0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
οχι ρε , δεν πηγαινε σε σενα το διαφωνεις στον 17 αναφεροταν
τα ιδια κερδη εχεις αμα νοικιαζεις μοτερ η αμα κατασκευαζεις ?
εν το μεταξυ η ευστροφια που αναφερουμε μπορει να ειναι απλα ελαφρυτερο βολαν ετσι ......και οχι πυρηνικη επιστημη που να αφορα μπιελες η πιστονια η στροφαλο
να ρωτησω και εγω ο κουλος τωρα ?? αυτη η δυναμομετρηση ειναι στανταρ ? γιατι στο δρομο παιρνεις ενα διαφορετικο αποτελεσμα . το λεω επειδη υπαχει συναδελφος με στρομα και στα ανοιγματα ειμαστε πανω κατω στα ιδια .
Νομίζω ότι το πιο κομπάκτ και εύστροφο μοτέρ της KTM έχει μείον την σχετικά αυξημένη συντήρηση, σε αντίθεση με τον rotax v60 που είναι πραγματικά σκυλί.Για μένα, αυτό που ποτέ δεν μου άρεσε, ειδικά στο caponord ήταν η τρύπα στην απόδοση στις μεσαίες στροφές (και γενικά, η πιο "κούφια" απόδοση) πράγμα αδιανόητο για μένα από ένα 1000αρι v2. Δείτε πχ, τις καμπύλες του Vstrom...Στα tuono/Mille υπάρχει μεν αλλά είναι πολύ λιγότερο αισθητή.
Προδιαγραφες , οκ το καταλαβαινω . Αλλα βγαμε μετα και ενα update να το διορθωνεις και ας ερθει ο ευρωπαικος φορεας πιστοποιησεων να με ελεγξει
Παράθεση από: faraway στις Απρίλιος 22, 2020, 07:32:01 μμοχι ρε , δεν πηγαινε σε σενα το διαφωνεις στον 17 αναφεροταν παντως η κτμ τον υποστηριξε φουλ τον lc8 και της βγηκεπιστευω οτι και η απριλια επρεπε να κανει το ιδιο μαζι με τη ροταξ με τον v60ειναι αδιανοητο,αφου ειναι καλο μοτερ,γιατι σχεδιασε δικο της
Παράθεση από: Πυξιδας στις Απρίλιος 22, 2020, 07:36:31 μμΠαράθεση από: faraway στις Απρίλιος 22, 2020, 07:32:01 μμοχι ρε , δεν πηγαινε σε σενα το διαφωνεις στον 17 αναφεροταν παντως η κτμ τον υποστηριξε φουλ τον lc8 και της βγηκεπιστευω οτι και η απριλια επρεπε να κανει το ιδιο μαζι με τη ροταξ με τον v60ειναι αδιανοητο,αφου ειναι καλο μοτερ,γιατι σχεδιασε δικο τηςΣυνέχεια στον Rotax υπήρχει το 2008 και ήταν ο κινητήρας που φόρεσαν τα υδρόψυκτα Buell 1125cc. H Rotax είχε κάνει πρόταση στην Aprilia να πάρει αυτόν τον κινητήρα αλλά οι Ιταλοί είχαν ήδη αποφασίσει να προχωρήσουν με την διάταξη V4. Αυτός είναι ο λόγος που πέθανε ο Rotax για την Aprilia
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι