APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: THANOS στις Μάρτιος 30, 2006, 12:19:03 μμ

Τίτλος: ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ CAPO
Αποστολή από: THANOS στις Μάρτιος 30, 2006, 12:19:03 μμ
ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ APRILIA.ΠΑΛΛΙΟΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΗΣ ΑΛΛΑ ΣΕ ΙΑΠΩΝΑ ΜΟΝΟ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΟΥ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΒΕΝΤΗΛΑΤΕΡ (ΠΟΣΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ)ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΝΑΒΕΙ ΣΤΟΥΣ 97-98 ΒΑΘΜΟΥΣ.ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΒΡΑΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΥΣ 100..ΣΧΕΔΟΝ ΒΡΑΖΕΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ.ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ 2002.ΤΟ ΒΕΝΤΗΛΑΤΕΡ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΗ ΨΗΛΑ!!! ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΛΛΑΓΗ Ο ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ?
ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ CAPO?
Τίτλος: Re: ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ CAPO
Αποστολή από: Γιάννης στις Μάρτιος 30, 2006, 12:26:48 μμ
Καλώς ήρθες πιάσε μια :pint:

Το μηχανάκι είναι υδροελαιόψυκτο και φυσικά και έχει θερμοστάτη(αλλιώς δεν θα άναβε καθόλου)και ανεξαρτήτως της εξωτερικής θερμοκρασίας σε συνθήκες ταξιδίου πρέπει να δουλευει με 76 βαθμούς.Το fan ανοίγει ακριβώς στους 97 και αν μπλέξεις σε κίνηση φτάνει μέχρι και 100.Αν είχες Ιαπωνικό SS θα έβλεπες 110+.
Οπότε δουλευει σαν καλοκουρδισμένο ρολόι ;-)
 :io:
Τίτλος: Re: ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ CAPO
Αποστολή από: ΧΡΗΣΤΟΣ στις Μάρτιος 30, 2006, 12:38:25 μμ
Σωστός ο Zelli! Καλώς ήρθες CAPOLAR!
Τίτλος: Re: ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ CAPO
Αποστολή από: Mixalis στις Μάρτιος 30, 2006, 12:39:14 μμ
Το βεντιλατέρ ανοίγει στους 106 βαθμούς και σβήνει στους 102 βαθμούς. Ο εγκέφαλος χρησιμοποιεί τον θερμοστάτη του πίσω κυλίνδρου, ενώ εμείς βλέπουμε την θερμοκρασία του μπροστινού κυλίνδρου στα όργανα (όπου πάντα δουλεύει σε πιο χαμηλή θερμοκρασία). Σε πιο παλιούς χάρτες το βεντιλατέρ άνοιγε στους 97 και έκλεινε στους 92.
Τίτλος: Re: ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ CAPO
Αποστολή από: Γιάννης στις Μάρτιος 30, 2006, 12:57:00 μμ
Παράθεση

two wrote:
Το βεντιλατέρ ανοίγει στους 106 βαθμούς και σβήνει στους 102 βαθμούς. Ο εγκέφαλος χρησιμοποιεί τον θερμοστάτη του πίσω κυλίνδρου, ενώ εμείς βλέπουμε την θερμοκρασία του μπροστινού κυλίνδρου στα όργανα (όπου πάντα δουλεύει σε πιο χαμηλή θερμοκρασία). Σε πιο παλιούς χάρτες το βεντιλατέρ άνοιγε στους 97 και έκλεινε στους 92.


FINE TUNNING  :-?  :-D
Τίτλος: Re: ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ CAPO
Αποστολή από: harlek στις Μάρτιος 30, 2006, 03:31:31 μμ
Παράθεση

CAPOLAR wrote:
ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΒΡΑΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΥΣ 100..ΣΧΕΔΟΝ ΒΡΑΖΕΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ.


Το κύκλωμα του ψυκτικού βρίσκεται υπό πίεση, οπότε το σημείο βρασμού του είναι πάνω από τους 100 βαθμούς. Είναι φυσιολογικό στην κίνηση η θερμοκρασία να ξεπεράσει ελαφρά τους 100.
Τίτλος: Re: ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ CAPO
Αποστολή από: Ιορδάνης Μαυρίδης στις Μάρτιος 30, 2006, 08:08:58 μμ
Φίλε capolar θα συμφωνίσω με τους προλαλήσαντες.  Μην ανησυχεις.  Υπάρχει τρελή αξιοπιστία στο μοτερ σου λέω!!!  Εγώ σε κίνηση με πολύ ζέστη (προσπαθώντας να μπω στις Κάννες, Νότια Γαλλία, έχω δει μεχρι και 114)
Πρόσεχε μόνο τους επιφανείς τρελούς επιστήμονες (μάστορες) που υποτίθεται οτι γνωρίζουν κανοντας αποτυχημένες διατριβές πάνω στα μοτερ μας.....
Ψάξε στα κατάλληλα topic για τα σοβαρά μαγαζιά.  Μερικά παιδιά το έχουν ψάξει.
Το μηχανάκι που έχεις είναι :a010
Καλά χιλιόμετρα.