0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος christosms

  • *****
  • 249
  • Φύλο: Άντρας
  • ...όλα είναι ερήμην!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: BMW GS 800. AYTO MΑΛΙΣΤΑ!!
« Απάντηση #15 - : Νοέμβριος 09, 2007, 01:49:56 μμ »
 η BMW ειναι BMW και η Kawasaki ειναι Kawasaki,  για ονομα του θεου μην εξομειονουμε την BMW με Ιαπωνικες Εταιριες, Η ΒΜW και η Aprilia εχουν μια ιστορια στο χωρο της μοτοσυκλετας για αυτο και συνεργαζοντε σε πολους τομεις (βλεπε, Pegaso 650 με Fanduro 650) που εχουν τον ιδιο κινητηρα της ROTAX (μονοκυλινδρος), οπου εγω ειμαι κατοχος Pegaso 650 ie και εχω κανει 85.000 Khm (με σωστη συντηρηση), γιατι ο δικυλινδρος κινητηρας της ROTAX να μην ειναι επισης καλος, πανω σε ενα μηχανακι στημενο απο την BMW, μακαρι η APRILIA να εχει κατι στα σκαρια με τον συγκεκριμενο κινητηρα των 800cc της ROTAX, ενα Pegao  trail 800cc ας πουμε?
BMW rules...:fies:

*

davide

Απ: BMW GS 800. AYTO MΑΛΙΣΤΑ!!
« Απάντηση #16 - : Νοέμβριος 09, 2007, 01:56:53 μμ »
η BMW ειναι BMW και η Kawasaki ειναι Kawasaki,  για ονομα του θεου μην εξομειονουμε την BMW με Ιαπωνικες Εταιριες, Η ΒΜW και η Aprilia εχουν μια ιστορια στο χωρο της μοτοσυκλετας για αυτο και συνεργαζοντε σε πολους τομεις (βλεπε, Pegaso 650 με Fanduro 650) που εχουν τον ιδιο κινητηρα της ROTAX (μονοκυλινδρος), οπου εγω ειμαι κατοχος Pegaso 650 ie και εχω κανει 85.000 Khm (με σωστη συντηρηση), γιατι ο δικυλινδρος κινητηρας της ROTAX να μην ειναι επισης καλος, πανω σε ενα μηχανακι στημενο απο την BMW, μακαρι η APRILIA να εχει κατι στα σκαρια με τον συγκεκριμενο κινητηρα των 800cc της ROTAX, ενα Pegao  trail 800cc ας πουμε?

Ακριβώς όπως τα λες...
...τα περί KLE είναι αστεία!!

*

bomba

Απ: BMW GS 800. AYTO MΑΛΙΣΤΑ!!
« Απάντηση #17 - : Νοέμβριος 09, 2007, 09:44:32 μμ »
Ακριβώς όπως τα λες...
...τα περί KLE είναι αστεία!!

γιατι φιλε?
θες να μου εξηγησεις?

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: BMW GS 800. AYTO MΑΛΙΣΤΑ!!
« Απάντηση #18 - : Νοέμβριος 09, 2007, 09:49:41 μμ »
KLE με τρακτερωτα?????? :cry:  :cry:  :cry:

Υπηρχε και το Tengai to θυμασε ????  :tez:

Μονοκυλινδρο αλλα αφου τα καναμε ολα ισιωμα.....

 jumbo ελεος !!!!!!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 09, 2007, 09:51:17 μμ από backys »

*

bomba

Απ: BMW GS 800. AYTO MΑΛΙΣΤΑ!!
« Απάντηση #19 - : Νοέμβριος 09, 2007, 09:59:58 μμ »
τι εννοεις τα καναμε ολα ισιωμα
πες μου σε παρακαλω,τι παραπανω θα κανεις εσυ κι εγω (οχι ο σπανος) στο χωμα με ενα 800gs σε σχεση με ενα ΚΛΕ με τρακτερωτα
εντωμεταξυ το ενα κανει 10 χιλιαρικα κ το αλλο 5 ετσι?

*

Αποσυνδεδεμένος CAPORAID

  • *******
  • 1964
  • Φύλο: Άντρας
  • KTMMMMMMMMM !!!!!!
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 super adventure
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: BMW GS 800. AYTO MΑΛΙΣΤΑ!!
« Απάντηση #20 - : Νοέμβριος 09, 2007, 10:30:26 μμ »
αν ειναι δυνατον ρε παιδια! τι συγκρινετε τωρα ?
το KLE καλο δεν λεω αλλα οχι και να το συγκρινουμε με το νεο GS!!!!
πστευω οτι ειναι αστοχη η συγκριση μεταξυ αυτων των δυο.
Απλα ειναι η μερα με την νυχτα...
(γνωμη μου ετσι για να μην παρεξηγουμε!!)
 :bye:

*

bomba

Απ: BMW GS 800. AYTO MΑΛΙΣΤΑ!!
« Απάντηση #21 - : Νοέμβριος 09, 2007, 10:43:40 μμ »
η συγκριση δε γινεται για τη συγκριση αυτη καθεαυτη,αλλα για να αναδειχτει η ουσια του θεματος,μεσα απο την υπερβολη ΑΥΤΗΣ της συγκρισης
ακριβως οπως γινεται στη σατιρα
και η ουσια του θεματος ειναι οτι η μπεμβε ψαχνει νεους πελατες σε διπλανα χωραφια
πελατες που διψουν για "μηχανακια περιπετειας" ενω κατα βαση,δεν κανουν τιποτα παραπανω με αυτα...απ οσα θα εκαναν με ενα ταπεινο ΚΛΕ
εκει ειναι το επιχειρημα μου
μην παραμυθιαζομαστε..τιποτα παραπανω..
(παρεπιπτοντως δεν αμφιβαλλω οτι το gs μπορει να ειναι κ γαμω τα μηχανακια,απλα η μπεμβε ΔΕ με πειθει οτι ενδιαφερεται τοσο για καλες μοτοσυκλετες,οσο για καλες μοτοαγορες γενικοτερα...και μοτοαγορα εννοω...μηχανακι,ρουχαλακι,κρανακι,κλαμπ,γυναικα ασορτι,τριβαλιτσα,περιπετειες και ντακαρ,κλπ ενα σωρο μοτοπαροχες....για μοτοσυκλετιστες που ψωνιζουν βαση του status περισσοτερο)
 :bye:

*

Haritos

Απ: BMW GS 800. AYTO MΑΛΙΣΤΑ!!
« Απάντηση #22 - : Νοέμβριος 09, 2007, 11:37:05 μμ »
η συγκριση δε γινεται για τη συγκριση αυτη καθεαυτη,αλλα για να αναδειχτει η ουσια του θεματος,μεσα απο την υπερβολη ΑΥΤΗΣ της συγκρισης
ακριβως οπως γινεται στη σατιρα
και η ουσια του θεματος ειναι οτι η μπεμβε ψαχνει νεους πελατες σε διπλανα χωραφια
πελατες που διψουν για "μηχανακια περιπετειας" ενω κατα βαση,δεν κανουν τιποτα παραπανω με αυτα...απ οσα θα εκαναν με ενα ταπεινο ΚΛΕ
εκει ειναι το επιχειρημα μου
μην παραμυθιαζομαστε..τιποτα παραπανω..
(παρεπιπτοντως δεν αμφιβαλλω οτι το gs μπορει να ειναι κ γαμω τα μηχανακια,απλα η μπεμβε ΔΕ με πειθει οτι ενδιαφερεται τοσο για καλες μοτοσυκλετες,οσο για καλες μοτοαγορες γενικοτερα...και μοτοαγορα εννοω...μηχανακι,ρουχαλακι,κρανακι,κλαμπ,γυναικα ασορτι,τριβαλιτσα,περιπετειες και ντακαρ,κλπ ενα σωρο μοτοπαροχες....για μοτοσυκλετιστες που ψωνιζουν βαση του status περισσοτερο)
 :bye:


Εχω ενα ζευγαρι τρακτερωτα βαζεις τα μηχανακια να δουμε τις διαφορες?????

