0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ιδανικά, ίσως προτιμούσα ένα Multistrada 1200, έχει το κάτι ιδιαίτερο που μου αρέσει ενώ είναι υπερτούμπανο σε όλα (στήσιμο,γκάζι,ηλεκτρονικά). Δυστυχώς τα θεωρώ επίσης υπερβολικά ακριβά για μτχ.
Παράθεση από: lospsi στις Ιανουάριος 04, 2019, 10:33:32 πμΙδανικά, ίσως προτιμούσα ένα Multistrada 1200, έχει το κάτι ιδιαίτερο που μου αρέσει ενώ είναι υπερτούμπανο σε όλα (στήσιμο,γκάζι,ηλεκτρονικά). Δυστυχώς τα θεωρώ επίσης υπερβολικά ακριβά για μτχ.Πρώτο μήνα, μου χάλασε το bluetooth, δεύτερο μήνα μου ράγισε ένα κύλινδρο, τρίτο μήνα φουρκέτα κιβωτίου....στους τέσσερις μήνες, το έδωσα
μαλακια εκανες,καινουργιο μηχανακι με λυμμενα ολα του τα προβληματα πουλησες λογικα στον επομενο....ανατιναχτηκε
Ως πρώην ιδιοκτήτης tuono, πιο παλιά Tiger 1050, ακόμη πιο παλιά Multi1200, ktm RC8 (και η λίστα δεν τελειώνει) και πλέον Tracer, έχω να δηλώσω τα εξής:Η όποια σύνδεση του Tracer με το TDM, είναι επιεικώς άτοπη.Σε καμία περίπτωση δεν είναι η εξέλιξή του και σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνονται. Είναι σαν να συγκρίνουμε wrangler με cherokee επειδή και τα δύο είναι ψηλά απ'το έδαφος.Αυτοί που πήγαν στα Μέγαρα και μετά ήθελαν να το δώσουν, μάλλον έψαχναν κάτι άλλο εξ'αρχής.Το 1050 είναι μια χαρά για σπορ οδήγηση, δεδομένης πάντα, της κατηγορίας του. Τα κάνει όλα, για τα οποία είναι φτιαγμένο, πολύ καλά και εύκολα.Το δικό μου, είχε βγει εξαιρετικά τίμιο, χωρίς βλάβες και προβλήματα.Από ΚΤΜ και Multi, όχι απλά έχω καεί.....δεν θέλω να τα βλέπω, ούτε ζωγραφιστά. Αν ήμουν κάθε Τετάρτη, μόνο, μάστορα, θα έλεγα και ευχαριστώ!TUONO V4 και let the good times roll, λοιπόν, φίλε μου!!!!
Συμφορομίτη δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά συμφωνώ μαζί σου απολύτως
Ότι είμαι μια βασανισμένη μηχανόβια ψυχή, το ξέρω. Περνάω προφανώς κάτι σαν μοτοσυκλετιστική κλιμακτήριο
Το είπαμε ότι είμαι μια βασανισμένη μηχανόβια ψυχή, ε?😎
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι