0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος xristos69

  • *******
  • 1474
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV 1000 abs
  • Αντιδράσεις: +72
Απ: Αγορά μοτοσυκλέτας για ευσωμους
« Απάντηση #90 - : Νοέμβριος 21, 2014, 08:04:29 πμ »
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5689804/

Αργύρη καλημέρα :bye: . Δες αυτό που σου είπα!!

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αγορά μοτοσυκλέτας για ευσωμους
« Απάντηση #91 - : Νοέμβριος 21, 2014, 09:55:41 πμ »
To καλυτερο μηχανακι για εκτος δρομου 2ημερες+ αποδρασεις. Δυστυχως, τα προβληματα που βγαζει, το κανουν αναξιοπιστο για μακρινες βολτες. Το ειχα βαλει στο ματι πριν κανα χρονο αλλα δεν ενεδωσα.

APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Αγορά μοτοσυκλέτας για ευσωμους
« Απάντηση #92 - : Νοέμβριος 21, 2014, 10:24:16 πμ »
Του το ειχα πει κ γω  Χρηστο..προπολου..
Εγω κανω πολυ καβ@#$ντα το συγκεκριμενο μηχανακι..και αν το παρει μπορει κ να του δανιζω και το Καπο μου για κανα Σ/Κ να κανει το κομματι του!:-P
Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Αγορά μοτοσυκλέτας για ευσωμους
« Απάντηση #93 - : Νοέμβριος 21, 2014, 10:32:49 πμ »
Του το ειχα πει κ γω  Χρηστο..προπολου..
Εγω κανω πολυ καβ@#$ντα το συγκεκριμενο μηχανακι..και αν το παρει μπορει κ να του δανιζω και το Καπο μου για κανα Σ/Κ να κανει το κομματι του!:-P

πωλειται  μπλε  capo 5500 ευρω  με  εξατμισεις,,  μπαρακι,, τακακια,,  δυο   σελες,,, λα  :cry: στιχα  για  χωμα,,  και  σημαιακι,,, :P :P :P

 :h22: :h22: :h22:

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Αγορά μοτοσυκλέτας για ευσωμους
« Απάντηση #94 - : Νοέμβριος 21, 2014, 10:57:49 πμ »
Εμένα πάλι δεν νομίζω ότι μου κάνει γιάυτο που το θέλω...  :srry:


όντως το μηχανάκι φαίνεται πριόνι αλλά θα συμφωνήσω με τον Κοσμά ότι δεν δείχνει ότι μπορεί αξιόλογα να σε μεταφέρει μακρυά...


Πάντος Χρήστο το συγκεκριμένο είναι όμορφο. (αν και στα μαυρα του κομμάτι μοιάζει βαμμένο)  :thnk:


Του το ειχα πει κ γω  Χρηστο..προπολου..
Εγω κανω πολυ καβ@#$ντα το συγκεκριμενο μηχανακι..και αν το παρει μπορει κ να του δανιζω και το Καπο μου για κανα Σ/Κ να κανει το κομματι του!:-P


Καλά εσένα παλικαρί μου acrapes να σου δωσουνε και ας σου πάρουν την ψυχή ΚΑΓΚΟΥΡΑ!  :P :P
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 21, 2014, 10:58:59 πμ από Argyris »
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος xristos69

  • *******
  • 1474
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV 1000 abs
  • Αντιδράσεις: +72
Απ: Αγορά μοτοσυκλέτας για ευσωμους
« Απάντηση #95 - : Νοέμβριος 21, 2014, 11:09:26 πμ »
To καλυτερο μηχανακι για εκτος δρομου 2ημερες+ αποδρασεις. Δυστυχως, τα προβληματα που βγαζει, το κανουν αναξιοπιστο για μακρινες βολτες. Το ειχα βαλει στο ματι πριν κανα χρονο αλλα δεν ενεδωσα.

α παλαιότερα μοντέλα με τον μαύρο κινητήρα ήταν προβληματικά. Αυτό έχει τον γκρί κινητήρα με την (χάϊ φλόου κεφαλή). Απο κατανάλωση είναι πολύ οικονομικό. Εχει 28 λίτρα ρεζερβουάρ που μπορεί να βγάλει και 500 χλμ με την ρεζέρβα (αλλά μην αρχίσουμε θέμα κατανάλωσης :D ). Μου το είπε φίλος που το έχει (σε επαρχιακούς δρόμους βέβαια και όχι σπαστό).
Και εγώ κάποια στιγμή είπα να πέσω απο τα 1000 cc στα 640 cc, κάνοντας ανταλλαγή με αυτό της Αλίμου, αλλά η έκθεση της ktm αφενός δεν δέχθηκε γιατί και το capo και αυτό έχουν το κοινό τους και αφετέρου μετά προέκυψε ο Νόμος (Κατσέλη) όπου μου έκοψε τα φτερά :angel: .

KTM LC4 640 Adventure 2005 - 2007 Η αυστριακή εταιρεία παρουσίασε την εξελιγμένη μορφή της μονοκύλινδρης Adventure το 2005. Με χαμηλό φτερό και δυο δισκόφρενα στον εμπρός τροχό, η μοτοσυκλέτα αυτή φωνάζει από μακριά ότι μπορεί να ταξιδέψει σε κάθε είδους δρόμο
[blockquote]Ναι...
Για όσους θα την αξιοποιήσουν σε όλα τα τερέν και θα αξιοποιήσουν τις δυνατότητές της
Όχι...
Για όσους δεν μπορούν να συμβιβαστούν με τον άγριο χαρακτήρα της
Γιατί...
Είναι μια μοτοσυκλέτα με καταγωγή από τους αγώνες rally
Τι πρέπει να προσέξετε
Η πληρότητα της μοτοσυκλέτας και το ανέπαφο του μεγάλου ρεζερβουάρ είναι τα πρώτα που πρέπει να προσεχθούν. Πιθανές διαρροές λαδιών από το πιρούνι, τον κινητήρα ή το αμορτισέρ θα δείξουν αδιάφορο ιδιοκτήτη και θα πρέπει να αναζητηθεί άλλη υποψήφια για αγορά.[/blockquote]
Η LC4 640 Adventure δεν κρύβει με τίποτα την ιδιαιτερότητά της. Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που έχει πολύ ισχυρούς δεσμούς με τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες που συμμετέχουν στους αγώνες rally. Τις μοτοσυκλέτες που χρειάζονται μεγάλα ρεζερβουάρ, για να διανύουν μεγάλες αποστάσεις δίχως ανεφοδιασμούς, και φέρινγκ για να προστατεύει τον αναβάτη από τον άνεμο και την άμμο στην πολύωρη οδήγηση.
Πέρα από την όψη, μια μοτοσυκλέτα αυτού του χαρακτήρα χρειάζεται ισχυρό πλαίσιο και αποδοτικές αναρτήσεις. Η LC4 640 Adventure έχει και τα δυο. Πανίσχυρο κλειστό πλαίσιο από χρωμιομολυβδαινιούχο ατσάλι με αφαιρούμενο αλουμινένιο υποπλαίσιο, και αναρτήσεις (παραδοσιακά από την WP) με άκαμπτο ανεστραμμένο πιρούνι με καλάμια 48 χιλιοστών, και πίσω ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ με μοχλικό που δίνει διαδρομή στον τροχό 300 χιλιοστά -αρκετά για να τα βγάλουν πέρα και στις πιο δύσκολες διαδρομές.
Το 2005 δέχθηκε σημαντικές βελτιώσεις παρατείνοντας την καριέρα της για λίγα χρόνια ακόμη, ενώ έως σήμερα δεν έχει υπάρξει αντικαταστάτης από το αυστριακό εργοστάσιο. Οι αλλαγές, εκτός από τη διαφοροποίηση στην εμφάνιση, έφεραν και λειτουργικές βελτιώσεις, σε ένα μοντέλο που υπήρχε στη γκάμα της εταιρείας, εξελισσόμενο, από το 1998. Το χαμηλό εμπρός φτερό και η τοποθέτηση δεύτερου δισκόφρενου στον μπροστινό τροχό, δημιούργησαν την ξεχωριστή του εμφάνιση.
Εξελίξεις έγιναν και στον μονοκύλινδρο LC4. Ο νέος εκκεντροφόρος και οι βελτιώσεις στην κεφαλή για καλύτερη ροή των αερίων (αρκετές για να μπει και το λογότυπο High Flow), έδωσαν πιο ήπιο χαρακτήρα στον κινητήρα που κάποτε είχε πολύ άγρια απόδοση. Βελτιώσεις έγιναν και στο κύκλωμα λίπανσης, με μια δεύτερη αντλία λαδιού να φροντίζει τη λίπανση και ψύξη του εμβόλου. Ακόμη, ένας συμπλέκτης με υδραυλική οδήγηση χαρίζει άριστη ακρίβεια στον χειρισμό, ενώ απαιτεί ελάχιστη δύναμη.
Η μοτοσυκλέτα αυτή είναι ψηλή, αντικειμενικά ψηλή. Η μεγάλη και πολυτελής σέλα θα φιλοξενήσει άνετα δυο ανθρώπους, ενώ οι δυνατότητες για μεταφορά αποσκευών είναι πολύ καλές, χάρη στους χώρους και τη σχάρα που διαθέτει. Το μεγάλο ύψος που χρειάζεται βέβαια εξοικείωση και το μικρό σχετικά πλάτος της, δεν την ακινητοποιούν εύκολα στην κίνηση της πόλης, ενώ οι χούφτες της περνούν πάνω από τους καθρέφτες των περισσότερων αυτοκινήτων.
Η συμπεριφορά του κινητήρα της είναι ήπια και απόδοσή της από τις 2.500 στροφές και πάνω είναι άριστη, με γραμμικά αυξανόμενη απόδοση δίχως “τρύπες” ή καθυστερήσεις. Η Adventure LC4 παραμένει άνετη όσο η ταχύτητά της παραμένει έως τα 140 χιλιόμετρα, δίνοντάς της την ευκαιρία να ταξιδέψει σε αυτοκινητόδρομους. Από εκεί και πάνω (γιατί η τελική της φθάνει τα 180 χιλιόμετρα στο ταχύμετρο) οι κραδασμοί θα κουράσουν, πρώτα τον συνεπιβάτη αλλά σίγουρα και τον αναβάτη της.
Η Adventure όμως προσφέρει πολύ περισσότερα έξω και μακριά από αυτοκινητόδρομους. Το μακρύ μεταξόνιο και το πανίσχυρο πλαίσιό της, με τη βοήθεια των ποιοτικών αναρτήσεών της, την κάνουν να αδιαφορεί για την κακή ποιότητα του οδοστρώματος. Παραμένει ακλόνητη περνώντας πάνω από κάθε τρύπα ή κακοτεχνία, που υπάρχουν άφθονες στους δευτερεύοντες επαρχιακούς δρόμους μας. Λόγω ύψους και μεταξονίου, χρειάζεται να παίρνει μεγάλες κλίσεις για να στρίψει, ενώ και τα φρένα της είναι να ικανά να “καθαρίσουν” σε δύσκολες περιπτώσεις.
Η ιδιαιτερότητα του χαρακτήρα της και οι μοναδικές της δυνατότητες αποκαλύπτονται και αποζημιώνουν τον περιπετειώδη αναβάτη της, εάν αφήσει κάθε ίχνος ασφάλτου και μπει σε χωματόδρομους. Παραμένοντας άνετη μπορεί να διασχίσει κάθε δασικό δρόμο, ενώ με έμπειρο αναβάτη μπορεί να περάσει και από πραγματικά εμπόδια. Είναι βαρύτερη και πιο ογκώδης από τις καθαρόαιμες enduro μοτοσυκλέτες, αλλά πιο σταθερή από αυτές σε υψηλές ταχύτητες. Ειδικά σε πλαγιολισθήσεις ισχύος, είναι απολαυστική.
Η χαρακτηριστικά μεγάλη αυτονομία, της δίνει μεγάλες δυνατότητες εξερεύνησης, ενώ η δυνατότητά της να κάψει κακής ποιότητας βενζίνη (αποσυνδέοντας ένα βύσμα στην πλεξούδα της) μαζί με τη δυνατότητα επισκευής του καρμπιρατέρ της, την κάνουν ικανή υποψήφια για ταξίδια σε μέρη μακρινά και άγρια.
KTM LC4 640 Adventure 2005 - 2007 Η αυστριακή εταιρεία παρουσίασε την εξελιγμένη μορφή της μονοκύλινδρης Adventure το 2005. Με χαμηλό φτερό και δυο δισκόφρενα στον εμπρός τροχό, η μοτοσυκλέτα αυτή φωνάζει από μακριά ότι μπορεί να ταξιδέψει σε κάθε είδους δρόμο
[blockquote]Ναι...
Για όσους θα την αξιοποιήσουν σε όλα τα τερέν και θα αξιοποιήσουν τις δυνατότητές της
Όχι...
Για όσους δεν μπορούν να συμβιβαστούν με τον άγριο χαρακτήρα της
Γιατί...
Είναι μια μοτοσυκλέτα με καταγωγή από τους αγώνες rally
Τι πρέπει να προσέξετε
Η πληρότητα της μοτοσυκλέτας και το ανέπαφο του μεγάλου ρεζερβουάρ είναι τα πρώτα που πρέπει να προσεχθούν. Πιθανές διαρροές λαδιών από το πιρούνι, τον κινητήρα ή το αμορτισέρ θα δείξουν αδιάφορο ιδιοκτήτη και θα πρέπει να αναζητηθεί άλλη υποψήφια για αγορά.[/blockquote]
Η LC4 640 Adventure δεν κρύβει με τίποτα την ιδιαιτερότητά της. Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που έχει πολύ ισχυρούς δεσμούς με τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες που συμμετέχουν στους αγώνες rally. Τις μοτοσυκλέτες που χρειάζονται μεγάλα ρεζερβουάρ, για να διανύουν μεγάλες αποστάσεις δίχως ανεφοδιασμούς, και φέρινγκ για να προστατεύει τον αναβάτη από τον άνεμο και την άμμο στην πολύωρη οδήγηση.
Πέρα από την όψη, μια μοτοσυκλέτα αυτού του χαρακτήρα χρειάζεται ισχυρό πλαίσιο και αποδοτικές αναρτήσεις. Η LC4 640 Adventure έχει και τα δυο. Πανίσχυρο κλειστό πλαίσιο από χρωμιομολυβδαινιούχο ατσάλι με αφαιρούμενο αλουμινένιο υποπλαίσιο, και αναρτήσεις (παραδοσιακά από την WP) με άκαμπτο ανεστραμμένο πιρούνι με καλάμια 48 χιλιοστών, και πίσω ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ με μοχλικό που δίνει διαδρομή στον τροχό 300 χιλιοστά -αρκετά για να τα βγάλουν πέρα και στις πιο δύσκολες διαδρομές.
Το 2005 δέχθηκε σημαντικές βελτιώσεις παρατείνοντας την καριέρα της για λίγα χρόνια ακόμη, ενώ έως σήμερα δεν έχει υπάρξει αντικαταστάτης από το αυστριακό εργοστάσιο. Οι αλλαγές, εκτός από τη διαφοροποίηση στην εμφάνιση, έφεραν και λειτουργικές βελτιώσεις, σε ένα μοντέλο που υπήρχε στη γκάμα της εταιρείας, εξελισσόμενο, από το 1998. Το χαμηλό εμπρός φτερό και η τοποθέτηση δεύτερου δισκόφρενου στον μπροστινό τροχό, δημιούργησαν την ξεχωριστή του εμφάνιση.
Εξελίξεις έγιναν και στον μονοκύλινδρο LC4. Ο νέος εκκεντροφόρος και οι βελτιώσεις στην κεφαλή για καλύτερη ροή των αερίων (αρκετές για να μπει και το λογότυπο High Flow), έδωσαν πιο ήπιο χαρακτήρα στον κινητήρα που κάποτε είχε πολύ άγρια απόδοση. Βελτιώσεις έγιναν και στο κύκλωμα λίπανσης, με μια δεύτερη αντλία λαδιού να φροντίζει τη λίπανση και ψύξη του εμβόλου. Ακόμη, ένας συμπλέκτης με υδραυλική οδήγηση χαρίζει άριστη ακρίβεια στον χειρισμό, ενώ απαιτεί ελάχιστη δύναμη.
Η μοτοσυκλέτα αυτή είναι ψηλή, αντικειμενικά ψηλή. Η μεγάλη και πολυτελής σέλα θα φιλοξενήσει άνετα δυο ανθρώπους, ενώ οι δυνατότητες για μεταφορά αποσκευών είναι πολύ καλές, χάρη στους χώρους και τη σχάρα που διαθέτει. Το μεγάλο ύψος που χρειάζεται βέβαια εξοικείωση και το μικρό σχετικά πλάτος της, δεν την ακινητοποιούν εύκολα στην κίνηση της πόλης, ενώ οι χούφτες της περνούν πάνω από τους καθρέφτες των περισσότερων αυτοκινήτων.
Η συμπεριφορά του κινητήρα της είναι ήπια και απόδοσή της από τις 2.500 στροφές και πάνω είναι άριστη, με γραμμικά αυξανόμενη απόδοση δίχως “τρύπες” ή καθυστερήσεις. Η Adventure LC4 παραμένει άνετη όσο η ταχύτητά της παραμένει έως τα 140 χιλιόμετρα, δίνοντάς της την ευκαιρία να ταξιδέψει σε αυτοκινητόδρομους. Από εκεί και πάνω (γιατί η τελική της φθάνει τα 180 χιλιόμετρα στο ταχύμετρο) οι κραδασμοί θα κουράσουν, πρώτα τον συνεπιβάτη αλλά σίγουρα και τον αναβάτη της.
Η Adventure όμως προσφέρει πολύ περισσότερα έξω και μακριά από αυτοκινητόδρομους. Το μακρύ μεταξόνιο και το πανίσχυρο πλαίσιό της, με τη βοήθεια των ποιοτικών αναρτήσεών της, την κάνουν να αδιαφορεί για την κακή ποιότητα του οδοστρώματος. Παραμένει ακλόνητη περνώντας πάνω από κάθε τρύπα ή κακοτεχνία, που υπάρχουν άφθονες στους δευτερεύοντες επαρχιακούς δρόμους μας. Λόγω ύψους και μεταξονίου, χρειάζεται να παίρνει μεγάλες κλίσεις για να στρίψει, ενώ και τα φρένα της είναι να ικανά να “καθαρίσουν” σε δύσκολες περιπτώσεις.
Η ιδιαιτερότητα του χαρακτήρα της και οι μοναδικές της δυνατότητες αποκαλύπτονται και αποζημιώνουν τον περιπετειώδη αναβάτη της, εάν αφήσει κάθε ίχνος ασφάλτου και μπει σε χωματόδρομους. Παραμένοντας άνετη μπορεί να διασχίσει κάθε δασικό δρόμο, ενώ με έμπειρο αναβάτη μπορεί να περάσει και από πραγματικά εμπόδια. Είναι βαρύτερη και πιο ογκώδης από τις καθαρόαιμες enduro μοτοσυκλέτες, αλλά πιο σταθερή από αυτές σε υψηλές ταχύτητες. Ειδικά σε πλαγιολισθήσεις ισχύος, είναι απολαυστική.
Η χαρακτηριστικά μεγάλη αυτονομία, της δίνει μεγάλες δυνατότητες εξερεύνησης, ενώ η δυνατότητά της να κάψει κακής ποιότητας βενζίνη (αποσυνδέοντας ένα βύσμα στην πλεξούδα της) μαζί με τη δυνατότητα επισκευής του καρμπιρατέρ της, την κάνουν ικανή υποψήφια για ταξίδια σε μέρη μακρινά και άγρια.
 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος:Tετράχρονος, μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος με 1 EEK και τέσσερις   βαλβίδες
Διάμετρος επί διαδρομή (mm):101x78
Κυβικά (cc):625
Σχέση συμπίεσης:11,7:1
Ανάφλεξη:Ψηφιακή
Τροφοδοσία:Καρμπιρατέρ Mikuni BST40
Σύστημα εκκίνησης:Μίζα
Σύστημα εξαγωγής:2 σε 1
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος Συμπλέκτη:Υγρός, πολύδισκος, υδραυλικός
Σχέσεις   ταχυτήτων:5
Τελική Μετάδοση:Αλυσίδα, γρανάζια / 2,625
ΠΛΑΙΣΙΟ
Τύπος:Ατσάλινο, κλειστό, σωληνωτό, με αφαιρούμενο υποπλαίσιο
Γωνία κάστερ (o):27,5
Ίχνος (mm):124
Μεταξόνιο (mm):1.510
Ύψος σέλας (mm):945
Βάρος κενή / γεμάτη (kg):158 / -
Ρεζερβουάρ / ρεζέρβα (l):25,5 / 3,5
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
Εμπρός:Ανεστραμμένο WP
Διάμετρος (mm):48
Διαδρομή (mm):265
Ρυθμίσεις:Απόσβεση συμπίεσης   και επαναφοράς
Πίσω:Ένα αμορτισέρ WP με   μοχλικό
Διαδρομή (mm):300
Ρυθμίσεις:Προφόρτιση   ελατηρίου, απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός:Δύο δίσκοι   Brembo 300 χιλιοστών, δαγκάνες με δύο έμβολα
Πίσω:Δίσκος 220mm, δαγκάνα με ένα έμβολο
ΤΡΟΧΟΙ
Εμπρός
Ελαστικό:90/90-21
Ζάντα:2,15x21''
Πίσω
Ελαστικό:140/80-18
Ζάντα:2,50 x18''
ΟΡΓΑΝΑ / ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Ταχύμετρο, ολικός και μερικός χιλιομετρητής, στροφόμετρο, ρολόι, ένδειξη θερμοκρασίας   και καυσίμων, ενδεικτικές λυχνίες για νεκρά / φλας / μεγάλη σκάλα φώτων,   αυτόματος αποσυμπιεστής, διπλό σταντ, σχάρα, ποδιά, χειρολαβές
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Ισχύς εργοστασίου (HP/rpm):53,6 / 7.000
Ροπή εργοστασίου (kg.m/rpm):5,6 / 5.500
ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ
Ισχύς στον τροχό (ΗΡ/rpm):        43,2 / 6.800
Ροπή στον τροχό (kg.m/rpm):    4,8 / 6.300
O κινητήρας που στήριξε την ΚΤΜ σχεδόν δυο δεκαετίες, στην πιο “ραφινάτη” έκδοσή του. Ο LC4 640 High Flow ανεβάζει γρήγορα στροφές, έχει μεγάλη διάρκεια στην απόδοσή του και είναι αντικειμενικά ισχυρός. Οι κραδασμοί του στις υψηλές στροφές όμως, περιορίζουν την πολύωρη εκμετάλλευση της ισχύος του.
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (l/100km)
Μέση:5,4
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ (km)
Μέση:472
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 21, 2014, 11:12:41 πμ από xristos69 »

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Αγορά μοτοσυκλέτας για ευσωμους
« Απάντηση #96 - : Νοέμβριος 21, 2014, 11:21:20 πμ »
Να ακούσω την άποψη σας για το συγκεκριμένο γιατι για τα λεφτά του πραγματικά μοιάζει ευκαιρία


http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5667907/  :thnk: :thnk: :thnk:
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Αγορά μοτοσυκλέτας για ευσωμους
« Απάντηση #97 - : Νοέμβριος 21, 2014, 11:31:23 πμ »
πολυ  καλο  ειναι  ρε  συ  :kalo:   καθαρο  φαινεται  δεν  του  ριχνεις  καμμια  ματια  απο  κοντα??? :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος xristos69

  • *******
  • 1474
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV 1000 abs
  • Αντιδράσεις: +72
Απ: Αγορά μοτοσυκλέτας για ευσωμους
« Απάντηση #98 - : Νοέμβριος 21, 2014, 11:32:39 πμ »
Αργύρη ΠΑΡΤΟ :D . Πολύ καλλύτερο απο το vstrom.
Το πολύ-πολύ μια σέλλα αντιολισθητική και είσαι ο.κ.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 21, 2014, 11:34:32 πμ από xristos69 »

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Αγορά μοτοσυκλέτας για ευσωμους
« Απάντηση #99 - : Νοέμβριος 21, 2014, 11:41:46 πμ »
Εγώ αμέσως μετά τα capo έχω μια αδυναμία στα tiger. Θα το προτιμούσα 955i αλλά στην αναβροχιά........ σε αυτη την τιμή (ουτε πήγασο ie δεν παίρνεις) ) ακούγεται αρκούντως δελεαστικό αν τα χιλιομετρα είναι αληθινά και είναι στην κατάσταση που απο τις φώτο συμπεραίνει κανείς. Και με τον ελοχευοντα κίνδυνο να ξεπέσεις στο τελος στις ρόδες ενός V stromατεξ και σε κάθε φανάρι να συναντας τόσα ώστε να νομίζεις ότι έχεις βγει βόλτα με το ορφανοτροφείο της γειτονίας...... εγω δεν θα το σκεφτόμουν και πολύ. :ohyes: :ohyes:
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 21, 2014, 11:51:18 πμ από naftilos »

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Αγορά μοτοσυκλέτας για ευσωμους
« Απάντηση #100 - : Νοέμβριος 21, 2014, 11:47:12 πμ »
ακομα  δεν  πηρες  τηλεφωνο ???

παρε  τωρα !!! :D :D :D :ohyes: ;)

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Αγορά μοτοσυκλέτας για ευσωμους
« Απάντηση #101 - : Νοέμβριος 21, 2014, 11:52:10 πμ »
και μένα μου κάθετε καλά ιδιαίτερα σε σχέση με την τιμή του. Βέβαια η κατάσταση του ψαλιδιού όπως και της τιμονόπλακας είναι ανακόλουθη του υπολοιπου συνόλου αλλά ίσως να ειναι θέμα υλικών.
Και γω θα προτιμούσα το 955 αλλά τουλάχιστον αυτό ειναι ο προάγγελος του 955 και επίσης injection  :ohyes:
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αγορά μοτοσυκλέτας για ευσωμους
« Απάντηση #102 - : Νοέμβριος 21, 2014, 11:55:01 πμ »
.......................

Χριστο δεν θα διαφωνισω αλλα δεν ειναι μονο η κεφαλη το προβλημα σε αυτα τα μηχανακια και με δεδομενο οτι ο Αργυρης εδωσε το capo για να παρει κατι πιο αξιοπιστο (που για μενα το capo ειναι μια χαρα εν σχεση με τον ανταγωνισμο) δεν θα το προτεινα.
Παρολα αυτα, εγω ξερεις οτι θα το επαιρνα με κλειστα ματια εαν το ηθελα μονο για εκδρομικο εντουρο. Αλλωστε με ενα SXV στην υπογα δεν νομιζω οτι δικαιουμε να μιλαω για αξιοπιστια και ιδιοκτησια  :P



ps. Εγω δεν το πηρα τοτε γιατι ηταν το παλιο και εχει μεινει σε ακινησια πολυ καιρο, μαζι με αλλα αρνητικα λογω των αναγκων μου τοτε ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αγορά μοτοσυκλέτας για ευσωμους
« Απάντηση #103 - : Νοέμβριος 21, 2014, 11:55:50 πμ »
και μένα μου κάθετε καλά ιδιαίτερα σε σχέση με την τιμή του. Βέβαια η κατάσταση του ψαλιδιού όπως και της τιμονόπλακας είναι ανακόλουθη του υπολοιπου συνόλου αλλά ίσως να ειναι θέμα υλικών.
Και γω θα προτιμούσα το 955 αλλά τουλάχιστον αυτό ειναι ο προάγγελος του 955 και επίσης injection  :ohyes:



Θες το capo μου? Ενα βαψιματακι θελει  :D :D
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Αγορά μοτοσυκλέτας για ευσωμους
« Απάντηση #104 - : Νοέμβριος 21, 2014, 11:56:08 πμ »
ΠΑΡΕ  ΤΗΛΕΦΩΝΟ  ΡΕ  ΠΑΙΔΑΚΙ  ΜΟΥ  ΜΑΣ   ΕΣΚΑΣΕΣ   ΚΑΙ  ΠΕΣ  ΜΑΣ  ΤΙ  ΕΓΙΝΕ  :thnk: :)

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης