Επειδή το έχω ψάξει λίγο με την αλλαγή πλαισίου θα πρότεινα στον φίλο banteras να το ξανασκεφτεί γιατί πέραν της ταλαιπωρίας με τις επιτροπές του υπουργείου που έρχονται να ελέγξουν το μηχανάκι σου στο τέλος χτυπούν και ένα κωδικό πάνω στο καινούριο πλαίσιο (CR2 αν δεν κάνω λάθος) που δείχνει σε όποιον γνωρίζει ότι είναι ο δεύτερος σκελετός που αλλάζει το μηχανάκι. Οπότε u can kiss την μεταπωλητική αξία bye bye... Αν δεν κάνω λάθος το ΦΕΚ που περιέχει την σχετική υπουργική απόφαση είναι στις 22-5-2007, αριθμό δεν θυμάμαι. Παθείς-μαθείς. Ελπίζω να βοήθησα.
Υ.Γ. Μια σημείωση όμως. Με αυτό το topic και με άλλα σχετικά τελικά άθελά μας δυσφημίζουμε τα μηχανάκια της Aprilia και βγαίνουν οι γιαπωνέζοι και σε δουλεύουν με το δίκιο τους. Κρίμα είναι.