0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Αλλαγή σελίδας. Πάλι.
« Απάντηση #90 - : Ιανουάριος 03, 2019, 03:57:44 μμ »
Έχεις οδηγήσει κανένα από τα δύο? Για κάνε πρώτα καμία βόλτα γιατί σε βλέπω να ξανακάνεις αλλαγή πριν το Πάσχα!

Sent from my Redmi Note 6 Pro using Tapatalk


*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2726
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1901
Απ: Αλλαγή σελίδας. Πάλι.
« Απάντηση #91 - : Ιανουάριος 03, 2019, 04:40:04 μμ »
Tiger είχα οδηγήσει παλιά, tracer δεν πρόλαβα... Λες να μην με καλύψουν?

Για πε, για πε...
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1414
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +123
Απ: Αλλαγή σελίδας. Πάλι.
« Απάντηση #92 - : Ιανουάριος 03, 2019, 06:09:18 μμ »
Το Tracer (εξελιγμένο TDM) κάποιοι που πήγανε στα Μέγαρα ψάχνανε μετά να το δώσουνε.

Το Tiger φημίζεται για την έλλειψη ……… ψυχής και φυσικά για τις μέτριες ικανότητές του σε σπορ οδήγηση

Το VFR1200 (πουλήθηκε) είναι πολύ τίμιο V4 με ηλεκτρονικά τελευταίας τεχνολογίας, μονόμπρατσο και θα σου έδινε τη ροπή που θα αναπολείς όταν πάρεις πάλι 4 σε σειρά. Βέβαια 100 άλογα παραπάνω από αυτό που ψάχνεις και δύσστριφτο για τα γούστα σου !!!!!

Τίποτα, μάζεψε λεφτά για το V4ουόνο και μην βασανίζεις άλλο την ψυχή σου  :D :D :D :D :D
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος giorgosktm

  • ***
  • 166
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +78
Απ: Αλλαγή σελίδας. Πάλι.
« Απάντηση #93 - : Ιανουάριος 03, 2019, 09:13:39 μμ »
Ktm smt 990 μονοδρομος

Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2726
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1901
Απ: Αλλαγή σελίδας. Πάλι.
« Απάντηση #94 - : Ιανουάριος 03, 2019, 09:34:04 μμ »
Ktm smt 990 μονοδρομος


Μαζί σου, στο τσακ ήταν να πάρω ένα.
Το θέμα είναι πως να πείσω τους πωλητές ότι πουλάνε ακριβά ή με ποιά λογική να δώσω το 990 adventure και 2-3Κ για να πάρω πάλι 990, αλλά SMT?
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος giorgosktm

  • ***
  • 166
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +78
Απ: Αλλαγή σελίδας. Πάλι.
« Απάντηση #95 - : Ιανουάριος 03, 2019, 10:08:48 μμ »
Η αληθεια ειναι οτι ειναι λιγα και εδω και 3 χρονια η τιμη τους ειναι ακριβως ιδια σε αντιθεση με το sm που τα σκοτωνουν. Καλυτερα δωσε το δικο σου και ισως με καλο παζαρι φτασεις στα λεφτα που θες.

Για τα tiger αυτο που ξερω ειναι οτι καιει πολυ εκτος απο βενζινη και λαδι. Και παιζουν πολλα επισκευασμενα.
Το yamaha μου φαινεται λιγο δευτερο ποιοτικα και θα χεις τη νουμερο 1 επιλογη των κλεφτων και των καγκουρων.
Νομιζω μονο μεταξυ aprilia-ktm μπορεις να πετυχεις ολα αυτα που ψαχνεις αξιοπιστα και απολαυστικα

Γιατι δεν παιρνεις και ενα τουονο φθηνο και να κρατησεις κ το ktm? Φανταζομαι το χεις σκεφτει ηδη

Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


*

Αποσυνδεδεμένος shiverakias37

  • *******
  • 1250
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: APRILIA SHIVER GT ABS - KTM 1090 ADVENTURE
  • Αντιδράσεις: +202
Απ: Αλλαγή σελίδας. Πάλι.
« Απάντηση #96 - : Ιανουάριος 03, 2019, 11:08:35 μμ »
Υπάρχει και το 990 SMT που εχει 17αρες ζαντες και ειναι η ορθια street εκδοση αυτου του κινητηρα.Απο το 2011 και επειτα εχει και abs
Nikos

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: Αλλαγή σελίδας. Πάλι.
« Απάντηση #97 - : Ιανουάριος 03, 2019, 11:17:57 μμ »
Ρε παρε ενα ντορσο να βρεις την υγεία σου
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος Agisilaos

  • *******
  • 1812
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsodouro 750 Abs 11 / Triumph Tiger 1050 09 Yamaha fazer 600 s2 10
  • Αντιδράσεις: +995
Απ: Αλλαγή σελίδας. Πάλι.
« Απάντηση #98 - : Ιανουάριος 03, 2019, 11:37:59 μμ »
Ρε παρε ενα ντορσο να βρεις την υγεία σου
:h22: :h22:  το 1200 φαντάζομαι λες
Train like a beast... Eat like a king... Sleep like a baby

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2726
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1901
Απ: Αλλαγή σελίδας. Πάλι.
« Απάντηση #99 - : Ιανουάριος 04, 2019, 07:31:50 πμ »
Καλημέρα!

Η αληθεια ειναι οτι ειναι λιγα και εδω και 3 χρονια η τιμη τους ειναι ακριβως ιδια σε αντιθεση με το sm που τα σκοτωνουν. Καλυτερα δωσε το δικο σου και ισως με καλο παζαρι φτασεις στα λεφτα που θες.

Για τα tiger αυτο που ξερω ειναι οτι καιει πολυ εκτος απο βενζινη και λαδι. Και παιζουν πολλα επισκευασμενα.
Το yamaha μου φαινεται λιγο δευτερο ποιοτικα και θα χεις τη νουμερο 1 επιλογη των κλεφτων και των καγκουρων.
Νομιζω μονο μεταξυ aprilia-ktm μπορεις να πετυχεις ολα αυτα που ψαχνεις αξιοπιστα και απολαυστικα

Γιατι δεν παιρνεις και ενα τουονο φθηνο και να κρατησεις κ το ktm? Φανταζομαι το χεις σκεφτει ηδη


Επειδή έχω αλλάξει 3 μηχανάκια τα τελευταία χρόνια, ειλικρινά σου λέω πως έχω βαρεθεί να προσπαθώ να πείσω τον άλλο ότι δεν πουλάει την κότα με τα χρυσά αυγά. Είναι και περιουσία του καθενός όποτε δεν μπορείς να πεις και πολλά. Απλά δεν ασχολούμαι πλέον με άκυρες τιμές :ohyes:
Tiger θα κοιτάξω να πάρω από 2011 και μετά, όπου είναι πιο "safe", τα καγκούρικα ψιλοφαίνονται. Ομοίως για Tracer με την διαφορά ότι με λίγα σχετικά λεφτά παίρνεις καινούργιο και "πολύ" μηχανάκι. Δεν με απασχολεί το θέμα κλοπής μιας και δεν κυκλοφορεί αστικά ενώ φυλάσσεται σε κλειστό γκαράζ.
Γενικά τα aprilia αξίζουν (για τα ΚΤΜ δεν μπορώ να πω το ίδιο για όλα τα μοντέλα, πχ το 990SM είναι πραγματικά καλό και φθηνό αλλά με περιορίζει πολύ στην χρήση του) αλλά δεν μπορώ να έχω 2 μηχανές δυστυχώς (και ένα σκούτερ που ήδη έχω), είναι υπερβολή. Άσε που είχα Tuono και μπορώ να σου πω ότι πλην πίστας, μπορείς να κάνεις όλα τα άλλα (εκδρομές, σβέλτες βολτίτσες) με τα παραπάνω μηχανάκια, με περίπου αντίστοιχους (αν όχι τους ίδιους) ρυθμούς χωρίς όμως την κούραση ;) . Τουλάχιστον, με τις δικές μου ικανότητες...

Υπάρχει και το 990 SMT που εχει 17αρες ζαντες και ειναι η ορθια street εκδοση αυτου του κινητηρα.Απο το 2011 και επειτα εχει και abs
Το έχουμε κουβεντιάσει πιο πάνω Νίκο, ίσχυει ότι γράφω περί τιμής

Ρε παρε ενα ντορσο να βρεις την υγεία σου
Το πουλάς??
 :tez: :P :tez: :P

Ρε παρε ενα ντορσο να βρεις την υγεία σου
:h22: :h22:  το 1200 φαντάζομαι λες
Το πραγματικό, αληθινό, αντρικό Dorso είναι μόνο το 750. Του Alex. ΤΕΛΟΣ
 :P :tez:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 04, 2019, 07:35:03 πμ από lospsi »
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος xristos69

  • *******
  • 1474
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV 1000 abs
  • Αντιδράσεις: +72
Απ: Αλλαγή σελίδας. Πάλι.
« Απάντηση #100 - : Ιανουάριος 04, 2019, 08:01:47 πμ »
Καλημέρα και καλή χρονια σε όλους μας! Μαλλον αυτό σου κάνει!!!!!!!!

*

ndim

Απ: Αλλαγή σελίδας. Πάλι.
« Απάντηση #101 - : Ιανουάριος 04, 2019, 09:29:05 πμ »
Ως πρώην ιδιοκτήτης tuono, πιο παλιά Tiger 1050, ακόμη πιο παλιά Multi1200, ktm RC8 (και η λίστα δεν τελειώνει) και πλέον Tracer, έχω να δηλώσω τα εξής:

Η όποια σύνδεση του Tracer με το TDM, είναι επιεικώς άτοπη.
Σε καμία περίπτωση δεν είναι η εξέλιξή του και σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνονται. Είναι σαν να συγκρίνουμε wrangler με cherokee επειδή και τα δύο είναι ψηλά απ'το έδαφος.
Αυτοί που πήγαν στα Μέγαρα και μετά ήθελαν να το δώσουν, μάλλον έψαχναν κάτι άλλο εξ'αρχής.

Το 1050 είναι μια χαρά για σπορ οδήγηση, δεδομένης πάντα, της κατηγορίας του. Τα κάνει όλα, για τα οποία είναι φτιαγμένο, πολύ καλά και εύκολα.
Το δικό μου, είχε βγει εξαιρετικά τίμιο, χωρίς βλάβες και προβλήματα.

Από ΚΤΜ και Multi, όχι απλά έχω καεί.....δεν θέλω να τα βλέπω, ούτε ζωγραφιστά. Αν ήμουν κάθε Τετάρτη, μόνο, μάστορα, θα έλεγα και ευχαριστώ!

TUONO V4 και let the good times roll, λοιπόν, φίλε μου!!!!  :thup::

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2726
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1901
Απ: Αλλαγή σελίδας. Πάλι.
« Απάντηση #102 - : Ιανουάριος 04, 2019, 09:49:09 πμ »
Ως πρώην ιδιοκτήτης tuono, πιο παλιά Tiger 1050, ακόμη πιο παλιά Multi1200, ktm RC8 (και η λίστα δεν τελειώνει) και πλέον Tracer, έχω να δηλώσω τα εξής:

Η όποια σύνδεση του Tracer με το TDM, είναι επιεικώς άτοπη.
Σε καμία περίπτωση δεν είναι η εξέλιξή του και σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνονται. Είναι σαν να συγκρίνουμε wrangler με cherokee επειδή και τα δύο είναι ψηλά απ'το έδαφος.
Αυτοί που πήγαν στα Μέγαρα και μετά ήθελαν να το δώσουν, μάλλον έψαχναν κάτι άλλο εξ'αρχής.

Το 1050 είναι μια χαρά για σπορ οδήγηση, δεδομένης πάντα, της κατηγορίας του. Τα κάνει όλα, για τα οποία είναι φτιαγμένο, πολύ καλά και εύκολα.
Το δικό μου, είχε βγει εξαιρετικά τίμιο, χωρίς βλάβες και προβλήματα.

Από ΚΤΜ και Multi, όχι απλά έχω καεί.....δεν θέλω να τα βλέπω, ούτε ζωγραφιστά. Αν ήμουν κάθε Τετάρτη, μόνο, μάστορα, θα έλεγα και ευχαριστώ!

TUONO V4 και let the good times roll, λοιπόν, φίλε μου!!!!  :thup::


Η γνώμη σου έχει ιδιαίτερη βαρύτητα λοιπόν. Θα ήθελα μερικές ακόμα πληροφορίες σχετικά με το Tiger 1050 σε σχέση με το Tracer.

Κατά τα άλλα, για Tuono V4 δεν ψήνομαι. Είχα το S1000R, έχω οδηγήσει το V4, όλα καλά και με τον δικό του χαρακτήρα το καθένα αλλά για τώρα δεν θέλω τόσο "πολεμικό" μηχανάκι. Να σου πω δηλαδή ένα παράδειγμα:
πήγα με το 990 adv Επίδαυρο προχθές και βρήκα υγρασίες. Πήγα μια χαρά, ξεκούραστα και στα σημεία που μπορούσα λίγο να πιέσω, το φχαριστήθηκα (τηρουμένων των αναλογιών πάντα). Γύρισα και ένοιωθα χορτάτος!
Έχω κάνει την διαδρομή με αντίστοιχες συνθήκες με σπορ μηχανάκια που είχα (tuono, S1000R και άλλα παλιοτερα) και όταν δεν μπορούσα να τρέξω (σύμφωνα με τις δικές μου δυνατότητες πάντα), ξενέρωνα, δεν το φχαριστιόμουν. Δηλαδή, αυτά τα μηχανάκια αν δεν τα πιέσεις λίγο, σε κουράζουν, νιώθεις ένα κενό.

Με τα νέα αυτά στρητ μηχανάκια, έχεις την επιλογή να πας πιο χαλαρά, χωρίς να σε κουράσουν, ενώ όταν θέλεις να πιέσεις, μπορούν να σου δώσουν συγκινήσεις ;)

Φυσικά, όλα τα παραπάνω είναι προσωπικές αντιλήψεις πάντα!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 04, 2019, 09:51:15 πμ από lospsi »
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

ndim

Απ: Αλλαγή σελίδας. Πάλι.
« Απάντηση #103 - : Ιανουάριος 04, 2019, 09:57:45 πμ »
Δηλαδή, αυτά τα μηχανάκια αν δεν τα πιέσεις λίγο, σε κουράζουν, νιώθεις ένα κενό.

Δεν θα μπορούσες να το θέσεις καλύτερα!
Ανάμεσα στα πολλά και διάφορα που είχα (καλές εποχές με Πασοκάρα!!!) είχα και 2 gsxr1000 και έναZX10R.
Τα μηχανάκια που είναι φτιαγμένα για πίστα και με υψηλές επιδόσεις, δυστυχώς δεν είναι για τίποτ'άλλο. Ασχέτως αν εμείς κάνουμε συμβιβασμούς ή αυταπατώμεθα.

Κοίταξε τώρα, εγώ έχω πολύ λίγο καιρό το Tracer. Οκ, είναι ωραίο μηχανάκι.
Πιο ελαφρύ από το tiger, ελαφρώς πιο δυνατό, τα φρένα του τα βρίσκω επίσης πιο δυνατά. Χαρακτηριστική του είναι επίσης, η πολύ χαμηλή του κατανάλωση.
Μετά τα 190χλμ όμως, παρά το ότι έχουν μακρύνει το ψαλίδι, δεν είναι τόσο σταθερό. ενώ το 1050 ήταν ακλόνητο.
Από στρίψιμο, ίσως να μην πρέπει ακόμη να εκφέρω άποψη, αλλά νομίζω ότι μου "κούμπωσε" καλύτερα το 1050.
Ίσως το έχω ψιλομετανιώσει. Μάλλον τώρα θα έπαιρνα το 1050 (το μονόμπρατσο).

Το 1050 δεν μου παρουσίασε ποτέ το παραμικρό και η συντήρησή του δεν μπορώ να πω ότι κόστιζε (το πήγαινα πάντα στον Κόντη και όχι στην triumph).

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2726
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1901
Απ: Αλλαγή σελίδας. Πάλι.
« Απάντηση #104 - : Ιανουάριος 04, 2019, 10:33:32 πμ »
Δεν θα μπορούσες να το θέσεις καλύτερα!
Ανάμεσα στα πολλά και διάφορα που είχα (καλές εποχές με Πασοκάρα!!!) είχα και 2 gsxr1000 και έναZX10R.
Τα μηχανάκια που είναι φτιαγμένα για πίστα και με υψηλές επιδόσεις, δυστυχώς δεν είναι για τίποτ'άλλο. Ασχέτως αν εμείς κάνουμε συμβιβασμούς ή αυταπατώμεθα.

Κοίταξε τώρα, εγώ έχω πολύ λίγο καιρό το Tracer. Οκ, είναι ωραίο μηχανάκι.
Πιο ελαφρύ από το tiger, ελαφρώς πιο δυνατό, τα φρένα του τα βρίσκω επίσης πιο δυνατά. Χαρακτηριστική του είναι επίσης, η πολύ χαμηλή του κατανάλωση.
Μετά τα 190χλμ όμως, παρά το ότι έχουν μακρύνει το ψαλίδι, δεν είναι τόσο σταθερό. ενώ το 1050 ήταν ακλόνητο.
Από στρίψιμο, ίσως να μην πρέπει ακόμη να εκφέρω άποψη, αλλά νομίζω ότι μου "κούμπωσε" καλύτερα το 1050.
Ίσως το έχω ψιλομετανιώσει. Μάλλον τώρα θα έπαιρνα το 1050 (το μονόμπρατσο).

Το 1050 δεν μου παρουσίασε ποτέ το παραμικρό και η συντήρησή του δεν μπορώ να πω ότι κόστιζε (το πήγαινα πάντα στον Κόντη και όχι στην triumph).


Θεωρώ ότι στα λεφτά που παίζουν τα Tiger Sport, είναι καλύτερη επιλογή το Tracer λόγω ηλεκτρονικών και χρονολογίας (τα μεν ξεκινάνε από 8Κ, τα δε από 7Κ). Ιδανικά, ίσως προτιμούσα ένα Multistrada 1200, έχει το κάτι ιδιαίτερο που μου αρέσει ενώ είναι υπερτούμπανο σε όλα (στήσιμο,γκάζι,ηλεκτρονικά). Δυστυχώς τα θεωρώ επίσης υπερβολικά ακριβά για μτχ.
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης