0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
« Απάντηση #30 - : Απρίλιος 22, 2020, 07:36:31 μμ »
οχι ρε , δεν πηγαινε σε σενα το διαφωνεις


στον 17 αναφεροταν  :D
παντως η κτμ τον υποστηριξε φουλ τον lc8 και της βγηκε

πιστευω οτι και η απριλια επρεπε να κανει το ιδιο μαζι με τη ροταξ με τον v60
ειναι αδιανοητο,αφου ειναι καλο μοτερ,γιατι σχεδιασε δικο της
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
« Απάντηση #31 - : Απρίλιος 22, 2020, 08:02:46 μμ »
τα ιδια κερδη εχεις αμα νοικιαζεις μοτερ η αμα κατασκευαζεις ?

*

Αποσυνδεδεμένος 17inchwheeler

  • *****
  • 692
  • la prima maniera mille erre
  • Μοντέλο μηχανής: RSV MILLE R '02 & '03
  • Αντιδράσεις: +267
Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
« Απάντηση #32 - : Απρίλιος 22, 2020, 08:05:56 μμ »
οχι ρε , δεν πηγαινε σε σενα το διαφωνεις


στον 17 αναφεροταν  :D
δε διαφωνω με εσενα,με το σχολιο του αρθρογραφου διαφωνω
(<<< King ....of.... spam >>>)

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
« Απάντηση #33 - : Απρίλιος 22, 2020, 08:07:05 μμ »
τα ιδια κερδη εχεις αμα νοικιαζεις μοτερ η αμα κατασκευαζεις ?
εδιαφερον ερωτημα.. :thnk: :thnk:
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
« Απάντηση #34 - : Απρίλιος 22, 2020, 08:14:35 μμ »
ξεκαθαρο ειναι ,


κατασκευη και φορεμα παντου  =
εκτιναξη κερδων  ;)

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2725
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1901
Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
« Απάντηση #35 - : Απρίλιος 22, 2020, 08:21:54 μμ »
Νομίζω ότι το πιο κομπάκτ και εύστροφο μοτέρ της KTM έχει μείον την σχετικά αυξημένη συντήρηση, σε αντίθεση με τον rotax v60 που είναι πραγματικά σκυλί.
Για μένα, αυτό που ποτέ δεν μου άρεσε, ειδικά στο caponord ήταν η τρύπα στην απόδοση στις μεσαίες στροφές (και γενικά, η πιο "κούφια" απόδοση) πράγμα αδιανόητο για μένα από ένα 1000αρι v2. Δείτε πχ, τις καμπύλες του Vstrom...
Στα tuono/Mille υπάρχει μεν αλλά είναι πολύ λιγότερο αισθητή.
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5459
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4583
Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
« Απάντηση #36 - : Απρίλιος 22, 2020, 08:25:13 μμ »
Γι αυτό κι εμείς αποφασίσαμε να κάνουμε τα μοτέρ των caponord μοτερ futura... :P :P :P
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
« Απάντηση #37 - : Απρίλιος 22, 2020, 08:26:20 μμ »
εν το μεταξυ η ευστροφια που αναφερουμε μπορει να ειναι απλα ελαφρυτερο βολαν ετσι ......


και οχι πυρηνικη επιστημη που να αφορα μπιελες η πιστονια η στροφαλο  :D

*

Αποσυνδεδεμένος dabledot

  • **
  • 36
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: caponord
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
« Απάντηση #38 - : Απρίλιος 22, 2020, 08:39:50 μμ »
να ρωτησω και εγω ο κουλος  τωρα ?? αυτη η δυναμομετρηση ειναι στανταρ ? γιατι στο δρομο παιρνεις ενα διαφορετικο αποτελεσμα . το λεω επειδη υπαχει συναδελφος με στρομα και στα ανοιγματα ειμαστε πανω κατω στα ιδια .

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
« Απάντηση #39 - : Απρίλιος 22, 2020, 08:42:41 μμ »
εν το μεταξυ η ευστροφια που αναφερουμε μπορει να ειναι απλα ελαφρυτερο βολαν ετσι ......


και οχι πυρηνικη επιστημη που να αφορα μπιελες η πιστονια η στροφαλο  :D
τα πιστονια στο lc8 ειναι μανχλε κοντουλια :D
να ρωτησω και εγω ο κουλος  τωρα ?? αυτη η δυναμομετρηση ειναι στανταρ ? γιατι στο δρομο παιρνεις ενα διαφορετικο αποτελεσμα . το λεω επειδη υπαχει συναδελφος με στρομα και στα ανοιγματα ειμαστε πανω κατω στα ιδια .
βστρομ....
χαμηλα ειναι δυνατο
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
« Απάντηση #40 - : Απρίλιος 22, 2020, 08:43:28 μμ »
Νομίζω ότι το πιο κομπάκτ και εύστροφο μοτέρ της KTM έχει μείον την σχετικά αυξημένη συντήρηση, σε αντίθεση με τον rotax v60 που είναι πραγματικά σκυλί.
Για μένα, αυτό που ποτέ δεν μου άρεσε, ειδικά στο caponord ήταν η τρύπα στην απόδοση στις μεσαίες στροφές (και γενικά, η πιο "κούφια" απόδοση) πράγμα αδιανόητο για μένα από ένα 1000αρι v2. Δείτε πχ, τις καμπύλες του Vstrom...
Στα tuono/Mille υπάρχει μεν αλλά είναι πολύ λιγότερο αισθητή.
τρυπαρα..
μαλλον προδιαγραφες
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
« Απάντηση #41 - : Απρίλιος 22, 2020, 08:45:18 μμ »
Προδιαγραφες , οκ το καταλαβαινω .




Αλλα βγαμε μετα και ενα update να το διορθωνεις και ας ερθει ο ευρωπαικος φορεας πιστοποιησεων να με ελεγξει  :P

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
« Απάντηση #42 - : Απρίλιος 22, 2020, 08:46:57 μμ »
Προδιαγραφες , οκ το καταλαβαινω .




Αλλα βγαμε μετα και ενα update να το διορθωνεις και ας ερθει ο ευρωπαικος φορεας πιστοποιησεων να με ελεγξει  :P
στη δευτερη γενια το εφτιαξε αυτο...ασε που επρεπε να ειχε κιτ ακραπες και για το καπο
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
« Απάντηση #43 - : Απρίλιος 22, 2020, 09:02:36 μμ »
οχι ρε , δεν πηγαινε σε σενα το διαφωνεις


στον 17 αναφεροταν  :D
παντως η κτμ τον υποστηριξε φουλ τον lc8 και της βγηκε

πιστευω οτι και η απριλια επρεπε να κανει το ιδιο μαζι με τη ροταξ με τον v60
ειναι αδιανοητο,αφου ειναι καλο μοτερ,γιατι σχεδιασε δικο της

Συνέχεια στον Rotax υπήρχει το 2008 και ήταν ο κινητήρας που φόρεσαν τα υδρόψυκτα Buell 1125cc. H Rotax είχε κάνει πρόταση στην Aprilia να πάρει αυτόν τον κινητήρα αλλά οι Ιταλοί είχαν ήδη αποφασίσει να προχωρήσουν με την διάταξη V4.

Αυτός είναι ο λόγος που πέθανε ο Rotax για την Aprilia 

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
« Απάντηση #44 - : Απρίλιος 22, 2020, 09:10:56 μμ »
οχι ρε , δεν πηγαινε σε σενα το διαφωνεις


στον 17 αναφεροταν  :D
παντως η κτμ τον υποστηριξε φουλ τον lc8 και της βγηκε

πιστευω οτι και η απριλια επρεπε να κανει το ιδιο μαζι με τη ροταξ με τον v60
ειναι αδιανοητο,αφου ειναι καλο μοτερ,γιατι σχεδιασε δικο της

Συνέχεια στον Rotax υπήρχει το 2008 και ήταν ο κινητήρας που φόρεσαν τα υδρόψυκτα Buell 1125cc. H Rotax είχε κάνει πρόταση στην Aprilia να πάρει αυτόν τον κινητήρα αλλά οι Ιταλοί είχαν ήδη αποφασίσει να προχωρήσουν με την διάταξη V4.

Αυτός είναι ο λόγος που πέθανε ο Rotax για την Aprilia
ψιλοτουμπανα αυτα,παρουσιαση στη γερμανια?
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης