0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Aprilia τέλος για εμένα ... sorry
Παράθεση από: yannis_k76 στις Σεπτέμβριος 16, 2008, 05:32:35 μμAprilia τέλος για εμένα ... sorryΚαλα ολα αυτα αλλα...Το ''sorry'' δεν το καταλαβαινω...
Ρε παιδιά, χωρίς παρεξήγηση, όταν θα πάρετε μια μηχανή που δεν θα σας χαλάσει ποτέ, και δεν θα σας αφήσει ποτέ στο δρόμο, πες το το και σε μας να πάρουμε μια ίδια.Ο Γιάννης με την περίπτωση του έχει δίκιο, το ίδιο και ο Δημήτρης που έμεινε 2 φορές.Την μια μάλιστα τον προσπεράσαμε όταν τον μετέφερε η οδική, και σίγουρα κανένας δε θα ήθελε να είναι στην θέση του.Ποιος μπορεί να το εξασφαλίσει αυτό?.......>>>ΕΓΩ με ποια μάρκα?........................................>>>Aprilia Pegasus 650 cube(carbs) ποιο μοντέλο?.....................................>>>1998
Εγώ πάλι γιατί έχω την εντύπωση ότι η φήμη για τα ηλεκτρικά της Απρίλια ότι είναι για το π@υτσο βγήκε από το συγκεκριμένο μηχανάκι?(Σόρυ φίλε μπορεί να κάνω και λάθος)θα βάλω δημοσκόπηση πάλι έτσι καθήστε καλά
Y.Γ.ε..ρε..Γιάννη και ετσι και δεν το πουλήσεις...μαύρο φίδι που σε εφαγε..εχουμε ξεσκιστεί εδώ στα ποστς.....
Να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Το πέγκασο είναι μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα για τα λεφτά της. Και στα δυο χρόνια που την έχω την χάρηκα. Το πρόβλημα μου δεν είναι με τη μηχανή. Το πρόβλημα μου είναι με την εταιρεία.Με τη μηχανη αυτή έκανα ταξίδια στην Ευρώπη, το τελευταίο θα μου μείνει αξέχαστο. Γύρισα πολλά μέρη της Ελλάδας, κάθε μέρα διεκπαιρεώνει τις ρουτινιάρικες διαδρομές μου.Άσχετα αν στο 7μηνο πάνω μου χάρησε ένα κάταγμα κνήμης, 4 μήνες στο γύψο και αρκετή ταλαιπωρία μέχρι να ρθεί στα ίσια το πόδι μου. Ε? ε? από σβήσιμο κινητήρα παρακαλώ.. . Σας αρκεί? Ότι της παρέμεινα πιστός και ερωτευμένος με τη μηχανή παρόλα αυτά? … Βρείτε μου πολλούς εκεί έξω που να έχουν οδηγηθεί σε ατύχημα και τραυματισμό καθαρά από … «προβληματική» ή εν πάσει περιπτώση μη σωστή λειτουργία της μηχανής τους, και να το παραβλεψαν, να είπαν δεν πειράζει, εγώ την θέλω, θα την κρατήσω…Ε, λοιπόν, όταν για 2η φορά κινδυνεύω να τραυματιστώ ή και γιατί όχι να σκοτωθώ (ας έσβηνε πάνω στην autostrada με τους ιταλούς 4τροχους να έρχονται τούμπανοι από πισω με 140+ χαω και τα λέγαμε… μάλλον, δεν θα τα λεγαμε γιατί εγώ θα είχα αποδομήσει σε άλλο κόσμο…)… ε τότε ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΛΛΟ. Αυτό είναι δύσκολο να το καταλάβει κανείς?Και μερικά σχόλια από την οπτική ενός μηχανικού παραγωγής. Έχω επιβλέψει αρκετές διαδικασίες ελέγχου ποιότητας στην παραγωγή διαφορετικών προϊόντων. Έχω «δεσει» διαδικασίες που συνθέτουν ένα ολοκληρωμένο σύστημα παραγωγής (προμήθεια εξαρτημάτων που να τηρούν προδιαγραφές και αξιολόγηση των προμηθευτών, σχεδιασμός προϊόντος και καθορισμός προδιαγραφών για την σωστή – προβλεπόμενη - λειτουργία, έλεγχος ποιότητας, κοστολόγηση παραγωγής κλπ κλπ) και ξέρω πολύ καλά τι πάει να πει «αποδεκτό στατιστικό δείγμα ελλατωματικών». ΔΕΝ υπάρχει τεχνολογικό σύστημα που να έχει εφευρεθεί από τον άνθρωπο και να χαρακτηρίζεται “Zero Defect”. Και ίσως να μην υπάρξει ποτέ. Με αυτή την παραδοχή, που είναι ουσιαστικά είναι αξίωμα για εμας τους μηχανικούς στην παραγωγή, ΔΕΝ υπάρχει και μοτοσυκλέτα, ανεξαρτήτως μοντέλου και μάρκας που να μη δώσει μερικά ελλατωματικά κομμάτια. Όμως φίλοι μου, ορίζεις ένα μέγιστο αποδεκτό όριο αστοχιών. Και υπάρχουν συγκεκριμένες μέθοδοι για να υπολογίσεις συχνότητα εμφάνισης αστοχίας για κάθε ένα υποσύστημα και για το συνολικό σύστημα. Υπάρχουν εργαλεία και υπολογιστικές μέθοδοι, καθώς και συγκεκριμένες διαδικασίες. Και ανάλογα να προβείς σε διορθωσεις, αλλαγές στη τεχνολογία παραγωγής, αλλαγή προμηθευτή κλπ. Και ρίχνεις και καμία ανάκληση, δεν είναι κακό. Είναι σεβασμός προς τον πελάτη. Είναι σοβαρότητα και υπευθυνότητα. Οι αναφορές σε άλλες περιπτώσεις μοντέλων και εταιρειών που έγινε σε παραπάνω ποστ μήπως χαρακτηρίζονται από κάποια επιπλέον στοιχεία ? (λέω τωρα εγώ...) βλάβες που εντοπίσθηκαν και στη πορεία λύθηκαν (δλδ σε μελλοντικά μοντέλα) , ή επίσημες ανακοινώσεις ανακλήσεων, ή προβλήματα που εμφανιζόντουσαν σε μη κανονικές συνθηκες λειτουργίας, ή το ποσοστό ελατωματικών ήταν εντός των αποδεκτών στατιστικών που ορίζει η θεωρία αξιοπιστίας συστημάτων? Η απρίλια μάλλον δεν τα εφαρμόζει σωστά όλα αυτά γιατί φαίνεται να έχει ξεπεράσει κατά πολύ τα αποδεκτά όρια. Μήπως είναι απαράδεκτη η συχνότητα εμφάνισης αστοχιών σε συνθήκες κανονικής λειτουργίας? Και στο κάτω κάτω, τόσα χρόνια ξέρεις για το γ@#$^ διακόπτη, θα σου στοιχήσει λίγα ευρώ να αλλάξεις το εξάρτημα, γιατί δεν το κάνεις? Θα έπρεπε να φάω τα μούτρα μου και να σε σύρω στα ευρωπαϊκά δικαστήρια και σε καταναλωτικές ενώσεις για να αλλάξεις κάτι?Μακροσκελές το ποστ μου, και πραγματικά δεν θελω να κουράσω, αλλά από την δική μου οπτική, την επαγγελματική, διαπιστώνω πράγματα που με ξενερώνουν. Πράγματα που για να τα εξηγήσουμε θα χρειαστούμε σελίδες και θα μπούμε ενδεχομένως σε αντιπαραθέσεις που δεν θα βγάλουν πουθενά. Πάντα φιλικά.ΥΓ1. το sorry κολλάει στο ότι εκφράζω τη δυσαρέσκεια μου προς την απρίλια μέσα σε μια κοινότητα φίλων της απρίλια. Κολλάει και στο ότι «λυπάμαι, αλλα αν δε με σέβεσαι και δεν με αντιμετωπίζεις υπεύθυνα, θα σε φτύσω και εγώ»
Να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Το πέγκασο είναι μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα για τα λεφτά της. Και στα δυο χρόνια που την έχω την χάρηκα. Το πρόβλημα μου δεν είναι με τη μηχανή. Το πρόβλημα μου είναι με την εταιρεία.........................................................................................Οι αναφορές σε άλλες περιπτώσεις μοντέλων και εταιρειών που έγινε σε παραπάνω ποστ μήπως χαρακτηρίζονται από κάποια επιπλέον στοιχεία ? (λέω τωρα εγώ...) βλάβες που εντοπίσθηκαν και στη πορεία λύθηκαν (δλδ σε μελλοντικά μοντέλα) , ή επίσημες ανακοινώσεις ανακλήσεων, ή προβλήματα που εμφανιζόντουσαν σε μη κανονικές συνθηκες λειτουργίας, ή το ποσοστό ελατωματικών ήταν εντός των αποδεκτών στατιστικών που ορίζει η θεωρία αξιοπιστίας συστημάτων? Η απρίλια μάλλον δεν τα εφαρμόζει σωστά όλα αυτά γιατί φαίνεται να έχει ξεπεράσει κατά πολύ τα αποδεκτά όρια. Μήπως είναι απαράδεκτη η συχνότητα εμφάνισης αστοχιών σε συνθήκες κανονικής λειτουργίας? Και στο κάτω κάτω, τόσα χρόνια ξέρεις για το γ@#$^ διακόπτη, θα σου στοιχήσει λίγα ευρώ να αλλάξεις το εξάρτημα, γιατί δεν το κάνεις? Θα έπρεπε να φάω τα μούτρα μου και να σε σύρω στα ευρωπαϊκά δικαστήρια και σε καταναλωτικές ενώσεις για να αλλάξεις κάτι?ΥΓ1. το sorry κολλάει στο ότι εκφράζω τη δυσαρέσκεια μου προς την απρίλια μέσα σε μια κοινότητα φίλων της απρίλια. Κολλάει και στο ότι «λυπάμαι, αλλα αν δε με σέβεσαι και δεν με αντιμετωπίζεις υπεύθυνα, θα σε φτύσω και εγώ»
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι