0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: liver στις Ιανουάριος 17, 2009, 08:03:42 μμλες να βραχυκυκλωσε η μπαταριαγιατι ομως?Με αυτή την ταση, είναι αδύνατο να γυρίσει η μίζα.
λες να βραχυκυκλωσε η μπαταριαγιατι ομως?
Οχι δεν πειράζει, απλά φρόντισε να μην έχεις ταυτόχρονα και τα δυο οχήματα "on line".
το συζηταγαμε με chris + mastoras και όλοι λεγαμε πως γινεται να συμπεραίνουμε οτι τα εχει φτυσει η μπαταρία, (αν και ακομα καινούργια και στο amperoμετρο Full)...
Παράθεση από: Themis στις Ιανουάριος 17, 2009, 08:32:30 μμτο συζηταγαμε με chris + mastoras και όλοι λεγαμε πως γινεται να συμπεραίνουμε οτι τα εχει φτυσει η μπαταρία, (αν και ακομα καινούργια και στο amperoμετρο Full)...Υπάρχει απλός τρόπος, σύμφωνα με τις οδηγίες τις Yuasa:1. Η φορτισμένη μπαταρία (περίπου 40% και άνω) πρέπει να έχει τάση 12,3V και άνω. Την τάση αυτή τη μετράς στους πόλους, αφου η μπαταρία έχει μείνει σε ηρεμία κάποιες ώρες, κι όχι αμέσως μόλις τη φόρτισες ή μόλις έσβησες το μοτοσακό.2. Κατά τη διάρκεια του μιζαρίσματος, η τάση στους πόλους δεν πρέπει να πέφτει κάτω από 9,5V.Αν αυτά δεν συμβαίνουν, τη φορτίζεις. Αν τη φόρτισες και εξακολουθούν να μη συμβαίνουν, την πετάς. Απλά και λαϊκά!
.."Απλά και λαικά" .....ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥΜΕΤΡΟ ΛΕΜΕ!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι