0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Contes di Zante

  • *****
  • 233
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: multistrada 1200s και beverly 350
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: KTM990adv VS GS1200
« Απάντηση #30 - : Οκτώβριος 29, 2007, 12:45:18 μμ »
Όσο αφορά το θέμα εντός δρόμου μην ξεχνάμε ότι υπάρχει και το tiger. Το δυνατότερο όλων με καθαρά ασφάλτινο προορισμό και ίσως την πιο σπορ συμπεριφορά αλλά χεορότερο στο ταξίδι? Δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα gs,990,capo κλπ. Απόψεις?
διονύσης K
έλα να πάμε στο νησί...το (multi)strada μου εγώ και 'σύ!!

*

davide

Απ: KTM990adv VS GS1200
« Απάντηση #31 - : Οκτώβριος 29, 2007, 03:50:42 μμ »
το βρηκα...
MOTO GUZZI Stelvio

Πώς είναι έτσι το κακόμοιρο???
 :cry: :cry: :cry: :cry:

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2727
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1907
Απ: KTM990adv VS GS1200
« Απάντηση #32 - : Οκτώβριος 29, 2007, 06:03:14 μμ »
Πώς είναι έτσι το κακόμοιρο???
 :cry: :cry: :cry: :cry:

αστα να πανε davide :pray:

το tiger 1050 το εχω οδηγησει, ειναι στρητ μηχανη με πιο ορθια θεση οδηγησης, οπως και το multistrada, καμια σχεση με ονοφφ...το μοτερ ξυριζει χαμηλα,ψηλα, παντου! Στησιμο στρηταδικο, προστασια αερα 0 (ΜΗΔΕΝ) - τουλαχιστον σε μενα
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος Ευθύμης

  • *******
  • 1310
  • Φύλο: Άντρας
  • Capoτε...
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: KTM990adv VS GS1200
« Απάντηση #33 - : Οκτώβριος 29, 2007, 11:38:47 μμ »
 ...BMW? καμια Μ3 μπορει, σιγουρα ΚΤΜ γιατι παει πολυ καλυτερα στο χωμα αλλα απο ανεση...CAPONORD!!!
...Καί επιστροφή στη φύση!!!

*

dimogrec

Απ: KTM990adv VS GS1200
« Απάντηση #34 - : Οκτώβριος 30, 2007, 12:06:24 μμ »
K τα 2 ειναι πολυ ακριβα γι'αυτο που ειναι.
Ειναι μηχανες που για να πεις οτι αξιζουν τα λεφτα τους πρεπει να τις εκμεταλευτεις. Να τις χρησιμοποιησεις γι'αυτο που ειναι φτιαγμενες. Να οργωσεις δηλαδη βουνα, παραλιακους , καμπους κ λαγκαδια της Ελλαδας κ γιατι οχι της Ευρωπης. Τοτε ναι αξιζουν κ οι 2 τα λεφτα τους. Τωρα για τη χωρα μας - στη χωρα της μαγκιας-κλανιας κ φιγουρας που ζουμε - το 90% των αγοραστων αυτων των μηχανων, παει με αυτες για καφε, σπιτι δουλεια κ δουλεια σπιτι. Αλλα μετραει ο τυπος. Εχει ΒΜW1200 & KTM 990. Eτσι ειμαστε τι να κανουμε. Μπορει να μην εχουμε να φαμε αλλα θα το χτυπησουμε το ΒMW/KTM και θα το κοιταμε.Κ δεν τελειωνει εκει γιατι μετα που θα το πηγαινουμε για service θα μα "τον παινουν" κ εκει, θα τα σκαμε κ για βενζινες καθημερινα, ασφαλειες κτλ... Ειναι απο τις ακριβοτερες μηχανες κ στη συντηριση γι'αυτο επαναλβανω μονο αν τις αγορασεις με σκοπο να ταξιδευεις συχνα θα τις ευχαριστηθεις κ θα πιασουν τοπο.
Επειδη ξεφυγα με το μπλα,μπλα απο το θεμα, στην ηλικια που ειμαι (29) κ αν ειχα την οικονιμικη ανεση θα προτιμουσα το ΚΤΜ κ ισως στα 35 μου να προτιμουσα το GS.
Tωρα για σχεση τιμης αποδοσης ενα μεταχειρισμενο Caponord ή ακομα κ μια Africa Twin τα κατεφερνουν πιστευω αψογα.

*

davide

Απ: KTM990adv VS GS1200
« Απάντηση #35 - : Οκτώβριος 30, 2007, 12:30:37 μμ »
K τα 2 ειναι πολυ ακριβα γι'αυτο που ειναι.
Ειναι μηχανες που για να πεις οτι αξιζουν τα λεφτα τους πρεπει να τις εκμεταλευτεις. Να τις χρησιμοποιησεις γι'αυτο που ειναι φτιαγμενες. Να οργωσεις δηλαδη βουνα, παραλιακους , καμπους κ λαγκαδια της Ελλαδας κ γιατι οχι της Ευρωπης. Τοτε ναι αξιζουν κ οι 2 τα λεφτα τους. Τωρα για τη χωρα μας - στη χωρα της μαγκιας-κλανιας κ φιγουρας που ζουμε - το 90% των αγοραστων αυτων των μηχανων, παει με αυτες για καφε, σπιτι δουλεια κ δουλεια σπιτι. Αλλα μετραει ο τυπος. Εχει ΒΜW1200 & KTM 990. Eτσι ειμαστε τι να κανουμε. Μπορει να μην εχουμε να φαμε αλλα θα το χτυπησουμε το ΒMW/KTM και θα το κοιταμε.Κ δεν τελειωνει εκει γιατι μετα που θα το πηγαινουμε για service θα μα "τον παινουν" κ εκει, θα τα σκαμε κ για βενζινες καθημερινα, ασφαλειες κτλ... Ειναι απο τις ακριβοτερες μηχανες κ στη συντηριση γι'αυτο επαναλβανω μονο αν τις αγορασεις με σκοπο να ταξιδευεις συχνα θα τις ευχαριστηθεις κ θα πιασουν τοπο.
Επειδη ξεφυγα με το μπλα,μπλα απο το θεμα, στην ηλικια που ειμαι (29) κ αν ειχα την οικονιμικη ανεση θα προτιμουσα το ΚΤΜ κ ισως στα 35 μου να προτιμουσα το GS.
Tωρα για σχεση τιμης αποδοσης ενα μεταχειρισμενο Caponord ή ακομα κ μια Africa Twin τα κατεφερνουν πιστευω αψογα.

Δεν συμφωνώ απόλυτα με όσα γράφεις. Υπάρχει και ο παράγοντας καύλα. Δεν είναι απαραίτητο να οργώνεις καθημερινά τα βουνά, κάμπους κτλ. για να έχεις ένα από αυτά τα δύο μηχανάκια...
Δεν βλέπω πού είναι το κακό, με το να πηγαίνεις με αυτές για καφέ, στην δουλειά σου και που και που κανένα ταξιδάκι?
Σου γράφω τα παραπάνω, γιατί μου φαίνεται ότι είσαι πολύ απόλυτος ως προς το προφίλ του ατόμου που θα αγόραζε τις μηχανές αυτές. Εξ'άλλου αυτό που λες περί το 90% των αγοραστών αυτών των μηχανών, επεκτείνεται πολύ εύκολα και σε όλο το σύνολο των αγοραστών μηχανών... Σχεδόν κανένας δεν αγοράζει μία μηχανή, μόνο με βάση τις καθημερινές του ανάγκες.
 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Contes di Zante

  • *****
  • 233
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: multistrada 1200s και beverly 350
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: KTM990adv VS GS1200
« Απάντηση #36 - : Οκτώβριος 30, 2007, 01:48:19 μμ »
Εγώ εν μέρη θα συμφωνήσω και με τους δύο σας. Συμφωνώ ότι είμαστε η χώρα της μαγκιάς και της επίδειξης αλλά ...I don't give a shit...που λένε και τα αμερικανά. Ίσα-ίσα που χαίρομαι διότι οι "μάγκες" είναι αυτοί που με τα πρώτα κρύα και βροχές σκοτώνουν καινούργια μηχανάκια.

Οι λόγοι που μας οδηγούν να πάρουμε μηχανή είναι διαφορετικοί για τον καθένα. Άλλος σκέφτεται πιο ρεαλιστικά με βάση τις καθημερινές του ανάγκες και άλλος έστω και αργά, όταν αποκτήσει οικονομική άνεση εκπληρώνει τις παλιές του καψούρες. Κακό είναι?  Εϊναι κακό να την βγάζουν βόλτα κάθε Κυριακή? Και εμένα τι με νοιάζει ...που λένε τα ξύλινα σπαθιά...εδώ έχει πάντα ήλιο.

Θέλω να πω  :prm σε όλους.  :prm  στον ξάδελφο που πούλησε το xt τσάμπα και πήρε Varkadero αλλά έχει γράψει 20000km σε ένα χρόνο μονο σε ταξίδια,  :prm  στον Κωστάκη που κυκλοφορεί στο Τζάντε με παπί αλλά προχθές βρέχοντας έφυγε με το capo για ταξίδι μιας ημέρας,  :prm και σε μένα που  δεν πάω ταξίδια γιατί βαριέμαι το τσουκου-τσούκου του μονοκύλινδρου αλλά έχω γράψει 10000km τον χειμώνα με κρύο και βροχή και χρησιμοποιώ το strada ακόμα και σαν scooter μέσα στην πόλη για διαδρομές 1-2km. ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΚΟΥΒΕΝΤΑ

Η επίδειξη είναι μέρος την ζωής μας σ'όλους τους τομείς. Το θέμα είναι να μην ασχολιώμαστε με τους άλλους αλλά με την πάρτη μας. Βέβαια προβληματίζομαι όταν βλέπω άτομα χωρίς οικονομική άνεση να καταχρεώνονται για μηχανή, αυτοκίνητο, σκάφος κλπ μόνο και μόνο για επίδειξη. Προσωπικά μεταξύ από τα ktm ή gs θα αγόραζα....το tiger (σαν μεταχειρισμένο επιλογή και το capo)  :chrs:
διονύσης K
έλα να πάμε στο νησί...το (multi)strada μου εγώ και 'σύ!!

*

dimogrec

Απ: KTM990adv VS GS1200
« Απάντηση #37 - : Οκτώβριος 30, 2007, 03:47:09 μμ »
Δεν συμφωνώ απόλυτα με όσα γράφεις. Υπάρχει και ο παράγοντας καύλα. Δεν είναι απαραίτητο να οργώνεις καθημερινά τα βουνά, κάμπους κτλ. για να έχεις ένα από αυτά τα δύο μηχανάκια...
Δεν βλέπω πού είναι το κακό, με το να πηγαίνεις με αυτές για καφέ, στην δουλειά σου και που και που κανένα ταξιδάκι?
Σου γράφω τα παραπάνω, γιατί μου φαίνεται ότι είσαι πολύ απόλυτος ως προς το προφίλ του ατόμου που θα αγόραζε τις μηχανές αυτές. Εξ'άλλου αυτό που λες περί το 90% των αγοραστών αυτών των μηχανών, επεκτείνεται πολύ εύκολα και σε όλο το σύνολο των αγοραστών μηχανών... Σχεδόν κανένας δεν αγοράζει μία μηχανή, μόνο με βάση τις καθημερινές του ανάγκες.
 :bye:

Davide ναι ειμαι απολυτος σε αυτο το θεμα. Ας εξηγησω καλυτερα τι εννοω. Αν εχεις λεφτα τοτε παρε οτι μοτο 8ες κ αστην εξω απο την καφετερια κ κανε την καυλα σου οπως λες κ εσυ κ συμφωνω. Μεγαλο ποσοστο ομως αγοραστων ακριβων μηχανων (κ αυτοκινητων αντιστοιχα) δεν εχουν την οικονομικη ευκαιρια για τετοιες αγορες, κανουν θυσιες (βλεπε δανειο) για την αγορα κ τοτε η καυλα μετατρεπεται σε μαλακια (αν προοριζεται για καφετερια). Δικαιολογω ομως τον τυπο που δεν εχει οικονομικη ανεση, χτυπαει το ΚΤΜ - GS αλλα οργωνει οπως εγραψα παραπανω. Αλλα στη χωρα μας ξερεις κ εσυ πιο ποσοστο υπερισχυει.
Κ εγω το Strada για την καυλα μου το εχω, αλλα με παιρνει οικονομικα να το εχω κ να το συντηρω. Επειδη ομως γνωριζω ατομα που δεν εχουν την οικονιμικη ανεση ουτε για Strada κ παρ'ολα αυτα σκανε με μηχανη διπλασιας τιμης + , γι'αυτο γινομαι απόλυτως.
Ξεφυγαμε απο το θεμα μας ομως....   

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: KTM990adv VS GS1200
« Απάντηση #38 - : Οκτώβριος 30, 2007, 06:13:21 μμ »
Εγώ θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Δημήτρη  :ohyes:

*

davide

Απ: KTM990adv VS GS1200
« Απάντηση #39 - : Οκτώβριος 30, 2007, 06:26:40 μμ »
Μεγαλο ποσοστο ομως αγοραστων ακριβων μηχανων (κ αυτοκινητων αντιστοιχα) δεν εχουν την οικονομικη ευκαιρια για τετοιες αγορες, κανουν θυσιες (βλεπε δανειο) για την αγορα κ τοτε η καυλα μετατρεπεται σε μαλακια (αν προοριζεται για καφετερια).

Εδώ σύνφωνώ μαζί σου. Αλλά δεν έχει να κάνει με την χρήση που κάνει ο καθένας με την μηχανή του. Όπως είπε και ο φίλος προηγουμένος:

δεν πάω ταξίδια γιατί βαριέμαι το τσουκου-τσούκου του μονοκύλινδρου αλλά έχω γράψει 10000km τον χειμώνα με κρύο και βροχή και χρησιμοποιώ το strada ακόμα και σαν scooter μέσα στην πόλη για διαδρομές 1-2km. ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΚΟΥΒΕΝΤΑ

Το θέμα είναι να μην ασχολιώμαστε με τους άλλους αλλά με την πάρτη μας.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: KTM990adv VS GS1200
« Απάντηση #40 - : Νοέμβριος 01, 2007, 08:05:21 πμ »
MOTO GUZZI QUOTA 1100 ES
μου ειχε κανει τρομερη εντυπωση οταν το ειχα πρωτοδει για το ποιος θα το αγοραζε...

Είναι λίγο άθλιο!!!
Βέβαια πρέπει να σκεφτεί κανείς ότι πρόκειται για μοντέλο που πρωτοβγήκε το 1993...

Αυτό όμως??? (Moto Guzzi Stelvio)




*

Αποσυνδεδεμένος Contes di Zante

  • *****
  • 233
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: multistrada 1200s και beverly 350
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: KTM990adv VS GS1200
« Απάντηση #41 - : Νοέμβριος 01, 2007, 10:24:11 πμ »
Προσωπικά και αυτό άθλιο το βρίσκω. Όσο για το παλιό, μόνο και μόνο αν σκεφτείς ότι θα σου φωνάζαν όλοι ...'την καβαλάς την κότα βρε?'...
διονύσης K
έλα να πάμε στο νησί...το (multi)strada μου εγώ και 'σύ!!

*

Αποσυνδεδεμένος CAPORAID

  • *******
  • 1964
  • Φύλο: Άντρας
  • KTMMMMMMMMM !!!!!!
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 super adventure
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: KTM990adv VS GS1200
« Απάντηση #42 - : Νοέμβριος 01, 2007, 01:35:19 μμ »
για μενα ουτε το ενα ουτε το αλλο, και για τον καθενα πιστευω οτι το ιδιο ισχυει διοτι το τι ζητας απο μια μοτοσυκλετα ειναι θεμα προσωικο και μονο !!!
ετσι λοιπον οι αναγκες του καθενος ειναι διαφορετικες και ποτε δεν προκειται να βγαλουμε ακρη για το πιο απο τα δυο ειναι καλυτερο..
πχ.( για μενα η οδηγικη συμπεριφορα και το ολο στησιμο του gs δεν με συγκινησε καθολου και πιστευω οτι για τα λεφτα του δεν σου προσφερει τιποτα καλυτερο απο οτι το caponord η το varadero του οποιου κιολας τα φρενα δεν εχουν να ζηλεψουν και τιποτα απο το bmw κοστιζοντας και αρκετα χιλιαδες ευρω λιγοτερα)
ποσο μαλλον και το capo που αν στο τεποζιτο του δεν υπηρχε το λογοτυπο aprilia, αλλα (honda η bmw) θα το εβλεπαν σιγουρα ολοι με διαφορετικο ματι!!!!  και ας με βγαλετε ψευτη για αυτο.....
ετσι κλεινοντας θελω να πω οτι η καθε μηχανη για τον καθενα απο μας αλλου υπερτερει και αλλου χανει ,το θεμα ειναι τι σε φτιαχνει και τι οχι και τι πραγματικα αναζητας!!!
 :bye: :bye: :bye:

*

davide

Απ: KTM990adv VS GS1200
« Απάντηση #43 - : Νοέμβριος 01, 2007, 03:55:31 μμ »
για μενα η οδηγικη συμπεριφορα και το ολο στησιμο του gs δεν με συγκινησε καθολου και πιστευω οτι για τα λεφτα του δεν σου προσφερει τιποτα καλυτερο απο οτι το caponord η το varadero του οποιου κιολας τα φρενα δεν εχουν να ζηλεψουν και τιποτα απο το bmw κοστιζοντας και αρκετα χιλιαδες ευρω λιγοτερα

 Το ότι κάθε μηχανή μπορεί να αρέσει ή να μην αρέσει σαν αίσθηση και οδηγική συμπεριφορά σε κάποιον είναι όντως υποκειμενικό.
 Το αν όμως μία μηχανή είναι ανώτερη οδηγικά ή το αν μία μηχανή έχει καλύτερο στήσιμο από μία άλλη, είναι υποκειμενικό μέχρι ενός σημείου. To λέω αυτό, γιατί μπορεί κάποιος να αντιλαμβάνεται τέτοιες διαφορές, όταν ξέρει τι ζητάει και δοκιμάζει τις μηχανές αυτές σε συγκεκριμένες συνθήκες.

 Είναι πολύ απλουστευμένη η σύγκριση που κάνεις! Σου φέρνω ένα ακραίο παράδειγμα… ‘‘Τα παραπάνω μηχανάκια δεν προσφέρουν τίποτα παραπάνω από ένα 400άρι Τransalp’’ (που κοστίζει και πολύ λιγότερο). Μπορεί με την χρήση που κάνω της μηχανής, αυτό να ισχύει. Αλλά δεν μπορώ να βγάλω το συμπέρασμα ότι τα άλλα μηχανάκια δεν προσφέρουν τίποτα καλύτερο.
 
 Παρεμπίπτοντος, στο θέμα των φρένων, δεν υπάρχει καμία σχέση μεταξύ των παραπάνω μηχανών.
 :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης