0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ετσι οπως το περιγραφεις πιθανοτατα να χανει ελαφρως η τσιμουχα...............και τα υγρα του συμπλεκτη κανουν πλεον παρεα με τα λαδια του καρτερ σου...........
κάτσε ρε Μάκη.. δηλαδή το capo θα καιει 15 / 50 + dot 4.1 ..???
Παράθεση από: MakisRC51 στις Αύγουστος 03, 2009, 04:08:47 μμΕτσι οπως το περιγραφεις πιθανοτατα να χανει ελαφρως η τσιμουχα...............και τα υγρα του συμπλεκτη κανουν πλεον παρεα με τα λαδια του καρτερ σου...........Δεν γινεται εαν χανει αυτη η τσιμουχα, να εισχωρησουν τα υγρα μες στο μοτερ. Το πολυ πολυ να σταζει λαδι κινητηρα...........Εαν χανει η 16 (αυτη ειναι η τσιμουχα του slave), τοτε εχει ενα ειδικο λουκι που αποχετευει τα υγρα συμπλεκτη...
Ααααααααα δηλαδη ΚΑΙΝΕ ΛΑΔΙΑ τα Capo????????????Αυτο λες???????
λοιπον ... σημερα αποφασισα να ξανασυνδεσω την μπαταρια στο capo μου( ειχε αποσυνδεθει λογω δεκαπενθημερης αναγκαστικης ξεκουρασης- χτυπημα στο χερι-) μολις τελειωσαμε με τις ενωσεις και χωρις πολλα πολλα ζωντανεψε ο γνωριμος ηχος...με το που καβαλαω ομως παταω συμπλεκτη και η μανετα ειχε μια .... απεριοριστη ελυθερια κινησεων!!!!υγρα στο πουθενα!!!!συνεργειο -ψαξιμο αλλα τιποτα ... δε χανω απο πουθενα και ειναι αγνωστο που πηγαν τα υγρα...παρεπιμπτωντος το capo παρκαρει σε κλειστο γκαραζ και οπως και στο αυτοκινητο μου κοιταω παντα για σταμπες που να δηλωνουν διαροες στο πατωμα... μηπως καποιος απο εσας εχει καμια ιδεα??????????
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι