Παιδια, δεν ξερω ακομα πολλες λεπτομερειες για το θεμα αλλα επειδη ο αδερφος μου δουλευει σαν ελεγκτης σε ιδιωτικα ΚΤΕΟ και τον ρωτησα ισχυει το εξης τουλαχιστον ως προς την εξατμιση:
Το ΚΤΕΟ το ενδιαφερει να εχεις καταλυτη ωστε να μην ρυπαινεις (δεν μου ειπε για θορυβο) οποτε μηχανες οπως το Super Duke, R6 2006 και μετα κλπ που το τελικο τους ειναι μετα τον καταλυτη και μπορεις να βαλεις aftermarket χωρις να τον πειραξεις δεν θα εχουν προβλημα.Μοτοσυκλετες ομως οπως το RC μου που, τοτε που βγηκαν στην παραγωγη, ο καταλυτης βρισκεται ΜΕΣΑ στο τελικο αν αυτο αντικατασταθει με aftermarket υπαρχει προβλημα.
Οσο για τουμπανιασμενα με εκκεντροφορους, Power Commander κλπ μου ειπε ο προϊσταμενος του ΚΤΕΟ οτι απο την στιγμη που δεν βγαζει μονοξειδια και υδρογονανθρακες (ειναι δηλαδη σωστα ρυθμισμενο) δεν τους ενδιαφερει.
Τωρα κατι XR400 με πισω ψαλιδι απο CBR 400RR Gull Arm που εχω δει αυτοι σιγουρα θα εχουν προβλημα.
Παντως πιστευω οτι και οι σοβαρες εταιριες εξατμισεων θα εξελιχθουν αναλογα ωστε να προσαρμοστουν στα νεα δεδομενα.
Μου ειπε ο αδερφος μου οτι μετα τον Σεπτεμβρη, πιθανων, θα τους ερθει και η αναλυτικη εγκυκλιος για τις προϋποθεσεις που θα πρεπει να πληρουν οι μοτοσυκλετες ωστε να περνουν τον ελεγχο.Οποτε μολις ξερω θα κανω ενα post ωστε να ξερει καθενας τι να κανει για να περασει.
Φιλικα ενας Japan