Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Γενικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: zisakos_1986 στις Απρίλιος 20, 2020, 11:34:29 μμ
Τίτλος: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Απρίλιος 20, 2020, 11:34:29 μμ
Η δικύλινδρη σειρά RSV Mille, Tuono, Falco, Caponord και Futura γεννήθηκε και πέθανε μέσα σε μια δεκαετία αλλά αξίζει την αιώνια δόξα!
Στην αυγή της νέας χιλιετίας, η Aprilia παρήγαγε μια νέα γκάμα αφιερωμένη στην σπορ οδήγηση, συνδυάζοντας τον δικύλινδρο κινητήρα Rotax V60 των 1000cc με ένα εκλεπτυσμένο και τεχνικά σχεδόν τέλειο πλαίσιο. Ο στόχος ήταν να υπερέχει σε όλες τις κατηγορίες έναντι του ανταγωνισμού με τα μοντέλα της σειράς που λάνσαρε. Για μια δεκαετία το πέτυχαν ... αλλά μόνο λίγοι το έχουν παρατηρήσει. Η ιστορία του θρυλικού Aprilia V60 μοιάζει να είναι σαν ένα παραμύθι με γλυκόπικρη γεύση.
Ο Ivano Beggio και η συμφωνία με τη Rotax
Όλα ξεκίνησαν από έναν άνθρωπο: τον Ivano Beggio. Ο ιστορικός ηγέτης της Aprilia, ο οποίος διαδέχθηκε τον πατέρα του το 1968, οδήγησε την εταιρεία σε μια σταθερή ανάπτυξη από μια μικρή εταιρεία σε έναν ηγέτη σε διεθνές επίπεδο ανταγωνισμού, όταν στα τέλη της δεκαετίας του '80 άρχισε να κερδίζει όλα τα έπαθλα στις μικρότερες κατηγορίες του Πρωταθλήματος.
Η Aprilia έμοιαζε πάντα με μια διχασμένη προσωπικότητα: από τη μία τίποτα λιγότερο από μιά τέλεια διαχείριση στον κόσμο των αγώνων, με μοτοσυκλέτες που έμοιαζε αδύνατο να ηττηθούν και σημείο αναφοράς για όλους τους κατασκευαστές στον κόσμο, και από την άλλη η μαζική παραγωγή που προσπαθουσε να ισορροπήσει μεταξύ μοτοσυκλετών επιδόσεων για πενηντάρηδες ή για δεκατετράχρονα. Η ιστορία έπρεπε να αλλάξει! Έγινε ένα άλμα προς τους κινητήρες μεγάλου κυβισμού και η ευκαιρία ήρθε στις αρχές της δεκαετίας του '90 όταν προέκυψε η ευκαιρία να αναπτυχθεί ένα προτότυπο με τον αυστριακό κατασκευαστή κινητήρων Rotax.
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Απρίλιος 21, 2020, 12:00:46 πμ
RSV Mille: Ένας επαναστατικός δικύλινδρος V60 κινητήρας!
Κυοφορούνταν για καιρό, αλλά το 1998 ήταν το έτος της επίσημης γέννησης του πρώτου RSV Mille, ενός καθαρού Superbike με κινητήρα 60 ° V-twin και 998cc με αποδιδόμενη ισχύ 128 HP και περίπου 200 kg βάρους στεγνό . Ο νέος αυτός κινητήρας ήταν κάτι απολύτως καινοτόμο: η διάμετρος του κυλίνδρου (bore) και το εύρος κίνησης του πιστονιού (stroke) είχαν πολύ τετράγωνες διαστάσεις και οι διαστάσεις αυτές ήταν πολύ συμπαγείς. Χρησιμοποιούσε τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, ελεγχόμενες από έναν διπλό εκκεντροφόρο άξονα κινούμενο από ένα μικτό σύστημα γραναζιών και αλυσίδας. Η ηλεκτρονική ανάφλεξη ήταν δύο σπινθήρων, με δύο μπουζί ανά κύλινδρο.
Το πλαίσιο αλουμινίου διπλής δοκού, το ψαλίδι μπανάνας (επίσης σε αλουμίνιο), οι αναρτήσεις της Marzocchi, οι ζάντες Marchesini και το σύστημα πέδησης της Brembo αποτελούσαν τα κορυφαία των εξαρτημάτων της εποχής. Ένα αληθινό SBK που είχε έναν και μόνο στόχο: να γίνει το σημείο αναφοράς μεταξύ των δικύλινδρων σπόρ κινητήρων της εποχής.
Φαίνεται παράλογο, αλλά έγινε δεκτό από τον τύπο και τους οπαδούς με κρύα καρδιά για έναν μόνο λόγο ... ήταν περίεργο. Αυτό το χοντρό παρμπρίζ, αυτό το μπροστινό φανάρι με τις καμπύλες και με τρία "εξωγήινα" μάτια μέσα, αυτός ο πληθωρικός κώλος και η εξάτμιση που έμοιαζε με θερμοσίφωνα.
Όποιος το σχεδίασε δεν είχε την ίδια άποψη δυναμισμού με τους σχεδιαστές - για παράδειγμα - της Ducati, οι οποίοι με μια μοτοσικλέτα με λίγα μόνο χρόνια στην πλάτη της, όπως το 996, εξακολουθούσαν να ξεπερνούν όλους τους ανταγωνιστές σε όρους sex appeal.
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Απρίλιος 21, 2020, 12:59:23 πμ
Η γέννηση της γκάμας των V60!
Ωστόσο, παραβλέποντας το αισθητικό κομμάτι, ήταν το RSV Mille αυτό που νίκησε την Ducati: ο πληρέστερος και ομαλότερος κινητήρας, η περισσότερη ροπή από χαμηλά, το μεγαλύτερο εύρος, και το πιο ευέλικτο πλαίσιο του... Ήταν πραγματικά ο τέλειος δικύλινδρος για εκείνα τα χρόνια.
Τα συγκριτικά των περιοδικών εκείνης της εποχής είχαν μόνο τρία γράμματα στην κορυφή της λίστας: R, S και V, αλλά δυστυχώς η υποστήριξη μετά τις πωλήσεις δυσκολεύτηκε να ακολουθήσει και να απογειωθεί. Τα πρώτα χρόνια ήταν δυνατό να μιλήσουμε ανοιχτά για μια αποτυχία και δυστυχώς η εταιρεία δεν ήταν σε θέση να αντικρούσει τη φήμη του "bad bike" που βγήκε για τα RSV λόγω των σφαλμάτων ενός τμήματος μάρκετινγκ που δεν στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων και για την ανύπαρκτη υποστήριξη μετά την πώληση (after-sales support) που δυστυχώς έμπαζε νερά από όλες τις πλευρές.
Ως εκ τούτου, η Aprilia αποφάσισε να παίξει νέα φύλλα και να δημιουργήσει, στις αρχές της δεκαετίας του 2000, μια σειρά από νέα μοντέλα εξοπλισμένα με τον κινητήρα Rotax V60 και με τα καλύτερα περιφερειακά εξαρτήματα στην αγορά. Το Tuono στην κατηγορία των γυμνών σπόρ μοτοσυκλετών, το SL 1000 Falco στην κατηγορία των street σπόρ μοτοσυκλετών, το RST 1000 Futura στην κατηγορία των σπορ τούρερ και το ETV 1000 Caponord στην κατηγορία των mega On/Off.
Μια πολύ ολοκληρωμένη γκάμα από εξαιρετικές μοτοσυκλέτες, καθεμιά από τις οποίες θα μπορούσε με ασφάλεια να καθίσει στο θρόνο της καλύτερης μοτοσυκλέτας στην αγορά για την αντίστοιχη κατηγορία, αλλά δυστυχώς αυτό δεν συνέβη καθώς επηρεάζονταν από τα ίδια προβλήματα με το RSV: υπερβολικά εξεζητημένη και με ρίσκο αισθητική και ένα τμήμα μάρκετινγκ που δεν κατάφερε ποτέ να ανταποκριθεί στις προσδοκίες.
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Απρίλιος 21, 2020, 01:31:23 πμ
Η aprilia θα ασχοληθεί με τις πωλήσεις!
Τα επόμενα χρόνια η κατάσταση της εταιρείας δεν βελτιώθηκε πολύ. Δεν υπήρξε πραγματική αλλαγή στη διαχείριση από την εταιρεία και οι πωλήσεις των RSV, Tuono και Caponord ήταν αρκετές και αυξανόμενες μόνο χάρη στη διαφήμιση στόμα με στόμα των ίδιων των οπαδών της μάρκας, οι οποίοι αναγνώρισαν την πραγματική αξία αυτών των φανταστικών μοτοσυκλετών.
Εν τω μεταξύ, το Falco και το Futura θυσιάστηκαν στο βωμό των μεγάλων προσδοκιών και των λαθών, με την απόφαση της εταιρείας να τα αποσύρει από την παραγωγή μετά από μόλις τρία χρόνια. Από το 2000 έως το 2003 το πρώτο, από το 2001 έως το 2004 το δεύτερο. Με το Falco, να είναι αυτό που έχει πλέον αναγνωριστεί ως η καλύτερη μοτοσυκλέτα μισού φέρινγκ της περιόδου, έτη φωτός μπροστά από τους Ιάπωνες (Honda Firestorm, Suzuki TL1000S) και πολύ πιο ευχάριστο από το Ducati Supersport που στο μεταξύ έφυγε από τη σκηνή.
Η απόσυρση από τον τιμοκατάλογο του Futura καρατόμησε τον μοναδικό Ευρωπαίο ανταγωνιστή του Honda VFR 800, ανώτερο από την Ιαπωνική πρόταση (και τη Γερμανική BMW) σε οδηγική αίσθηση και απόδοση. Για να είμαστε ειλικρινείς, το RST 1000 είχε επίσης μια πολύ ριζοσπαστική, ακραία και γωνιώδη αισθητική, πολύ μπροστά από την εποχή του που δύσκολα γινόταν κατανοητό από το κοινό της εποχής.
To RSV Mille έγινε λίγο πιο όμορφο με το πρώτο facelift και με την άφιξη της έκδοσης R, αγωνιστικό αντίγραφο (με αναρτήσεις Ohlins, λεπτομέρειες από ανθρακονήματα) της μοτοσυκλέτας που συμμετείχε στο πρωτάθλημα Superbike με τους Troy Corser και Noriyuki Haga. Μια περιορισμένη έκδοση Haga Replica βγήκε επίσης στην αγορά και έγινε ανάρπαστη αποτελώντας σύντομα ένα αντικείμενο λατρείας.
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Απρίλιος 21, 2020, 02:14:41 πμ
Κι άλλες λανθασμένες επιλογές και το κλείσιμο του project
Μεταξύ των θετικών απόψεων των περιοδικών και των ενθουσιωδών οπαδών της μάρκας και των ενοχλητικών επιχειρηματικών επιλογών για να τις χαρακτηρίσουμε κομψά, το έπος του V60 συνεχίστηκε ακάθεκτο.
Με το μισό εύρος της γκάμας ήδη εκτός παιχνιδιού, δεν υπήρχαν πολλά να δουλευτούν. Το 2003 η σούπερ σπορ μοτοσυκλέτα της Aprilia άλλαξε και μετονομάστηκε σε RSV 1000.
Με νέο πλαίσιο και τη νέα βελτιωμένη αισθητική το σύνολο βελτιώθηκε περαιτέρω, ο κινητήρας απέδιδε 143 HP και συνέχισε να διατηρεί την ηγεμονία του καλύτερου σπορ δίκυκλου στην αγορά, αν και εδώ η αισθητική επικρίθηκε για την ομοιότητα του εμπρός τμήματος με εκείνο του VTR 1000 SP1 της Honda. Ακόμα και με αυτό το μοντέλο, η Aprilia νίκησε την Ducati (η οποίο βγήκε αμέσως μετά το 999) και από πλευράς απόδοσης αλλά και οδηγικής απόλαυσης. Το tuono ανανεώθηκε επίσης, το οποίο παραδοσιακά μοιράστηκε το πλαίσιο και μέρος της αισθητικής με το RSV, αλλά ήταν γυμνό και με ψηλό τιμόνι.
Μετά τα μέσα της δεκαετίας του 2000, το βάρος του έργου άρχισε να μειώνεται αισθητά και οι λογαριασμοί της Aprilia στέγνωσαν από το project MotoGP RS Cube, το οποίο απέτυχε από όλες τις απόψεις. Άλλη μια λάθος επιλογή της εταιρείας που οδήγησε στην πώληση της μάρκας το 2004 στον όμιλο Piaggio, μαζί με τις θυγατρικές Moto Guzzi και Gilera / Derbi.
Μέσα σε λίγα χρόνια, το επιχειρηματικό σχέδιο επανασχεδιάστηκε εκ νέου και το 2008 το RSV 1000 βγήκε εκτός σκηνής, δημιουργώντας χώρο για το 4-κύλινδρο RSV4, το οποίο είναι μέρος μιας εντελώς διαφορετικής ιστορίας. Λίγο μεγαλύτερη ζωή δόθηκε στο Caponord, το οποίο παρέμεινε σε παραγωγή μέχρι το 2011.
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Απρίλιος 21, 2020, 02:39:45 πμ
Η εργοστασιακή παραγωγή τελειώνει, αλλά ξαναγεννιέται στα μεταχειρισμένα
Ήρθε το τέλος του project V60 και μιας δεκαετίας γεμάτης αντιφάσεις. Η δυναστεία του Aprilia V60 ήταν πιθανώς η υψηλότερη έκφραση της μηχανικής και της μοτοσυκλετιστικής τεχνής που εφαρμόστηκε στο concept των δικύλινδρων, σε ένα εύρος με τόσο μεγάλη ποικιλία, η οποία θα μπορούσε να ικανοποιήσει μια μεγάλη γκάμα πελατών τόσο μεγάλη ώστε να καταστεί δυνατό να οδηγήσει σε εντυπωσιακούς αριθμούς πωλήσεων.
Η βασική ιδέα του project ήταν εξίσου τέλεια με την κακή εφαρμογή της στην πράξη. Η εταιρεία σχεδόν αγνόησε εντελώς το μάρκετινγκ και η υποστήριξη μετα την πώληση ήταν εντελώς ανεπαρκής για την ποιότητα των μοτοσικλετών και ειδικά για την τιμή καταλόγου, η οποία ήταν σαφώς υψηλή για όλες τις V60.
Η κληρονομιά αυτής της ημιτελούς επιτυχίας, ωστόσο, είναι ένα πλεονέκτημα μετά από αρκετά χρόνια. Με μια τέτοια ιστορία, τα μεταχειρισμάνα υποτιμήθηκαν με υπερβολικό τρόπο και σε βαθμό τέτοιο που τώρα μπορείτε να βρείτε τα Aprilia V60 σε πολύ χαμηλές τιμές και με λίγα χιλιόμετρα. Falco και Futura για 1.500 ευρώ, RSV Mille και Tuono για 2.000 ευρώ και Caponord για λιγότερα από 4.000 ευρώ.
Όποιος έχει πάθος αλλά και ευαισθησία για αυθεντική μηχανική, με λίγα χρήματα, μπορεί να προσθέσει στο γκαράζ του, ένα όχημα που εξακολουθεί να είναι ακόμα επικαιρο από όλες τις απόψεις με στιβαρό πλαίσιο αλλά και μηχανολογικά. Το μόνο ελάττωμα αυτών των μοτοσυκλετών είναι ένα ελαφρώς ασθενές ηλεκτρικό σύστημα, αλλά τίποτα που δεν μπορεί να λυθεί με έναν καλό μηχανικό και με σχετικά χαμηλό κόστος. Σκεφτείτε το, αγοράζοντας ένα μεταχειρισμένο κομμάτι της ιταλικής ιστορίας μοτοσικλετών της γκάμας των V60 και παίρνοντας το σπίτι σας στην τιμή μιας συσκευής θα μπορούσε να είναι το deal της ζωής σας.
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: faraway στις Απρίλιος 21, 2020, 08:37:06 πμ
Και να πούμε πως το συγκεκριμένο μοτέρ , το ήθελε απεγνωσμένα η ktm εκείνη τη περίοδο , για να εξοπλίσει τα adv 950 και 990 αργότερα καθώς και τη σειρά super duke .
Επειδή η Ktm εκείνη την περίοδο ήταν ένα ασήμαντο εργοστάσιο σε σχέση με την aprilia , το πήραν οι Ιταλοί oi οποίοι πέταξαν και έξω τη ktm από μια πρώτη συμφωνία που είχε έρθει με την Αυστριακή rotax .
Η ktm μετά αναγκάστηκε να παράγει τον lc8 που είναι ένα αντίγραφο του rotax κινητήρα με τα γνωστά ( ή και όχι ) αποτεκλέσματα που είχε στο χρόνο .
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: zachs στις Απρίλιος 21, 2020, 09:41:34 πμ
Λίγο εμπαθής ο αρθρογράφος ή εγώ είμαι κακοπροαίρετος;2000 για gen1;Ναι καλά.
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Απρίλιος 21, 2020, 09:48:31 πμ
Καλά οι τιμές που αναφέρει στην Ελλάδα δεν παίζουν (μονο στο capo έπεσε μέσα), στην Ιταλία όμως στο subito.it (αντίστοιχο του car) εχω βρει futura για 1500 και tuono 1st gen για 2000-2500. Τα βρήκα το 2020 όμως όχι το 2016 την εποχή που γράφτηκε το άρθρο, οπότε λογικά και εκφράζει κι εκείνος μια πικρία μάλλον μέσα από το άρθρο και οι τιμές που λεει είναι υπερβολικά χαμηλές.
Σε πολλά πράγματα πάντως δε νομίζω οτι έχει άδικο, ειδικά ως προς το marketing και το after sales support.
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: zachs στις Απρίλιος 21, 2020, 09:56:19 πμ
Σε πολλά πράγματα πάντως δε νομίζω οτι έχει άδικο, ειδικά ως προς το marketing και το after sales support.
Καλά αυτό το φάγαμε στη μάπα για τα καλά :D
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: rocky26b στις Απρίλιος 21, 2020, 10:44:17 πμ
Μόλις το διάβασα όλο..Αναμφιβολα η δεκαετια 1998-2008 μας χάρισε από πλευρά Ιταλίας μερικά από τα πιο διαχρονικά μηχανακια ever( RSV,F4,996,998,mille,999)!!!Όσον αφορά τα δικά μας (v60), θα συμφωνήσω ότι είναι κάπως υποτιμημένα από τιμή ως μεταχειρισμενα, για μένα λόγω κυρίως του ότι δεν είχαν τις αγωνιστικές δάφνες που συνόδευαν τα ντουκατι στο παγκόσμιο εκείνη την περίοδο... Θα έβρισκε ποτέ κανείς 999 με πρώτη άδεια το 2012 και 6000 χλμ στο κοντέρ με κάτω από 6 χιλ ευρωπουλα εν ετει 2017;;; δε νομίζω.....Το ότι το 999 ήταν πίσω σχεδόν σε όλα τα masterbike από το Rsv δεν παίζει κ τόσο ρόλο στους πολλούς από τη στιγμή που στην παγκόσμια σκηνή έφερνε πρωταθλήματα.Κατι τέτοια μηχανακια είναι πράγματι ευκαιρία για όσους ξέρουν να εκτιμούν το παλιό καλό ιταλικό κρασί...!!!Καλημερες!!!
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Απρίλιος 21, 2020, 11:19:14 πμ
Μόλις το διάβασα όλο..Αναμφιβολα η δεκαετια 1998-2008 μας χάρισε από πλευρά Ιταλίας μερικά από τα πιο διαχρονικά μηχανακια ever( RSV,F4,996,998,mille,999)!!!Όσον αφορά τα δικά μας (v60), θα συμφωνήσω ότι είναι κάπως υποτιμημένα από τιμή ως μεταχειρισμενα, για μένα λόγω κυρίως του ότι δεν είχαν τις αγωνιστικές δάφνες που συνόδευαν τα ντουκατι στο παγκόσμιο εκείνη την περίοδο... Θα έβρισκε ποτέ κανείς 999 με πρώτη άδεια το 2012 και 6000 χλμ στο κοντέρ με κάτω από 6 χιλ ευρωπουλα εν ετει 2017;;; δε νομίζω.....Το ότι το 999 ήταν πίσω σχεδόν σε όλα τα masterbike από το Rsv δεν παίζει κ τόσο ρόλο στους πολλούς από τη στιγμή που στην παγκόσμια σκηνή έφερνε πρωταθλήματα.Κατι τέτοια μηχανακια είναι πράγματι ευκαιρία για όσους ξέρουν να εκτιμούν το παλιό καλό ιταλικό κρασί...!!!Καλημερες!!!
Καλημέρα στη Σαλαμίνα ... :bye: Σίγουρα σε αυτό το κομμάτι εμπίπτει το marketing που αναφέρουμε παραπάνω. Η ducati σε αυτό είναι μανούλα! Και φυσικά δύσκολα θα έβρισκες την ευκαιρία του RSV που βρήκες το 2017 και ήταν σχεδόν κούτα σε ducati και με τα χρήματα που αναφέρεις. Εκεί έγκειται και η αναφορά που γίνεται πάρα πολλές φορές από όλους μας σχετικά με την αναλογία ποιότητας/τιμής που βρίσκεις ενα μεταχειρισμένο και αγοράζεις πολλή μηχανή για τα λεφτά που δίνεις.
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: rocky26b στις Απρίλιος 21, 2020, 12:53:20 μμ
Συμφωνώ..Πάντως για να τα λέμε ολα,φιλοξενω αυτή την περίοδο στο γκαράζ και ένα 749s φίλου, μηχάνημα από τα λίγα με φουλ αγωνιστική αίσθηση... Γενικά τα ιταλικά εκείνης της περιόδου ήταν χαρμα...
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: lospsi στις Απρίλιος 21, 2020, 01:29:23 μμ
Ωραίο άρθρο!
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: Πυξιδας στις Απρίλιος 21, 2020, 09:26:53 μμ
η μαλακισμενη ενασχοληση με το motgp και τον κινητηρα που αν θυμαμαι καλα ειναι δουλεια της κοσγουορθ,κυριολεκτικα στεγνωσε τα ταμεια.. αν ειχε ριξει το χρημα στο sbk θα γινοταν χαμος και τοτε το πρωταθλημα μετραγε πολυ. Αποδειξη οτι το v4 που νικησε καρπωθηκε τις δαφνες,ασχετα αν τα πρωτα βαρεσαν στην παρουσιαση... Επισης θεωρω οτι το 2008 μπορουσε να βγαλει ενα ανανεωμενο καπο με καντραν απο τουνο,τις ακτινικες του,ενα ρετουσαρισμα που θα τσουλαγε στην αγορα
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Απρίλιος 21, 2020, 09:53:19 μμ
Ναι με λυμμένες παιδικές ασθένειες και αναβαθμίσεις το capo μια χαρά θα τα πήγαινε, θα συμφωνήσω!
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: Πυξιδας στις Απρίλιος 21, 2020, 09:55:30 μμ
Ναι με λυμμένες παιδικές ασθένειες και αναβαθμίσεις το capo μια χαρά θα τα πήγαινε, θα συμφωνήσω!
στο λεω απο τωρα καντραν απο τουονο,τις ακτινικες του... φαναρι πισω απο dorso και ρυθμνιζομενη ζελατινα αλλα παλμερ... ευκολα πραγματα
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: lospsi στις Απρίλιος 21, 2020, 10:42:53 μμ
Νομίζω ότι ένα ανανεωμένο caponord με τον v2 θα ήταν τσάμπα κόπος (και χρήμα) για την aprilia. Κακά τα ψέμματα, το μοτέρ ήταν ήδη 10ετίας (το 2008) και επιπλέον επένδυση πάνω σε αυτή την πλατφόρμα θα ήταν άκυρη, ειδικά εφόσον ήδη υπήρχαν στα σκαριά ο V4 αλλά και ο V2 1200. Κατά την γνώμη μου, τα στοιχήματα που χάθηκαν ήταν με τα παραπάνω μοτέρ. Δηλαδή η λάθος εξέλιξη του 1200 (γιατί να βγάλουν πρώτα το "σουπερμοτο" dorso με το περιορισμένο κοινό και πάνω σε αυτό να βασίσουν το caponord και όχι το αντίθετο και πιο λογικό) αλλά και με την περιορισμένη χρήση του v4 (γιατί όχι ένα νέο Futura ή ακόμα και ένα caponord v4). Να μην πούμε για ένα pegaso 750 ή την απουσία της εταιρείας στις μικρότερες κατηγορίες, αυτές που χτίζουν το μετέπειτα (δυνατότερο οικονομικά) αγοραστικό κοινό...
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: zachs στις Απρίλιος 21, 2020, 11:49:56 μμ
Οφείλω να ομολογήσω, αν και δεν το καταλαβαίνω, ότι είναι συγκινητική η πίστη μας σ'αυτή την εταιρεία :D
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: faraway στις Απρίλιος 22, 2020, 08:39:55 πμ
Της εταιρείας προς εμάς δεν είναι θα έλεγα το ίδιο ... :dry:
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: Πυξιδας στις Απρίλιος 22, 2020, 10:00:37 πμ
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: bros400pgm στις Απρίλιος 22, 2020, 02:06:22 μμ
Από την στιγμή που στο μοτέρ της ΚΤΜ υπάρχει ζιγκλερ λαδιού για την καμπάνα και το αλλάζουν με μικρότερο για πιο εύκολη αναζήτηση νεκράς σταματημένο, τότε ειναι ίδιο με της aprilia
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: Juve750 στις Απρίλιος 22, 2020, 05:24:00 μμ
Από την στιγμή που στο μοτέρ της ΚΤΜ υπάρχει ζιγκλερ λαδιού για την καμπάνα και το αλλάζουν με μικρότερο για πιο εύκολη αναζήτηση νεκράς σταματημένο, τότε ειναι ίδιο με της aprilia
Το έχει λύσει ποτέ κανένας αυτό???
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: 17inchwheeler στις Απρίλιος 22, 2020, 06:51:08 μμ
Και να πούμε πως το συγκεκριμένο μοτέρ , το ήθελε απεγνωσμένα η ktm εκείνη τη περίοδο , για να εξοπλίσει τα adv 950 και 990 αργότερα καθώς και τη σειρά super duke .
Επειδή η Ktm εκείνη την περίοδο ήταν ένα ασήμαντο εργοστάσιο σε σχέση με την aprilia , το πήραν οι Ιταλοί oi οποίοι πέταξαν και έξω τη ktm από μια πρώτη συμφωνία που είχε έρθει με την Αυστριακή rotax .
Η ktm μετά αναγκάστηκε να παράγει τον lc8 που είναι ένα αντίγραφο του rotax κινητήρα με τα γνωστά ( ή και όχι ) αποτεκλέσματα που είχε στο χρόνο .
Η ΚΤΜ ειχε πρωτοπαρουσιασει πρωτοτυπο κινητηρα V2 απο το 1991 ο οποιος ουτε V75 ηταν αλλα ουτε V60.μαλιστα στην ουσια ηταν 2 μοτερ lc4 το οποιο ειναι και αυτο rotax Διαφωνω με το σχολιο οτι η απριλια ηταν σημαντικοτερος πελατης απο την ΚΤΜ. Αυτο το μοτερ της ροταξ οπως και το μοτερ του παλιου πηγασου εχει φορεθει και απο αλλα εργοστασια
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: Πυξιδας στις Απρίλιος 22, 2020, 07:21:59 μμ
για να απαντησω θα επαιρνα απ τον lc8 για τον v60 1.τον συμπλεκτη,που βρισκει παντου νεκρα,ειναι πουπουλο 2.τις ενσωματομενες μπουζοπιπες-πολλ 3.τη γενικη χωροταξια,που ειναι αριστη
4.δεν θα επαιρνα την καταναλωση λαδιου,που λεει οτι η ιδια εταιρια οτι καιει
οσο για το ευστροφο,το πως ανεβαζει ο lc8 δεν τον πιανει ο 60 εχει σαφως πιο ελαφρια κινουμενα μερη
το αλλο με το μοτερ απο 2 lc4 ηταν δουλεια 2 φοιτητων που τους τσιμπησε η κτμ,σιγα μην τους αφηνε :D :D
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: faraway στις Απρίλιος 22, 2020, 07:24:53 μμ
Γιατι διαφωνεις αφου το λεει το αρθρο παραπανω που εβαλε ο Ζησης .
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: Πυξιδας στις Απρίλιος 22, 2020, 07:27:03 μμ
τα ιδια κερδη εχεις αμα νοικιαζεις μοτερ η αμα κατασκευαζεις ?
εδιαφερον ερωτημα.. :thnk: :thnk:
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: faraway στις Απρίλιος 22, 2020, 08:14:35 μμ
ξεκαθαρο ειναι ,
κατασκευη και φορεμα παντου = εκτιναξη κερδων ;)
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: lospsi στις Απρίλιος 22, 2020, 08:21:54 μμ
Νομίζω ότι το πιο κομπάκτ και εύστροφο μοτέρ της KTM έχει μείον την σχετικά αυξημένη συντήρηση, σε αντίθεση με τον rotax v60 που είναι πραγματικά σκυλί. Για μένα, αυτό που ποτέ δεν μου άρεσε, ειδικά στο caponord ήταν η τρύπα στην απόδοση στις μεσαίες στροφές (και γενικά, η πιο "κούφια" απόδοση) πράγμα αδιανόητο για μένα από ένα 1000αρι v2. Δείτε πχ, τις καμπύλες του Vstrom... Στα tuono/Mille υπάρχει μεν αλλά είναι πολύ λιγότερο αισθητή.
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Απρίλιος 22, 2020, 08:25:13 μμ
Γι αυτό κι εμείς αποφασίσαμε να κάνουμε τα μοτέρ των caponord μοτερ futura... :P :P :P
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: faraway στις Απρίλιος 22, 2020, 08:26:20 μμ
εν το μεταξυ η ευστροφια που αναφερουμε μπορει να ειναι απλα ελαφρυτερο βολαν ετσι ......
και οχι πυρηνικη επιστημη που να αφορα μπιελες η πιστονια η στροφαλο :D
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: dabledot στις Απρίλιος 22, 2020, 08:39:50 μμ
να ρωτησω και εγω ο κουλος τωρα ?? αυτη η δυναμομετρηση ειναι στανταρ ? γιατι στο δρομο παιρνεις ενα διαφορετικο αποτελεσμα . το λεω επειδη υπαχει συναδελφος με στρομα και στα ανοιγματα ειμαστε πανω κατω στα ιδια .
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: Πυξιδας στις Απρίλιος 22, 2020, 08:42:41 μμ
να ρωτησω και εγω ο κουλος τωρα ?? αυτη η δυναμομετρηση ειναι στανταρ ? γιατι στο δρομο παιρνεις ενα διαφορετικο αποτελεσμα . το λεω επειδη υπαχει συναδελφος με στρομα και στα ανοιγματα ειμαστε πανω κατω στα ιδια .
βστρομ.... χαμηλα ειναι δυνατο
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: Πυξιδας στις Απρίλιος 22, 2020, 08:43:28 μμ
Νομίζω ότι το πιο κομπάκτ και εύστροφο μοτέρ της KTM έχει μείον την σχετικά αυξημένη συντήρηση, σε αντίθεση με τον rotax v60 που είναι πραγματικά σκυλί. Για μένα, αυτό που ποτέ δεν μου άρεσε, ειδικά στο caponord ήταν η τρύπα στην απόδοση στις μεσαίες στροφές (και γενικά, η πιο "κούφια" απόδοση) πράγμα αδιανόητο για μένα από ένα 1000αρι v2. Δείτε πχ, τις καμπύλες του Vstrom... Στα tuono/Mille υπάρχει μεν αλλά είναι πολύ λιγότερο αισθητή.
τρυπαρα.. μαλλον προδιαγραφες
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: faraway στις Απρίλιος 22, 2020, 08:45:18 μμ
Προδιαγραφες , οκ το καταλαβαινω .
Αλλα βγαμε μετα και ενα update να το διορθωνεις και ας ερθει ο ευρωπαικος φορεας πιστοποιησεων να με ελεγξει :P
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: Πυξιδας στις Απρίλιος 22, 2020, 08:46:57 μμ
παντως η κτμ τον υποστηριξε φουλ τον lc8 και της βγηκε
πιστευω οτι και η απριλια επρεπε να κανει το ιδιο μαζι με τη ροταξ με τον v60 ειναι αδιανοητο,αφου ειναι καλο μοτερ,γιατι σχεδιασε δικο της
Συνέχεια στον Rotax υπήρχει το 2008 και ήταν ο κινητήρας που φόρεσαν τα υδρόψυκτα Buell 1125cc. H Rotax είχε κάνει πρόταση στην Aprilia να πάρει αυτόν τον κινητήρα αλλά οι Ιταλοί είχαν ήδη αποφασίσει να προχωρήσουν με την διάταξη V4.
Αυτός είναι ο λόγος που πέθανε ο Rotax για την Aprilia
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: Πυξιδας στις Απρίλιος 22, 2020, 09:10:56 μμ
παντως η κτμ τον υποστηριξε φουλ τον lc8 και της βγηκε
πιστευω οτι και η απριλια επρεπε να κανει το ιδιο μαζι με τη ροταξ με τον v60 ειναι αδιανοητο,αφου ειναι καλο μοτερ,γιατι σχεδιασε δικο της
Συνέχεια στον Rotax υπήρχει το 2008 και ήταν ο κινητήρας που φόρεσαν τα υδρόψυκτα Buell 1125cc. H Rotax είχε κάνει πρόταση στην Aprilia να πάρει αυτόν τον κινητήρα αλλά οι Ιταλοί είχαν ήδη αποφασίσει να προχωρήσουν με την διάταξη V4.
Αυτός είναι ο λόγος που πέθανε ο Rotax για την Aprilia
ψιλοτουμπανα αυτα,παρουσιαση στη γερμανια?
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: faraway στις Απρίλιος 22, 2020, 09:38:13 μμ
οχι μονο ο v4
ειχε ηδη αναπτυξει δικο της v2 στα 750 και στα 1200
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: Thanos90 στις Απρίλιος 22, 2020, 09:53:27 μμ
Το καλό με τον ροταξ παντός είναι ότι φορέθηκε σε διάφορα μοντέλα με αποτέλεσμα να βελτιώνουμε πλέον ψιλοτσαμπα σε σχέση με τον ανταγωνισμό..εκτός από 990 έχω οδηγήσει και στρομα 1000 ψιλοφτιαγμενο φίλου..και αρκετά στην ίδια κατηγορία..προσωπικά με ξενέρωσε σαν σύνολο και πολλούς κραδασμούς..σαν μονοκύλινδρος ένα πράμα! Όσοι γνωστοί έχουν 950-990 παραπονιούνται για θερμοκρασιες..ότι βράζει πολύ γρήγορα!! Παντος το ποιο ον οφ απ' όλα στην κατηγορία είναι το κτμ
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: lospsi στις Απρίλιος 22, 2020, 10:22:26 μμ
Είχα v2 1000 Suzuki, v60 aprilia και KTM 990. Μπορώ να πω ότι το καλύτερο μοτέρ, προσωπικά πάντα, ήταν της KTM.
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: rocky26b στις Απρίλιος 23, 2020, 03:01:32 πμ
Καλυτερο απο αποψη αποδοσης? Βρικολακιασα και μπηκα 3 το βραδυ μπας και μου ερθει ο υπνος :P :P :P
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: lospsi στις Απρίλιος 23, 2020, 07:51:14 πμ
Καλυτερο απο αποψη αποδοσης? Βρικολακιασα και μπηκα 3 το βραδυ μπας και μου ερθει ο υπνος :P :P :P
Καλύτερο για μένα. Πιο εύστροφο και "ελαφρύ δούλεμα", πολύ λιγότερο σκορτσάρισμα. Τώρα σαν γκάζι δεν ξέρω να σου πω. Νομίζω ότι το 990 adv είναι πιο γρήγορο από το Caponord 1000 αλλά το Tuono (το 2ης γενιάς σίγουρα, το 1ης δεν ξέρω) πιο γρήγορο από το SuperDuke 990. Έχει βέβαια πολύ πιο δύσκολη και σχολαστική συντήρηση και αυτός ήταν και ο λόγος που έδωσα το 990 adv, το καλύτερο ονοφ που έχω οδηγήσει (ΟΚ, σε λογικό μπάτζετ - εξαιρούνται τα σύγχρονα "υπερόπλα").
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: Πυξιδας στις Απρίλιος 23, 2020, 10:13:56 πμ
Καλυτερο απο αποψη αποδοσης? Βρικολακιασα και μπηκα 3 το βραδυ μπας και μου ερθει ο υπνος :P :P :P
Καλύτερο για μένα. Πιο εύστροφο και "ελαφρύ δούλεμα", πολύ λιγότερο σκορτσάρισμα. Τώρα σαν γκάζι δεν ξέρω να σου πω. Νομίζω ότι το 990 adv είναι πιο γρήγορο από το Caponord 1000 αλλά το Tuono (το 2ης γενιάς σίγουρα, το 1ης δεν ξέρω) πιο γρήγορο από το SuperDuke 990. Έχει βέβαια πολύ πιο δύσκολη και σχολαστική συντήρηση και αυτός ήταν και ο λόγος που έδωσα το 990 adv, το καλύτερο ονοφ που έχω οδηγήσει (ΟΚ, σε λογικό μπάτζετ - εξαιρούνται τα σύγχρονα "υπερόπλα").
Όντως το εύστροφο και το ελαφρύ,το καταλαβαίνεις αμέσως ;)
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: Thanos90 στις Απρίλιος 23, 2020, 10:35:55 πμ
Απο τα μηχανακια που μου κανενα εντυπωση σαν funbike ειναι multistrada 1000 κολλητου με μοτερ 1100 απο hyper motard! ελαφρυ ροπη παντου και πολυ παιχνηδιαρικο..μετα απο λιγο καιρο απο την αγορα καρφωσε βαλβιδες και εβαλε 1000αρι μοτερ..αυτο δεν μ αρεσε τοσο!! σε αυτο νομιζω ο Πυξιδας μπορει να πει περισσοτερα
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: zachs στις Απρίλιος 23, 2020, 10:43:39 πμ
Απο τα μηχανακια που μου κανενα εντυπωση σαν funbike ειναι multistrada 1000 κολλητου με μοτερ 1100 απο hyper motard! ελαφρυ ροπη παντου και πολυ παιχνηδιαρικο..μετα απο λιγο καιρο απο την αγορα καρφωσε βαλβιδες και εβαλε 1000αρι μοτερ..αυτο δεν μ αρεσε τοσο!! σε αυτο νομιζω ο Πυξιδας μπορει να πει περισσοτερα
Τα ντουκάτια έχουν γενικά ωραίους και δυνατούς κινητήρες αλλά πουσαρισμένους για να βγάζουν άλογα από τον V2 που γενικά δεν είναι για μεγάλα ζόρια.Γι' αυτό και σπάνε συχνά-τα ντουκάτι-γι'αυτό και η απρίλια νωρίς προχώρησε στις μηχανές επιδόσεων στους V4 και καλά έκανε.Η ντουκάτι προσπαθεί γενικά σ'όλα τα μηχανάκια της να πλασάρει σπορ χαρακτήρα όπως στο μουλτιστράντα πχ και τα πουσάρει γι'αυτό και σπάνε :D
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: Thanos90 στις Απρίλιος 23, 2020, 10:56:59 πμ
του δικου μου εσπασε κλασικα γιατι το συνεργειο που το πηγε δεν τσεκαρε καποια πραγματα που ειναι ψιλοστανταρ( ελυσε ενα παξημαδι που κραταει τον αξονα που γυριζουν οι ιμαντες και καρφωσε βαβιδες) αλλα αφου την παθεις μετα βρησκεις τον καταλληλο γιατρο που στα ντουκατι υπαρχει στη θεσσαλονικη και ξενοιαζεις
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: zachs στις Απρίλιος 23, 2020, 11:25:51 πμ
του δικου μου εσπασε κλασικα γιατι το συνεργειο που το πηγε δεν τσεκαρε καποια πραγματα που ειναι ψιλοστανταρ( ελυσε ενα παξημαδι που κραταει τον αξονα που γυριζουν οι ιμαντες και καρφωσε βαβιδες) αλλα αφου την παθεις μετα βρησκεις τον καταλληλο γιατρο που στα ντουκατι υπαρχει στη θεσσαλονικη και ξενοιαζεις
Βασίλη τον λένε κι αυτόν να φανταστώ;! :D
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: Πυξιδας στις Απρίλιος 23, 2020, 12:34:40 μμ
του δικου μου εσπασε κλασικα γιατι το συνεργειο που το πηγε δεν τσεκαρε καποια πραγματα που ειναι ψιλοστανταρ( ελυσε ενα παξημαδι που κραταει τον αξονα που γυριζουν οι ιμαντες και καρφωσε βαβιδες) αλλα αφου την παθεις μετα βρησκεις τον καταλληλο γιατρο που στα ντουκατι υπαρχει στη θεσσαλονικη και ξενοιαζεις
τι εκανε λεει :psdof: :psdof: ο v2 ds 1000/1100 εχει σαν πρωτερημα τη γεματη αποδοση στις μεσαιες,ψηλα λογω 2 βαλβιδων τελειωνει,αυτο βεβαια ελαχιστα εδιαφερει,κοινως σδτα 160-180 αισθανοταν πολυ ανετα ευκολη συντηρηση,ποναγαν μονο τα αρχικα μοντελα που ειχαν μαλακουλες εδρες βαλβιδων,οσον αφορα το μοτερ
σαφως με τον v60 δεν εχει απολυτως καμια σχεση,μα καμια,αλλα στα αεροψυκτα μουλτι ειχε κουμπωσει πολυ καλα και ειδικα στα επαρχιακα κομματια ο συνδιασμος ειναι ξυραφι,ελεω μεστων μεσαιων και χαμηλου βαρους
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: Thanos90 στις Απρίλιος 23, 2020, 01:57:55 μμ
Δεν τον λενε βασιλη αλλα αφου ειναι γιατρος δεν εχει σχεση χαχαχαχα! προσωπικα μου αρεσε πολυ σαν μηχανη..αλλα χαμιλα ο κοφτης! Γενικα αμα κρινω απο το δικο μου καπο που ηταν θεσσαλονικη και απο γνωστους με ντουκατι..δεν εχουνε συνεργεια..του φιλου μου το πηραμε απο γιαννενα το κρατησα εγω δυο μηνες κοζανη..το εβγαλα τρεις βολτες και μετα το πηρε θεσσαλονικη! το εβαλε για σερβις σε γνωστο μαγαζι..του ζητησε αν εχεται το θεος σας(ρυθμισμα βαλβιδων-ιμαντες-χρονησμα πεταλουδας γκαζιου-μπουζι-λαδια) κοντα στο 1000αρικο και σε δυο βδομαδες ελυσε το παξιμαδι και καρφωσε βαλβιδες!!! τεσπα θα παθηματα γινονται μαθηματα :pray:
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: zachs στις Απρίλιος 23, 2020, 07:47:20 μμ
Δεν τον λενε βασιλη αλλα αφου ειναι γιατρος δεν εχει σχεση χαχαχαχα! προσωπικα μου αρεσε πολυ σαν μηχανη..αλλα χαμιλα ο κοφτης! Γενικα αμα κρινω απο το δικο μου καπο που ηταν θεσσαλονικη και απο γνωστους με ντουκατι..δεν εχουνε συνεργεια..του φιλου μου το πηραμε απο γιαννενα το κρατησα εγω δυο μηνες κοζανη..το εβγαλα τρεις βολτες και μετα το πηρε θεσσαλονικη! το εβαλε για σερβις σε γνωστο μαγαζι..του ζητησε αν εχεται το θεος σας(ρυθμισμα βαλβιδων-ιμαντες-χρονησμα πεταλουδας γκαζιου-μπουζι-λαδια) κοντα στο 1000αρικο και σε δυο βδομαδες ελυσε το παξιμαδι και καρφωσε βαλβιδες!!! τεσπα θα παθηματα γινονται μαθηματα :pray:
Ποιός είναι ο γιατρός των ντουλάπι στην Θεσσαλονίκη; :thnk:
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Ιούνιος 03, 2020, 12:59:56 πμ
Τίτλος: Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Αποστολή από: Πυξιδας στις Ιούνιος 03, 2020, 11:11:58 πμ