0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: patman46 στις Σεπτέμβριος 17, 2008, 10:34:24 πμΌμως κοιτώντας και συζητώντας με φίλους που έχουν άλλες μάρκες μοτο, χρόνια τώρα, έχω φτάσει στο συμπέρασμα πως δεν υπάρχει καμία μοτοσυκλέτα που να μην βγάζει χαζοπροβληματάκια που να σε χαλάνε... τι εννοώ:τα τερατα αξιοπιστίας ΧΤ600 έκαιγαν πάντα ηλεκτρονικές, μόνο που κανείς δεν το έλεγε... τα africa 750, cbr 600 έκαιγαν πρώτα τους ανορθωτές και μετά τις ηλεκτρονικές... τα DR650 έμειναν από μίζα, τα ZZR από ηλεκτρικά και τα 1100 έσπαγαν στανταρ τον 3ο κύλινδρο, τα gsxr τα τελευταια κόβουν πλαίσιο, τα busa έχουν πρόβλημα στα φρένα, τα bmw 1200gs όταν ζοριστούν κόβουν άξονα μετάδοσης και δεν κάνει να τα πλένεις όταν είναι ζεστά γιατί καίγονται τα ηλεκτρονικά του ξεκασμού και δεν πρέπει να τα αφήνεις παραπάνω από 3 μέρες χωρίς να έχεις τον φορτιστή μπαταρίας επάνω, τα F800GS έχουν προβλήματα στο κίβώτιο, τα ΚΤΜ σπαγανε κεφαλές και ψαλίδια, τα ducati o χριστός και η παναγία το 1098 μένει στα 5000χλμ και πάει λέγοντας... Ολα βγαζουν προβληματα... κανεις δε λεει το αντιθετο αλλα δε με πειθει κανεις οτι τα βγαζουν με την ιδια συχνοτητα που τα βγαζουν ορισμενα Aprilia. Kαι εγω το εδωσα το Strada μου που το'χα παρει καινουργιο και το προσεχα και το κυκλοφορουσα μονο εκτος Αθηνας για βολτες και εκανα τα service του κανονικα μη μου παθει τιποτα κ ετρεχα κ σε μηχανικους μακρυα απο το σπιτι μου για εκει ηταν ο καλος που ξερει τα Aprilia... και...και... παρολ'αυτα με αφησε 2 φορες και ισα που καταφερα να συμπληρωσω 10.000χλμ. (θα γραψω πιο αναλυτικα για τις βλαβες στο post με τα προβληματα Strada-Trail).Ειναι πολυ απλο. Θεωρησα αδικαιολογητο να μεινω 2 φορες στο δρομο με μια καινουργια μηχανη και ασφαλως στη συνεχεια ξενερωσα τοσο που δεν ηθελα να την ξαναδω κ ετσι αντε γεια... Πιστευω κατι αναλογο εχει παθει κ ο yannis_k76. Ξενερωσε πολυ απλα υστερα απ'οτι εγινε.
Όμως κοιτώντας και συζητώντας με φίλους που έχουν άλλες μάρκες μοτο, χρόνια τώρα, έχω φτάσει στο συμπέρασμα πως δεν υπάρχει καμία μοτοσυκλέτα που να μην βγάζει χαζοπροβληματάκια που να σε χαλάνε... τι εννοώ:τα τερατα αξιοπιστίας ΧΤ600 έκαιγαν πάντα ηλεκτρονικές, μόνο που κανείς δεν το έλεγε... τα africa 750, cbr 600 έκαιγαν πρώτα τους ανορθωτές και μετά τις ηλεκτρονικές... τα DR650 έμειναν από μίζα, τα ZZR από ηλεκτρικά και τα 1100 έσπαγαν στανταρ τον 3ο κύλινδρο, τα gsxr τα τελευταια κόβουν πλαίσιο, τα busa έχουν πρόβλημα στα φρένα, τα bmw 1200gs όταν ζοριστούν κόβουν άξονα μετάδοσης και δεν κάνει να τα πλένεις όταν είναι ζεστά γιατί καίγονται τα ηλεκτρονικά του ξεκασμού και δεν πρέπει να τα αφήνεις παραπάνω από 3 μέρες χωρίς να έχεις τον φορτιστή μπαταρίας επάνω, τα F800GS έχουν προβλήματα στο κίβώτιο, τα ΚΤΜ σπαγανε κεφαλές και ψαλίδια, τα ducati o χριστός και η παναγία το 1098 μένει στα 5000χλμ και πάει λέγοντας...
Ρε παιδιά, χωρίς παρεξήγηση, όταν θα πάρετε μια μηχανή που δεν θα σας χαλάσει ποτέ, και δεν θα σας αφήσει ποτέ στο δρόμο, πες το το και σε μας να πάρουμε μια ίδια.Ο Γιάννης με την περίπτωση του έχει δίκιο, το ίδιο και ο Δημήτρης που έμεινε 2 φορές.Την μια μάλιστα τον προσπεράσαμε όταν τον μετέφερε η οδική, και σίγουρα κανένας δε θα ήθελε να είναι στην θέση του.Ποιος μπορεί να το εξασφαλίσει αυτό? με ποια μάρκα? ποιο μοντέλο?
Παράθεση από: dimogrec στις Σεπτέμβριος 18, 2008, 05:31:25 μμΟλα βγαζουν προβληματα... κανεις δε λεει το αντιθετο αλλα δε με πειθει κανεις οτι τα βγαζουν με την ιδια συχνοτητα που τα βγαζουν ορισμενα Aprilia. Kαι εγω το εδωσα το Strada μου που το'χα παρει καινουργιο και το προσεχα και το κυκλοφορουσα μονο εκτος Αθηνας για βολτες και εκανα τα service του κανονικα μη μου παθει τιποτα κ ετρεχα κ σε μηχανικους μακρυα απο το σπιτι μου για εκει ηταν ο καλος που ξερει τα Aprilia... και...και... παρολ'αυτα με αφησε 2 φορες και ισα που καταφερα να συμπληρωσω 10.000χλμ. (θα γραψω πιο αναλυτικα για τις βλαβες στο post με τα προβληματα Strada-Trail).Ειναι πολυ απλο. Θεωρησα αδικαιολογητο να μεινω 2 φορες στο δρομο με μια καινουργια μηχανη και ασφαλως στη συνεχεια ξενερωσα τοσο που δεν ηθελα να την ξαναδω κ ετσι αντε γεια... Πιστευω κατι αναλογο εχει παθει κ ο yannis_k76. Ξενερωσε πολυ απλα υστερα απ'οτι εγινε.τωρα φιλε με εβαλες σε σκεψεις γιατι ετοιμαζομαι - ψαχνομαι να παρω ενα μεταχειρισμενο strada και αφου εσυ το προσεχες οπως λες και σε αφησε δυο φορες εγω που το θελω για μες την αθηνα τη θα κανω ????
Ολα βγαζουν προβληματα... κανεις δε λεει το αντιθετο αλλα δε με πειθει κανεις οτι τα βγαζουν με την ιδια συχνοτητα που τα βγαζουν ορισμενα Aprilia. Kαι εγω το εδωσα το Strada μου που το'χα παρει καινουργιο και το προσεχα και το κυκλοφορουσα μονο εκτος Αθηνας για βολτες και εκανα τα service του κανονικα μη μου παθει τιποτα κ ετρεχα κ σε μηχανικους μακρυα απο το σπιτι μου για εκει ηταν ο καλος που ξερει τα Aprilia... και...και... παρολ'αυτα με αφησε 2 φορες και ισα που καταφερα να συμπληρωσω 10.000χλμ. (θα γραψω πιο αναλυτικα για τις βλαβες στο post με τα προβληματα Strada-Trail).Ειναι πολυ απλο. Θεωρησα αδικαιολογητο να μεινω 2 φορες στο δρομο με μια καινουργια μηχανη και ασφαλως στη συνεχεια ξενερωσα τοσο που δεν ηθελα να την ξαναδω κ ετσι αντε γεια... Πιστευω κατι αναλογο εχει παθει κ ο yannis_k76. Ξενερωσε πολυ απλα υστερα απ'οτι εγινε.
Υamaha Xmax 250 (scooter) πολλοι παραπονιουντε για διαρροες υγρου απο το ψυγειο και μενουν απο μπαταρια ξαφνικα. Απο το 2005 μεχρι κ τα μοντελα του 2008 παρουσιαζουν τα ιδια προβληματα και μαλιστα συχνα αλλα δε διορθωθηκε κατι....
Παράθεση από: dimogrec στις Σεπτέμβριος 19, 2008, 10:46:07 πμΥamaha Xmax 250 (scooter) πολλοι παραπονιουντε για διαρροες υγρου απο το ψυγειο και μενουν απο μπαταρια ξαφνικα. Απο το 2005 μεχρι κ τα μοντελα του 2008 παρουσιαζουν τα ιδια προβληματα και μαλιστα συχνα αλλα δε διορθωθηκε κατι....Τι μου θύμισες... Όταν πήρα το sportcity, είχε αγοράσει ο γείτονας το Χmax. Μιλάγαμε για τα μηχανάκια μας και μου πετάει κάποια στιγμή μετά τα καλορίζικα..... "Ιταλικό πήρες;;" Μετά από κανα΄χρόνο χάθηκε το Xmax. Τι έγινε ρε ΄συ τον ρωτάω; Είχε πάει κάπου στο Μαρκόπουλο, του έφυγαν τα νερά δεν το πήρε χαμπάρι και κόλλησε το μοτέρ....Τεσπα το πούλησε και πήρε ένα SYM ή Kymco ή κάτι τετοιο. Γαμάτο είναι.... Σε μέγεθος είναι σαν το Capo και το βάρος του πρέπει να είναι καμμιά 30κιλά πιο βαρύ απ΄το Capo
ρε παιδια να ρωτησω κατι ? sorry κιολας γιατι μαλλον οφφ τοπικ ειναι.το προβλημα στο διακοπτη του strada τι ακριβως ειναι μπορει καποιος να μου δωσει περισσοτερες λεπτομερειες?ευχαριστω
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι