APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: stako στις Φεβρουάριος 23, 2009, 04:34:34 μμ
-
Εδώ και κάμποσο καιρό είχα έντονο πατινάρισμα στον συμπλέκτη μετά το ανέβασμα ταχύτητας. Πίστευα ότι ήταν ώρα για δίσκους καθώς το μηχανάκι έχει 46000χλμ και δεν ξέρω αν είχαν αλλάξει ποτέ. Αλλά επειδή μετά το μεγάλο σέρβις το πρόβλημα έγινε εντονότερο είπα να το κάνω μια αλλαγή υγρών να δω τι γίνεται...
Ε τα αποτελέσματα θα τα δείτε στις φωτό!!! Μαύρη μαυρίλα πλάκωσε!!! :D Και επίσης βγήκε και κάμποσος αέρας! Το αποτέλεσμα είναι ένας συμπλέκτης που πλέον δουλεύει ΤΕΛΕΙΑ! Και η τσέπη μου "γλίτωσε" περίπου 250€ για τους δίσκους!
Στην φωτό πάνω αριστερά στο ποτήρι είναι τα καινούργια υγρά....... Μιλάμε για τρελή διαφορά! :blus:
Απλά το αναφέρω μήπως και έχει και κανείς άλλος ανάλογα συμπτώματα... Κρίμα είναι να τον χρεώσει κανείς έξυπνος δίσκους (που είναι και πανάκριβοι!) ενώ δεν χρειάζεται...
-
Kαλα στα σερβις που σου εκαναν δεν αλλαζαν υγρα συμπλεκτη ποτε; η αλλαγη υγρων συμπλεκτη στο καπο σε καθε σερβις επιβαλεται για να μην σου πω και πιο συχνα διοτι το καπο μαυριζει τα υγρα αρκετα γρηγορα και ο συμπλεκτης χανει αποδοση!
:bye:
-
Kαλα στα σερβις που σου εκαναν δεν αλλαζαν υγρα συμπλεκτη ποτε; η αλλαγη υγρων συμπλεκτη στο καπο σε καθε σερβις επιβαλεται για να μην σου πω και πιο συχνα διοτι το καπο μαυριζει τα υγρα αρκετα γρηγορα και ο συμπλεκτης χανει αποδοση!
:bye:
Υποθέτω ποτέ..... Το μηχανάκι έχει 46000 κι έχω από τα 30000. Ή έχει 56000 και το έχω από τα 40000, δεν θυμάμαι τώρα...
Αν μαύρισε τόσο σε 15000 χλμ δεν ξέρω, τι να πω... Ίσως... Αλλά νομίζω από τα μισά περίπου είχε θέμα.
Α και στο μεγάλο τώρα δεν το έκαναν καν. Δεν είπαν τίποτα.
-
εγω περιπου καθε 5 με 6000 χιλιομετρα τα αλλαζω και παντοτε ειναι χαλια απο μαυριλα ποτε ομως σε αυτα τα διαστηματα δεν μου εχει πατιναρει και εχω 47000 χιλιομετρα !
:bye:
-
Αν μαύρισε τόσο σε 15000 χλμ δεν ξέρω, τι να πω... Ίσως... Αλλά νομίζω από τα μισά περίπου είχε θέμα.
15000 ???!! μην αναρωτιέσαι , ΕΠΡΕΠΕ να είναι πίσσα μαύρα κατάμαυρα , αλλιως κάτι δεν θα πήγαινε καλά (καρφωτές κλπ :P )
Παρεπιπτόντως στο tuono μαυρίζουν απο τα 1500 χλμ ! :ohyes:
-
Είχε και κάμποσο αέρα μέσα, οπότε ίσως για αυτό το πατινάρισμα...;)
Ε τώρα.... Μια φορά το μήνα αλλαγή υγρών, 5 λεπτά υπόθεση είναι έτσι κι αλλιώς...:)
-
Για δώστε οδηγίες και τι βάλατε... :ohyes:
-
Για δώστε οδηγίες και τι βάλατε... :ohyes:
Motul RBF 600, παντού και πάντα!
Καλύτερο δεν υπάρχει, μόνο σε συσκευασία λίτρου παίζει κάτι καλύτερο και με κόστος 60€. Και είναι και υπερβολή...
-
Motul RBF 600, παντού και πάντα!
Καλύτερο δεν υπάρχει, μόνο σε συσκευασία λίτρου παίζει κάτι καλύτερο και με κόστος 60€. Και είναι και υπερβολή...
Στον Λαμπριανίδη θα το έχει λογικά, σωστά;
Και πώς γίνεται; Αδειάζεις από που και πώς εξαερώνεις μετά;
-
η αντλία συμπλέκτη στα μηχανάκια μας έχει πρόβλημα και μαυρίζει υα υγρά πολύ πολύ γρήγορα!!!
υπάρχει μία πατέντα που λέγεται πως διορθώνει την κατάσταση αλλά δεν έχω κάτσει να το κάνω ποτέ , απλά αντί για μιά φορά το χρόνο αλλάζω υγρά δύο φορές το χρόνο και όλα δουλεύουν άψογα!!!!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
tserts θα έλεγα μα κατεβάσεις από εδώ το workshop manual και να το βρεις εκεί. Τα λέει όλα αναλυτικά.
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=7734.0
Ποια πατέντα, σιγά το πράμα, το κάνω και μια φορά το μήνα αν χρειάζεται, 5 λεπτά δουλειά είναι και τα υγρά είναι σχεδόν τζάμπα...;)
-
η αντλία συμπλέκτη στα μηχανάκια μας έχει πρόβλημα και μαυρίζει υα υγρά πολύ πολύ γρήγορα!!!
υπάρχει μία πατέντα που λέγεται πως διορθώνει την κατάσταση αλλά δεν έχω κάτσει να το κάνω ποτέ , απλά αντί για μιά φορά το χρόνο αλλάζω υγρά δύο φορές το χρόνο και όλα δουλεύουν άψογα!!!!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
ποια ειναι η πατεντα; οεο ;
-
Α και ναι, από τον Λαμπριανίδη τα παίρνω! ;)
-
Διάβαζα το wορkshop manual και είναι πραγματικά διαμάντι...
Πολύ εύκολη υπόθεση φαίνεται όντως..
Σε δουλειά να βρισκόμαστε... ;)
-
Τα άλλαξα και εγώ.
Η αίσθηση μαλάκωσε τρομερά, βγήκε πολύ μαυρίλα, αλλά για το πατινάρισμα ακόμα δεν το έχω δοκιμάσει...
Εύκολη διαδικασία και πολύ χρήσιμη στα κάπο. Τα υγρά φρένων είναι κάτασπρα ακόμα οπότε τα άφησα, αλλά του συμπλέκτη ταλαιπωρούνται πολύ περισσότερο οπότε θέλουν συχνότερη αλλαγή.
-
Εύκολη διαδικασία και πολύ χρήσιμη στα κάπο. Τα υγρά φρένων είναι κάτασπρα ακόμα οπότε τα άφησα, αλλά του συμπλέκτη ταλαιπωρούνται πολύ περισσότερο οπότε θέλουν συχνότερη αλλαγή.
Πάντως ακόμα και με RBF600 υγρό (το δεύτερο καλύτερο υγρό) όταν η μηχανή ζεσταθεί μέσα σε κίνηση ο δίσκος πατινάρει. Σίγουρα το capo έχει θέμα με τον συμπλέκτη.....
-
Πάντως ακόμα και με RBF600 υγρό (το δεύτερο καλύτερο υγρό) όταν η μηχανή ζεσταθεί μέσα σε κίνηση ο δίσκος πατινάρει. Σίγουρα το capo έχει θέμα με τον συμπλέκτη.....
Among other things... ;)
Έχω λύσει έως τώρα το κάπο 3 φορές για προληπτικές αλλαγές/βελτιώσεις. Και το είχα πάρει με διορθωμένες τις "παιδικές ασθένειες" του.. :ohyes:
-
Πάντως ακόμα και με RBF600 υγρό (το δεύτερο καλύτερο υγρό) όταν η μηχανή ζεσταθεί μέσα σε κίνηση ο δίσκος πατινάρει. Σίγουρα το capo έχει θέμα με τον συμπλέκτη.....
Among other things... ;)
Έχω λύσει έως τώρα το κάπο 3 φορές για προληπτικές αλλαγές/βελτιώσεις. Και το είχα πάρει με διορθωμένες τις "παιδικές ασθένειες" του.. :ohyes:
Για τις παιδικές (ανορθωτή και (πως το λένε) μίζας) τα ήξερα, για τον συμπλέκτη όχι... Αν το κάνει και σε ανοιχτό δρόμο είναι απαράδεκτο πάντως. Το θεωρώ χειρότερο από τα άλλα που οκ, μπορεί να σε αφήσουν μια φορά τα 4 χρόνια, αυτό όμως το ανέχεσαι καθημερινά και συνέχεια...
(δεν το έχω δοκιμάσει σε ανοιχτό δρόμο μετά την αλλαγή υγρών)
-
Εμένα παραδόξως όταν το πάω κόκκινα δεν πατινάρει, όταν αλλάζω από 1η σε 2α γύρω στις 5000 στροφές τότε μου το κάνει, θέλω να δω αν θεραπεύτηκε αυτό...
Στο ταξίδι δεν σε εννοχλεί αυτό πάντως.
-
Εμένα παραδόξως όταν το πάω κόκκινα δεν πατινάρει, όταν αλλάζω από 1η σε 2α γύρω στις 5000 στροφές τότε μου το κάνει, θέλω να δω αν θεραπεύτηκε αυτό...
Στο ταξίδι δεν σε εννοχλεί αυτό πάντως.
Στο ταξίδι όχι αλλά σε κανά στροφιλίκι θα ενοχλεί... (εμένα το κάνει σε όλες τις αλλαγές)
-
τι να πω ρε παιδιά... :ohmy: εγω σε κλειστό γρηγορο στροφιλίκι τον σκίζω τον συμπλέκτη... κατεβασιες και κοβω ταχυτητα με αυτον..
και ειναι μια χαρά το μοτόρι.... τι να πω... :thnk: :bye:
-
τι να πω ρε παιδιά... :ohmy: εγω σε κλειστό γρηγορο στροφιλίκι τον σκίζω τον συμπλέκτη... κατεβασιες και κοβω ταχυτητα με αυτον..
και ειναι μια χαρά το μοτόρι.... τι να πω... :thnk: :bye:
Γιατι είσαι Θέμης !!!
:prm :prm :prm :prm
-
τι να πω ρε παιδιά... :ohmy: εγω σε κλειστό γρηγορο στροφιλίκι τον σκίζω τον συμπλέκτη... κατεβασιες και κοβω ταχυτητα με αυτον..
και ειναι μια χαρά το μοτόρι.... τι να πω... :thnk: :bye:
Μάλλον άκυρο ότι έχω πει για το θέμα...
Σήμερα το πρωί, μετά από 2 μέρες ακινησία, χωρίς πριν να έχει δείξει κανένα σημάδι, ανοίγω γκάζι χωρίς αλλαγή ταχύτητας και αν έχει εκεί ροπή ο δίσκος πατινάρει. Ανεβάζει στροφές και δεν πάει το μηχανάκι.
Οπότε ερώτηση, στα πόσα χιλιόμετρα είναι λογικό να τελειώσουν οι δίσκοι? Το ξέρω ότι είναι ανάλογα και με την χρήση αλλά στο περίπου.....
-
τι να πω ρε παιδιά... :ohmy: εγω σε κλειστό γρηγορο στροφιλίκι τον σκίζω τον συμπλέκτη... κατεβασιες και κοβω ταχυτητα με αυτον..
και ειναι μια χαρά το μοτόρι.... τι να πω... :thnk: :bye:
Μάλλον άκυρο ότι έχω πει για το θέμα...
Σήμερα το πρωί, μετά από 2 μέρες ακινησία, χωρίς πριν να έχει δείξει κανένα σημάδι, ανοίγω γκάζι χωρίς αλλαγή ταχύτητας και αν έχει εκεί ροπή ο δίσκος πατινάρει. Ανεβάζει στροφές και δεν πάει το μηχανάκι.
Οπότε ερώτηση, στα πόσα χιλιόμετρα είναι λογικό να τελειώσουν οι δίσκοι? Το ξέρω ότι είναι ανάλογα και με την χρήση αλλά στο περίπου.....
Σίγουρα οι δίσκοι συμπλέκτη δεν χαλάνε σε ένα βράδυ.
Έχει πολύ σταδιακή πτώση η ποιότητά τους και προετοιμάζεσαι ψυχολογικά για την αλλαγή πολύ νωρίς...
Μήπως πείραξες το λεβιέ και το άφησες να πατιέται λίγο;
-
τι να πω ρε παιδιά... :ohmy: εγω σε κλειστό γρηγορο στροφιλίκι τον σκίζω τον συμπλέκτη... κατεβασιες και κοβω ταχυτητα με αυτον..
και ειναι μια χαρά το μοτόρι.... τι να πω... :thnk: :bye:
Μάλλον άκυρο ότι έχω πει για το θέμα...
Σήμερα το πρωί, μετά από 2 μέρες ακινησία, χωρίς πριν να έχει δείξει κανένα σημάδι, ανοίγω γκάζι χωρίς αλλαγή ταχύτητας και αν έχει εκεί ροπή ο δίσκος πατινάρει. Ανεβάζει στροφές και δεν πάει το μηχανάκι.
Οπότε ερώτηση, στα πόσα χιλιόμετρα είναι λογικό να τελειώσουν οι δίσκοι? Το ξέρω ότι είναι ανάλογα και με την χρήση αλλά στο περίπου.....
Σίγουρα οι δίσκοι συμπλέκτη δεν χαλάνε σε ένα βράδυ.
Έχει πολύ σταδιακή πτώση η ποιότητά τους και προετοιμάζεσαι ψυχολογικά για την αλλαγή πολύ νωρίς...
Μήπως πείραξες το λεβιέ και το άφησες να πατιέται λίγο;
Δεν πρέπει να είναι ο λεβιές ρε γμτ..... Το έκανε σήμερα το πρωί στο δρόμο για τη δουλειά, ήμουν με την κοπέλα μου και δεν μπορούσα να δοκιμάζω διάφορα, μόλις φτάσαμε άλλαξα την ρύθμιση στο λεβιέ και δοκίμασα μόνος μου αλλά πάλι τα ίδια έκανε...
Το απόγευμα θα ξανακοιτάξω τα υγρά μήπως έχει χάσει κάπως... Δεν νομίζω πάντως γιατί οι αλλαγές γίνονται μια χαρά. Όταν ροπιάζει κάνει σαν να αποσυμπλέκει και ανεβάζει rpm χωρίς να φεύγει...
-
Δεν πρέπει να είναι ο λεβιές ρε γμτ..... Το έκανε σήμερα το πρωί στο δρόμο για τη δουλειά, ήμουν με την κοπέλα μου και δεν μπορούσα να δοκιμάζω διάφορα, μόλις φτάσαμε άλλαξα την ρύθμιση στο λεβιέ και δοκίμασα μόνος μου αλλά πάλι τα ίδια έκανε...
Το απόγευμα θα ξανακοιτάξω τα υγρά μήπως έχει χάσει κάπως... Δεν νομίζω πάντως γιατί οι αλλαγές γίνονται μια χαρά. Όταν ροπιάζει κάνει σαν να αποσυμπλέκει και ανεβάζει rpm χωρίς να φεύγει...
[/quote]
Κι εμενα μου το εκανε αυτο πριν απο πολυ καιρο,αλλα λυθηκε με εξαερωση...
αν εκανες εξαερωση και συνεχιζει,τοτε κοιτα και την τρομπα του συμπλεκτη που εδρευει πανω στο μοτερ...
βγαλ`την καθαρισε την και νομιζω θα φτιαξει...
παντως κι εγω πιστευω οτι για να χρειαζεσαι δισκους ειναι μαλλον νωρις...
καν`το αυτο με την τρομπα,ειναι ευκολο και πληρως αντιστρεψιμο σε περιπτωση "απροσεξιας". ;)
-
Κι εμενα μου το εκανε αυτο πριν απο πολυ καιρο,αλλα λυθηκε με εξαερωση...
αν εκανες εξαερωση και συνεχιζει,τοτε κοιτα και την τρομπα του συμπλεκτη που εδρευει πανω στο μοτερ...
βγαλ`την καθαρισε την και νομιζω θα φτιαξει...
παντως κι εγω πιστευω οτι για να χρειαζεσαι δισκους ειναι μαλλον νωρις...
καν`το αυτο με την τρομπα,ειναι ευκολο και πληρως αντιστρεψιμο σε περιπτωση "απροσεξιας". ;)
Ψάχνω στο workshop manual αλλά δεν την έχει την διαδικασία..... Ή δεν την βρίσκω εγώ...
Υπάρχει μέσα?
-
Δεν πρέπει να είναι ο λεβιές ρε γμτ..... Το έκανε σήμερα το πρωί στο δρόμο για τη δουλειά, ήμουν με την κοπέλα μου και δεν μπορούσα να δοκιμάζω διάφορα, μόλις φτάσαμε άλλαξα την ρύθμιση στο λεβιέ και δοκίμασα μόνος μου αλλά πάλι τα ίδια έκανε...
Το απόγευμα θα ξανακοιτάξω τα υγρά μήπως έχει χάσει κάπως... Δεν νομίζω πάντως γιατί οι αλλαγές γίνονται μια χαρά. Όταν ροπιάζει κάνει σαν να αποσυμπλέκει και ανεβάζει rpm χωρίς να φεύγει...
Κι εμενα μου το εκανε αυτο πριν απο πολυ καιρο,αλλα λυθηκε με εξαερωση...
αν εκανες εξαερωση και συνεχιζει,τοτε κοιτα και την τρομπα του συμπλεκτη που εδρευει πανω στο μοτερ...
βγαλ`την καθαρισε την και νομιζω θα φτιαξει...
παντως κι εγω πιστευω οτι για να χρειαζεσαι δισκους ειναι μαλλον νωρις...
καν`το αυτο με την τρομπα,ειναι ευκολο και πληρως αντιστρεψιμο σε περιπτωση "απροσεξιας". ;)
[/quote]
εξαερωσούλα..
αγάπη στοργή και προδέρμ... :D :bye:
-
εξαερωσούλα..
αγάπη στοργή και προδέρμ... :D :bye:
Πολύ ευχαρίστως και μακάρι να είναι αυτό αλλά........................μέσα σε λιγότερο από μήνα ρε γμτ?!?
Αλλά ΜΑΚΑΡΙ να είναι αυτό γιατί το 300άρι για δίσκους ΔΕΝ παίζει αυτό το μήνα! :(
-
εξαερωσούλα..
αγάπη στοργή και προδέρμ... :D :bye:
κι οταν με το καλο ...σαραντισει, το βγαζουμε και βολτα :lol% :lol% :lol%
-
Μετά από το πλυντήριο που το πήγα νιώθω και γω μετά τις 5.000 στρ να μη δίνει αντίστοιχα σε ορμή όπως ανεβάζει στροφές...το παρατήρησα αμέσως με το που το πήρα να φύγω.
Πως μπορεί να επηρρεάστηκε από το πλύσιμο?
-
Nα πω και γω καμια λαλακια :D :D
1. Βεβαιωσου οτι η σταθμη των υγρων στο δοχειακι του συμπλεκτη, ειναι περιπου στο μινιμουμ.....Ετσι οταν διαστελλεται το υγρο, εχει χωρο να εκτονωθει.......
2. Ο αερας νομιζω δεν μπορει να ασκησει πιεση στο κυκλωμα, παρα μονο να το κανει να μην δουλευει καλα.
3. Βεβαιωσου οτι το κατω εμβολακι συμπιεζεται και επανερχεται χωρις σκαλωματα........
4.ΕΑΝ πιανουν τα χερια σου λυσε το καπακι του συμπλεκτη, και βγαλε τις εξι βιδες με τα ελατηρια συμπλεκτη. Βγαλε το καπακι πιεσης, και βεβαιωσου οτι το παξιμαδι που συγκρατει την καμπανα ειναι σφιγμενο.....
Μετρα επισης το μηκος των ελατηριων.......Αν ειναι κλασμενα, δημιουργουν ΑΚΡΙΒΩΣ αυτα τα συμπτωματα που παρουσιαζεις.....Στις αλλαγες ταχυτητων, πατιναρει το μηχανακι, αλλα μετα μαγκωνει και συνεχιζει κανονικα......
Οι δισκοι συμπλεκτη δεν κοστιζουν 300ευρω (ουτε καν φτανουν αυτο το ποσο, σιδερενιοι+φιμπερενιοι+ελατηρια)
:bye: :bye: :bye:
-
@bros400pgm:
1. Νομίζω το είχα κάνει έτσι αλλά θα το ξαναδώ.
2. Σωστά.
3 & 4. Αν δεν φτιάξει το θέμα με τα υπόλοιπα θα κάνω αυτά να δούμε τι γίνεται...
Πόσο έχουν το σετ δίσκοι?!?
Ευχαριστώ!
-
Ψάχνω στο workshop manual αλλά δεν την έχει την διαδικασία..... Ή δεν την βρίσκω εγώ...
Υπάρχει μέσα?
Ξεκίνα απο την σελ 75 και μετά. :bye:
-
11άρι κλειδί στο πιπίνι και 14 η βάση, κράτα κόντρα γιατί μπορεί να ξεβιδώσεις το κάτω αν είναι πολύ σφιχτή η πάνω... :ohmy:
-
Βρε παιδιά ευχαριστώ αλλά αυτό είναι για την εξαέρωση...
Δεν αφορά το άνοιγμα και καθαρισμό.....
Πάω σε λίγο να κάνω ξανά αλλαγή και εξαέρωση να δούμε τι θα γίνει. Πάντως 99% είναι τα υγρά γιατί το κάνει μόνο όταν ζεσταθεί το μηχανάκι. (ζεσταθεί = είναι σε θερμοκρασία λειτουργίας για 5 λεπτά, όχι ζεσταθεί σε κίνηση κτλ)
Επίσης μέσα στο ΣΚ θα βγάλω τους δίσκους να τους μετρήσω να μου φύγει μια και καλή η ιδέα ότι οι δίσκοι θέλουν άλλαγμα......
-
εξαερωσούλα..
Τι να πω βρε Θέμη, μια ζωή με "εξαεροσούλες" ασχολείσαι. Για θυμίσου ...Καρπενήσι,...Καστοριά κλπ. Τώρα που δεν είναι ο Βill ελπίζω να έμαθες πως γίνεται.
-
εξαερωσούλα..
Τι να πω βρε Θέμη, μια ζωή με "εξαεροσούλες" ασχολείσαι. Για θυμίσου ...Καρπενήσι,...Καστοριά κλπ. Τώρα που δεν είναι ο Βill ελπίζω να έμαθες πως γίνεται.
μάλλον μπερδεύτηκες Κώστα.... :bye:
δεν εχω πρόβλημα με εξαέρωση συμπλέκτη....
και πλέον εχω μάθει για το πίσω το capo... μάλιστα το τελευταιο διάστημα ειμαι εξαιρετικά χαρούμενος.... :D :D :D :bye: :bye:
-
Η Εξαέρωση
Της Εξαέρωσης
Την Εξαέρωση
Ωωω εξαέρωση!!!
:2fun:
Όπως καταλάβατε (ίσως), μετά από μια αλλαγή υγρών και..............εξαέρωση(!), ο συμπλέκτης επανήλθε σε κανονική λειτουργία... :ohmy: :thnk: :pray: :ohmy: :srry: :D
Το απόγευμα θα πάω μια βόλτα στον Λαμπριανίδη να πάρω μια κούτα RBF600, έτσι, για να δω πόσα μπουκαλάκια χωράνε στην κούτα, όχι ότι θα τα χρειαστώ...... :2fun:
PS. Τα υγρά μετά από 3 βδομάδες είχαν ήδη αρχίσει να μαυρίζουν!!! Ήμαρτον.....
-
και γω τα ιδια.......... :cry:Δεν ξερω ακομη μετα τις χειρουργικες επεμβαςεις μου τι θα γινει,μαλλον μετα πεταμα :hha%Εχω ρωτησει για δισκους αλλα δεν καταλαβα ακριβως:δισκοι μεταλλικοι 160κατι ενω φα...κατι 400κατι χωρις φλατζες εργατικα κ οτι αλλο προκυψει.μηπως ξερει κανεις; :bye:
-
A!και εχω μονο 27000 km :thnk: :thnk: :thnk:
-
Πληροφορίες από φίλο συμφορουμίτη λένε για:
Γυρω στα 190ευρω, οι φιμπερενιοι, κανα 75αρι οι σιδερενιοι, και 20-25 τα ελατηρια.
Τα λεφτά που σου είπαν είναι τα διπλά, που στα είπαν πες μας να ξέρουμε και μην πας εκεί!!!
Και επίσης να ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ τους δίσκους όταν τους βγάλεις, είναι πολύ λίγα τα χιλιόμετρα!
-
ποια η διαφορά.. στα δισκάκια...??? (fiber + απλά)
αυτά που φοράει το capo τι είναι..??? και πόσο κανουν...???
εμπειρίες αποψεις δεκτές...
(αν ξεφυγει το ποστ, καλώς, μεταφέρεται σε νεα ενοτητα.. :bye: :bye:) :bye: :bye:
-
Παίδες σορρυ, χωρίς να θέλω να υποβιβάσω τις γνώσεις κανενός, αλλά μήπως θα έπρεπε να κάνετε μια καλή εξαέρωση σε κάποιο συνεργείο με τεχνογνωσία?
Δεν μπορεί ξαφνικά όλα τα caponord να πατινάρουν και να θέλουν όλα μαζί αλλαγή δίσκων.
Νταξ την προηγούμενη βδομάδα χάλασαν όλες οι κόρνες μαζί. ίωση θα 'ταν. :h22:
Τώρα όλα έχουν πρόβλημα δίσκου? :thnk:
Γνώμη μου όπως είπα είναι ένας έλεγχος σε συνεργείο η ακόμα καλύτερα ένα σέρβις εφοσον είναι ο καιρός και τα χλμ. :bye:
-
ποια η διαφορά.. στα δισκάκια...??? (fiber + απλά)
αυτά που φοράει το capo τι είναι..??? και πόσο κανουν...???
εμπειρίες αποψεις δεκτές...
(αν ξεφυγει το ποστ, καλώς, μεταφέρεται σε νεα ενοτητα.. :bye: :bye:) :bye: :bye:
Νομίζω είναι σετ και μπαίνουν όλοι μαζί στην αλλαγή...;)
-
Μα πριν 2 βδομάδες το πήρα από μεγάλο σέρβις......
Επίσης μην τρελαθούμε, η εξαέρωση δεν είναι και καμιά τέχνη........ 5 χρόνια το κάνω στο GSXR και εκεί παίζουμε και με την ζωή μας βρε powerphot στους ρυθμούς που πάμε.....;)
-
παιδια για να μην τρελαθουμε εντελως !!!!! προβλημα με τα καπο (γενικα ) στους δισκους και στο συμπλεκτη δεν παιζει με τιποτα !!!! εχω διανυσει και με τα 2 καπο που ειχα συνολικα 110000 χλμ (62000 χλμ) με το πρωτο (το ειχα σκισει..) και 50000 χλμ με το raid και δεν ειχα-εχω ποτε θεμα με συμπεκτη και δισκους παρα τη σκληρη χρηση. φυσικα και παιζει ρολο η οδηγηση του καθενος αλλα το καπο απο δισκους και συμπλεκτη δεν πασχει γενικα .. :ohyes:
θα συμφωνησω απολυτα με το Κοσμα και τις οδηγιες που εδωσε ,αλλα αν σε αυτα τα χιλιομετρα σας εβγαλε δισκους τοτε μαλλον φταιει ο τροπος χρησης του καθενα και οχι το καπο :thnk: :thnk: :thnk:
επιβαλλετε παντως μια σωστη εξαερωση και αλλαγη των υγρων ανα τακτα χρονικα διαστηματα :)
:bye: :bye:
-
Παίδες σορρυ, χωρίς να θέλω να υποβιβάσω τις γνώσεις κανενός, αλλά μήπως θα έπρεπε να κάνετε μια καλή εξαέρωση σε κάποιο συνεργείο με τεχνογνωσία?
Να ρωτησω κατι πανω σε αυτο? (οχι μονο εσενα Νικο)
Εαν χρειαζεται εξαερωση το κυκλωμα του συμπλεκτη, πως γινεται τεχνικα να πατιναρουν οι δισκοι?? :thnk: :thnk:
Αυτο που ηξερα μεχρι τωρα, ειναι πως απλα δεν απομονωνει σωστα ο συμπλεκτης...........
-
ποια η διαφορά.. στα δισκάκια...??? (fiber + απλά)
αυτά που φοράει το capo τι είναι..??? και πόσο κανουν...???
εμπειρίες αποψεις δεκτές...
(αν ξεφυγει το ποστ, καλώς, μεταφέρεται σε νεα ενοτητα.. :bye: :bye:) :bye: :bye:
Ρε συ, τα μπερδεψες.....
Οι δισκοι αποτελουνται απο 10 κομματια μεταλλικους και 9 κομματια φιμπερενιους (ετσι λεγονται-υπαρχουν και καρμπον και κεβλαρ νομιζω), τοποθετημενοι εναλλαξ....Αυτο το σετ, "σφιγγει" μεταξυ του, με την βοηθεια των ελατηριων του συμπλεκτη..........
Αυτοι που δινει η απριλια ειναι φιμπερενιοι.................
Οταν λοιπον πατιναρει το μηχανακι, εχουν φαγωθει οι φιμπερ, και δεν εχουν μεγαλη τριβη με τους σιδερενιους....Ετσι, ΣΥΝΗΘΩΣ, πεταμε τους φιμπερ, κραταμε τους μεταλλικους.......
Οι δισκοι που φοραει το καπο, φαλκο, μιλε 98-αρχες 06, τουονο 00-αρχες 06, ειναι ιδιοι.......Αλλαζουν απο το 06 και μετα και μονο στα μιλε+τουονο......
Ριξε μια ματια και εδω, με την διαφορα ομως οτι η τιμη εχει πλεον αλλαξει (ειχε κανει λαθος η απριλια ιταλιας και με χρεωσαν φθηνα ;))
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=7356.0
-
παιδια για να μην τρελαθουμε εντελως !!!!! προβλημα με τα καπο (γενικα ) στους δισκους και στο συμπλεκτη δεν παιζει με τιποτα !!!! εχω διανυσει και με τα 2 καπο που ειχα συνολικα 110000 χλμ (62000 χλμ) με το πρωτο (το ειχα σκισει..) και 50000 χλμ με το raid και δεν ειχα-εχω ποτε θεμα με συμπεκτη και δισκους παρα τη σκληρη χρηση. φυσικα και παιζει ρολο η οδηγηση του καθενος αλλα το καπο απο δισκους και συμπλεκτη δεν πασχει γενικα .. :ohyes:
θα συμφωνησω απολυτα με το Κοσμα και τις οδηγιες που εδωσε ,αλλα αν σε αυτα τα χιλιομετρα σας εβγαλε δισκους τοτε μαλλον φταιει ο τροπος χρησης του καθενα και οχι το καπο :thnk: :thnk: :thnk:
επιβαλλετε παντως μια σωστη εξαερωση και αλλαγη των υγρων ανα τακτα χρονικα διαστηματα :)
:bye: :bye:
Εγώ πάντως δεν είπα ότι έχω θέμα με τους δίσκους, απλά υπάρχει θέμα με τα υγρά που καίγονται ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ γρήγορα.....
Κι εγώ δεν πίστευα ότι θα είχαν τελειώσει οι δίσκοι τόσο γρήγορα καθώς ούτε εκκινήσεις κάνω ούτε το ταλαιπωρώ. Για αυτό φαγώθηκα να δω τι γίνεται και να μην αλλάξω δίσκους γιατί απλά δεν ήταν λογικό...;)
Ότι είναι σχετικό πόσο γρήγορα φαγώνονται είναι και πολύ μάλιστα. Φίλος σε R1 που κάνει εκκινήσεις συχνά, αλλάζει δίσκους κάθε 3-4000χλμ.....:)
-
:bye:
-
Παίδες σορρυ, χωρίς να θέλω να υποβιβάσω τις γνώσεις κανενός, αλλά μήπως θα έπρεπε να κάνετε μια καλή εξαέρωση σε κάποιο συνεργείο με τεχνογνωσία?
Να ρωτησω κατι πανω σε αυτο? (οχι μονο εσενα Νικο)
Εαν χρειαζεται εξαερωση το κυκλωμα του συμπλεκτη, πως γινεται τεχνικα να πατιναρουν οι δισκοι?? :thnk: :thnk:
Αυτο που ηξερα μεχρι τωρα, ειναι πως απλα δεν απομονωνει σωστα ο συμπλεκτης...........
Απλά σχολίασα το φαινόμενο της σωστής η λάθος εξαέρωσης με την σχέση των χαλασμένων δίσκων σε "μερικά" capo ταυτόχρονα.
Δεν μπαίνω πιο μέσα στο θέμα των δίσκων μια και δεν το κατέχω το θέμα.
......ακόμα. :D
-
Μόλις χτες πήγα στον Γιάννη (Ρομποτης) και εξαέρωσα - αλλάζοντας και σχεδόν όλα τα υγρά τους, το πίσω φρένο και τον συμπλέκτη.
Κόστος 15€ --> Τίποτα δλδ... :kalo:
Αποτέλεσμα:
Έχω ξανά πίσω φρένο! Με διαδρομή μόλις 0,5 - 1 cm παρακαλώ!!! Από τα 7 - 8 που ήτανε....
Στο συμπλέκτη για να μαι ειλικρινής δεν είδα καμιά ιδιαίτερη διαφορά. Απλά είναι ελαφρώς πιο μαλακός.
Δε νομίζω (χωρίς να είμαι και σίγουρος) ότι παίζουν ρόλο τα υγρά του συμπλέκτη στο πατινάρισμα.
Είστε σίγουροι ότι έχετε παρατηρήσει κάτι τέτοιο?
-
Δε νομίζω (χωρίς να είμαι και σίγουρος) ότι παίζουν ρόλο τα υγρά του συμπλέκτη στο πατινάρισμα.
Είστε σίγουροι ότι έχετε παρατηρήσει κάτι τέτοιο?
Ναι, είναι απόλυτα σίγουρο.
-
Ναι, είναι απόλυτα σίγουρο.
Πως ειναι δηλαδη?? :thnk: :thnk: :thnk:
-
Ε δεν θα ξαναγράφουμε τα ίδια συνέχεια..........
Τα έχω ξαναγράψει σε προηγούμενα ποστ σε αυτό το thread, αν κάποιος θέλει να μην με πιστέψει είναι δικαίωμα του φυσικά...
-
Προς θεου, δεν το εγραψα γιατι δεν σε πιστευω........
Το εγραψα γιατι μου φαινεται ΑΠΙΘΑΝΟ το υγρο στο κυκλωμα του συμπλεκτη να πατιναρει τους δισκους.......
Ο μονος λογος που θα κανει τους δισκους να πατιναρουν (και αφορα το κυκλωμα του συμπλεκτη) ειναι η μη εκτονωση της διαστολης των υγρων του συμπλεκτη........
Αρα......
1.Ειτε βαζεις πολλα υγρα στο κυκλωμα (εξου και η προτροπη μου να βαλεις υγρα μεχρι το μινιμουμ στο ρεζερβουαρ του)
2.Ειτε η διοδος που οδηγει το υγρο απο το ρεζερβουαρ-σωληνακι στο σωμα της τρομπας, ειναι φραγμενος απο κακη ρυθμιση της τρομπας, και το πρωτο τσιμουχακι, φραζει την διοδο, οταν δεν πατας την μανετα.....
Σαν αιτια ακομα θα μπορουσα να σκεφτω την ΜΗ επαναφορα του εμβολου στον sec.slave, αλλα το θεωρω ακραιο....... :thnk: :thnk:
-
:bye:μετα απο τηλ ;)bill η αναγνωριση του προβληματος γινεται ως εξης:6σχεση στις 3000σ συμπλεκταρουμε ανεβαζοντας στις 8000 και βλεπουμε ποσο γρηγορα επαναφερεται στις 3000...........
-
βρε κοσμα...με εκπλησεις!!!
μπραβο :kalo:
ΥΓ.εσυ χρησταρα κοψε τις σουζες κ τις γρηγορες εκκινησεις στα διοδια οταν πηγαινεις αθηνα-βολο κ θα ειναι μια χαρα το capo σου :P :P
-
Μα δεν έχω πει ότι δεν λειτουργεί σωστά ο συμπλέκτης.....
Τώρα, και πριν για 2-3 βδομάδες, λειτουργεί και λειτουργούσε ΑΨΟΓΑ.
Πριν να αλλάξω υγρά έχει πρόβλημα.
Εφόσον αλλάζοντας μόνο υγρά δεν υπάρχει πρόβλημα μέχρι αυτά να "καούν", μπορώ να υποθέσω ότι είναι κάτι άλλο?
Νομίζω όχι.....
(δεν αναφέρω εξαέρωση, δεν τίθεται αλλαγή υγρών χωρίς εξαέρωση)
-
Ξεκίνησα να ψιλο-ψάχνομαι με τους δίσκους του Capo...
Όχι δεν πατινάρει, απλά το νιώθω κάποιες στιγμές μετά από σκληρή χρήση να "κουράζεται". Σκεφτόμουν να κάνω μία αναβάθμιση + τρόμπα συμπλέκτη...
Τεσπά, δεν είναι αυτό το θέμα...
Το θέμα είναι η απάντηση που πήρα από τον Ρομπότη σε ερώτηση ΠΟΣΟ κοστίζει η αλλαγή δίσκων στο Κάπο...
ΈΧΟΥΜΕ:
450 περίπου οι φιμπερένιοι (η όπως λέγονται τέλος πάντων....) οι οποίοι είναι και αυτοί που τρώγονται, άρα θέλουν σίγουρα αλλαγή.
180 οι μεταλλικοί οι οποίοι θέλουν αλλαγή μόνο αν έχουν φαγωθεί, αλλά καλό είναι (προτείνεται) μιας και θα ανοίξεις να τους αλλάξεις.
Καμιά 100άρα κάτι φλάντζες, υγρά κτλπ
Χοντρά-χοντρά δλδ 750€ + εργασία ....Που δεν μπήκα στον κόπο να ρωτήσω πόσο.... (Ε, δεν θα ναι κανα 100ρικο???)
Εν ολίγης μιλάμε για 850 plus € για μία αλλαγή δίσκων... :(
Είμαστε ΣΟΒΑΡΟΙ? :psdof: Capo έχω, Δεν έχω Porsche Cayenne
Έλεος ρε φούστη μου! Τσαντίστηκα πρωί-πρωί......
ΥΓ: Μέχρι και ο ίδιος ο Γιάννης (Ρομπότης) το κατάλαβε ότι είναι ΠΟΛΥ ακριβά... και μου λέει : Άστο Δημήτρη μην ψάχνεσαι, αφού δεν έχει τίποτα ...και τα λεφτά είναι πολλά...
-
Δοκίμασε να βάλεις υγρά ίσα ίσα μέχρι το minimum.
Από ότι κατάλαβα θέλει κάμποσο αέρα μέσα το δοχείο για να δουλέψει σωστά. Από τότε που το έκανα έτσι ΤΕΡΜΑ τα πατιναρίσματα. ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΕΡΜΑ, σε οποιοσδήποτε συνθήκες...
-
Δοκίμασε να βάλεις υγρά ίσα ίσα μέχρι το minimum.
Από ότι κατάλαβα θέλει κάμποσο αέρα μέσα το δοχείο για να δουλέψει σωστά. Από τότε που το έκανα έτσι ΤΕΡΜΑ τα πατιναρίσματα. ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΕΡΜΑ, σε οποιοσδήποτε συνθήκες...
Δεν μου πατινάρει, απλά όπως είπα το νιώθω να "κουράζεται". Πως να το εξηγήσω ρε γμτ.... δεν ξέρω.
Περισσότερο το ανέφερα γιατί μου έκανε εντύπωση το κόστος που άκουσα....
Θα το δοκιμάσω πάντως αυτό που λες με τα υγρά στο minimum. Θεκνκς!
-
Φιμπερενιοι δισκοι: 185 λιρονια
Μεταλλικοι δισκοι: 72 λιρονια
Ελατηρια (κανονικα πρεπει να αλλαζονται οταν αλλαζεις το σετ δισκων) : 6Χ4 λιρονια
Συνολο: 282λιρονια=315εουρα
Βαλε και κανα 40αρι γιουρια μεταφορικα........350εουρα
Λαδια-φλατζες ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ..............αντε να του παρει και 30λεπτα να στους αλλαξει.............40γιουρο εχει η εργατοωρα (περιπου)-ασε που μπορεις να το κανεις και μονος σου..........
http://www.apriliagenuineparts.co.uk/component-etv-1000-capo-nord-2004-2007-clutch-i-1510.php
-
Μισή τιμή δλδ.... :prm
Θα δοκιμάσω όμως πρώτα το κόλπο του stako μιας και κοστίζει περίπου 10 γιούργια.... ;)
-
Φιμπερενιοι δισκοι: 185 λιρονια
Μεταλλικοι δισκοι: 72 λιρονια
Ελατηρια (κανονικα πρεπει να αλλαζονται οταν αλλαζεις το σετ δισκων) : 6Χ4 λιρονια
Συνολο: 282λιρονια=315εουρα
Βαλε και κανα 40αρι γιουρια μεταφορικα........350εουρα
40
Λαδια-φλατζες ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ..............αντε να του παρει και 30λεπτα να στους αλλαξει.............40γιουρο εχει η εργατοωρα (περιπου)-ασε που μπορεις να το κανεις και μονος σου..........
http://www.apriliagenuineparts.co.uk/component-etv-1000-capo-nord-2004-2007-clutch-i-1510.php
:bye: :bye: :ohyes:
-
Βασικά τα υγρά ζεσταίνονται πάρα πολύ στο Capo, οπότε (ΥΠΟΘΕΤΩ πάντα) μεγαλώνει ο όγκος τους και αν δεν έχει κάμποσο αέρα μέσα το ποτηράκι τότε συμπιέζεται ο αέρας τόσο ώστε αρχίζει να ασκεί πίεση στα υγρά και έτσι δεν απομονώνει ποτέ 100%...
Ξαναλέω, μια υπόθεση είναι η εξήγηση, η πράξη πάντως (για μένα τουλάχιστον) ίσχυσε 1000% καθώς από τότε που το έκανα ΤΕΛΟΣ τα προβλήματα με τον συμπλέκτη...:)
-
Γειά σας παιδιά!!Ειμαι κάτοχος ενος CAPONORD ETV 06' μοντέλο και εχω παρατηρήσει και εγω αυτο το πατινάρισμα της μηχανης.Αλλαξα υγρά συμπλέκτη αλλα και παλι τα ίδια.Επίσης να πω οτι το πατινάρισμα μου το κανει μονο οταν ειναι ζέστη η μηχανή δηλαδή πανω απο 80 κελσίου(στην κίνηση μέσα).Οταν ειναι κρύα δουλέυει μια χαρά.Δεν μπορω να καταλάβω τι στο καλό ειναι.Μήπως φταει ο συμπλέκτης και οταν ζεστενεται συμπλεκτάρει απομονώνει μόνος (αντλιάκι????) . Κάποιος να μου δώσει τα φώτα του ή κάποιον καλό μάστορα που να μην με κλέψει(.....γιατι την εχω πατήσει :psdof: :psdof:) ή να μην μου αλλάξει πραγματα χωρις να χρειαζεται πχ δισκους :thnk: :thnk: κλπ.
Ευχαριστώ εκ τον προτέρων!!!!
:bye: :bye: :bye: :bye:
-
μετα απο το γνωστο επεισοδιο με το συμπλεκτη του capo στο 36ωρο παρηγγειλα εναν oberon .Καπου ειχα διαβασει, αλλα κ σε καποια συζητηση ειχα ακουσει οτι ολα οκ με την συγκεκριμενη αναβαθμιση πλην ομως υπαρχει ενα θεμα με τους δισκους. Αν θυμαμε καλα ο συγκεκριμενος συμπλεκτης , λεει, δεν απομονωνει καλα και κατι τετοια .. :thnk: :thnk: ισχυει ?? κ ποιες οι μακροπροθεσμες επιπτωσεις στη λειτουργια του κιβωτιου ? :thnk:
-
Γιαννη δεν νομιζω να εχεις προβλημα αμα βαλεις oberon , αν βαλεις σωστα υγρα και σωστη ποσοτητα σε συνδυασμο με μια καλη
εξαερωση τοτε ολα οκ !!! εκτος αν εννοεις για το ζιγκλερακι που βαζουν καποιοι 0,4-0.6 για να μαλακωνει το κουμπωμα
αυτο ομως το δυσκολια στο κουμπωμα, το συναντας μονο σε after market δισκους , στους μαμα δεν εχεις προβλημα
-
μετα απο το γνωστο επεισοδιο με το συμπλεκτη του capo στο 36ωρο παρηγγειλα εναν oberon .Καπου ειχα διαβασει, αλλα κ σε καποια συζητηση ειχα ακουσει οτι ολα οκ με την συγκεκριμενη αναβαθμιση πλην ομως υπαρχει ενα θεμα με τους δισκους. Αν θυμαμε καλα ο συγκεκριμενος συμπλεκτης , λεει, δεν απομονωνει καλα και κατι τετοια .. :thnk: :thnk: ισχυει ?? κ ποιες οι μακροπροθεσμες επιπτωσεις στη λειτουργια του κιβωτιου ? :thnk:
Προσωπικα εχω το slave της oberon στη μηχανή τα τελευταία 500km περίπου.
Έχω πλέον πολύ μαλακό & ξεκούραστο συμπλέκτη σε σχεση με το oem αλλά έχω παρατηρήσει ότι,
αν σηκώσω τη μηχανή στο διπλό στάντ βάλω ταχύτητα και πατήσω τέρμα συμπλέκτη,
ο πίσω τροχός έχει μια τάση να συνεχίζει να γυρίζει, ανεπαίσθητη μέν αλλά την εχει.
Αν ακουμπήσεις ελαφρά τον τροχο σταματάει, όμως αν τον αφήσεις γυρίζει ξανά.
Η διαφορά είναι ότι με μαμά slave δεν το είχα δοκιμάσει και δεν ξέρω αν το έκανε και πρίν,
οπότε δεν είναι αντικειμενικο άυτό που σου γράφω.
Επίσης οι αλλαγές ταχυτήτων ειναι πιό βελούδινες πλέον και με τα λαδια μου να είναι για αλλαγή με την πρώτη ευκαιρία,
που σημαινέι οτι η λειτουργία του κιβωτίου μου είναι καλύτερη όπως την αισθάνομαι στις αλλαγές.
Βέβαια να μην παραβλέψουμε το γεγονός ότι άλλαξα και τα υγρά σε όλο το κύκλωμα και έχει παίξει
κι αυτό το ρόλο του σίγουρα.
Έχει ακουστεί ότι με αλλαγή σε oberon θέλει μεγαλύτερη τρόμπα, δε γνωρίζω αν ισχύει ή είναι ράδιο αρβύλα,
Καλό θα ήταν καποια στιγμη να ανοιχτεί ενα θεμα και να γραψουμε εντυπωσεις όσοι το έχουμε κι
εχούμε κανεί αρκετά km για να εξαχθεί ένα ασφαλες συμπέρασμα.
Υ.Γ Καλοφορετο Γιάννη.
-
Ζηση αυτο με τον τροχο απο τοτε που αλλαξα τους δισκους και εβαλα barnett μου το κανει και μενα, μην σου πω οτι καμια φορα
στο κουμπωμα της πρωτης σπινιαρει ο τροχος οχι παντα, πριν με τους μαμα δεν το ειχα :)
-
Η διαφορά είναι ότι με μαμά slave δεν το είχα δοκιμάσει και δεν ξέρω αν το έκανε και πρίν,
οπότε δεν είναι αντικειμενικο άυτό που σου γράφω.
το κανει Ζηση κ με τον μαμα με κουμπωμενη ταχυτητα και τερμα συμπλεκτη πατημενο ετσι κανει κ με το μαμα που εχω τωρα το χω τσεκαρει ;) :ohyes:
-
Και εμένα με barnett δίσκους και μαμά slave το ίδιο κάνει...οπότε όλα οκ Ζήση!
-
Γιατί δεν τις βάζετε όλες καρφωτές να ησυχάσετε απο τέτοια θέματα? :P
σε γενικές γραμμές οτιδήπτοε αντικαταστήσει τον oem slave τείνει να μαλακώνει την λειτουργία του συμπλέκτη.
Απο κει και πέρα πρώτη φορά ακούω για ανάγκη αλλαγής στην τρόμπα λόγω slave...
-
Το θεμα με τους Oberon (και καθε Oberon) εχει ξανασυζητηθει: οταν αλλαζεις το slave με μεγαλυτερο τοτε το εμβολο του master πρεπει να μετακινηθει περισσοτερο για να εχεις το ιδιο ανοιγμα στην πλακα πιεσης του συμπλεκτη.
Εχεις 2 επιλογες. Ειτε βαζεις μεγαλυτερο master ειτε ανοιγεις μια σκαλα εξω την μανετα. Να εισαι σιγουρος πως με την κανετα ρυθμισμενη στην μακρυτερη απο το γκριπ, θεση, θα δουλευει σωστα ο συμπλεκτης με το Oberon.
Φθορα που μπορεις να εχεις εφοσον δεν αποσυμπλεκει σωστα, ειναι φουρκετες σασμαν (λυσιμο ολο το μοτερ).
-
Φθορα που μπορεις να εχεις εφοσον δεν αποσυμπλεκει σωστα, ειναι φουρκετες σασμαν (λυσιμο ολο το μοτερ).
:cry: :sh% :unsure: :unsure: :zl% :zl%
-
Φθορα που μπορεις να εχεις εφοσον δεν αποσυμπλεκει σωστα, ειναι φουρκετες σασμαν (λυσιμο ολο το μοτερ).
:cry: :sh% :unsure: :unsure: :zl% :zl%
και μετα θα γινει σεισμος και θα χαθει ολη η Ελλαδα :cry: :cry: :cry:
μην τον ακους παει να μας ψαρωσει :P :wha1: :wha1: :wha1: :lol% :lol% :lol%
-
Καθολου δεν παω να σε ψαρωσω. Εφοσον το μοτερ δεν ειναι αποσυμπλεγμενο και εσυ αλλαζεις ταχυτητα οι φουρκετες δεχονται μεγαλυτερη δυναμη. Ειδικα στα κατεβασματα. Στα ανεβασματα οφειλω να πω οτι ειναι μικρη η διαφορα, εφοσον φυσικα εχεις κλεισει το γκαζι.
Μπορεις να το δοκιμασεις αυτο που σου λεω και να το καταλαβεις ;)
-
Καθολου δεν παω να σε ψαρωσω. Εφοσον το μοτερ δεν ειναι αποσυμπλεγμενο και εσυ αλλαζεις ταχυτητα οι φουρκετες δεχονται μεγαλυτερη δυναμη. Ειδικα στα κατεβασματα. Στα ανεβασματα οφειλω να πω οτι ειναι μικρη η διαφορα, εφοσον φυσικα εχεις κλεισει το γκαζι.
Μπορεις να το δοκιμασεις αυτο που σου λεω και να το καταλαβεις ;)
τωρα εσυ ψαρωσες :) Κοσμα εννοειτε αμα τις κανεις καρφωτες ολες χωρις να συμπλεκταρεις καθολου, οτι θα στα δωσει στο χερι
εγω εννοω για αυτο που γινεται καμια φορα, που ειναι σκληρο το κουμπωμα - ξεκουμπωμα, οχι για το αν συμπλεκταρει η οχι ;)
-
Το ιδιο λεμε Ανεστη. Οταν νιωθεις σκληρο τον λεβιε κ εσυ επιμενεις, δημιουργεις εξτρα ταση στις φουρκετες κ αυτες στραβωνουν. Σε αυτες μεταφερεται ολη η δυναμη που βαζεις. Το ποτε θα διαλυσουν δεν το ξερουμε (σιγουρα οχι με 20-30 αλλαγες) αλλα δεν ειναι φτιαγμενες για τρελες δυναμεις.
-
δηλαδη να βγαλω τους barnett που ειναι πιο σκληρο το κουμπωμα με αυτους και να βαλω τους μαμα ??? που κουμπωναν πιο καλα
εχω θεμα?? αν δεν συμπλεκταριζαν θα εσβηνε ειδικα στην πρωτη στο ξεκινημα
-
Ρωτα τον bill. Εγω παντως δεν ξανα βαζω ποτε Barnett στον rotax. Βεβαια ουτε εμβολακι βλεπω να βαζω
-
Βεβαια ουτε εμβολακι βλεπω να βαζω (https://s3.amazonaws.com/tapatalk-emoji/emoji39.png) (https://s3.amazonaws.com/tapatalk-emoji/emoji39.png) (https://s3.amazonaws.com/tapatalk-emoji/emoji39.png) (https://s3.amazonaws.com/tapatalk-emoji/emoji39.png)
:unsure: :unsure: :ohmy: :cry: :cry:
-
Λογω λεφτων ρε.
-
Βεβαια ουτε εμβολακι βλεπω να βαζω (https://s3.amazonaws.com/tapatalk-emoji/emoji39.png) (https://s3.amazonaws.com/tapatalk-emoji/emoji39.png) (https://s3.amazonaws.com/tapatalk-emoji/emoji39.png) (https://s3.amazonaws.com/tapatalk-emoji/emoji39.png)
:unsure: :unsure: :ohmy: :cry: :cry:
:h22: :h22: :h22: μην μασας Γιαννη ρωτα τον Bill ετσι και αλλιως θα το λυσεις που θα το λυσεις μπρε, θα αλλαξεις και τις φουρκετες
και το σασμαν :P
-
[quote author=ianai link=topic=8069.msg422088#msg422088 date=1431455992
:h22: :h22: :h22: μην μασας Γιαννη ρωτα τον Bill ετσι και αλλιως θα το λυσεις που θα το λυσεις μπρε, θα αλλαξεις και τις φουρκετες
και το σασμαν :P
ρε σεις νταξ παραδινομε..... αυριο το πεταω στο ρεμα :blus: :stnd:
-
Χαχαχαχα.