*

mastoras

Απ: BMW GS 800. AYTO MΑΛΙΣΤΑ!!
« Απάντηση #23 - : Νοέμβριος 09, 2007, 11:50:37 μμ »
η BMW ειναι BMW και η Kawasaki ειναι Kawasaki,  για ονομα του θεου μην εξομειονουμε την BMW με Ιαπωνικες Εταιριες, Η ΒΜW και η Aprilia εχουν μια ιστορια στο χωρο της μοτοσυκλετας για αυτο και συνεργαζοντε σε πολους τομεις (βλεπε, Pegaso 650 με Fanduro 650) που εχουν τον ιδιο κινητηρα της ROTAX (μονοκυλινδρος), οπου εγω ειμαι κατοχος Pegaso 650 ie και εχω κανει 85.000 Khm (με σωστη συντηρηση), γιατι ο δικυλινδρος κινητηρας της ROTAX να μην ειναι επισης καλος, πανω σε ενα μηχανακι στημενο απο την BMW, μακαρι η APRILIA να εχει κατι στα σκαρια με τον συγκεκριμενο κινητηρα των 800cc της ROTAX, ενα Pegao  trail 800cc ας πουμε?

Δηλαδή η aprilia έχει ιστορία και η kawa όχι......................... :thnk: :thnk: :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος christosms

  • *****
  • 249
  • Φύλο: Άντρας
  • ...όλα είναι ερήμην!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: BMW GS 800. AYTO MΑΛΙΣΤΑ!!
« Απάντηση #24 - : Νοέμβριος 09, 2007, 11:52:25 μμ »
Την BMW την πληρωνεις πιο ακριβα γιατι...........ειναι BMW.
BMW rules...:fies:

*

Αποσυνδεδεμένος christosms

  • *****
  • 249
  • Φύλο: Άντρας
  • ...όλα είναι ερήμην!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: BMW GS 800. AYTO MΑΛΙΣΤΑ!!
« Απάντηση #25 - : Νοέμβριος 10, 2007, 12:05:42 πμ »


η BMW ειναι BMW και η Kawasaki ειναι Kawasaki,  για ονομα του θεου μην εξομειονουμε την BMW με Ιαπωνικες Εταιριες, Η ΒΜW και η Aprilia εχουν μια ιστορια στο χωρο της μοτοσυκλετας για αυτο και συνεργαζοντε σε πολους τομεις (βλεπε, Pegaso 650 με Fanduro 650) που εχουν τον ιδιο κινητηρα της ROTAX (μονοκυλινδρος), οπου εγω ειμαι κατοχος Pegaso 650 ie και εχω κανει 85.000 Khm (με σωστη συντηρηση), γιατι ο δικυλινδρος κινητηρας της ROTAX να μην ειναι επισης καλος, πανω σε ενα μηχανακι στημενο απο την BMW, μακαρι η APRILIA να εχει κατι στα σκαρια με τον συγκεκριμενο κινητηρα των 800cc της ROTAX, ενα Pegao  trail 800cc ας πουμε?

Δηλαδή η aprilia έχει ιστορία και η kawa όχι......................... :thnk: :thnk: :thnk:






Κανεις δεν ειπε οτι η Καζανακι.... :tez:  συγνωμη Kawasaki,
 δεν εχει ιστορια...  ,αυτο που εγραψα ειναι για την συνεργασια BMW - Aprilia στο θεμα κατασκευης μοτοσυκλετων, και ταπεινη μου γνωμη οι συγκρισεις BMW - Kawasaki  ειναι για περιοδικο επιστημονικης φαντασιας για μοτοσυκλετες. :read:
BMW rules...:fies:

*

davide

Απ: BMW GS 800. AYTO MΑΛΙΣΤΑ!!
« Απάντηση #26 - : Νοέμβριος 10, 2007, 12:09:19 πμ »
γιατι φιλε?
θες να μου εξηγησεις?

Το λέω αυτό , διότι κάνεις  μία σύγκριση που δεν στέκει πουθενά…
Καταρχήν είναι άδικο να συγκρίνεις δύο μηχανές που τις χωρίζει σχεδόν μία εικοσαετία.  Άδικο για το KLE (καλό και τίμιο μηχανάκι της εποχής του), άδικο και για το 800GS (να το εξισώνεις με το KLE).
Ύστερα, δεν πιστεύω ότι δεν βλέπεις ο ίδιος την διαφορά ανάμεσα στα δύο μηχανάκια!!!

τι εννοεις τα καναμε ολα ισιωμα
εντωμεταξυ το ενα κανει 10 χιλιαρικα κ το αλλο 5 ετσι?

Ένα Caponord με ένα ΧR250 δεν βλέπω σε τι διαφέρουν… = Τώρα τα έκανα όλα ίσωμα!
Ακόμα και η οικονομική διαφορά που έχουν τα δύο μηχανάκια τα κάνει μη συγκρίσιμα μεταξύ τους.

παρεπιπτοντως δεν αμφιβαλλω οτι το gs μπορει να ειναι κ γαμω τα μηχανακια,απλα η μπεμβε ΔΕ με πειθει οτι ενδιαφερεται τοσο για καλες μοτοσυκλετες,οσο για καλες μοτοαγορες γενικοτερα...και μοτοαγορα εννοω...μηχανακι,ρουχαλακι,κρανακι,κλαμπ,γυναικα ασορτι,τριβαλιτσα,περιπετειες και ντακαρ,κλπ ενα σωρο μοτοπαροχες....για μοτοσυκλετιστες που ψωνιζουν βαση του status περισσοτερο)
Η ΒΜW είναι μία από τις κορυφαίες εταιρίες στο χώρο της μηχανής. Με τεράστια ιστορία σε πολέμους, αγώνες, ταξίδια κτλ. Το ότι έχει ένα πολύ καλό merchandising, δεν είναι καθόλου αρνητικό… …ίσα, ίσα.
Η ΒΜW είναι μία από τις κορυφαίες εταιρίες στο χώρο της μηχανής. Με τεράστια ιστορία σε πολέμους, αγώνες, ταξίδια κτλ. Το ότι έχει ένα πολύ καλό merchandising, δεν είναι καθόλου αρνητικό… …ίσα, ίσα.
Η μηχανές της είναι ακόμη και σήμερα κορυφαίες στην κατηγορία τους. Τώρα, το αν κάποιος τις αγοράζει για να καταξιωθεί στην κοινωνία είναι δικό του θέμα…
…και οι Ferrari αγοράζονται κυρίως από Άραβες για να πηγαίνουν για ψώνια! Δεν σημαίνει αυτό ότι είναι απ’τα καλύτερα αυτοκίνητα…

 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Contes di Zante

  • *****
  • 233
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: multistrada 1200s και beverly 350
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: BMW GS 800. AYTO MΑΛΙΣΤΑ!!
« Απάντηση #27 - : Νοέμβριος 10, 2007, 12:02:44 μμ »
η BMW ειναι BMW και η Kawasaki ειναι Kawasaki,  για ονομα του θεου μην εξομειονουμε την BMW με Ιαπωνικες Εταιριες, Η ΒΜW και η Aprilia εχουν μια ιστορια στο χωρο της μοτοσυκλετας για αυτο και συνεργαζοντε σε πολους τομεις (βλεπε, Pegaso 650 με Fanduro 650) που εχουν τον ιδιο κινητηρα της ROTAX (μονοκυλινδρος), οπου εγω ειμαι κατοχος Pegaso 650 ie και εχω κανει 85.000 Khm (με σωστη συντηρηση), γιατι ο δικυλινδρος κινητηρας της ROTAX να μην ειναι επισης καλος, πανω σε ενα μηχανακι στημενο απο την BMW, μακαρι η APRILIA να εχει κατι στα σκαρια με τον συγκεκριμενο κινητηρα των 800cc της ROTAX, ενα Pegao  trail 800cc ας πουμε?


Προσωπικά πιστεύω ότι όλοι μας έχουμε συνδέσει την BMW με τους boxer κινητήρες, γι'αυτό και η φίρμα έχει φανατικούς οπάδούς. Τα λεφτά που κοστίζει ένα GS adventure μόνο φανατικοί τα δίνουν οι ίδιοι που δεν τα δίνουν για το K1200S λόγο 4-κύλινδου έν σειρά. Όπως φαίνεταί όμως οι boxer έχουν φτάσει στο άκρον της εξέλιξης και θα καταργηθούν τα απόμενα χρόνια, οπότε η BMW θα στραφεί σε νέους κινητήρες. Εγώ (απ΄όσα έχω διαβάσει) θεωρώ ότι ο 800 πρέπει να είναι τρομερός κινητήρας (απόδοση, ΜΙΚΡΗ κατανάλωση). Το θέμα είναι άν οι φανατικοί της φίρμας ακολουθήσουν.

Πάντως δεν θα με χάλαγε καθόλου η aprilia (ή BMW) να έβγαζε ένα μικρό ταξιδιάρικο ON-off με αυτό τον κινητήρα...κάτι σαν το επερχόμενο tiger 675 δηλαδή και το στρώμα 650
διονύσης K
έλα να πάμε στο νησί...το (multi)strada μου εγώ και 'σύ!!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: BMW GS 800. AYTO MΑΛΙΣΤΑ!!
« Απάντηση #28 - : Νοέμβριος 10, 2007, 12:14:29 μμ »
Εννοείτε ότι τα μηχανάκια δεν συγκρίνονται!

Παρόλα αυτά πιστευω τα bmw είναι υπερτιμιμένα (βέβαια έχουν και μεγάλη μεταπωλητική αξία) και βασίζονται πολύ στο μάρκετινγ (δε ειναι κατανάγκη κακό βέβαια αυτο)

Εκτος απο το GS 800 έχει αλλάξει και το GS650 το οποίο θα φορά τον κινητήρα του 800 και θα είναι πιο πολύ προσανατολισμενο στην ασφαλτο. Η τιμή του αναμένεται κόντα στα ιδια επίπεδα με του παλιού GS650.




*

mariosvass

Απ: BMW GS 800. AYTO MΑΛΙΣΤΑ!!
« Απάντηση #29 - : Νοέμβριος 10, 2007, 01:06:14 μμ »
Μην ξεχνατε οτι πολλες φορες η τιμη ειναι υψηλη μονο και μονο για λογους prestige.Ασφαλως και η BMW θα μπορουσε να βγαλει αυτο το μηχανακι με 8500-9000 ευρω και να πηξει την αγορα.Αυτο ομως θα εριχνε και το image της εταιριας,καθως και η κουτση Μαρια θα το αγοραζε αλλα και την αξια του σα μεταχειρισμενο.Για φανταστειτε να μπειτε σε μια εκθεση BMW να παρετε ενα απο τα προιοντα της ,ειτε αυτοκινητο ειτε μηχανη,και να δειτε μεσα 20 ατομα να συζητανε με τους πωλητες για 60 ατοκες δοσεις ,κοστος συντηρησης,για το αν θα τους κανει δωρο κινεζικο κρανος και μπαγκαζιερα και για το γιατι τα BMW ειναι ακριβοτερα απο τα Opel αφου και τα δυο γερμανικα ειναι.Το να κρατας σταθερα τα πιστευω σου και να προσφερεις στους πελατες σου "ανωτερες" υπηρεσιες ειναι για εταιριες σαν τη BMW σημαντικοτερο απο το να πουλησει περισσοτερα κομματια.Θελει επιλεγμενους και κατασταλαγμενους αγοραστες οι οποιοι θα ψωνισουν μετα και τα 500 εξτρα για τη μηχανη,θα κανουν ευλαβικα τα σερβις τους στα εξουσιοδοτημενα κτλ κτλ.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης