0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος dim cap

  • *****
  • 218
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: caponord etv 1000
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
« Απάντηση #30 - : Μάρτιος 11, 2015, 11:54:07 μμ »
Και απο λεφτα τι σου πηγε ρε αγορι γτ το σκεφτομαι κ εγω.θελω τιμη κ γ το δυναμομετρο.κατι αλλο τωρα.απο θεμα αξιοπιστιας κ προβληματων υπαρχει θεμα.....

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
« Απάντηση #31 - : Μάρτιος 12, 2015, 06:58:03 πμ »
 
Και απο λεφτα τι σου πηγε ρε αγορι γτ το σκεφτομαι κ εγω.θελω τιμη κ γ το δυναμομετρο.κατι αλλο τωρα.απο θεμα αξιοπιστιας κ προβληματων υπαρχει θεμα.....


αμα  δεν  250ριζει  αστο  καλυτερα  :P :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
« Απάντηση #32 - : Μάρτιος 12, 2015, 08:00:28 πμ »
Γιατί δε βάζετε ένα μοτέρ και ηλεκτρονικά από Mille/Tuono να τελειώνετε???  :dry:

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
« Απάντηση #33 - : Μάρτιος 12, 2015, 02:13:09 μμ »
Γιατί δε βάζετε ένα μοτέρ και ηλεκτρονικά από Mille/Tuono να τελειώνετε???  :dry:


δεν γλυτωνεις το λυσιμο ρε αργυρη, θα ταν καλη λυση το ανεβα κατεβα ενα μοτερ αλλα δεν υπαρχει λογος να το πληρωσεις ολο το μοτερ γιατι θα το ανοιξεις μιας και θα εχει αναποδο σασμαν αν το βαλεις οπως ειναι. αλλαζεις αυτα που διαφερουν και ειναι το ιδιο, βεβαια ο εγκεφαλος ειναι ενα θεμα

*

Αποσυνδεδεμένος ianai

  • *****
  • 794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV1000 / 2006
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
« Απάντηση #34 - : Μάρτιος 12, 2015, 08:14:30 μμ »
Και απο λεφτα τι σου πηγε ρε αγορι γτ το σκεφτομαι κ εγω.θελω τιμη κ γ το δυναμομετρο.κατι αλλο τωρα.απο θεμα αξιοπιστιας κ προβληματων υπαρχει θεμα.....
απο χρημα εισε καπου στη 500αρα (αναλογα ποσο θα βρεις τα ανταλακτικα στο e-bay) το δυναμομετρο το πληρωσα ενα 20αρι κ ενα εσπρεσσο 2πλο με μαυρη ζαχαρη.. :P  θεμα αξιοπιστιας οπως μου πε ο bill δεν υφισταται μιας κ (σε παλαιοτερη κουβεντα) μου χε πει οτι απλα εκμεταλευομαστε μονο το 55% του μοτερ (αν δε κανω λαθος)..  ;)
If you think adventure is dangerous, try routine it is lethal ! (p.coelho)

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
« Απάντηση #35 - : Μάρτιος 12, 2015, 11:11:57 μμ »
Τι πιστευετε οτι κερδισες στις μεσαιες κ τι ψηλα εν σχεση με μονο τον χαρτη? Κακως δεν ειχες κανει δυναμομετρηση πριν.


PS. Για να εκμεταλλευτεις τα πραγματα, θες εξατμισεις παντως.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
« Απάντηση #36 - : Μάρτιος 12, 2015, 11:29:09 μμ »



PS. Για να εκμεταλλευτεις τα πραγματα, θες εξατμισεις παντως.
Αυτό πιστεύω και εγώ!!! :ohyes:
Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

theodi

Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
« Απάντηση #37 - : Μάρτιος 16, 2016, 10:02:51 πμ »

η δευτερη περιπτωση αφορα τον εγκεφαλο για να μη  καθεσε να ψαχνεσαι με προγραμμα. το μοτερ για να βγαλεις δυναμη ανω των 10 ιππων χρειαζεται να αλλαχτουν τα πιστονια. οι κυλινδροι ειναι σε ολα ιδια.μονο πιστονια αλλαζεις. θα ανεβασω φωτο μετα για να γινει κατανοητη η διαφορα.


αν θελουμε 10 αλογακια με αρκετη διαφορα στην ροπη, μονο με εκκεντροφορους και σωματα κ λιγο πειραγμα στον χαρτη τα βγαζεις αμεσως
ελατήρια πιστονιού αλλάζεις η βάζεις τα αρχικά του κάπο?

*

Αποσυνδεδεμένος bip-bip manos

  • *****
  • 928
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: tuono 07
  • Αντιδράσεις: +153
Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
« Απάντηση #38 - : Μάρτιος 17, 2016, 06:59:36 πμ »
Αλαζεις ..... Εάν έχεις 80-100 χιλιάδες km
Δέν υπάρχει αλλιώς λόγος!!!

*

theodi

Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
« Απάντηση #39 - : Μάρτιος 17, 2016, 11:27:51 πμ »
ναι σίγουρα αν έχεις τόσα χιλιόμετρα και αυξήσεις την συμπίεση και τον ρυθμό περιστροφής αλλάζεις ελατήρια πιστονιών και ίσως και άλλα όπως ελατήρια βαλβίδων ή ρουλεμάν και κουζινέτα άλλα τότε μιλάμε για συνoλικό rebuild. εγω μιλαω για ενα μοτέρ με καμιά 40 50 χιλιάδες χιλιόμετρα, βαλβίδες δεν θα καθαρίσεις? τα ελατήρια τους? τα αφήνεις ίδια?

*

Αποσυνδεδεμένος bip-bip manos

  • *****
  • 928
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: tuono 07
  • Αντιδράσεις: +153
Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
« Απάντηση #40 - : Μάρτιος 17, 2016, 12:03:37 μμ »
Φίλε φαντασου ότι έχεις ένα μοτέρ mille.... Άρα δεν νομίζω ότι εάν είχα ένα mille θα αλλαζα βαλδιδες ελατήρια πιστονια κτλ χωρίς λόγο έτσι απλά για σέρβις!!

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Tuning στο μοτερ του caponord
« Απάντηση #41 - : Μάρτιος 17, 2016, 01:36:52 μμ »
ναι σίγουρα αν έχεις τόσα χιλιόμετρα και αυξήσεις την συμπίεση και τον ρυθμό περιστροφής αλλάζεις ελατήρια πιστονιών και ίσως και άλλα όπως ελατήρια βαλβίδων ή ρουλεμάν και κουζινέτα άλλα τότε μιλάμε για συνoλικό rebuild. εγω μιλαω για ενα μοτέρ με καμιά 40 50 χιλιάδες χιλιόμετρα, βαλβίδες δεν θα καθαρίσεις? τα ελατήρια τους? τα αφήνεις ίδια?

Ελατήρια πιστονιών αλλάζεις μόνο αν καις λάδια ή είναι οι ανοχές με τους κυλίνδρους εκτός προδιαγραφών. Ο ρυθμός περιστροφής?? Μήπως εννοείς τη γραμμική ταχύτητα εμβόλου? Αυτή γιατί αλλάζει αν δεν ανεβάσεις στροφές??

Βαλβίδες ίδιες, ελατήρια ίδια...για caponord μιλάμε παίδες, όχι να κατεβάσουμε αγωνιστικό στη Ιταλία! :P :P

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης