Τι είχες Γιώργο (sic), τι είχα πάντα.
Με έτρωγε καιρό τώρα η επιθυμία για ένα gen2, χώρις λόγο και αιτία. Απλά ήθελα ένα factory πάλι. Όταν λοιπόν αποφάσισα να δώσω και το Fireblade, άρχισα να ψάχνω και δεν άργησα να "πέσω" πάνω στην αγγελία ενός factory στην Πάρο. Από τις φωτό κατάλαβα έυκολα ότι δεν είναι μηχανάκι βιτρίνας, μου το είπε άλλωστε και το παιδί εκεί. Μέτρησα τα κουκιά μου, έκανα τους υπολογισμούς μου και βουρ. Κατόπιν υπόδειξης και του πωλητή, έκλεισα πρωινή πτήση για Πάρο και θα προλάβαινα και το πρωινό καράβι της επιστροφής! Μάλιστα, είχε το σασπενς του η όλη φάση, μηχανάκι από απόσταση, εισητήρια και χρόνοι ψιλοπιεσμένοι.
Γουστάρω!
Πρωινή πτήση προς Πάρο

7.50πμ ήμουν στο νησί, με μάζεψε ο πωλητής με το αμάξι, πήγαμε και πήρα το μηχανάκι, κάτσαμε για καφέ και κάναμε τις διαδικασίες ηλεκτρονικά. Τσακ μπαμ! Καλό παιδί ο Κώστας!
Το factory στην Πάρο

10.30πμ επιβιβαζόμουν στο καράβι της γραμμής και 3.30μμ έφτανα Πειραιά.
Το factory στο σπίτι μου

και πρόλαβα να το γδύσω ώστε να δω τι παίζει και πως θα κινηθώ

Λοιπόν, το Tuono δεν είναι σε καλή κατάσταση. Θα έλεγα ότι είναι σε μέτρια προς κακή, πράγμα που περίμενα εν μέρει. Βαμμένο και νησιώτικο ( με ότι αυτό συνεπάγεται σε σκουριές) το είχα δει από τις φωτό, αρκετά παραμελημένο από τον/τους ιδιοκτήτες από κοντά. Προσωπικά, ξεκίνησα την όλη διαδικασία από καπρίτσιο περισσότερο, με σχετικά υπολογισμένο ρίσκο. Αν δεν είναι καλό το σπάω ανταλλακτικά, αυτό ήταν/είναι το πλάνο.
Προς το παρόν όμως δεν ξέρω αν τελικά έκανα καλή επιλογή, το φθηνό το τρώει ο παράς ή στην περίπτωση μου μάλλον καλύτερα ταιριάζει το "το φθηνό μου τρώει τον παρά (στην πορεία)".
Εδώ θα είμαστε να τα λέμε και να δω πως θα κινηθώ.
Τα θετικά του μέχρι στιγμής:
- το μοτερ κελαηδάει
- το κιβώτιο είναι βούτυρο
- δεν φαίνεται να έχει κάποιο σοβαρό θέμα σε σασί
- έχει γίνει συντήρηση στα μπροστινά (λόγω κλασμένης τσιμούχας)
Τα αρνητικά:
- δεκάδες βίδες σκουριασμένες και διαφόρων τύπων και διαστάσεων
- το πίσω αμορτισέρ φαίνεται να είναι σε κακά χάλια
- ερωτηματικό για το μοχλικό, κάτι κοπανάει πίσω σε σαμαράκια
- το δεξί φανάρι είναι ραγισμένο, δεν το είχα δει καλά στις φωτό
- επειγόντως αρκετά αναλλώσιμα (αλυσιδογράναζα, τακάκια, ίσως πίσω δίσκος κτλ)
