0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το μυθικό θέμα , με αγγίζει πλέον ...γιαυτό λένε μεγάλη μπουκιά φάει αλλά κουβέντα μην πεις !! Τι ψάχνω ?να χει γκάζι να ταξιδεύει αλλά παράλληλα να είναι και εύχρηστο στο νησί να εχει διάφορα καλούδια η να είναι εντελώς σπαρτιάτικο πολεμικό να μην είναι καινούργιο να μην ξεπαρναει τα 12000€ να κάνει Power whellies
Από κραδασμούς πως πάει αυτός ο διάολος ? Είναι με το μούτρο το ωραίο με τα κόκκινα διαόλια στα φώτα ή το άλλο το παλιό , που είναι σαν πατάτα πατημένη από φορτηγό ?
Γιώργο, με 12000 παίρνεις πολλά μηχανάκια. Λογικά, κάτι σε ον οφφ νέας γενιάς, από αυτά που περιγράφεις.Δες σοβαρά το θέμα να φέρεις απ'έξω, λογικά ο Πυξίδας θα λέει για τον ίδιο που έφερα και εγώ το multi. Στα ακριβά μηχανάκια έχει διαφορά σε σχέση με εδώ. Το capo 1200 rally είναι ενδιαφέρουσα περίπτωση αλλά, όπως ξέρεις, θα πετάξεις στον κουβά αρκετά μεγάλο μέρος των χρημάτων που θα δώσεις. Με λιγότερα από 10Κ θα φέρεις από UK 1190ADV που νομίζω ότι είναι μάλλον καλύτερο από το Capo και σίγουρα περισσότερο μεταπωλήσιμο.Βέβαια, με 12Κ παίρνεις και 1290 SuperDuke GT! Εγώ μάλλον θα χτύπαγα αυτό ή κανά S1000XR αν και είναι πιο πολύ στο σπορ.
H αλήθεια είναι ότι έχω μια ροπή προς multistrada 1200 dvt 2015+από την άλλη θα ήθελα να ξεφύγω και από τη κατηγορία των on off αν και το multi ον οφφ δεν το λες
δεν καταλαβαίνω τι εννοείς ?αν εννοείς την enduro έκδοση , όχι μιλάω για την απλή
Η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα να ξεφύγω από τη κατηγορία των on off γιατί πάνε πολλά χρόνια με δαύτα στη πλάτη ...αλλά αν φύγεις από on off με τι άλλο να κάνεις ταξίδια , με tuono v4 ή με superduke 1290 ?
Παράθεση από: faraway στις Ιανουάριος 24, 2020, 05:21:39 μμΗ αλήθεια είναι ότι θα ήθελα να ξεφύγω από τη κατηγορία των on off γιατί πάνε πολλά χρόνια με δαύτα στη πλάτη ...αλλά αν φύγεις από on off με τι άλλο να κάνεις ταξίδια , με tuono v4 ή με superduke 1290 ? Με όλα...άλλα με το 1290 GT θα είναι εμπειρία
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι