0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δοκίμασε να βάλεις υγρά ίσα ίσα μέχρι το minimum.Από ότι κατάλαβα θέλει κάμποσο αέρα μέσα το δοχείο για να δουλέψει σωστά. Από τότε που το έκανα έτσι ΤΕΡΜΑ τα πατιναρίσματα. ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΕΡΜΑ, σε οποιοσδήποτε συνθήκες...
Φιμπερενιοι δισκοι: 185 λιρονιαΜεταλλικοι δισκοι: 72 λιρονιαΕλατηρια (κανονικα πρεπει να αλλαζονται οταν αλλαζεις το σετ δισκων) : 6Χ4 λιρονιαΣυνολο: 282λιρονια=315εουραΒαλε και κανα 40αρι γιουρια μεταφορικα........350εουρα40Λαδια-φλατζες ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ..............αντε να του παρει και 30λεπτα να στους αλλαξει.............40γιουρο εχει η εργατοωρα (περιπου)-ασε που μπορεις να το κανεις και μονος σου..........http://www.apriliagenuineparts.co.uk/component-etv-1000-capo-nord-2004-2007-clutch-i-1510.php
μετα απο το γνωστο επεισοδιο με το συμπλεκτη του capo στο 36ωρο παρηγγειλα εναν oberon .Καπου ειχα διαβασει, αλλα κ σε καποια συζητηση ειχα ακουσει οτι ολα οκ με την συγκεκριμενη αναβαθμιση πλην ομως υπαρχει ενα θεμα με τους δισκους. Αν θυμαμε καλα ο συγκεκριμενος συμπλεκτης , λεει, δεν απομονωνει καλα και κατι τετοια .. ισχυει ?? κ ποιες οι μακροπροθεσμες επιπτωσεις στη λειτουργια του κιβωτιου ?
Η διαφορά είναι ότι με μαμά slave δεν το είχα δοκιμάσει και δεν ξέρω αν το έκανε και πρίν,οπότε δεν είναι αντικειμενικο άυτό που σου γράφω.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι