Προσοχή ακολουθεί μακροσκελές ποστ συγκηνισιακό και μελοδραματικό. Πάρτε χαρτομάντηλα και μυξομάντηλα ανα χείρας.Αργύρη το πρόβλημα σου είναι οτι θέλεις και βλέπεις το θέμα μηχανή με γνώμονα την καρδιά και την αγάπη για την μηχανή και οχι με το μυαλό και την λογική φίλε.
Σε άλλες περιπτώσεις θα έκανες λάθος αλλα στο συγκεκριμένο θέμα αν κάποιος θέλει να λέγεται μηχανόβιος πράττεις ΑΡΙΣΤΑ κατ'εμέ.
Το V-Strom καλά κάνεις και θές να το φτύσεις. Δεν είναι μηχανή για ενα άτομο που έχει καβαλήσει άλλα μηχανάκια και μετά θα πάει εκεί. Αν την είχες για 1η μηχανή οκ θα ήταν. Αν την είχες για 2η πάλι το ίδιο. Αν την είχες καθαρά για εργαλείο πάλι μια χαρά θα ήταν. ΌΜΩΣ δεν είναι τα πράγματα στην περίπτωσή σου έτσι θαρρώ. Η γνώμη μου για το V-Strom είναι οτι είναι ενα αποστειρωμένο μηχανάκι χωρίς εναν χαρακτήρα που θα σε κάνει να την αγαπήσεις. Είναι εργαλείο με τα όλα και τα κάνει όλα σε μέτριο έως καλό βαθμό και γι'αυτό πούλησε και ειδικά σε όσους ήθελαν την 1η μηχανή ειδικά για καθημερινή κίνηση.
Επειδή εχω βρεθεί στην δική σου θέση πρόπερσι 1.5 χρόνο μετά το ατύχημα μου με το προηγούμενο Caponord και έψαχνα και εγώ όλα αυτά τα μηχανάκια που αναφέρεις(τα ίδια ακριβώς όμως και δεν το θεωρώ τυχαίο οτι κοιτάμε αυτά) και μάλιστα οχι 1.5 μήνα αλλά 6 μήνες να σου πω οτι αν δεν κάνεις υποχωρήσεις η δεν ξαναπάς στο Capo δεν θα βρείς αυτό που θέλεις. Δεν θέλω να σε σπρώξω στο Capo με τα λεγόμενα μου αλλά να σου πώ τι αποκόμισα εγώ απο αυτά που έψαχνα.
Tiger 955i: Πιο κοντά στο Capo σαν οδήγηση και αίσθηση λένε αλλά φοβήθηκα οταν ο θείος μου που το είχε χρόνια μου είπε οτι με αυτό είχε 2 πτώσεις ενώ παλιά με άλλα 10 μηχανάκια που είχε δεν είχε πέσει ποτέ. Βαρυ μου το χαρακτήρισε ενω έχει οδηγήσει και Capo και το είπε ελαφρύ. Δεν το οδήγησα οπότε δεν έχω ιδία άποψη αλλά σέβομαι το πολύ έμπειρο άτομο που μου έδωσε πληροφορίες.
ΚΤΜ 950: ΚΑΥΛΑ απίστευτη, γκάζι, ροπές και τα συναφή. Μάλιστα είχα μιλήσει με ενα παλικάρι απο το αντίστοιχο φόρουμ στο τηλέφωνο για 2 ώρες και μου ανέλυε τι πρεπει να γίνει για να έχω αξιόπιστο μηχανάκι και καλή κατανάλωση. Με φόβισαν οι συχνές βλάβες και το γεγονός οτι ήθελα αλλο ενα χιλιάρικο μονο και μόνο για να ρίξω την κατάλωση στα 6.5-7 λίτρα απο τα 9-10 που έχει απο μαμά.
Bandit : Δεν το έψαχνα πολύ γιατί δεν τρελενόμουν να γυρίσω στην κατηγορία. Είχα Kawasaki Z750S που εντάξει είναι ενα σκαλί πιο πάνω σε γκάζι αλλά κάπου εκεί είναι μωρέ και είχα περάσει την φάση ανοίγω γκάζι μεχρι τα 220 για να πω οτι τρέχω λίγο.
Varadero: Το έψαξα πολύ και ήμουν έτοιμος να το πάρω. Αλλά συνηδειτοποίησα οτι θα έπαιρνα την κακή Version του Capo με αναρτήσεις σουμιέδες, κέντρο βάρους στο κεφάλι μου και θα έκανα μια τρύπα στο νερό με την αγορά του.
V-Strom 650 : Είπα πιο πάνω την γνώμη μου. Είδα και το 1000 η αλήθεια είναι μιας και είναι και το πιο γρήγορο στην κατηγορία αλλά η υψηλή κατανάλωση με απέτρεψε(μαζί με όσα είπα για το 650). Κοιτάξα το KLV1000 σαν άλλο χρωματισμό απλά αλλά 1-2 βρήκα μόνο και αυτά μακριά μου.
BMW 1150 GS: Ηταν ο κύριος αντίπαλος. Είχε όσα ήθελα σε μηχανή αλλά δεν είχε το πιο βασικό. ΟΜΟΡΦΙΑ. Να την βλέπω και να λέω "Πόσο μουν@ρ@ μηχανή έχω ρε συ". Εψαχνα πάνω της κάτι να με ελκύει και οταν την έβλεπα απο μπροστά σκεφτομουν "Πόσο άσχημη την κάνανε οι Γερμανοί ρε συ???".
Ετσι συνειδητοποίησα οτι οταν παλιά είχα επιλέψει το CAPO ήταν γιατί είχε οτι έψαχνα σε μία μηχανή αυτή την περίοδο. Ομορφιά, γκάζι 2κύλινδρου, ήχο 2κύλινδρου, ικανότητα μεγάλου, ξεκούραστου ταξιδιού, ικανότητα φορτώματος μουλαριού, θέση συναναβάτη, ABS, αναρτήσεις καλές και όλα όσα ξέρεις πολύ καλά με την προοπτική όμως οτι δίνω ενα μικρό ποσό για να πάρω ενα μηχανάκι σε καλό επίπεδο και δίνω χρήματα σιγά-σιγά για να το φτάσω εκεί που θέλω εγώ.
Και έτσι πήρα το CAPO μου του 05(εντάξει του 04 είναι αλλά η άδεια γράφει 1/05 χεχε) με 3250 σε αρκετά καλή κατάσταση με όλα τα προβλήματα λυμμένα απο τους προηγούμενους κατόχους. Δεν ήταν τέλειο αλλά δεν περίμενα με 3250 να πάρω το τέλειο. Εχω δώσει μεχρι τώρα επειδή εγώ το ήθελα οχι γιατί το χρειαζότανε 300€ για φρένα,150€ για το τιμόνι του RAID, 40€ για το φτερό του RAID, 150€ για τα κάγκελα πλαινά και μπροστά του RAID και αλλα 50€ ακόμα για ψιλολοίδια και φυσικά τα service του. Δεν ντρέπομαι να πω οτι σκοπός μου είναι να το κάνω RRR δηλαδή Rally Raid Replica και σιγά σιγά θα το καταφέρω(απλά θα κάνω άλλο χρωματισμό οχι καφέ-μπεζ αλλά μαύρο-γκρι) και έτσι θα αποκτήσω αυτό που θέλει η καρδιά μου και όχι αυτό που έλεγε το μυαλό μου να αποκτήσω.
Και εσύ το ίδιο πρόβλημα με εμάς εχεις και σκέφτεσαι με την καρδιά και δεν έχεις αποφασίσει ακόμα τι θα πάρεις. Θα σου έρθει το κλικ μην φοβάσαι. Εξάλλου έχεις καιρό μέχρι την κοπή της πίτας που σου δίνουμε διορία όπου όμως πρέπει να παραστείς με μηχανή πια αν θές να συνεχίσεις να είσαι μέλος εδώ μέσα