0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

kompimen

Απ: "Τι μαρκα ειναι αυτο?"
« Απάντηση #15 - : Αύγουστος 09, 2008, 08:17:07 μμ »
μπράβο ρε άκη είχα χρόνια να δω αυτό το εργαλείο !!!!!!

να επιβεβαιώσω και εγώ λοιπόν ότι πρόκειται για cotta montesa ισπανικής (ή πορτογαλικής   :thnk: :thnk:) προέλευσης!!!!

αν θυμάμαι καλά είχε αγοραστεί από τη HONDA εκεί γύρο στο 90!!

θα το ψάξω και θα επανέλθω!!!!

*

AKIS KARDITSA

Απ: "Τι μαρκα ειναι αυτο?"
« Απάντηση #16 - : Αύγουστος 09, 2008, 10:44:30 μμ »
παραθέτω και μία ακόμα φωτο απο το 360cc μάλλον αγωνιστικό οπως φαινεται... :)
Montesa H6 360cc....

*

bckat

Απ: "Τι μαρκα ειναι αυτο?"
« Απάντηση #17 - : Αύγουστος 10, 2008, 03:12:25 μμ »
βυρωνα εβγαινε και 250 cc

Όντως έβγαινε και 250 όπως και 125 όπως και....74cc
Τα 250/360 είναι όμοια και δεν είναι εύκολο να ξεχωρίσεις.

Σπουδαία εταιρία πάντως με μεγάλη ιστορία απ΄το 1945 ως το 1986 που πουλήθηκε στη Honda μετά την κρατικοποίηση της.
Γενικότερα οι Ισπανοί είχαν τρομερά μηχανάκια με συμμετοχές και νίκες σε όλες τις κατηγορίες, με πρώτη και καλύτερη την Bultaco, ενω η μικρή εταιρία racing μοτοσυκλετών J.J Cobas είναι υπέυθυνη για πολλές πρωτοποριακές λύσεις που βρήκαν τον δρόμο για τα μηχανάκια μας ,όπως τα αλουμινένια περιμετρικά πλαίσια που πρώτη παρουσίασε.

Δυστυχώς απ΄όλες αυτές της εταιρίες (Bultaco, Montesa, Derbi, Ossa, Sanglas, Mototrans) οι μόνες που έφτασαν στις μέρες μας ως υποκατασκευαστές πλέον μικρών μοτοσυκλετών είναι η Derbi (Piaggio) και η Montesa που είπαμε... :bye:

Επίσης στα απωλεσθέντα να προσθέσω τα Maico , SWM και φυσικά Sachs. Τώρα όσον αφορά τον χαρακτηρισμό "αγωνιστικά" τα "καθαρά" (ΜΧ) με τα εντούρο η μόνη διαφορά που είχαν ήταν ότι τα εντούρο είχαν φανάρι (sic!) μπρός -πίσω για να έχουν την δυνατότητα να βγάζουν πινακίδα   :P

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: "Τι μαρκα ειναι αυτο?"
« Απάντηση #18 - : Αύγουστος 10, 2008, 08:32:01 μμ »

Επίσης στα απωλεσθέντα να προσθέσω τα Maico , SWM και φυσικά Sachs. Τώρα όσον αφορά τον χαρακτηρισμό "αγωνιστικά" τα "καθαρά" (ΜΧ) με τα εντούρο η μόνη διαφορά που είχαν ήταν ότι τα εντούρο είχαν φανάρι (sic!) μπρός -πίσω για να έχουν την δυνατότητα να βγάζουν πινακίδα   :P

Για τις διαφορές των ΜΧ & enduro θα σε γελάσω, και θεωρώ ότι είναι πολύ πιθανόν.
Για τα Maico κλπ που αναφέρεις σαφώς έχεις δίκιο όλα δεν της ανέφερα γιατί δεν ήταν ισπανικές. Για την ακρίβεια απ΄όλες τις εκατοντάδες εταιρίες της Ευρώπης οι μοναδικές εταιρίες που δεν διέκοψαν έστω και για λίγο την παραγωγή μοτοσυκλετών είναι η BMW και η ΚΤΜ... Ουδεμία άλλη γλύτωσε απ΄το τσουνάμι της Ιαπωνίας.
Πιθανόν να πρέπει να συμπεριλάβουμε και την aprilia, αλλά την εξαιρώ καθώς μέχρι το 85 περίπου, η παραγωγή ήταν μικρή. (όπως και της ΚΤΜ που είχε όμως μεγαλύτερη ιστορία με παραγωγή μοτοσυκλετών απ΄το 1955)

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης