0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εύκολη διαδικασία και πολύ χρήσιμη στα κάπο. Τα υγρά φρένων είναι κάτασπρα ακόμα οπότε τα άφησα, αλλά του συμπλέκτη ταλαιπωρούνται πολύ περισσότερο οπότε θέλουν συχνότερη αλλαγή.
Πάντως ακόμα και με RBF600 υγρό (το δεύτερο καλύτερο υγρό) όταν η μηχανή ζεσταθεί μέσα σε κίνηση ο δίσκος πατινάρει. Σίγουρα το capo έχει θέμα με τον συμπλέκτη.....
Παράθεση από: stako στις Μάρτιος 08, 2009, 09:15:46 μμΠάντως ακόμα και με RBF600 υγρό (το δεύτερο καλύτερο υγρό) όταν η μηχανή ζεσταθεί μέσα σε κίνηση ο δίσκος πατινάρει. Σίγουρα το capo έχει θέμα με τον συμπλέκτη.....Among other things... Έχω λύσει έως τώρα το κάπο 3 φορές για προληπτικές αλλαγές/βελτιώσεις. Και το είχα πάρει με διορθωμένες τις "παιδικές ασθένειες" του..
Εμένα παραδόξως όταν το πάω κόκκινα δεν πατινάρει, όταν αλλάζω από 1η σε 2α γύρω στις 5000 στροφές τότε μου το κάνει, θέλω να δω αν θεραπεύτηκε αυτό...Στο ταξίδι δεν σε εννοχλεί αυτό πάντως.
τι να πω ρε παιδιά... εγω σε κλειστό γρηγορο στροφιλίκι τον σκίζω τον συμπλέκτη... κατεβασιες και κοβω ταχυτητα με αυτον..και ειναι μια χαρά το μοτόρι.... τι να πω...
Παράθεση από: Themis στις Μάρτιος 09, 2009, 01:50:20 πμτι να πω ρε παιδιά... εγω σε κλειστό γρηγορο στροφιλίκι τον σκίζω τον συμπλέκτη... κατεβασιες και κοβω ταχυτητα με αυτον..και ειναι μια χαρά το μοτόρι.... τι να πω... Μάλλον άκυρο ότι έχω πει για το θέμα...Σήμερα το πρωί, μετά από 2 μέρες ακινησία, χωρίς πριν να έχει δείξει κανένα σημάδι, ανοίγω γκάζι χωρίς αλλαγή ταχύτητας και αν έχει εκεί ροπή ο δίσκος πατινάρει. Ανεβάζει στροφές και δεν πάει το μηχανάκι.Οπότε ερώτηση, στα πόσα χιλιόμετρα είναι λογικό να τελειώσουν οι δίσκοι? Το ξέρω ότι είναι ανάλογα και με την χρήση αλλά στο περίπου.....
Παράθεση από: stako στις Μάρτιος 09, 2009, 09:33:53 πμΠαράθεση από: Themis στις Μάρτιος 09, 2009, 01:50:20 πμτι να πω ρε παιδιά... εγω σε κλειστό γρηγορο στροφιλίκι τον σκίζω τον συμπλέκτη... κατεβασιες και κοβω ταχυτητα με αυτον..και ειναι μια χαρά το μοτόρι.... τι να πω... Μάλλον άκυρο ότι έχω πει για το θέμα...Σήμερα το πρωί, μετά από 2 μέρες ακινησία, χωρίς πριν να έχει δείξει κανένα σημάδι, ανοίγω γκάζι χωρίς αλλαγή ταχύτητας και αν έχει εκεί ροπή ο δίσκος πατινάρει. Ανεβάζει στροφές και δεν πάει το μηχανάκι.Οπότε ερώτηση, στα πόσα χιλιόμετρα είναι λογικό να τελειώσουν οι δίσκοι? Το ξέρω ότι είναι ανάλογα και με την χρήση αλλά στο περίπου.....Σίγουρα οι δίσκοι συμπλέκτη δεν χαλάνε σε ένα βράδυ.Έχει πολύ σταδιακή πτώση η ποιότητά τους και προετοιμάζεσαι ψυχολογικά για την αλλαγή πολύ νωρίς...Μήπως πείραξες το λεβιέ και το άφησες να πατιέται λίγο;
Κι εμενα μου το εκανε αυτο πριν απο πολυ καιρο,αλλα λυθηκε με εξαερωση...αν εκανες εξαερωση και συνεχιζει,τοτε κοιτα και την τρομπα του συμπλεκτη που εδρευει πανω στο μοτερ...βγαλ`την καθαρισε την και νομιζω θα φτιαξει... παντως κι εγω πιστευω οτι για να χρειαζεσαι δισκους ειναι μαλλον νωρις...καν`το αυτο με την τρομπα,ειναι ευκολο και πληρως αντιστρεψιμο σε περιπτωση "απροσεξιας".
Δεν πρέπει να είναι ο λεβιές ρε γμτ..... Το έκανε σήμερα το πρωί στο δρόμο για τη δουλειά, ήμουν με την κοπέλα μου και δεν μπορούσα να δοκιμάζω διάφορα, μόλις φτάσαμε άλλαξα την ρύθμιση στο λεβιέ και δοκίμασα μόνος μου αλλά πάλι τα ίδια έκανε...Το απόγευμα θα ξανακοιτάξω τα υγρά μήπως έχει χάσει κάπως... Δεν νομίζω πάντως γιατί οι αλλαγές γίνονται μια χαρά. Όταν ροπιάζει κάνει σαν να αποσυμπλέκει και ανεβάζει rpm χωρίς να φεύγει...
εξαερωσούλα..αγάπη στοργή και προδέρμ...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι