0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

shivermaniac

"Στο «μικροσκόπιο» τα δίκυκλα"
« - : Μάιος 06, 2009, 11:07:49 πμ »
Να το και το νεο μετρο για κτεο στα μηχανακια απο τα τελη του 2009. Επιτέλους να μπει λίγη ταξη στο δρόμο. Κάθε φορά που βλεπω τα 50ρακια των κουριερ λυπαμαι τις μανουλες τους
πηγη: ελευθεροτυπια,
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=41616



*

kompimen

Απ: "Στο «μικροσκόπιο» τα δίκυκλα"
« Απάντηση #1 - : Μάιος 06, 2009, 11:22:25 πμ »
Οταν θα έρθει εκείνη η ώρα θα κάνουμε τράπα εξατμίσεις  :D :D  γιατί όλοι after φοράμε!! :ohyes: :ohyes:

*

Stratos82

Απ: "Στο «μικροσκόπιο» τα δίκυκλα"
« Απάντηση #2 - : Μάιος 06, 2009, 11:51:30 πμ »

 Πω,πω...χαμος εχει να γινει.Να δεις που το μαμα ΜΠΟΥΡΙ που ειχαν τα πρωτα Τουονα θα αξιζει χρυσο...Αντε να βρεις τωρα  :( :( :(

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: "Στο «μικροσκόπιο» τα δίκυκλα"
« Απάντηση #3 - : Μάιος 06, 2009, 11:54:19 πμ »
Ελπίζω αυτή τη φορά η εγκύκλιος να είναι φτιαγμένη για τα δίκυκλα κι όχι μια απλή αντιγραφή από την εγκύκλιο των αυτοκινήτων.

Όπως πχ έγραφε σε μια παράγραφο....
"Ο ιδιοκτήτης του οχήματος υποχρεούται όταν προσκομίζει το όχημα του για έλεγχο, να είναι καθαρό μέσα και έξω!...:zl%

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: "Στο «μικροσκόπιο» τα δίκυκλα"
« Απάντηση #4 - : Μάιος 06, 2009, 01:46:02 μμ »
Παιδια, δεν ξερω ακομα πολλες λεπτομερειες για το θεμα αλλα επειδη ο αδερφος μου δουλευει σαν ελεγκτης σε ιδιωτικα ΚΤΕΟ και τον ρωτησα ισχυει το εξης τουλαχιστον ως προς την εξατμιση:
Το ΚΤΕΟ το ενδιαφερει να εχεις καταλυτη ωστε να μην ρυπαινεις (δεν μου ειπε για θορυβο) οποτε μηχανες οπως το Super Duke, R6 2006 και μετα κλπ που το τελικο τους ειναι μετα τον καταλυτη και μπορεις να βαλεις aftermarket χωρις να τον πειραξεις δεν θα εχουν προβλημα.Μοτοσυκλετες ομως οπως το RC μου που, τοτε που βγηκαν στην παραγωγη, ο καταλυτης βρισκεται ΜΕΣΑ στο τελικο αν αυτο αντικατασταθει με aftermarket υπαρχει προβλημα.
Οσο για τουμπανιασμενα με εκκεντροφορους, Power Commander κλπ μου ειπε ο προϊσταμενος του ΚΤΕΟ οτι απο την στιγμη που δεν βγαζει μονοξειδια και υδρογονανθρακες (ειναι δηλαδη σωστα ρυθμισμενο) δεν τους ενδιαφερει.
Τωρα κατι XR400 με πισω ψαλιδι απο CBR 400RR Gull Arm που εχω δει αυτοι σιγουρα θα εχουν προβλημα.
Παντως πιστευω οτι και οι σοβαρες εταιριες εξατμισεων θα εξελιχθουν αναλογα ωστε να προσαρμοστουν στα νεα δεδομενα.
Μου ειπε ο αδερφος μου οτι μετα τον Σεπτεμβρη, πιθανων, θα τους ερθει και η αναλυτικη εγκυκλιος για τις προϋποθεσεις που θα πρεπει να πληρουν οι μοτοσυκλετες ωστε να περνουν τον ελεγχο.Οποτε μολις ξερω θα κανω ενα post ωστε να ξερει καθενας τι να κανει για να περασει.
Φιλικα ενας Japan

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: "Στο «μικροσκόπιο» τα δίκυκλα"
« Απάντηση #5 - : Μάιος 06, 2009, 02:18:49 μμ »
Παιδια, δεν ξερω ακομα πολλες λεπτομερειες για το θεμα αλλα επειδη ο αδερφος μου δουλευει σαν ελεγκτης σε ιδιωτικα ΚΤΕΟ και τον ρωτησα ισχυει το εξης τουλαχιστον ως προς την εξατμιση:
Το ΚΤΕΟ το ενδιαφερει να εχεις καταλυτη ωστε να μην ρυπαινεις (δεν μου ειπε για θορυβο) οποτε μηχανες οπως το Super Duke, R6 2006 και μετα κλπ που το τελικο τους ειναι μετα τον καταλυτη και μπορεις να βαλεις aftermarket χωρις να τον πειραξεις δεν θα εχουν προβλημα.Μοτοσυκλετες ομως οπως το RC μου που, τοτε που βγηκαν στην παραγωγη, ο καταλυτης βρισκεται ΜΕΣΑ στο τελικο αν αυτο αντικατασταθει με aftermarket υπαρχει προβλημα.
Οσο για τουμπανιασμενα με εκκεντροφορους, Power Commander κλπ μου ειπε ο προϊσταμενος του ΚΤΕΟ οτι απο την στιγμη που δεν βγαζει μονοξειδια και υδρογονανθρακες (ειναι δηλαδη σωστα ρυθμισμενο) δεν τους ενδιαφερει.
Τωρα κατι XR400 με πισω ψαλιδι απο CBR 400RR Gull Arm που εχω δει αυτοι σιγουρα θα εχουν προβλημα.
Παντως πιστευω οτι και οι σοβαρες εταιριες εξατμισεων θα εξελιχθουν αναλογα ωστε να προσαρμοστουν στα νεα δεδομενα.
Μου ειπε ο αδερφος μου οτι μετα τον Σεπτεμβρη, πιθανων, θα τους ερθει και η αναλυτικη εγκυκλιος για τις προϋποθεσεις που θα πρεπει να πληρουν οι μοτοσυκλετες ωστε να περνουν τον ελεγχο.Οποτε μολις ξερω θα κανω ενα post ωστε να ξερει καθενας τι να κανει για να περασει.
Φιλικα ενας Japan

Ωραίος ο Μάκης...!! :kalo: :kalo:

Δηλαδή το δικό μου όχι μόνο δεν θα περάσει ΚΤΕΟ αλλά θα το κάψουν κιόλας για παραδειγματισμό..!!Πάνε τα διχρονάκια...!! :( :(....(πφφφ....και τι έγινε...έτσι και αλλιώς μια στο τόσο δουλεύουν... :h22: :tez:)

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: "Στο «μικροσκόπιο» τα δίκυκλα"
« Απάντηση #6 - : Μάιος 06, 2009, 02:26:50 μμ »


Ωραίος ο Μάκης...!! :kalo: :kalo:

Δηλαδή το δικό μου όχι μόνο δεν θα περάσει ΚΤΕΟ αλλά θα το κάψουν κιόλας για παραδειγματισμό..!!Πάνε τα διχρονάκια...!! :( :(....(πφφφ....και τι έγινε...έτσι και αλλιώς μια στο τόσο δουλεύουν... :h22: :tez:)

Τα διχρονα φιλε Βαγγ εχουν αλλες προδιαγραφες και σιγουρα μεσα σ'αυτες δεν ειναι ο καταλυτης.Πιο ευκολα θα περασεις εσυ
(Μηπως να κανω το VTR διχρονο τελικα?)  :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:

*

Cris

Απ: "Στο «μικροσκόπιο» τα δίκυκλα"
« Απάντηση #7 - : Μάιος 06, 2009, 06:50:58 μμ »
Ελπίζω αυτή τη φορά η εγκύκλιος να είναι φτιαγμένη για τα δίκυκλα κι όχι μια απλή αντιγραφή από την εγκύκλιο των αυτοκινήτων.

Όπως πχ έγραφε σε μια παράγραφο....
"Ο ιδιοκτήτης του οχήματος υποχρεούται όταν προσκομίζει το όχημα του για έλεγχο, να είναι καθαρό μέσα και έξω!...:zl%
:hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl
 :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
αυτο μπορω να πω οτι δεν το ηξερα!
αν και στο δικο μας κτεο πρεπει να πας με τα ρουχα τις δουλειας γιατι ειναι ΑΙΣΧΟΣ

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης