0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

stako

Απ: Υγρά συμπλέκτη και πατινάρισμα δίσκων
« Απάντηση #45 - : Μάρτιος 10, 2009, 09:29:48 μμ »
Μα πριν 2 βδομάδες το πήρα από μεγάλο σέρβις......

Επίσης μην τρελαθούμε, η εξαέρωση δεν είναι και καμιά τέχνη........ 5 χρόνια το κάνω στο GSXR και εκεί παίζουμε και με την ζωή μας βρε powerphot στους ρυθμούς που πάμε.....;)

*

Αποσυνδεδεμένος CAPORAID

  • *******
  • 1964
  • Φύλο: Άντρας
  • KTMMMMMMMMM !!!!!!
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 super adventure
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Υγρά συμπλέκτη και πατινάρισμα δίσκων
« Απάντηση #46 - : Μάρτιος 10, 2009, 11:59:24 μμ »
παιδια για να μην τρελαθουμε εντελως !!!!!   προβλημα με τα καπο (γενικα ) στους δισκους και στο συμπλεκτη δεν παιζει με τιποτα !!!! εχω διανυσει και με τα 2 καπο που ειχα συνολικα 110000 χλμ (62000 χλμ) με το πρωτο (το ειχα σκισει..) και 50000 χλμ με το raid και δεν ειχα-εχω ποτε θεμα με συμπεκτη και δισκους παρα τη σκληρη χρηση. φυσικα και παιζει ρολο η οδηγηση του καθενος αλλα το καπο απο δισκους και συμπλεκτη δεν πασχει γενικα ..  :ohyes:
θα συμφωνησω απολυτα με το Κοσμα και τις οδηγιες που εδωσε ,αλλα αν σε αυτα τα χιλιομετρα σας εβγαλε δισκους τοτε μαλλον φταιει ο τροπος χρησης του καθενα και οχι το καπο  :thnk: :thnk: :thnk:

επιβαλλετε παντως μια σωστη εξαερωση και αλλαγη των υγρων ανα τακτα χρονικα διαστηματα  :)

 :bye: :bye:




*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Υγρά συμπλέκτη και πατινάρισμα δίσκων
« Απάντηση #47 - : Μάρτιος 11, 2009, 12:01:06 πμ »
Παίδες σορρυ, χωρίς να θέλω να υποβιβάσω τις γνώσεις κανενός, αλλά μήπως θα έπρεπε να κάνετε μια καλή εξαέρωση σε κάποιο συνεργείο με τεχνογνωσία?

Να ρωτησω κατι πανω σε αυτο? (οχι μονο εσενα Νικο)

Εαν χρειαζεται εξαερωση το κυκλωμα του συμπλεκτη, πως γινεται τεχνικα να πατιναρουν οι δισκοι?? :thnk: :thnk:
Αυτο που ηξερα μεχρι τωρα, ειναι πως απλα δεν απομονωνει σωστα ο συμπλεκτης...........
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Υγρά συμπλέκτη και πατινάρισμα δίσκων
« Απάντηση #48 - : Μάρτιος 11, 2009, 12:14:17 πμ »
ποια η διαφορά.. στα δισκάκια...??? (fiber + απλά)

αυτά που φοράει το capo τι είναι..??? και πόσο κανουν...???


εμπειρίες αποψεις δεκτές...

(αν ξεφυγει το ποστ, καλώς, μεταφέρεται σε νεα ενοτητα.. :bye: :bye:) :bye: :bye:

Ρε συ, τα μπερδεψες.....
Οι δισκοι αποτελουνται απο 10 κομματια μεταλλικους και 9 κομματια φιμπερενιους (ετσι λεγονται-υπαρχουν και καρμπον και κεβλαρ νομιζω), τοποθετημενοι εναλλαξ....Αυτο το σετ,  "σφιγγει" μεταξυ του, με την βοηθεια των ελατηριων του συμπλεκτη..........

Αυτοι που δινει η απριλια ειναι φιμπερενιοι.................
Οταν λοιπον πατιναρει το μηχανακι, εχουν φαγωθει οι φιμπερ, και δεν εχουν μεγαλη τριβη με τους σιδερενιους....Ετσι, ΣΥΝΗΘΩΣ, πεταμε τους φιμπερ, κραταμε τους μεταλλικους.......

Οι δισκοι που φοραει το καπο, φαλκο, μιλε 98-αρχες 06, τουονο 00-αρχες 06, ειναι ιδιοι.......Αλλαζουν απο το 06 και μετα και μονο στα μιλε+τουονο......

Ριξε μια ματια και εδω, με την διαφορα ομως οτι η τιμη εχει πλεον αλλαξει (ειχε κανει λαθος η απριλια ιταλιας και με χρεωσαν φθηνα ;))
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=7356.0
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 11, 2009, 12:19:01 πμ από bros400pgm »
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

stako

Απ: Υγρά συμπλέκτη και πατινάρισμα δίσκων
« Απάντηση #49 - : Μάρτιος 11, 2009, 10:11:27 πμ »
παιδια για να μην τρελαθουμε εντελως !!!!!   προβλημα με τα καπο (γενικα ) στους δισκους και στο συμπλεκτη δεν παιζει με τιποτα !!!! εχω διανυσει και με τα 2 καπο που ειχα συνολικα 110000 χλμ (62000 χλμ) με το πρωτο (το ειχα σκισει..) και 50000 χλμ με το raid και δεν ειχα-εχω ποτε θεμα με συμπεκτη και δισκους παρα τη σκληρη χρηση. φυσικα και παιζει ρολο η οδηγηση του καθενος αλλα το καπο απο δισκους και συμπλεκτη δεν πασχει γενικα ..  :ohyes:
θα συμφωνησω απολυτα με το Κοσμα και τις οδηγιες που εδωσε ,αλλα αν σε αυτα τα χιλιομετρα σας εβγαλε δισκους τοτε μαλλον φταιει ο τροπος χρησης του καθενα και οχι το καπο  :thnk: :thnk: :thnk:

επιβαλλετε παντως μια σωστη εξαερωση και αλλαγη των υγρων ανα τακτα χρονικα διαστηματα  :)

 :bye: :bye:

Εγώ πάντως δεν είπα ότι έχω θέμα με τους δίσκους, απλά υπάρχει θέμα με τα υγρά που καίγονται ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ γρήγορα.....

Κι εγώ δεν πίστευα ότι θα είχαν τελειώσει οι δίσκοι τόσο γρήγορα καθώς ούτε εκκινήσεις κάνω ούτε το ταλαιπωρώ. Για αυτό φαγώθηκα να δω τι γίνεται και να μην αλλάξω δίσκους γιατί απλά δεν ήταν λογικό...;)

Ότι είναι σχετικό πόσο γρήγορα φαγώνονται είναι και πολύ μάλιστα. Φίλος σε R1 που κάνει εκκινήσεις συχνά, αλλάζει δίσκους κάθε 3-4000χλμ.....:)

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Υγρά συμπλέκτη και πατινάρισμα δίσκων
« Απάντηση #50 - : Μάρτιος 11, 2009, 11:47:38 πμ »
 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Υγρά συμπλέκτη και πατινάρισμα δίσκων
« Απάντηση #51 - : Μάρτιος 12, 2009, 12:38:30 πμ »
Παίδες σορρυ, χωρίς να θέλω να υποβιβάσω τις γνώσεις κανενός, αλλά μήπως θα έπρεπε να κάνετε μια καλή εξαέρωση σε κάποιο συνεργείο με τεχνογνωσία?

Να ρωτησω κατι πανω σε αυτο? (οχι μονο εσενα Νικο)

Εαν χρειαζεται εξαερωση το κυκλωμα του συμπλεκτη, πως γινεται τεχνικα να πατιναρουν οι δισκοι?? :thnk: :thnk:
Αυτο που ηξερα μεχρι τωρα, ειναι πως απλα δεν απομονωνει σωστα ο συμπλεκτης...........
Απλά σχολίασα το φαινόμενο της σωστής η λάθος εξαέρωσης με την σχέση των χαλασμένων δίσκων σε "μερικά" capo ταυτόχρονα.
Δεν μπαίνω πιο μέσα στο θέμα των δίσκων μια και δεν το κατέχω το θέμα.


......ακόμα. :D

*

dimzaf

Απ: Υγρά συμπλέκτη και πατινάρισμα δίσκων
« Απάντηση #52 - : Μάρτιος 12, 2009, 10:20:51 πμ »
Μόλις χτες πήγα στον Γιάννη (Ρομποτης) και εξαέρωσα - αλλάζοντας και σχεδόν όλα τα υγρά τους, το πίσω φρένο και τον συμπλέκτη.
Κόστος 15€ --> Τίποτα δλδ...  :kalo:
Αποτέλεσμα:
Έχω ξανά πίσω φρένο! Με διαδρομή μόλις 0,5 - 1 cm παρακαλώ!!! Από τα 7 - 8 που ήτανε....

Στο συμπλέκτη για να μαι ειλικρινής δεν είδα καμιά ιδιαίτερη διαφορά. Απλά είναι ελαφρώς πιο μαλακός.
Δε νομίζω (χωρίς να είμαι και σίγουρος) ότι παίζουν ρόλο τα υγρά του συμπλέκτη στο πατινάρισμα.
Είστε σίγουροι ότι έχετε παρατηρήσει κάτι τέτοιο?


*

stako

Απ: Υγρά συμπλέκτη και πατινάρισμα δίσκων
« Απάντηση #53 - : Μάρτιος 12, 2009, 10:24:02 πμ »
Δε νομίζω (χωρίς να είμαι και σίγουρος) ότι παίζουν ρόλο τα υγρά του συμπλέκτη στο πατινάρισμα.
Είστε σίγουροι ότι έχετε παρατηρήσει κάτι τέτοιο?

Ναι, είναι απόλυτα σίγουρο.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Υγρά συμπλέκτη και πατινάρισμα δίσκων
« Απάντηση #54 - : Μάρτιος 12, 2009, 03:27:17 μμ »
Ναι, είναι απόλυτα σίγουρο.

Πως ειναι δηλαδη?? :thnk: :thnk: :thnk:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

stako

Απ: Υγρά συμπλέκτη και πατινάρισμα δίσκων
« Απάντηση #55 - : Μάρτιος 12, 2009, 04:10:58 μμ »
Ε δεν θα ξαναγράφουμε τα ίδια συνέχεια..........

Τα έχω ξαναγράψει σε προηγούμενα ποστ σε αυτό το thread, αν κάποιος θέλει να μην με πιστέψει είναι δικαίωμα του φυσικά...

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Υγρά συμπλέκτη και πατινάρισμα δίσκων
« Απάντηση #56 - : Μάρτιος 12, 2009, 04:40:12 μμ »
Προς θεου, δεν το εγραψα γιατι δεν σε πιστευω........

Το εγραψα γιατι μου φαινεται ΑΠΙΘΑΝΟ το υγρο στο κυκλωμα του συμπλεκτη να πατιναρει τους δισκους.......

Ο μονος λογος που θα κανει τους δισκους να πατιναρουν (και αφορα το κυκλωμα του συμπλεκτη) ειναι η μη εκτονωση της διαστολης των υγρων του συμπλεκτη........

Αρα......

1.Ειτε βαζεις πολλα υγρα στο κυκλωμα (εξου και η προτροπη μου να βαλεις υγρα μεχρι το μινιμουμ στο ρεζερβουαρ του)

2.Ειτε η διοδος που οδηγει το υγρο απο το ρεζερβουαρ-σωληνακι στο σωμα της τρομπας, ειναι φραγμενος απο κακη ρυθμιση της τρομπας, και το πρωτο τσιμουχακι, φραζει την διοδο, οταν δεν πατας την μανετα.....

Σαν αιτια ακομα θα μπορουσα να σκεφτω την ΜΗ επαναφορα του εμβολου στον sec.slave, αλλα το θεωρω ακραιο....... :thnk: :thnk:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

doctorchris

Απ: Υγρά συμπλέκτη και πατινάρισμα δίσκων
« Απάντηση #57 - : Μάρτιος 12, 2009, 04:43:05 μμ »
 :bye:μετα απο τηλ ;)bill η αναγνωριση του προβληματος γινεται ως εξης:6σχεση στις 3000σ  συμπλεκταρουμε ανεβαζοντας στις 8000 και βλεπουμε ποσο γρηγορα επαναφερεται στις 3000...........

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1063
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +365
Απ: Υγρά συμπλέκτη και πατινάρισμα δίσκων
« Απάντηση #58 - : Μάρτιος 12, 2009, 04:45:16 μμ »
βρε κοσμα...με εκπλησεις!!!
μπραβο  :kalo:


ΥΓ.εσυ χρησταρα κοψε τις σουζες κ τις γρηγορες εκκινησεις στα διοδια οταν πηγαινεις αθηνα-βολο κ θα ειναι μια χαρα το capo σου :P :P
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 12, 2009, 04:48:11 μμ από bill »

*

stako

Απ: Υγρά συμπλέκτη και πατινάρισμα δίσκων
« Απάντηση #59 - : Μάρτιος 12, 2009, 04:57:42 μμ »
Μα δεν έχω πει ότι δεν λειτουργεί σωστά ο συμπλέκτης.....

Τώρα, και πριν για 2-3 βδομάδες, λειτουργεί και λειτουργούσε ΑΨΟΓΑ.

Πριν να αλλάξω υγρά έχει πρόβλημα.

Εφόσον αλλάζοντας μόνο υγρά δεν υπάρχει πρόβλημα μέχρι αυτά να "καούν", μπορώ να υποθέσω ότι είναι κάτι άλλο?

Νομίζω όχι.....

(δεν αναφέρω εξαέρωση, δεν τίθεται αλλαγή υγρών χωρίς εξαέρωση)

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης