0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ktm smt 990 μονοδρομος
Ρε παρε ενα ντορσο να βρεις την υγεία σου
Η αληθεια ειναι οτι ειναι λιγα και εδω και 3 χρονια η τιμη τους ειναι ακριβως ιδια σε αντιθεση με το sm που τα σκοτωνουν. Καλυτερα δωσε το δικο σου και ισως με καλο παζαρι φτασεις στα λεφτα που θες.Για τα tiger αυτο που ξερω ειναι οτι καιει πολυ εκτος απο βενζινη και λαδι. Και παιζουν πολλα επισκευασμενα.Το yamaha μου φαινεται λιγο δευτερο ποιοτικα και θα χεις τη νουμερο 1 επιλογη των κλεφτων και των καγκουρων.Νομιζω μονο μεταξυ aprilia-ktm μπορεις να πετυχεις ολα αυτα που ψαχνεις αξιοπιστα και απολαυστικαΓιατι δεν παιρνεις και ενα τουονο φθηνο και να κρατησεις κ το ktm? Φανταζομαι το χεις σκεφτει ηδη
Υπάρχει και το 990 SMT που εχει 17αρες ζαντες και ειναι η ορθια street εκδοση αυτου του κινητηρα.Απο το 2011 και επειτα εχει και abs
Παράθεση από: AlexDorso στις Ιανουάριος 03, 2019, 11:17:57 μμΡε παρε ενα ντορσο να βρεις την υγεία σου το 1200 φαντάζομαι λες
Ως πρώην ιδιοκτήτης tuono, πιο παλιά Tiger 1050, ακόμη πιο παλιά Multi1200, ktm RC8 (και η λίστα δεν τελειώνει) και πλέον Tracer, έχω να δηλώσω τα εξής:Η όποια σύνδεση του Tracer με το TDM, είναι επιεικώς άτοπη.Σε καμία περίπτωση δεν είναι η εξέλιξή του και σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνονται. Είναι σαν να συγκρίνουμε wrangler με cherokee επειδή και τα δύο είναι ψηλά απ'το έδαφος.Αυτοί που πήγαν στα Μέγαρα και μετά ήθελαν να το δώσουν, μάλλον έψαχναν κάτι άλλο εξ'αρχής.Το 1050 είναι μια χαρά για σπορ οδήγηση, δεδομένης πάντα, της κατηγορίας του. Τα κάνει όλα, για τα οποία είναι φτιαγμένο, πολύ καλά και εύκολα.Το δικό μου, είχε βγει εξαιρετικά τίμιο, χωρίς βλάβες και προβλήματα.Από ΚΤΜ και Multi, όχι απλά έχω καεί.....δεν θέλω να τα βλέπω, ούτε ζωγραφιστά. Αν ήμουν κάθε Τετάρτη, μόνο, μάστορα, θα έλεγα και ευχαριστώ!TUONO V4 και let the good times roll, λοιπόν, φίλε μου!!!!
Δηλαδή, αυτά τα μηχανάκια αν δεν τα πιέσεις λίγο, σε κουράζουν, νιώθεις ένα κενό.
Δεν θα μπορούσες να το θέσεις καλύτερα! Ανάμεσα στα πολλά και διάφορα που είχα (καλές εποχές με Πασοκάρα!!!) είχα και 2 gsxr1000 και έναZX10R. Τα μηχανάκια που είναι φτιαγμένα για πίστα και με υψηλές επιδόσεις, δυστυχώς δεν είναι για τίποτ'άλλο. Ασχέτως αν εμείς κάνουμε συμβιβασμούς ή αυταπατώμεθα.Κοίταξε τώρα, εγώ έχω πολύ λίγο καιρό το Tracer. Οκ, είναι ωραίο μηχανάκι. Πιο ελαφρύ από το tiger, ελαφρώς πιο δυνατό, τα φρένα του τα βρίσκω επίσης πιο δυνατά. Χαρακτηριστική του είναι επίσης, η πολύ χαμηλή του κατανάλωση.Μετά τα 190χλμ όμως, παρά το ότι έχουν μακρύνει το ψαλίδι, δεν είναι τόσο σταθερό. ενώ το 1050 ήταν ακλόνητο.Από στρίψιμο, ίσως να μην πρέπει ακόμη να εκφέρω άποψη, αλλά νομίζω ότι μου "κούμπωσε" καλύτερα το 1050.Ίσως το έχω ψιλομετανιώσει. Μάλλον τώρα θα έπαιρνα το 1050 (το μονόμπρατσο).Το 1050 δεν μου παρουσίασε ποτέ το παραμικρό και η συντήρησή του δεν μπορώ να πω ότι κόστιζε (το πήγαινα πάντα στον Κόντη και όχι στην triumph).
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι