0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μήπως δεν έχεις το ο-ring τις τάπας?
Παράθεση από: davide στις Οκτώβριος 06, 2008, 09:01:47 μμΜήπως δεν έχεις το ο-ring τις τάπας? Δεν υπήρχε oring στην τάπα......! Θα έπρεπε να υπάρχει?!?
Οκ, υπάρχει ORing, ή μάλλον θα έπρεπε να υπάρχει.......Πάω αύριο να πάρω καμιά δεκαριά...........davide σε ευχαριστώ πολύ!Ίσως και να κόπηκε, δεν ξέρω, το καλό είναι ότι το πρόβλημα λύνεται με αστείο κόστος......
Πάντως ούτε στο service ούτε στο user manual αναφέρει τίποτα για ORing............. Σαν να μην υπάρχει...... Κρίμα, πολύ κρίμα......
Παράθεση από: stako στις Οκτώβριος 06, 2008, 09:24:23 μμΠάντως ούτε στο service ούτε στο user manual αναφέρει τίποτα για ORing............. Σαν να μην υπάρχει...... Κρίμα, πολύ κρίμα......Σταύρο είναι αυτονόητο ότι θα έπρεπε να υπάρχει. Δεν έχω δει μηχανάκι χωρίς o-ring στην τάπα. Μαλακία αν δεν το αναφέρει αλλά όλα έχουν. Ρε φίλε, τσέκαρε κάτι γιατί η μέτρηση του λαδιού λογω ξηρού κάρτερ είναι μπελαλίδικη. Μην είσαι τόσο σίγουρος ότι έχεις χάσει τόσα λάδια. Δεν ξέρω ακριβώς τι διαφορά έχουν με το δικό μου μοτέρ, αλλά επειδη σχεδιαστικά είναι ίδιο, το ματάκι στο δοχείο λαδιού δεν δείχνει σωστά αν δεν έχει προηγηθεί μικρή βολτίτσα και μετά το μηχανάκι δουλεύει μέχρι να ανάψει βεντιλατέρ. Μόνο μετά απ΄αυτό είμαστε σίγουροι ότι βλέπουμε σωστά τα λάδια. Ο τρόπος μέτρησης δεν είναι δικός μου, αλλά μετά τις οδηγίες του bill. Ίδίως να έχει μείνει το μηχανάκι ακίνητο για μερικές μέρες, δεν δείχνει σωστή ένδειξη ούτε τη 2α παρουσία αν δεν δουλεψει καλά.
Πάντως στο GSXR δεν έχει ORing στην τάπα πλήρωσης. Ούτε το Runner μου είχε, ούτε το DT μου παλιότερα. Στο Caponord όμως η τάπα είναι αριστερά, από το σημείο που γέρνει η μηχανή στο πλάγιο σταντ οπότε ίσως για αυτό το λόγο να είναι απαραίτητη...
Πάντως απ΄την περιπέτεια σου βγήκε το συμπέρασμα ότι το μοτέρ δουλεύει και χωρίς λάδι...
Παράθεση από: Byron στις Οκτώβριος 06, 2008, 09:40:31 μμΠαράθεση από: stako στις Οκτώβριος 06, 2008, 09:24:23 μμΠάντως ούτε στο service ούτε στο user manual αναφέρει τίποτα για ORing............. Σαν να μην υπάρχει...... Κρίμα, πολύ κρίμα......Σταύρο είναι αυτονόητο ότι θα έπρεπε να υπάρχει. Δεν έχω δει μηχανάκι χωρίς o-ring στην τάπα. Μαλακία αν δεν το αναφέρει αλλά όλα έχουν. Ρε φίλε, τσέκαρε κάτι γιατί η μέτρηση του λαδιού λογω ξηρού κάρτερ είναι μπελαλίδικη. Μην είσαι τόσο σίγουρος ότι έχεις χάσει τόσα λάδια. Δεν ξέρω ακριβώς τι διαφορά έχουν με το δικό μου μοτέρ, αλλά επειδη σχεδιαστικά είναι ίδιο, το ματάκι στο δοχείο λαδιού δεν δείχνει σωστά αν δεν έχει προηγηθεί μικρή βολτίτσα και μετά το μηχανάκι δουλεύει μέχρι να ανάψει βεντιλατέρ. Μόνο μετά απ΄αυτό είμαστε σίγουροι ότι βλέπουμε σωστά τα λάδια. Ο τρόπος μέτρησης δεν είναι δικός μου, αλλά μετά τις οδηγίες του bill. Ίδίως να έχει μείνει το μηχανάκι ακίνητο για μερικές μέρες, δεν δείχνει σωστή ένδειξη ούτε τη 2α παρουσία αν δεν δουλεψει καλά. Το γνωρίζω για τον τρόπο μέτρησης, θέλει βόλτα και μετά να τσεκάρεις. Την πρώτη φορά που είδα ότι τα λάδια ήταν οριακά ήταν μετά από αρκετά μεγάλη βόλτα. Αυτό το γράφει και στα manual. Πάντως στο GSXR δεν έχει ORing στην τάπα πλήρωσης. Ούτε το Runner μου είχε, ούτε το DT μου παλιότερα. Στο Caponord όμως η τάπα είναι αριστερά, από το σημείο που γέρνει η μηχανή στο πλάγιο σταντ οπότε ίσως για αυτό το λόγο να είναι απαραίτητη...Α, ξέχασα να αναφέρω ότι εμένα το Caponord λόγο πολύ σκληρών ελατηρίων έχει ψηλώσει και γέρνει ακόμα περισσότερο...
@Byron: Δεν έχασε όλο το λάδι, αν γινόταν αυτό θα κλαίγαμε τώρα...... Περίπου 300ml πρέπει να συμπλήρωσα... @powerphot: Ενδιαφέρον, βλέπω είναι κοινό το πρόβλημα... Πάντως σήμερα θα πάω να πάρω 2-3 να υπάρχουν, οπότε its ok...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι