0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ναι με λυμμένες παιδικές ασθένειες και αναβαθμίσεις το capo μια χαρά θα τα πήγαινε, θα συμφωνήσω!
Της εταιρείας προς εμάς δεν είναι θα έλεγα το ίδιο ...
Από την στιγμή που στο μοτέρ της ΚΤΜ υπάρχει ζιγκλερ λαδιού για την καμπάνα και το αλλάζουν με μικρότερο για πιο εύκολη αναζήτηση νεκράς σταματημένο, τότε ειναι ίδιο με της aprilia
Τι εννοεις πιο ευστροφο ? 9800 ανεβαζουν και τα 2
Και να πούμε πως το συγκεκριμένο μοτέρ , το ήθελε απεγνωσμένα η ktm εκείνη τη περίοδο , για να εξοπλίσει τα adv 950 και 990 αργότερα καθώς και τη σειρά super duke . Επειδή η Ktm εκείνη την περίοδο ήταν ένα ασήμαντο εργοστάσιο σε σχέση με την aprilia , το πήραν οι Ιταλοί oi οποίοι πέταξαν και έξω τη ktm από μια πρώτη συμφωνία που είχε έρθει με την Αυστριακή rotax . Η ktm μετά αναγκάστηκε να παράγει τον lc8 που είναι ένα αντίγραφο του rotax κινητήρα με τα γνωστά ( ή και όχι ) αποτεκλέσματα που είχε στο χρόνο .
Γιατι διαφωνεις αφου το λεει το αρθρο παραπανω που εβαλε ο Ζησης .
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι