0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
όμως, δυστυχώς,
«Μια καλή τιμωρία για όλους αυτούς του παπάρες που κληρονομούν γνωστά προβλήματα στα επόμενα μοντέλα, θα ήταν να τους αφήσεις στις Αλπεις ή στα Πυρηναία νύχτα με καταιγίδα να ΄ρχεται, και ένα κοπάδι πεινασμένους λύκους (ή καμμιά αρκούδα) να κατεβαίνουν το βουνό.Εκεί να δεις για πότε θα βελτίωναν τους διακόπτες....»
και τι να πω άλλοστε!!!!!!!το πρόβλημα με την αντιπροσωπεία γνωστό και χωρίς να μπορούμε έστω να ελπίζουμε σε λύση!!!!!!!Που είσαι ρε LIANA!!!!!!!!!ΥΓ. που να μίλαγα κιόλας!!!!
Βρεεεε μην τρελενεστε !! Τα εχω πει ...500000 φορες !!! Ενας διακόπτης είναι ....τον επισκευάζεις ...και εφυγες !!!
Παράθεση από: saddle69 στις Σεπτέμβριος 17, 2008, 01:52:58 μμΒρεεεε μην τρελενεστε !! Τα εχω πει ...500000 φορες !!! Ενας διακόπτης είναι ....τον επισκευάζεις ...και εφυγες !!! αυτη η ανεση σου με τρελλαίνει ρε φουστημ.....
...Οταν μια εταιρεια παραγει 10 μοναδες και οι 2 εμφανιζουν προβλημα και μια αλλη παραγει 100 και εμφανιζουν προβλημα οι 5 πιστευω οτι απο μονο του αυτο ...κατι σημαινει.
Όμως κοιτώντας και συζητώντας με φίλους που έχουν άλλες μάρκες μοτο, χρόνια τώρα, έχω φτάσει στο συμπέρασμα πως δεν υπάρχει καμία μοτοσυκλέτα που να μην βγάζει χαζοπροβληματάκια που να σε χαλάνε... τι εννοώ:τα τερατα αξιοπιστίας ΧΤ600 έκαιγαν πάντα ηλεκτρονικές, μόνο που κανείς δεν το έλεγε... τα africa 750, cbr 600 έκαιγαν πρώτα τους ανορθωτές και μετά τις ηλεκτρονικές... τα DR650 έμειναν από μίζα, τα ZZR από ηλεκτρικά και τα 1100 έσπαγαν στανταρ τον 3ο κύλινδρο, τα gsxr τα τελευταια κόβουν πλαίσιο, τα busa έχουν πρόβλημα στα φρένα, τα bmw 1200gs όταν ζοριστούν κόβουν άξονα μετάδοσης και δεν κάνει να τα πλένεις όταν είναι ζεστά γιατί καίγονται τα ηλεκτρονικά του ξεκασμού και δεν πρέπει να τα αφήνεις παραπάνω από 3 μέρες χωρίς να έχεις τον φορτιστή μπαταρίας επάνω, τα F800GS έχουν προβλήματα στο κίβώτιο, τα ΚΤΜ σπαγανε κεφαλές και ψαλίδια, τα ducati o χριστός και η παναγία το 1098 μένει στα 5000χλμ και πάει λέγοντας...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι