0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

dimzaf

Απ: Υγρά συμπλέκτη και πατινάρισμα δίσκων
« Απάντηση #60 - : Σεπτέμβριος 23, 2009, 11:00:33 πμ »
Ξεκίνησα να ψιλο-ψάχνομαι με τους δίσκους του Capo...
Όχι δεν πατινάρει, απλά το νιώθω κάποιες στιγμές μετά από σκληρή χρήση να "κουράζεται". Σκεφτόμουν να κάνω μία αναβάθμιση + τρόμπα συμπλέκτη...
Τεσπά, δεν είναι αυτό το θέμα...

Το θέμα είναι η απάντηση που πήρα από τον Ρομπότη σε ερώτηση ΠΟΣΟ κοστίζει η αλλαγή δίσκων στο Κάπο...

ΈΧΟΥΜΕ:
450 περίπου οι φιμπερένιοι (η όπως λέγονται τέλος πάντων....) οι οποίοι είναι και αυτοί που τρώγονται, άρα θέλουν σίγουρα αλλαγή.
180 οι μεταλλικοί οι οποίοι θέλουν αλλαγή μόνο αν έχουν φαγωθεί, αλλά καλό είναι (προτείνεται) μιας και θα ανοίξεις να τους αλλάξεις.
Καμιά 100άρα κάτι φλάντζες, υγρά κτλπ
Χοντρά-χοντρά δλδ   750€ + εργασία ....Που δεν μπήκα στον κόπο να ρωτήσω πόσο.... (Ε, δεν θα ναι κανα 100ρικο???)


Εν ολίγης μιλάμε για 850 plus € για μία αλλαγή δίσκων...    :(


Είμαστε ΣΟΒΑΡΟΙ?   :psdof:  Capo έχω, Δεν έχω Porsche Cayenne

Έλεος ρε φούστη μου! Τσαντίστηκα πρωί-πρωί......

ΥΓ: Μέχρι και ο ίδιος ο Γιάννης (Ρομπότης) το κατάλαβε ότι είναι ΠΟΛΥ ακριβά... και μου λέει : Άστο Δημήτρη μην ψάχνεσαι, αφού δεν έχει τίποτα ...και τα λεφτά είναι πολλά...

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 23, 2009, 11:02:34 πμ από dimzaf »

*

stako

Απ: Υγρά συμπλέκτη και πατινάρισμα δίσκων
« Απάντηση #61 - : Σεπτέμβριος 23, 2009, 11:33:17 πμ »
Δοκίμασε να βάλεις υγρά ίσα ίσα μέχρι το minimum.

Από ότι κατάλαβα θέλει κάμποσο αέρα μέσα το δοχείο για να δουλέψει σωστά. Από τότε που το έκανα έτσι ΤΕΡΜΑ τα πατιναρίσματα. ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΕΡΜΑ, σε οποιοσδήποτε συνθήκες...

*

dimzaf

Απ: Υγρά συμπλέκτη και πατινάρισμα δίσκων
« Απάντηση #62 - : Σεπτέμβριος 23, 2009, 12:14:08 μμ »
Δοκίμασε να βάλεις υγρά ίσα ίσα μέχρι το minimum.

Από ότι κατάλαβα θέλει κάμποσο αέρα μέσα το δοχείο για να δουλέψει σωστά. Από τότε που το έκανα έτσι ΤΕΡΜΑ τα πατιναρίσματα. ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΕΡΜΑ, σε οποιοσδήποτε συνθήκες...
Δεν μου πατινάρει, απλά όπως είπα το νιώθω να "κουράζεται". Πως να το εξηγήσω ρε γμτ.... δεν ξέρω.
Περισσότερο το ανέφερα γιατί μου έκανε εντύπωση το κόστος που άκουσα....

Θα το δοκιμάσω πάντως αυτό που λες με τα υγρά στο minimum. Θεκνκς!



*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Υγρά συμπλέκτη και πατινάρισμα δίσκων
« Απάντηση #63 - : Σεπτέμβριος 23, 2009, 12:29:22 μμ »
Φιμπερενιοι δισκοι: 185 λιρονια
Μεταλλικοι δισκοι: 72 λιρονια
Ελατηρια (κανονικα πρεπει να αλλαζονται οταν αλλαζεις το σετ δισκων) : 6Χ4 λιρονια

Συνολο: 282λιρονια=315εουρα
Βαλε και κανα 40αρι γιουρια μεταφορικα........350εουρα


Λαδια-φλατζες ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ..............αντε να του παρει και 30λεπτα να στους αλλαξει.............40γιουρο εχει η εργατοωρα (περιπου)-ασε που μπορεις να το κανεις και μονος σου..........


http://www.apriliagenuineparts.co.uk/component-etv-1000-capo-nord-2004-2007-clutch-i-1510.php

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 23, 2009, 02:02:26 μμ από bros400pgm »
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

dimzaf

Απ: Υγρά συμπλέκτη και πατινάρισμα δίσκων
« Απάντηση #64 - : Σεπτέμβριος 23, 2009, 12:45:25 μμ »
Μισή τιμή δλδ....  :prm

Θα δοκιμάσω όμως πρώτα το κόλπο του stako μιας και κοστίζει περίπου 10 γιούργια....   ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 23, 2009, 12:49:51 μμ από dimzaf »

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Υγρά συμπλέκτη και πατινάρισμα δίσκων
« Απάντηση #65 - : Σεπτέμβριος 23, 2009, 01:54:27 μμ »
Φιμπερενιοι δισκοι: 185 λιρονια
Μεταλλικοι δισκοι: 72 λιρονια
Ελατηρια (κανονικα πρεπει να αλλαζονται οταν αλλαζεις το σετ δισκων) : 6Χ4 λιρονια

Συνολο: 282λιρονια=315εουρα
Βαλε και κανα 40αρι γιουρια μεταφορικα........350εουρα
40

Λαδια-φλατζες ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ..............αντε να του παρει και 30λεπτα να στους αλλαξει.............40γιουρο εχει η εργατοωρα (περιπου)-ασε που μπορεις να το κανεις και μονος σου..........


http://www.apriliagenuineparts.co.uk/component-etv-1000-capo-nord-2004-2007-clutch-i-1510.php



 :bye: :bye: :ohyes:

*

stako

Απ: Υγρά συμπλέκτη και πατινάρισμα δίσκων
« Απάντηση #66 - : Σεπτέμβριος 23, 2009, 02:53:41 μμ »
Βασικά τα υγρά ζεσταίνονται πάρα πολύ στο Capo, οπότε (ΥΠΟΘΕΤΩ πάντα) μεγαλώνει ο όγκος τους και αν δεν έχει κάμποσο αέρα μέσα το ποτηράκι τότε συμπιέζεται ο αέρας τόσο ώστε αρχίζει να ασκεί πίεση στα υγρά και έτσι δεν απομονώνει ποτέ 100%...

Ξαναλέω, μια υπόθεση είναι η εξήγηση, η πράξη πάντως (για μένα τουλάχιστον) ίσχυσε 1000% καθώς από τότε που το έκανα ΤΕΛΟΣ τα προβλήματα με τον συμπλέκτη...:)

*

xaris_85

Απ: Υγρά συμπλέκτη και πατινάρισμα δίσκων
« Απάντηση #67 - : Νοέμβριος 14, 2009, 02:21:59 μμ »
Γειά σας παιδιά!!Ειμαι κάτοχος ενος CAPONORD ETV 06'  μοντέλο και εχω παρατηρήσει και εγω αυτο το πατινάρισμα της μηχανης.Αλλαξα υγρά συμπλέκτη αλλα και παλι τα ίδια.Επίσης να πω οτι το πατινάρισμα μου το κανει μονο οταν ειναι ζέστη η μηχανή δηλαδή πανω απο 80 κελσίου(στην κίνηση μέσα).Οταν ειναι κρύα δουλέυει μια χαρά.Δεν μπορω να καταλάβω τι στο καλό ειναι.Μήπως φταει ο συμπλέκτης και οταν ζεστενεται συμπλεκτάρει απομονώνει μόνος (αντλιάκι????) .  Κάποιος να μου δώσει τα φώτα του ή κάποιον καλό μάστορα που να μην με κλέψει(.....γιατι την εχω πατήσει :psdof: :psdof:) ή να μην μου αλλάξει πραγματα χωρις να χρειαζεται πχ δισκους :thnk: :thnk: κλπ.


Ευχαριστώ εκ τον προτέρων!!!!
 :bye: :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος ianai

  • *****
  • 794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV1000 / 2006
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Υγρά συμπλέκτη και πατινάρισμα δίσκων
« Απάντηση #68 - : Μάιος 12, 2015, 07:13:57 μμ »
μετα απο το γνωστο επεισοδιο με το συμπλεκτη του capo στο 36ωρο παρηγγειλα εναν oberon .Καπου ειχα διαβασει, αλλα κ σε καποια συζητηση ειχα ακουσει οτι ολα οκ με την συγκεκριμενη αναβαθμιση πλην ομως υπαρχει ενα θεμα με τους δισκους. Αν θυμαμε καλα ο συγκεκριμενος συμπλεκτης , λεει, δεν απομονωνει καλα και κατι τετοια .. :thnk: :thnk:  ισχυει ?? κ ποιες οι μακροπροθεσμες επιπτωσεις στη λειτουργια του κιβωτιου ? :thnk:
If you think adventure is dangerous, try routine it is lethal ! (p.coelho)

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Υγρά συμπλέκτη και πατινάρισμα δίσκων
« Απάντηση #69 - : Μάιος 12, 2015, 07:34:16 μμ »
Γιαννη  δεν  νομιζω  να  εχεις  προβλημα   αμα  βαλεις  oberon ,  αν  βαλεις  σωστα  υγρα  και  σωστη  ποσοτητα  σε  συνδυασμο  με  μια  καλη

εξαερωση  τοτε  ολα  οκ !!!  εκτος  αν  εννοεις  για  το  ζιγκλερακι  που  βαζουν  καποιοι  0,4-0.6  για  να  μαλακωνει  το  κουμπωμα

αυτο  ομως  το  δυσκολια  στο  κουμπωμα,  το  συναντας  μονο  σε  after market  δισκους  ,  στους  μαμα  δεν  εχεις  προβλημα 

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5479
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4668
Απ: Υγρά συμπλέκτη και πατινάρισμα δίσκων
« Απάντηση #70 - : Μάιος 12, 2015, 07:36:40 μμ »
μετα απο το γνωστο επεισοδιο με το συμπλεκτη του capo στο 36ωρο παρηγγειλα εναν oberon .Καπου ειχα διαβασει, αλλα κ σε καποια συζητηση ειχα ακουσει οτι ολα οκ με την συγκεκριμενη αναβαθμιση πλην ομως υπαρχει ενα θεμα με τους δισκους. Αν θυμαμε καλα ο συγκεκριμενος συμπλεκτης , λεει, δεν απομονωνει καλα και κατι τετοια .. :thnk: :thnk:  ισχυει ?? κ ποιες οι μακροπροθεσμες επιπτωσεις στη λειτουργια του κιβωτιου ? :thnk:

Προσωπικα εχω το slave της oberon στη μηχανή τα τελευταία 500km περίπου.
Έχω πλέον πολύ μαλακό & ξεκούραστο συμπλέκτη σε σχεση με το oem αλλά έχω παρατηρήσει ότι,
αν σηκώσω τη μηχανή στο διπλό στάντ βάλω ταχύτητα και πατήσω τέρμα συμπλέκτη,
ο πίσω τροχός έχει μια τάση να συνεχίζει να γυρίζει, ανεπαίσθητη μέν αλλά την εχει.

Αν ακουμπήσεις ελαφρά τον τροχο σταματάει, όμως αν τον αφήσεις γυρίζει ξανά.
Η διαφορά είναι ότι με μαμά slave δεν το είχα δοκιμάσει και δεν ξέρω αν το έκανε και πρίν,
οπότε δεν είναι αντικειμενικο άυτό που σου γράφω.

Επίσης οι αλλαγές ταχυτήτων ειναι πιό βελούδινες πλέον και με τα λαδια μου να είναι για αλλαγή με την πρώτη ευκαιρία,
που σημαινέι οτι η λειτουργία του κιβωτίου μου είναι καλύτερη όπως την αισθάνομαι στις αλλαγές.
Βέβαια να μην παραβλέψουμε το γεγονός ότι άλλαξα και τα υγρά σε όλο το κύκλωμα και έχει παίξει
κι αυτό το ρόλο του σίγουρα.

Έχει ακουστεί ότι με αλλαγή σε oberon θέλει μεγαλύτερη τρόμπα, δε γνωρίζω αν ισχύει ή είναι ράδιο αρβύλα,
Καλό θα ήταν καποια στιγμη να ανοιχτεί ενα θεμα και να γραψουμε εντυπωσεις όσοι το έχουμε κι
εχούμε κανεί αρκετά km για να εξαχθεί ένα ασφαλες συμπέρασμα.

Υ.Γ Καλοφορετο Γιάννη.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Υγρά συμπλέκτη και πατινάρισμα δίσκων
« Απάντηση #71 - : Μάιος 12, 2015, 07:42:18 μμ »
Ζηση  αυτο  με  τον  τροχο  απο  τοτε  που  αλλαξα  τους  δισκους και  εβαλα  barnett  μου  το  κανει  και  μενα,  μην σου  πω  οτι  καμια φορα

στο  κουμπωμα  της  πρωτης  σπινιαρει  ο  τροχος  οχι  παντα,  πριν  με  τους  μαμα  δεν  το  ειχα   :)

*

Αποσυνδεδεμένος ianai

  • *****
  • 794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV1000 / 2006
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Υγρά συμπλέκτη και πατινάρισμα δίσκων
« Απάντηση #72 - : Μάιος 12, 2015, 07:45:43 μμ »



Η διαφορά είναι ότι με μαμά slave δεν το είχα δοκιμάσει και δεν ξέρω αν το έκανε και πρίν,
οπότε δεν είναι αντικειμενικο άυτό που σου γράφω.

το κανει Ζηση κ με τον μαμα με κουμπωμενη ταχυτητα και τερμα συμπλεκτη πατημενο ετσι κανει κ με το μαμα που εχω τωρα το χω τσεκαρει  ;) :ohyes:
If you think adventure is dangerous, try routine it is lethal ! (p.coelho)

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Υγρά συμπλέκτη και πατινάρισμα δίσκων
« Απάντηση #73 - : Μάιος 12, 2015, 07:48:25 μμ »
Και εμένα με barnett δίσκους και μαμά slave το ίδιο κάνει...οπότε όλα οκ Ζήση!
Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Υγρά συμπλέκτη και πατινάρισμα δίσκων
« Απάντηση #74 - : Μάιος 12, 2015, 07:57:43 μμ »
Γιατί δεν τις βάζετε όλες καρφωτές να ησυχάσετε απο τέτοια θέματα? :P


σε γενικές γραμμές οτιδήπτοε αντικαταστήσει τον oem slave τείνει να μαλακώνει την λειτουργία του συμπλέκτη.


Απο κει και πέρα πρώτη φορά ακούω για ανάγκη αλλαγής στην τρόμπα λόγω slave...
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης