0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

patman46

Απ: Aprilia τέλος για εμένα ... sorry
« Απάντηση #15 - : Σεπτέμβριος 17, 2008, 10:34:24 πμ »
όσοι με ξέρετε, ξέρετε πολύ καλά ότι δεν κρύβομαι πίσω από το δαχτυλό μου. ξέρετε επίσης πως έχω λίωσει στα χέρια μου 2 πήγασο (ένα 600 και ενα 650). Ατυχίες και ελατωματικά ανταλλακτικά τα έχω αντιμετωπίσει και έχω μείνει και έχω σιχτιρισει πολύ πριν έρθω εδώ που είμαι τώρα.
Όμως κοιτώντας και συζητώντας με φίλους που έχουν άλλες μάρκες μοτο, χρόνια τώρα, έχω φτάσει στο συμπέρασμα πως δεν υπάρχει καμία μοτοσυκλέτα που να μην βγάζει χαζοπροβληματάκια που να σε χαλάνε... τι εννοώ:
τα τερατα αξιοπιστίας ΧΤ600 έκαιγαν πάντα ηλεκτρονικές, μόνο που κανείς δεν το έλεγε...
τα africa 750, cbr 600 έκαιγαν πρώτα τους ανορθωτές και μετά τις ηλεκτρονικές...
τα DR650 έμειναν από μίζα,
τα ZZR από ηλεκτρικά και τα 1100 έσπαγαν στανταρ τον 3ο κύλινδρο,
τα gsxr τα τελευταια κόβουν πλαίσιο,
τα busa έχουν πρόβλημα στα φρένα,
τα bmw 1200gs όταν ζοριστούν κόβουν άξονα μετάδοσης και δεν κάνει να τα πλένεις όταν είναι ζεστά γιατί καίγονται τα ηλεκτρονικά του ξεκασμού και δεν πρέπει να τα αφήνεις παραπάνω από 3 μέρες χωρίς να έχεις τον φορτιστή μπαταρίας επάνω,
τα F800GS έχουν προβλήματα στο κίβώτιο,
τα ΚΤΜ σπαγανε κεφαλές και ψαλίδια,
τα ducati o χριστός και η παναγία το 1098 μένει στα 5000χλμ
και πάει λέγοντας...
τι θέλω να πω...
όχι οτι δεν έχεις δίκιο... δικιο 100%...
αλλά νομίζω ότι δεν υπάρχει καμία εταιρία που θα εγγυηθεί 100% αλεξίσφαιρη χρήση σε καμία μοτοσυκλέτα.
γιατί πάντα θα υπάρχουν οι ελατωματικές παρτίδες, τα ελατωματικά ανταλλακτικά και πάει λέγοντας.
ξέρεις μου έκανε εντύπωση ότι προβλήματα βγάζουν περισσότερα οι ελληνικές μοτοσυκλέτες (ανεξαρτήτως μάρκας), και ξέρεις γιατί? γιατί τις χρησιμοποιούμε καθημερινά και κάνουμε χιλιομετρα.
τα 30.000χλμ στο tuono μου είναι αδιανόητο νούμερο για αγγλους και γερμανούς... άρα ότι προβλήματα βγουν από ένα μοτέρ με 50.000χλμ ίσως να μην έχουν αναφερθεί από κανένα ΄λλο κράτος στο εργοστάσιο.

για ότι απόφαση  πάρεις κοίτα να είσαι σίγουρος 100%... και χωρίς να σε επηρεάσει κανείς.

καλημέρα

ΥΓ: όσο για το ταξιδιωτικό απλά ΑΠΕΙΡΟΣ ΣΕΒΑΣΜΟΣ και τρομερή περιγραφή.
όμως, δυστυχώς, 

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Aprilia τέλος για εμένα ... sorry
« Απάντηση #16 - : Σεπτέμβριος 17, 2008, 11:33:46 πμ »
όμως, δυστυχώς, 

Δυστυχώς ρε φίλε...
Ο Γιάννης έχει δίκιο. Απίστευτη ξενέρα.... Πόσο έχει ένας καλύτερος διακόπτης? 5-10-50€ ??
Γνωστό πρόβλημα από 10ετία και το κληρονομούν στο καινούργιο μοντέλο. Γιατί?  ;)

Αντιγράφω την απάντηση που έδωσα αλλού για να μην τα ξαναγράφω...

«Μια καλή τιμωρία για όλους αυτούς του παπάρες που κληρονομούν γνωστά προβλήματα στα επόμενα μοντέλα, θα ήταν να τους αφήσεις στις Αλπεις ή στα Πυρηναία νύχτα με καταιγίδα να ΄ρχεται, και ένα κοπάδι πεινασμένους λύκους (ή καμμιά αρκούδα) να κατεβαίνουν το βουνό.

Εκεί να δεις για πότε θα βελτίωναν τους διακόπτες....»

*

davide

Απ: Aprilia τέλος για εμένα ... sorry
« Απάντηση #17 - : Σεπτέμβριος 17, 2008, 11:39:25 πμ »
«Μια καλή τιμωρία για όλους αυτούς του παπάρες που κληρονομούν γνωστά προβλήματα στα επόμενα μοντέλα, θα ήταν να τους αφήσεις στις Αλπεις ή στα Πυρηναία νύχτα με καταιγίδα να ΄ρχεται, και ένα κοπάδι πεινασμένους λύκους (ή καμμιά αρκούδα) να κατεβαίνουν το βουνό.
Εκεί να δεις για πότε θα βελτίωναν τους διακόπτες....»

πάει, τότε είναι που δεν θα βελτιώσουν τίποτα!


...θα τους έχουν φάει οι λύκοι και η αρκούδα! :P :P

*

komis

Απ: Aprilia τέλος για εμένα ... sorry
« Απάντηση #18 - : Σεπτέμβριος 17, 2008, 12:40:46 μμ »
οπως ειπε και καποιος πιο πανω ολες οι εταιρειες εχουν τα καλα και τα κακα τους

το Κ8 1000 που εχω στα 3.500χλμ απο τα 160 εδινα γκαζια και ανεβαζε κοφτες στην Αττικη και εφτανα μονο τα 197

τι ειχε γινει ; ειχαν λιωσει οι δισκοι - αν ειναι δυνατον στα 3.500χλμ αλλαγη δισκων ;

τελος παντων μετα απο επισκεψη στο μηχανικο μου μου ειπε οτι μια παρτιδα Κ8 εβγαλε προβλημα στους δισκους

και το κακο ; οτι η suzuki δεν σε καλυπτει γιατι σου λεει οτι οδηγουσες με τον συμπλεκτη κρατημενο  :psdof:

ειναι να μη σου τυχει τιποτα αλλο .....

*

Gabber

Απ: Aprilia τέλος για εμένα ... sorry
« Απάντηση #19 - : Σεπτέμβριος 17, 2008, 01:18:15 μμ »
Σχετικα με το θεμα που συζηταμε  , η διαφορα της Aprilia σαν εταιρια , σε σχεση με τις αλλες 3-4 μεγαλες εταιριες του χωρου , εντοπιζεται στην αντιμετωπιση του αγοραστικου τους κοινου . Σιγουρα ισχυει το γεγονος καποιας προβληματικης παρτιδας απο καποιον προμηθευτη ,αλλα αυτο που διαφοροποιει την Aprilia απο τις αλλες 3-4 μεγαλες ειναι η αντιμετοπιση του προβληματος.
Θεωρω πραξη κυρους και κλασης να αναλαμβανει μια εταιρεια την ευθυνη της ανακλησης ενος ελλατωματικου εξαρτηματος καποιου  προμηθευτη της...
Στην τελικη  συνεργαζοντε με τοσους προμηθευτες που το περιθοριο λαθους υπαρχει...
Δεν υπαρχει ομως κανενα  "περιθοριο" οταν ενα ελλατωμα ειναι γνωστο 10 χρονια , αλλαζει το μοντελο και το προβλημα παραμενει...
Αυτο  , φιλοι μου , ειναι αδιαφορια για τον "πελατη"...
Και δυστυχως οσο πιο μικρη (σε νουμερα πωλησεων ) ειναι μια εταιρια τοσο πιο συχνα ειναι αυτα τα φαινομενα.
Και κατι τελευταιο ...Οταν μια εταιρεια παραγει 10 μοναδες και οι 2 εμφανιζουν προβλημα και μια αλλη παραγει 100 και εμφανιζουν προβλημα οι 5 πιστευω  οτι απο μονο του αυτο ...κατι  σημαινει.
Κακα τα ψεματα ο λογος που γουσταρει ο κοσμος τα Aprilia ειναι η εμφανιση , το design και η οδικη συμπεριφορα.

Η μηπως καποιος την επιλεγει για τις απολυτες επιδοσεις , την χαμηλη τιμη και πανω απο ολα για την αξιοπιστια ή το After sale Service της??????

Αναρωτηθειτε...

*

LIANA

Απ: Aprilia τέλος για εμένα ... sorry
« Απάντηση #20 - : Σεπτέμβριος 17, 2008, 01:35:26 μμ »
:a008 :a008 :a008

και τι να πω άλλοστε!!!!!!!

το πρόβλημα με την αντιπροσωπεία γνωστό και χωρίς να μπορούμε έστω να ελπίζουμε σε λύση!!!!!!!


Που είσαι ρε LIANA!!!!!!!!!



ΥΓ. που να μίλαγα κιόλας!!!!

Μενέλαε έχω αρχίσει να υποπτεύομαι ότι βαριέσαι να μιλάς εσύ ρε κοπέλι για αυτό φωνάζεις εμένα... :tez: :tez: :tez:

Οσον αφορά το φίλο, το μόνο που έχω να πω είναι ότι κι εγώ έμεινα μ@@κας από το ταξίδι τους, τις φωτο και την υπέροχη λιτή μα ουσιαστική περιγραφή. :prm :prm :prm :brv:

Οσο για το Απριλια τέλος  :a006 :a006 εκείνος ξέρει πόσο κρανιώθηκε και τι έζησε πάνω στα βουνά...τι να πω εγώ??  :pray: Μόνο καλοπούλητο να ευχηθώ και καλή επιλογή για την επόμενη μηχανή και πάντα ωραία και απροβλημάτιστα ταξίδια  :kalo: :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Aprilia τέλος για εμένα ... sorry
« Απάντηση #21 - : Σεπτέμβριος 17, 2008, 01:52:58 μμ »
Βρεεεε μην τρελενεστε !! 

Τα εχω πει ...500000 φορες !!!

Ενας διακόπτης είναι ....τον επισκευάζεις ...και εφυγες !!!


*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Aprilia τέλος για εμένα ... sorry
« Απάντηση #22 - : Σεπτέμβριος 17, 2008, 01:57:26 μμ »
Βρεεεε μην τρελενεστε !! 

Τα εχω πει ...500000 φορες !!!

Ενας διακόπτης είναι ....τον επισκευάζεις ...και εφυγες !!!



αυτη η ανεση σου με τρελλαίνει ρε φουστημ.....  :a!: :w3% :w3% :w3% :w3% :w3%

*

LIANA

Απ: Aprilia τέλος για εμένα ... sorry
« Απάντηση #23 - : Σεπτέμβριος 17, 2008, 02:03:48 μμ »
Βρεεεε μην τρελενεστε !! 

Τα εχω πει ...500000 φορες !!!

Ενας διακόπτης είναι ....τον επισκευάζεις ...και εφυγες !!!



αυτη η ανεση σου με τρελλαίνει ρε φουστημ.....  :a!: :w3% :w3% :w3% :w3% :w3%

Πες τα ρε Θέμη πες τα  :psdof: άντε για να μην μιλήσω εγώ για το επίπεδο μαζοχισμού του καθενός  :psdof:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Aprilia τέλος για εμένα ... sorry
« Απάντηση #24 - : Σεπτέμβριος 17, 2008, 02:04:04 μμ »
Βρεεεε μην τρελενεστε !! 

Τα εχω πει ...500000 φορες !!!

Ενας διακόπτης είναι ....τον επισκευάζεις ...και εφυγες !!!



αυτη η ανεση σου με τρελλαίνει ρε φουστημ.....  :a!: :w3% :w3% :w3% :w3% :w3%

Κοιτα τι έγραψε ο Πανος (Patman) παραπάνω .....και κλάψε ...

Μακαρι να ήταν ενας διακόπτης όλα !!

Σκεψου να έχεις ΖΖR 1100 ή GS1200 ή KTM και να ξερεις πως η βλάβη ξεκινάει απο τα 2000 Εουρα !!!!

Εκει πας για χάπια κατευθείαν !!!

Σωστα ??

τουλαχιστον στον Πηγασο καθαρίζεις με 5 ευρά !!!
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 17, 2008, 02:07:59 μμ από saddle69 »

*

Drakos

Απ: Aprilia τέλος για εμένα ... sorry
« Απάντηση #25 - : Σεπτέμβριος 17, 2008, 03:02:22 μμ »
ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΙ Η ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ-ΣΚΟΤΟΣ,ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΟΥΜΕ ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.


ΨΗΛΑ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΡΕΛΕ ΑΔΕΡΦΙΑ !!!

*

CHRIS

Απ: Aprilia τέλος για εμένα ... sorry
« Απάντηση #26 - : Σεπτέμβριος 17, 2008, 03:09:57 μμ »
Φίλε Γιάννη, συνταξιδιώτη του περυσινού μας ταξιδιού στην Ιταλία, άβε! Ενα απο τα καλύτερα και εντυπωσιακότερα "ταξιδιωτικά", που εχω διαβάσει! Χιλια μπραβο φίλε! Πάντως, σχετικά με την απόφασή σου, να δωσεις τον Πήγασο, θα σου πρότεινα να το ξανασκεφτείς! Η προσωπική μου γνώμη ειναι, ότι για έναν διακόπτη, δεν απαρνιόμαστε κατι που αγαπάμε τόσο πολύ! Πάντως, ότι και ν΄ αποφασίσεις, εύχομαι να ειναι αυτό που πραγματικά θελεις! :bye: :bye:

*

BUSA MAKIS

Απ: Aprilia τέλος για εμένα ... sorry
« Απάντηση #27 - : Σεπτέμβριος 17, 2008, 03:30:11 μμ »
Δεν έχω μεγάλη εμπειρία από Aprilia γενικά παρά μόνο από το RS250 που πήρα πρόσφατα για track bike το οποίο δεν φοράει καν μοτερ Aprilia και ότι έχω ακούσει από άλλους.

Αυτό που ακούω από άτομα της μοτοσυκλέτας ότι τα Aprilia είναι πολύ καλές μοτοσυκλέτες στήσιμο, ποότητα και περιφεριακά αλλά το μελανό τους σημείο ότι έχει να κάνει με τα ηλεκτρικά του.


Προσωπικά θεωρώ την Aprilia από τις καλύτερες ευρωπαϊκες μοτοσυκλέτες αλλά......

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Aprilia τέλος για εμένα ... sorry
« Απάντηση #28 - : Σεπτέμβριος 17, 2008, 07:22:08 μμ »
...Οταν μια εταιρεια παραγει 10 μοναδες και οι 2 εμφανιζουν προβλημα και μια αλλη παραγει 100 και εμφανιζουν προβλημα οι 5 πιστευω  οτι απο μονο του αυτο ...κατι  σημαινει.

Έτσι ακριβώς είναι. Προβλήματα βγάζουν όλες, αλλά ποσοστιαία τα Aprilia...προηγούνται, η δε εταιρεία δε φαίνεται να βάζει μυαλό με τίποτα, δείχνοντας ατέλειωτη ανευθυνότητα (αυτό με το διακόπτη είναι κλασικό παράδειγμα, αλλά υπάρχουν κι άλλα).
Αυτό δε σημαίνει ότι θα τα βάψουμε και μαύρα ούτε ότι θα απαρνηθούμε τα μοτοσακά μας, απλά πιστεύω ότι πρέπει να είμαστε αντικειμενικοί...
Masquerade

*

dimogrec

Απ: Aprilia τέλος για εμένα ... sorry
« Απάντηση #29 - : Σεπτέμβριος 18, 2008, 05:31:25 μμ »
Όμως κοιτώντας και συζητώντας με φίλους που έχουν άλλες μάρκες μοτο, χρόνια τώρα, έχω φτάσει στο συμπέρασμα πως δεν υπάρχει καμία μοτοσυκλέτα που να μην βγάζει χαζοπροβληματάκια που να σε χαλάνε... τι εννοώ:
τα τερατα αξιοπιστίας ΧΤ600 έκαιγαν πάντα ηλεκτρονικές, μόνο που κανείς δεν το έλεγε...
τα africa 750, cbr 600 έκαιγαν πρώτα τους ανορθωτές και μετά τις ηλεκτρονικές...
τα DR650 έμειναν από μίζα,
τα ZZR από ηλεκτρικά και τα 1100 έσπαγαν στανταρ τον 3ο κύλινδρο,
τα gsxr τα τελευταια κόβουν πλαίσιο,
τα busa έχουν πρόβλημα στα φρένα,
τα bmw 1200gs όταν ζοριστούν κόβουν άξονα μετάδοσης και δεν κάνει να τα πλένεις όταν είναι ζεστά γιατί καίγονται τα ηλεκτρονικά του ξεκασμού και δεν πρέπει να τα αφήνεις παραπάνω από 3 μέρες χωρίς να έχεις τον φορτιστή μπαταρίας επάνω,
τα F800GS έχουν προβλήματα στο κίβώτιο,
τα ΚΤΜ σπαγανε κεφαλές και ψαλίδια,
τα ducati o χριστός και η παναγία το 1098 μένει στα 5000χλμ
και πάει λέγοντας...
Ολα βγαζουν προβληματα... κανεις δε λεει το αντιθετο αλλα δε με πειθει κανεις οτι τα βγαζουν με την ιδια συχνοτητα που τα βγαζουν ορισμενα Aprilia. Kαι εγω το εδωσα το Strada μου που το'χα παρει καινουργιο και το προσεχα και το κυκλοφορουσα μονο εκτος Αθηνας για βολτες και εκανα τα service του κανονικα μη μου παθει τιποτα κ ετρεχα κ σε μηχανικους μακρυα απο το σπιτι μου για εκει ηταν ο καλος που ξερει τα Aprilia... και...και... παρολ'αυτα με αφησε 2 φορες και ισα που καταφερα να συμπληρωσω 10.000χλμ. (θα γραψω πιο αναλυτικα για τις βλαβες στο post με τα προβληματα Strada-Trail).
Ειναι πολυ απλο. Θεωρησα αδικαιολογητο να μεινω 2 φορες στο δρομο με μια καινουργια μηχανη και ασφαλως στη συνεχεια ξενερωσα τοσο που δεν ηθελα να την ξαναδω κ ετσι αντε γεια... Πιστευω κατι αναλογο εχει παθει κ ο yannis_k76. Ξενερωσε πολυ απλα υστερα απ'οτι εγινε.


 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης