0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Βαλίτσες ή σάκος για ταξίδι ?
« - : Αύγουστος 07, 2015, 11:05:51 πμ »
Τι χωρητικότητα έχουν αυτές? Γενικά τι χωρητικότητα πιστεύετε οτι είναι αρκετή για ένα ταξίδι? Και εγώ σαμάρια έχω μέχρι τώρα αλλά βρήκα μια καλή ευκαιρία για πλαϊνές στα 33 λίτρα και ψήνομαι λίγο αλλά φοβάμαι μήπως είναι μικρές.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 07, 2015, 11:07:12 πμ από paramedic »


Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Βαλίτσες ή σάκος για ταξίδι ?
« Απάντηση #1 - : Αύγουστος 07, 2015, 11:26:36 πμ »
Τι χωρητικότητα έχουν αυτές? Γενικά τι χωρητικότητα πιστεύετε οτι είναι αρκετή για ένα ταξίδι? Και εγώ σαμάρια έχω μέχρι τώρα αλλά βρήκα μια καλή ευκαιρία για πλαϊνές στα 33 λίτρα και ψήνομαι λίγο αλλά φοβάμαι μήπως είναι μικρές.


ρε συ θοδωρή 33 + 33 +46 *μπαγαζιερα =112 λίτρα βάλε και κανα tankbag κανα χαζοσαδικιο *20 =132 λίτρα


ΠΟΣΑ να φορτώσεις σε μια μηχανή ?



"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Βαλίτσες ή σάκος για ταξίδι ?
« Απάντηση #2 - : Αύγουστος 07, 2015, 11:35:43 πμ »
Δεν έχεις πάει ταξίδι με την γυναίκα μου φίλε γι'αυτό το λες.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Βαλίτσες ή σάκος για ταξίδι ?
« Απάντηση #3 - : Αύγουστος 07, 2015, 11:47:06 πμ »
Ταξίδι πολυήμερο , χωρίς βαλίτσες δεν γίνεται .  :ohyes:

Και το διαπίστωσα φέτος που έκανα το λάθος και δεν της πήρα ,
και ήμουν όλη μέρα στο άγχος μην μου πειράξει/κλέψει κανείς τα πράγματα
από το μηχανάκι καθώς το είχα παρκαρισμένο και αρματωμένο με σάκους και tankbags .  :(


 Και το αστείο είναι ότι είχα βαλίτσες , τις μαμά πλαστικές του caponord
αλλά επέλεξα να μην της πάρω .  :blus:


 Τέσπα , το πάθημα μάθημα , και επειδή των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν
άρχισα από τώρα να σκέφτομαι τα πράγματα που πραγματικά χρειάζομαι ( προσωπικά )
για το επόμενο πολυήμερο ταξίδι στα ξένα .

Με ποιο σκεπτικο δεν πηρες τις βαλιτσες μαζι.???
Και εγώ πέρυσι βαλκάνια δεν τις πηρά μαζί μου, (φέτος ίσως τις πάρω, αλλά ίσως και όχι) προτίμησα ένα μεγάλο σάκο που έβαλα στη θέση του συναναβατη. Το σκεπτικό ήταν ότι με τη χρήση πλαϊνών βαλιτσών εντος των πόλεων χωρίων κτλ σε περίπτωση κίνησης η μποτιλιαρίσματος το Capo εμπίπτει στις διατάξεις και τους περιορισμούς του αυτοκίνητου. Κόλας πίσω από το προπορευόμενο όχημα και δεν χώρας να περάσεις από πουθενά. Επιπροσθέτως καταναλώνουν σημαντικό μέρος της παραγόμενης ισχύος του κινητήρα, το δικό μου δεν ανεβάζει πάνω από 180-185 χιλιόμετρα με τη χρήση πλαϊνών βαλιτσών ακόμα και αν πηδήξει να τρέχει στο γκρεμό, και σε αυτήν την ταχύτητα παρουσιάζει και μια μικρή πλευρική αστάθεια. Στις σύνηθες ταχύτητες των 120-130 χιλιόμετρων οι βαλίτσες ανεβάζουν την κατανάλωση κατά 0,2-0,25 λίτρα στα 100.
Βεβαία έχουν και τα πλεονεκτήματα τους, κλειδώνουν και ασφαλίζουν τα πράγματα σου επάνω στη μηχανή και σε περίπτωση άξαφνης κατακλυσμιαίας βροχής (μου έτυχε πέρυσι περισσότερες από 1 φορές) δεν τρέχεις πανικόβλητος να βρεις τρόπο να στεγανοποιήσεις το σάκο.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Βαλίτσες ή σάκος για ταξίδι ?
« Απάντηση #4 - : Αύγουστος 07, 2015, 12:04:39 μμ »

  Το σκεπτικό ήταν ότι με τη χρήση πλαϊνών βαλιτσών εντος των πόλεων χωρίων κτλ σε περίπτωση κίνησης η μποτιλιαρίσματος το Capo εμπίπτει στις διατάξεις και τους περιορισμούς του αυτοκίνητου. Κόλας πίσω από το προπορευόμενο όχημα και δεν χώρας να περάσεις από πουθενά. Επιπροσθέτως καταναλώνουν σημαντικό μέρος της παραγόμενης ισχύος του κινητήρα, το δικό μου δεν ανεβάζει πάνω από 180-185 χιλιόμετρα με τη χρήση πλαϊνών βαλιτσών ακόμα και αν πηδήξει να τρέχει στο γκρεμό, και σε αυτήν την ταχύτητα παρουσιάζει και μια μικρή πλευρική αστάθεια. Στις σύνηθες ταχύτητες των 120-130 χιλιόμετρων οι βαλίτσες ανεβάζουν την κατανάλωση κατά 0,2-0,25 λίτρα στα 100.
Βεβαία έχουν και τα πλεονεκτήματα τους, κλειδώνουν και ασφαλίζουν τα πράγματα σου επάνω στη μηχανή και σε περίπτωση άξαφνης κατακλυσμιαίας βροχής (μου έτυχε πέρυσι περισσότερες από 1 φορές) δεν τρέχεις πανικόβλητος να βρεις τρόπο να στεγανοποιήσεις το σάκο.
για  τις  συγκεκριμενες  δεν  ξερω εαν  εχουν  ασταθειες , με  τις  μαμα  ομως   πας  καρφι  :kalo: 180 -   210  δικαβαλος  :D :P τρελα

μια  χαρα  περνας απο  τα  αυτοκινητα με λιγο  παραπανω  προσοχη , οσο  για  την  καταναλωση  σιγα  τα  ωα !! :P

 180 -185 χιλιομ.  δεν  σε  πιστευω πηγες  τοσο  πολυ ??? !!!   :tez: :tez: :tez: βενζινοφαγανα  μου  εσυ  !!!  :P :h22:

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Βαλίτσες ή σάκος για ταξίδι ?
« Απάντηση #5 - : Αύγουστος 07, 2015, 12:10:08 μμ »
Δεν έχεις πάει ταξίδι με την γυναίκα μου φίλε γι'αυτό το λες.


ΜΙΑ ΧΑΡΑ πήγα θοδωρή και για 3 μέρες πήραμε μάζι ΜΙΑ μπαγαζιέρα που είχα και εργαλέια πρώτης ανάγκης μέσα και 2 σετ αδιαβροχα.


ΟΣΟ ΧΩΡΟ της δώσεις τόσο χώρο θα χρησιμοποιήσει.


Αμα της βγάλω και 150 λίτρα βαλίτσες πάλι θα της γεμίσει.  :D :D


Πάντος και γω της πλαϊνές δεν της προτιμώ πάντα με βολευε το rollbag στην θεση του συνοδηγού + μπαγαζιέρα.
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Βαλίτσες ή σάκος για ταξίδι ?
« Απάντηση #6 - : Αύγουστος 07, 2015, 12:13:32 μμ »

Πάντος και γω της πλαϊνές δεν της προτιμώ πάντα με βολευε το rollbag στην θεση του συνοδηγού + μπαγαζιέρα.

 και  ο  συνοδηγος  που  θα  κατσει ??? !!! :a22 :a22 :a22   για  πε ?? :P   

 :pp% :pp% :pp% :pp% :pp% :pp%
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 07, 2015, 12:14:34 μμ από Anestis »

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Βαλίτσες ή σάκος για ταξίδι ?
« Απάντηση #7 - : Αύγουστος 07, 2015, 12:31:36 μμ »

Πάντος και γω της πλαϊνές δεν της προτιμώ πάντα με βολευε το rollbag στην θεση του συνοδηγού + μπαγαζιέρα.

 και  ο  συνοδηγος  που  θα  κατσει ??? !!! :a22 :a22 :a22   για  πε ?? :P   

 :pp% :pp% :pp% :pp% :pp% :pp%


γι'αυτο και ποτέ δεν με βόλευαν τα δικάβαλα!  :P :P :P :P
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Βαλίτσες ή σάκος για ταξίδι ?
« Απάντηση #8 - : Αύγουστος 07, 2015, 12:33:36 μμ »
Σας το χώρισα παίδες ,


συνεχίστε τη κουβέντα εδώ !!  :D

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Βαλίτσες ή σάκος για ταξίδι ?
« Απάντηση #9 - : Αύγουστος 07, 2015, 12:34:44 μμ »
Τι χωρητικότητα έχουν αυτές? Γενικά τι χωρητικότητα πιστεύετε οτι είναι αρκετή για ένα ταξίδι? Και εγώ σαμάρια έχω μέχρι τώρα αλλά βρήκα μια καλή ευκαιρία για πλαϊνές στα 33 λίτρα και ψήνομαι λίγο αλλά φοβάμαι μήπως είναι μικρές.


Θοδωρή δεν ξέρω ,
μεγάλες είναι πάντως


φαντάσου στη μία χωράει σκηνή , slleping bag + υπόστρωμα φουσκωτό .  :ohyes:


Πάντως και τα 33 λίτρα που λες αρκετά μου ακούγονται .  ;)

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Βαλίτσες ή σάκος για ταξίδι ?
« Απάντηση #10 - : Αύγουστος 07, 2015, 12:36:48 μμ »
Όσο αφορά το βασικό ερώτημα ,


βαλίτσες ή σάκος δλδ


για μένα για ταξίδι πολυήμερο πλέον θεωρώ αυτονόητο
τις βαλίτσες .( είτε πλαστικές είτε μεταλικές ) 
Όλα μέσα κλειδωμένα , παρκάρεις και πας και πίνεις ένα καφέ άνετα .  :ohyes:


Με το σάκο δεν μπορούσα να το κάνω αυτό
και με χάλασε σε κάποιες φάσεις του ταξιδιού .  :(

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Βαλίτσες ή σάκος για ταξίδι ?
« Απάντηση #11 - : Αύγουστος 07, 2015, 12:51:30 μμ »
 σιγουρα  οταν  πηγαινεις   ταξιδι  πολλες  μερες  χρειαζονται  οι  πλαϊνες  ειδικα  οταν  εισαι  δικαβαλος  :ohyes:   εισαι  πιο  ανετος   

απο  πολλες αποψεις , τα  σαμαρια  δεν  βοηθουν  τοσο  γιατι  σε  καθε  σταση  τα  κοιτας  τα  σφιγγεις  κ.λ.π. κ.λ.π. τα  βαριεμαι  :P

σε  μεγαλα  ταξιδια  πολλων  ημερων  τριβαλιτσο, tank bag ,  και  εχω  και  τον σακο  λουκανικο  της aprilia  παντα  εαν  χρειαστει  :D   


ωρε  τι  μου  θυμησατε  τωρα  8-) 8-) 8-) :s11: :smc1000: παλιες  καλες  εποχες !!!  γαμωτο ....... :ohyes: ;)


 

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Βαλίτσες ή σάκος για ταξίδι ?
« Απάντηση #12 - : Αύγουστος 07, 2015, 01:40:46 μμ »

  Το σκεπτικό ήταν ότι με τη χρήση πλαϊνών βαλιτσών εντος των πόλεων χωρίων κτλ σε περίπτωση κίνησης η μποτιλιαρίσματος το Capo εμπίπτει στις διατάξεις και τους περιορισμούς του αυτοκίνητου. Κόλας πίσω από το προπορευόμενο όχημα και δεν χώρας να περάσεις από πουθενά. Επιπροσθέτως καταναλώνουν σημαντικό μέρος της παραγόμενης ισχύος του κινητήρα, το δικό μου δεν ανεβάζει πάνω από 180-185 χιλιόμετρα με τη χρήση πλαϊνών βαλιτσών ακόμα και αν πηδήξει να τρέχει στο γκρεμό, και σε αυτήν την ταχύτητα παρουσιάζει και μια μικρή πλευρική αστάθεια. Στις σύνηθες ταχύτητες των 120-130 χιλιόμετρων οι βαλίτσες ανεβάζουν την κατανάλωση κατά 0,2-0,25 λίτρα στα 100.
Βεβαία έχουν και τα πλεονεκτήματα τους, κλειδώνουν και ασφαλίζουν τα πράγματα σου επάνω στη μηχανή και σε περίπτωση άξαφνης κατακλυσμιαίας βροχής (μου έτυχε πέρυσι περισσότερες από 1 φορές) δεν τρέχεις πανικόβλητος να βρεις τρόπο να στεγανοποιήσεις το σάκο.
για  τις  συγκεκριμενες  δεν  ξερω εαν  εχουν  ασταθειες , με  τις  μαμα  ομως   πας  καρφι  :kalo: 180 -   210  δικαβαλος  :D :P τρελα
Για τις μαμά αλουμινένιες μιλαω και δεν ανεβάζει πάνω από 185, το δοκίμασα στην ευθέα του κάμπου Καρδίτσας Τρικάλων.

μια  χαρα  περνας απο  τα  αυτοκινητα με λιγο  παραπανω  προσοχη , οσο  για  την  καταναλωση  σιγα  τα  ωα !! :P
Για πια προσοχή μιλάς? Άμα πας με προσοχή δηλαδή θα στενέψουν οι βαλίτσες και θα χωρέσει να περάσει το 1+ μετρo φάρδος του Capo με βαλιτσες από 70-80 πόντους? Πως το καταφέρνεις αυτό, πες μας το μυστικό.

 180 -185 χιλιομ.  δεν  σε  πιστευω πηγες  τοσο  πολυ ??? !!!   :tez: :tez: :tez: βενζινοφαγανα  μου  εσυ  !!!  :P :h22:
Έπρεπε να ξέρω πόσο μπορεί να πάει με τις βαλίτσες για καθαρά εγκυκλοπαιδικούς λογούς, και όχι για να κάνω κατάχρηση αυτής της ταχύτητας
Μιλησα, ουγκ! :P

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Βαλίτσες ή σάκος για ταξίδι ?
« Απάντηση #13 - : Αύγουστος 07, 2015, 02:12:29 μμ »
Για τις μαμά αλουμινένιες μιλαω και δεν ανεβάζει πάνω από 185, το δοκίμασα στην ευθέα του κάμπου Καρδίτσας Τρικάλων.




Δεν παιζει αυτο. Το εχω δει σε RR πατρινο και απλα ανεβαζε. Θα ρωτησω να σιγουρευτω, αλλα για μενα, χωρις να θελω να σε τρομαζω, εφοσον δεν ειχες μετωπικο ή πλαγιομετωπικο ανεμο, κατι παιζει. Εχεις πειραξει το βολαν μηπως?
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Βαλίτσες ή σάκος για ταξίδι ?
« Απάντηση #14 - : Αύγουστος 07, 2015, 02:37:13 μμ »
Δεν έχω πειράξει κάτι.
Χωρίς πλαϊνές βαλίτσες αλλά με την 52αρα πίσω τοποθετημένη το έχω δοκιμάσει και έχω δει 200+ εύκολα. Αφού έπιασε τα 200 έμενα μου ήταν αρκετό και έκοψα χωρίς να επιμένω περισσότερο να δω που θα τερματίσει η βελόνα.
Με τις βαλίτσες στα 180 σταθεροποιήθηκε η ταχύτητα και μέχρι τα 185 ανέβασε σχετικά αργά, αν επέμενα ίσως να έφτανε και τα 190 αλλά μέχρι εκεί. Στο κλείσιμο το γκαζιού από αυτή την ταχύτητα με τις βαλίτσες παρουσιάζει μια ελαφρά αστάθεια με ένα μικρό κούνημα της μηχανής μέχρι η ταχύτητα να πέσει 20 - 25 χιλιόμετρα.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης