αλλη λυση κ αυτην πολυ φθηνη , βαζοντας εγκεφαλο απο παλιο mille -tuono με το αναλογο τσιπακι και περνουμε κατι παραπανω ακομα,εκει βεβαια θα χρειαστουμε κ βολαν, καπακι βολαν και πολλαπλασιαστες(που δεν καιγοντε κι ολας ) αυτος ο εγκεφαλος στο ebay ξεκιναει απο 50ευρω

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
« Απάντηση #21 - : Σεπτέμβριος 14, 2014, 06:45:58 μμ »
στα ρευματα δεν αλλαζεις κατι, μιας και το futura εχει ακριβως τα ιδια ηλεκτρικα. βαζεις το προγραμμα του futura και λειτουργει μια χαρα αλλα και του catfish μπορεις να αφησεις και απλα να το κανεις λιγο πιο πλουσιο. ο χαρτης του futura δεν θα δουλεψει ιδανικα λογω οτι το futura εχει ram air οποτε στα ψηλα θα ειναι λιγο πλουσιο.
η καταναλωση δεν θα εχει διαφορα στην καθημερινη φυσιολογικη χρηση αλλα ενδεχεται να ειναι κ χαμηλοτερη. αν του ζητας δυναμη τοτε σιγουρα η καταναλωση θα ναι κατι παραπανω απο ενος μαμα caponord. στο δικο μου ας πουμε, με μαμα εγκαφαλο, μαμα εξατμισεις αλλα με πιστονια ,κεφαλες κ εκκεντροφορους, με μαμα σωματα μιας και πρωτα εφτιαξα το μοτερ κ μετα τα ηλεκτρικα εβγαζα αυτονομια πανω απο 420km με ενα τεποζιτο με ταχυτητες 130-150km/h


90hp στον τροχο για ενα νορμαλ capo. τα 105 με αυτα που προανεφερα ειναι εφικτο νουμερο. τα +5 ακομα βγαινουν απο χρονισμα 106-109 και απο την αλλαγη στις μοιρες του αβανς στον εγκεφαλο.


βεβαια υπαρχει κ αλλη λυση κ αυτην πολυ φθηνη , βαζοντας εγκεφαλο απο παλιο mille -tuono με το αναλογο τσιπακι και περνουμε κατι παραπανω ακομα,εκει βεβαια θα χρειαστουμε κ βολαν, καπακι βολαν και πολλαπλασιαστες(που δεν καιγοντε κι ολας ) αυτος ο εγκεφαλος στο ebay ξεκιναει απο 50ευρω
A ρε bill και ειπα πως τελειωσα!! Δλδ στην δευτερη περιπτωση δεν ανοιγεις μοτερ απλα αλλαζεις εγκεφαλο πολλαπλασιαστες και βολαν?
Δεν χρειαζετε και η καλωδιωση του tuono? Γιατι οι φισσες του εγκεφαλου ειναι διαφορετικες.

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
« Απάντηση #22 - : Σεπτέμβριος 14, 2014, 06:49:58 μμ »
η δευτερη περιπτωση αφορα τον εγκεφαλο για να μη  καθεσε να ψαχνεσαι με προγραμμα. το μοτερ για να βγαλεις δυναμη ανω των 10 ιππων χρειαζεται να αλλαχτουν τα πιστονια. οι κυλινδροι ειναι σε ολα ιδια.μονο πιστονια αλλαζεις. θα ανεβασω φωτο μετα για να γινει κατανοητη η διαφορα.


αν θελουμε 10 αλογακια με αρκετη διαφορα στην ροπη, μονο με εκκεντροφορους και σωματα κ λιγο πειραγμα στον χαρτη τα βγαζεις αμεσως
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 14, 2014, 06:51:12 μμ από bill »

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
« Απάντηση #23 - : Σεπτέμβριος 14, 2014, 06:52:30 μμ »
η δευτερη περιπτωση αφορα τον εγκεφαλο για να μη  καθεσε να ψαχνεσαι με προγραμμα. το μοτερ για να βγαλεις δυναμη ανω των 10 ιππων χρειαζεται να αλλαχτουν τα πιστονια. οι κυλινδροι ειναι σε ολα ιδια.μονο πιστονια αλλαζεις. θα ανεβασω φωτο μετα για να γινει κατανοητη η διαφορα.


αν θελουμε 10 αλογακια με αρκετη διαφορα στην ροπη, μονο με εκκεντροφορους και σωματα κ λιγο πειραγμα στον χαρτη τα βγαζεις αμεσως
Thanks bill :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος ianai

  • *****
  • 794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV1000 / 2006
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
« Απάντηση #24 - : Μάρτιος 11, 2015, 04:40:17 μμ »
να μαστε λοιπον κ μεις οι ...βελτιομενοι .... :P :tez:
το λοιπον μετα την αναγνωση προ μηνων του συγκεκριμενου θεματος λεω δε το κουτουραω να δω τι θα γινει...
απλο : τηλεφωνο στο Γιατρο ..μπλα μπλα κλπ
Στις 20 και κατι μερες ηρθαν εξ Αμερικης τα σωματα του futura οι εκκεντοφοροι απο rsv 2005-06 ησαν ετοιμοι και το μηχανακι μπηκε χειρουργειο....
αλλαχτηκαν σωματα -εκκεντροφοροι , κοπηκε-αφαιρεθηκε ο καταλυτης και εγινε επεμβαση στο προγραμμα απο τον doctor...
(οπως εχει ξαναγραψει ο bill για πανω απο 10 αλογακια θελει αλλαγει πιστονιων αλλα το δικο μου εχει 43.300χλμ κ δε μουκανε καρδια να το ..''χειρουργησω'' τοσο βαθια)
Το μηχανακι σε 2μερουλες ηταν ετοιμο.Εφυγα απ τον Γιατρο με καιρο ετοιμο για βροχη , βγηκα στην Εθνικη με  αερα να λυσομαναει .. η περιεργεια ομως εκανε το δεξι χερι ναχει φαγουρα..
Στο μηχανακι να πω οτι Γιατρος εβαλε 15αρι γραναζι καθοσον εχουμε χασει το κατι τι μας στις χαμηλες.Το λοιπον χαμηλα θελει γκαζι κ αν ξεχαστεις με μια ταυχτητα πανω θα στο κανει κ το σκορτσαρισμα του ..αν ομως δωσεις γκαζι εκει αρχιζει το καλο...ΤΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΟΟΟ... το μηχανακι απο τις 4.800 περιπου κ μετα τραβαει γραμμικα κ με ροπη που σε κανει να θες παιχνιδια .Σηκωνει απο 140 στα 200 με 6η μεχρι να πεις κιμινο.Το βαλα προ ημερων κ στο στροφιλικι στις στροφες του Λεωνιδιου στις στροφες η ροπη του ειδικα κατα την εξοδο ειναι τρέλααα  :D σε βοηθαει να βγεις απο τη στροφη κ λειτουργει σαν παιχνιδομηχανη ...
Μη ρωτησετε τελικες κ τετοια δε ξερω να πω δε βρεθηκε καταλληλος καιρος κ δρομος να το τερματισω ...
Οσο για καυσιμο δεν ειδα τπτ τρελα νουμερα ο bill μου ειπε να υπολογιζω 1λιτρο + στο οτι εκαιγε πριν ,αλλα μεταξυ μας ουτε κ με νοιαζει τι θα καψω φτανει που το φχαριστιεμε :ohyes: :kalo: .. υπολειπετε ακομη μια επισκεψη στο Γιατρο να κανει τις τελικες ρυθμισεις κ μετα δρομοι να πιστολιζω..
να και η σημερινη δυναμομετρηση του


If you think adventure is dangerous, try routine it is lethal ! (p.coelho)

*

Αποσυνδεδεμένος ianai

  • *****
  • 794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV1000 / 2006
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
« Απάντηση #25 - : Μάρτιος 11, 2015, 04:47:21 μμ »
επειδη δε διακρινεται καλα στις φωτο , το συγκεκριμενο δυναμομετρο εδειξε:
ιππους/τροχο : 98,001 στις 8.812rpm
ιππους στροφαλο: 111,956 /8.812rpm
κιλα ροπης: 7,97 /6.914rpm
απωλεια απο στροφαλο εως ροδα: 13,95%
θελει μια ρυθμιση το AFR απο τις 5.750 εως 6.500 ..
If you think adventure is dangerous, try routine it is lethal ! (p.coelho)

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
« Απάντηση #26 - : Μάρτιος 11, 2015, 04:52:39 μμ »
αντε  μπρε   καλοριζικο ,   δηλαδη  σου  εδωσε  8  αλογα  στον τροχο ???  !!!   :ohyes:

15αρι  μπροστα ????  !!!!!  θα  γεμιζει  πολυ  γρηγορα  ρε  Γιαννη  :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος ianai

  • *****
  • 794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV1000 / 2006
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
« Απάντηση #27 - : Μάρτιος 11, 2015, 04:56:26 μμ »
15αρι  μπροστα ????  !!!!!  θα  γεμιζει  πολυ  γρηγορα  ρε  Γιαννη  :thnk:
γεμιζει οντως γρηγορα αλλα οχι κ της απελπισιας ...ψηλα ομως ειναι αλλο πραμα!! :kalo:
If you think adventure is dangerous, try routine it is lethal ! (p.coelho)

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
« Απάντηση #28 - : Μάρτιος 11, 2015, 05:24:44 μμ »
M γειες με γειες Κ.Γιάννη ...αντε βουρ στο παιχνίδι πλέον!Τις σούζες πρόσεχε! :P
Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος ianai

  • *****
  • 794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV1000 / 2006
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
« Απάντηση #29 - : Μάρτιος 11, 2015, 05:34:31 μμ »
M γειες με γειες Κ.Γιάννη ...αντε βουρ στο παιχνίδι πλέον!Τις σούζες πρόσεχε! :P
δεν κανω σουζες ωρε ..μονο κανα EDO .... :tez: :P
If you think adventure is dangerous, try routine it is lethal ! (p.coelho)

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης