0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Με καμμένο ανορθωτή...... δε νομίζω...
Χμμ.. Μαλιστα, μαλιστα.. Καλα για Ευπωπαικο ταξιδακι ακομη δεν με βλεπω.. Στην Ελλαδιτσα τι γινεται? Ξερετε κανεναν να τον εχουν σταματησει για τα xenon? Η αφου τον σταματησαν να του την ειπανε η να τον εγραψαν γι αυτα?Εγω βασικα ενδιαφερομαι για να βαλω μονο την μικρη σκαλα xenon κ στην μεγαλη απλα να βαλω ενυσχημενες αλλογονου.. Ακουσα καποιες ιστοριες για ομιχλη κ εδω κ αλλου κ δεν μου αρεσαν καθολου..Δημητρη thanks ρε συ! ηταν πολυ χρησιμη η πληροφορια για τον ανορθωτη... Παλι καλα που δεν εκανα κανα πειραμα χωρις να ρωτησω! Οποτε αναβαλεται το project λογω ελλειψης πορων..Παρ ολα αυτα στις εβαλε ο bill με 180 εγκατεστημενες?Για ριξτε μια ματια εδωεδωκαι εδω
Αχα! καταλαβα.. Αυτο για την μια σκαλα ειναι μονο για ξεχωριστες ε? Μαλιστα.. Κ εσυ ως εχων xenon τι εχεις να πεις για αυτο που λενε με την ομιχλη?Τα εχετε δει ολοι ε? Κ τι εχετε να πειτε επι τουτου? Αξιζει η δοκιμη? Η κανα group buy? Για μηχανακια με μια λαμπα θα μπορουμε να σπασουμε κ τα κιτ στα δυο...
Στην πόλη τα ΧΕΝΟΝ ειναι μονο για να στραβώνεις τους "κουτάκηδες" ....καμμια χρηστικότητα !!! Βεβαια θα μου πεις σε βλέπουν ...κάτι ειναι και αυτό !!
Το στραβωμα προερχεται απο τον εξης απλο λογο.Τα ξενον για να δουλεψουν σωστα χρειαζονται συγκεντρωτικους φακους οι οποιοι στα κοινα φαναρια δεν υπαρχουν.Τα απλα φαναρια με εκ των υστερων τοποθετημενα ξενον,φεγγουν καλα για τα πρωτα 10-15 μετρα και μετα το φως διαθλαται πολυ στραβωνοντας τους αντιθετα διερχομενους οδηγους.Σε αυτο εγκειται και η απαγορευση τους σε καποιες χωρες.Τα εργοστασιακα τοποθετημενα ξενον εχουν συγκεντρωτικους φακους,ειναι ενα χοντρο γυαλι σαν μεγεθυντικος φακος μεσα στο φαναρι,που κατευθυνει σωστα τη δεσμη εκει που πρεπει,χωρις απωλειες λογω διαθλασης.Επισης τα αυτοκινητα με εργοστασιακα ξενον,και αν δεν κανω λαθος και οι μοτοσυκλετες της BMW,διαθετουν ειδικο μηχανισμο που ρυθμιζει το υψος των προβολεων αυτοματα,αναλογα με το φορτιο,κρατωντας τη δεσμη παντα σε σταθερο υψος.Ολα αυτα βεβαια δεν υπαρχουν στα κιτ τοποθετησης,και για το λογο αυτο ειναι και πιο φτηνα
Τα εχετε δει ολοι ε? Κ τι εχετε να πειτε επι τουτου? Αξιζει η δοκιμη? Η κανα group buy? Για μηχανακια με μια λαμπα θα μπορουμε να σπασουμε κ τα κιτ στα δυο...
Το στραβωμα προερχεται απο τον εξης απλο λογο.Τα ξενον για να δουλεψουν σωστα χρειαζονται συγκεντρωτικους φακους οι οποιοι στα κοινα φαναρια δεν υπαρχουν.Τα απλα φαναρια με εκ των υστερων τοποθετημενα ξενον,φεγγουν καλα για τα πρωτα 10-15 μετρα και μετα το φως διαθλαται πολυ στραβωνοντας τους αντιθετα διερχομενους οδηγους.
Και XENON είναι και μια χαρά επιτρέπονται ...αλλα ακολουθώντας τις οδηγίες εγκατάστασης του κατασκευαστή που είναι πιστοποιημένη διαδικασία και χρησιμοποιεί τα κατάλληλα υλικα ( φώτα , μπάλαστ λαμπες , κάτοπτρα που έχουν δοκιμαστεί και εγκριθεί απο το κατασκευαστή και άλλους φορείς πιστοποιήσης !!ΚΟΙΝΩΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΤΕΝΤΕΣ που όλοι μας κανουμε !!!!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι