0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Υποσυνειδητα εννοει ο Αντρεας..................για ψαχτο............παιζει να εχει δικιο
Παράθεση από: nikos force στις Φεβρουάριος 10, 2009, 12:33:09 μμΠαράθεση από: mastoras στις Φεβρουάριος 10, 2009, 12:30:06 μμΝα πώ και γω μια γνώμη ..........να βολεύει τις δεξιές σε BMW και Guzzi λόγω αδράνειας στροφάλου μπορεί ..............τώρα για το πίσω φρένο.................. μόνο στην περίπτωση που έχεις μπεί με πολλά σε στροφή και το πατάς γιανα σηκώσεις την μοτοσυκλέτα. με το πισω κλεινει γραμμη ...δεν σηκωνεται Εεεεεεεε..............αυτό θέλω να πώ ....................σόρρυ ρε παιδιά αλλα άν δεν μου λεγε ο Θέμης προχθές ότι οι μοτοσυκλέτες έχουν πίσω φρένο δεν θα το 'ξερα.
Παράθεση από: mastoras στις Φεβρουάριος 10, 2009, 12:30:06 μμΝα πώ και γω μια γνώμη ..........να βολεύει τις δεξιές σε BMW και Guzzi λόγω αδράνειας στροφάλου μπορεί ..............τώρα για το πίσω φρένο.................. μόνο στην περίπτωση που έχεις μπεί με πολλά σε στροφή και το πατάς γιανα σηκώσεις την μοτοσυκλέτα. με το πισω κλεινει γραμμη ...δεν σηκωνεται
Να πώ και γω μια γνώμη ..........να βολεύει τις δεξιές σε BMW και Guzzi λόγω αδράνειας στροφάλου μπορεί ..............τώρα για το πίσω φρένο.................. μόνο στην περίπτωση που έχεις μπεί με πολλά σε στροφή και το πατάς γιανα σηκώσεις την μοτοσυκλέτα.
... εχω ηδη αρχισει και την προπονηση μου ... στην ιδια διαδρομη (βυλια πορτο γερμενο)
Γεια και από μένα.Πριν αναλύσουμε αν στρίβουμε καλύτερα δεξιά ή αριστερά πρέπει να δούμε τις τρεις φάσεις της στροφήςτην είσοδο,μέσα και την έξοδο.α) ΕΙΣΟΔΟΣ¨ 1. Προετοιμασία εισόδου 2. Επιβράδυνση (όταν χρειάζεται) 3. Χάραξη γραμμής,πλάγιασμα κοιτάζοντας την γραμμή μας και όχι τον απέναντι βράχο ,μπαριέρα, αυτοκίνητοβ) ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ 1. Βρίσκουμε και λοκάρουμε την έξοδο 2. Στην κορυφή της στροφής αρχίζουμε να επιταχύνουμεγ) ΕΞΟΔΟΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΠΛΑΓΙΑΣΜΑ Η φιλοσοφία κύλησης των δικύκλων οφείλεται στο φαινόμενο της ισοροπίας και στο γυροσκοπικό φαινόμενο. Αυτό το δεύτερο είναι υπεύθυνο για το πλάγιασμα των δικύκλων μαζί με την φυγόκεντρο, αλλά αρκετά δύσκολο να εξηγηθείεπιστημονικά σε ένα forum τουλάχιστο από μένα.Γι΄αυτό θα προσπαθήσω με ένα παράδειγμα - κουϊζ:Αν είχαμε τη δυνατότητα ναισοροπήσουμε ένα ποδήλατο και πιέζαμε π.χ την αριστερή μανέτα προς τα εμπρός προς πια μεριά θα έπεφτε το ποδήλατο;;; OEO?? Θέλω να πω ότι αν θέλουμε να πλαγιάσουμε γρήγορα και άμεσα απλώς πιέζουμε -χτυπάμε-τείνουμε να στρίψουμε, την μανέτα της φοράς της στροφής προς την αντίθετη κατεύθυνση. Απλώς δοκιμάστε το με λίγα χλμ .Είμαι σίγουρος ότι όλοι το κάνουμε ασυνείδητα γιατί δεν γίνεται αλλιώς ,καιρός να τ κάνουμε και συνειδητοποιημένα. Ένα άλλο εξίσου σημαντικό, λοκάρισμα- κοίταγμα της εξόδου,όπου κοιτάζουμε εκεί πηγαίνουμε το υποσυνείδητο κάνει απίστευτα οδηγηκά κόλπα. Ελπίζω να βοήθησα και να μη μπέρδεψα, έστω και λίγο Υ.Γ Κάθε στροφή είναι διαφορετική και γι' αυτό θέλει προετοιμασία!!!
μπορει να την εχω την εμπειρια αλλων οδηγων αλλα σιγουρα αντιλαμβανομαι τι κανω στην οδηγηση /...
Παράθεση από: formamentis στις Φεβρουάριος 14, 2009, 01:14:34 μμΧμμ....Αυτά τα πραγματάκια είναι λίγο-πολύ γνωστά σε όλους καθώς αποτελούν την πολύ βασική θεωρία για την οδήγηση μοτοσυκλέτας...Και φυσικά εφαρμόζεται σε κάθε στροφή ανεξαρτήτως κατεύθυνσης...Εδώ όμως το ερώτημα είναι άλλο...Το κατά πόσο προσεγγίζουμε διαφορετικά τις αριστερές και δεξιές στροφές και για ποιον λόγο...Και ακούστηκαν λόγοι όπως η θέση του ποδοφρένου,η ορατότητα,το ποιο είναι το βασικό χέρι μας,πράγμα που έχει σχέση με την λειτουργία των ημισφαιρίων του εγκεφάλου,καθώς και οι διάφορες "τραυματικές" εμπειρίες που είχαμε... Οπότε περιμένουμε και την προσωπική σου εμπειρία επί του θέματος... Παράθεση Συμφωνώ ότι εξαρτάται κατ'αρχάς από την ορατότητα η προσέγγιση στη στροφή.'Οπως ότι και εγώ που ως δεξιόχειρας προσεγγίζω με μεγαλύτερη ευκολία τις αριστερές στροφές και ότι έχει μεγάλη σχέση η λειτουργεία των ημισφαιρείων του εγγεφάλου και ίσως για του ίδιους λόγους να έχει σχέση η θέση του ποδόφρενου όπως μπορεί και να έχει σχέση το ότι ανεβαίνουμε απο αριστερά στα μηχανάκια και ότι ακόμη και ο συνεπιβάτης τα manual λένε να ανεβαίνει και αυτός από αριστερά. Θέλω όμως να επισημάνω ότι αυτό το <<anticap>> που ίσως έχουμε σχεδόν όλοι μας κατακτιέτται ή βελτιώνεται με την προπόνηση την εμπειρία και τα χιλιόμετρα. Όσο για τις προσωπικές μου εμπειρίες επί του θέματος έτυχε αρκετές φορές, να χάσω την γραμμή μου στη στροφή, και μπορώ να πω ότι όλες μα όλες ήταν από λάθος οπτικού λοκαρίσματος . sorry αν σας κούρασα.
Χμμ....Αυτά τα πραγματάκια είναι λίγο-πολύ γνωστά σε όλους καθώς αποτελούν την πολύ βασική θεωρία για την οδήγηση μοτοσυκλέτας...Και φυσικά εφαρμόζεται σε κάθε στροφή ανεξαρτήτως κατεύθυνσης...Εδώ όμως το ερώτημα είναι άλλο...Το κατά πόσο προσεγγίζουμε διαφορετικά τις αριστερές και δεξιές στροφές και για ποιον λόγο...Και ακούστηκαν λόγοι όπως η θέση του ποδοφρένου,η ορατότητα,το ποιο είναι το βασικό χέρι μας,πράγμα που έχει σχέση με την λειτουργία των ημισφαιρίων του εγκεφάλου,καθώς και οι διάφορες "τραυματικές" εμπειρίες που είχαμε... Οπότε περιμένουμε και την προσωπική σου εμπειρία επί του θέματος... Παράθεση Συμφωνώ ότι εξαρτάται κατ'αρχάς από την ορατότητα η προσέγγιση στη στροφή.'Οπως ότι και εγώ που ως δεξιόχειρας προσεγγίζω με μεγαλύτερη ευκολία τις αριστερές στροφές και ότι έχει μεγάλη σχέση η λειτουργεία των ημισφαιρείων του εγγεφάλου και ίσως για του ίδιους λόγους να έχει σχέση η θέση του ποδόφρενου όπως μπορεί και να έχει σχέση το ότι ανεβαίνουμε απο αριστερά στα μηχανάκια και ότι ακόμη και ο συνεπιβάτης τα manual λένε να ανεβαίνει και αυτός από αριστερά. Θέλω όμως να επισημάνω ότι αυτό το <<anticap>> που ίσως έχουμε σχεδόν όλοι μας κατακτιέτται ή βελτιώνεται με την προπόνηση την εμπειρία και τα χιλιόμετρα. Όσο για τις προσωπικές μου εμπειρίες επί του θέματος έτυχε αρκετές φορές, να χάσω την γραμμή μου στη στροφή, και μπορώ να πω ότι όλες μα όλες ήταν από λάθος οπτικού λοκαρίσματος . sorry αν σας κούρασα.
Συμφωνώ ότι εξαρτάται κατ'αρχάς από την ορατότητα η προσέγγιση στη στροφή.'Οπως ότι και εγώ που ως δεξιόχειρας προσεγγίζω με μεγαλύτερη ευκολία τις αριστερές στροφές και ότι έχει μεγάλη σχέση η λειτουργεία των ημισφαιρείων του εγγεφάλου και ίσως για του ίδιους λόγους να έχει σχέση η θέση του ποδόφρενου όπως μπορεί και να έχει σχέση το ότι ανεβαίνουμε απο αριστερά στα μηχανάκια και ότι ακόμη και ο συνεπιβάτης τα manual λένε να ανεβαίνει και αυτός από αριστερά. Θέλω όμως να επισημάνω ότι αυτό το <<anticap>> που ίσως έχουμε σχεδόν όλοι μας κατακτιέτται ή βελτιώνεται με την προπόνηση την εμπειρία και τα χιλιόμετρα. Όσο για τις προσωπικές μου εμπειρίες επί του θέματος έτυχε αρκετές φορές, να χάσω την γραμμή μου στη στροφή, και μπορώ να πω ότι όλες μα όλες ήταν από λάθος οπτικού λοκαρίσματος . sorry αν σας κούρασα.
μα δεν εχω το ποδι μου πανω στο ποδοφρενο μαγκιτες ... εχω ηδη αρχισει και την προπονηση μου ... στην ιδια διαδρομη (βυλια πορτο γερμενο) με λιγα χλμ στην αρχη απλα μετατοπιζω το σημειο εισοδο μου λιγα μετρα πιο μπροστα ... και οσο παει το κανω και πιο γρηγορα ... στην πιστα δεν ειναι θεμα προτιμιησης αλλα προπονησης !
πιστευω τις αριστερες κ ο λογος οτι δεξια βρισκεται το γκαζι. η αποψη μου βεβαια ειναι αυτη.μπορει να λυθει στον καθενα η απορια, πως στριβει καλυτερα, αν κοιταξει τον πισω τροχο κ δει σε ποια πλευρα πλαγιαζει περισσοτερο.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι